Pirskutin fransmannit

Se on pojan Corollasta alkanut ovi tiiviste falskaamaan ja vettä pirskutti päästää sisään sanoinkin pojalle että tule han tänne niin syynätään ja kyllä se arvata piti että ovat ranskalaisen tiivisteen menneet laittamaan no onhan siinä kyllä ollut käyttöä on kuljettajan ovi jotta kyllä se räksätys siihen tulee jos tulee oveen. Se sitten kumma jotta eivät osaa edes huru ukot tiivistettä tehdä ja aiheuttavat Toyotalle tilastovääristymää mennään maanantaina käymään luottomyyjän huoltomiehellä ja saavat siihen uuden laittaa. Nyt on tärkiää tuulettaa tarkoin jotta lattiat ja penkin reuna kuivahtaa.

54

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terot kiukkuisina

      Siinä se onkin näky, kun kaksi lippalakki teroa tulevat tojomyymälään viikset väpättäen sihisten kiukusta ranskalaisen tiivisteen toimimattomuudesta. Ensinnäkin eikö aikamies poikasi osaa jo ihan itse hoitaa tälläisiä asioita ja toiseksi tojomiehen pienessä tyhjässä päässä tojon viat on aina jonkun muun syytä. Kyllä te ootte huvittavia paitsi liikenteessä.

      • 3+12

        Aatteleppa ite, siellä on kahvia ja pullaa, totta kai sinne kerätään koko suku matkaan kun kerran mennään!


    • FT vai JT

      Vaatikaa Japanissa tehtyjä osia, niin laatu säilyy. Fransmannit pilaavat japsien laadun, kuten Proacen kohdalla.

      • Parasta Toyotaa

        Proace on paras Toyotan nimellä varustettu pakettiauto. Ei ruostu, hyvä ajettava, tehokas, mutta pieniruokainen ja tekniikka kestää. Hiacet oli sellaisia pommeja, että eivät kelvanneet kuin suomeen teroille ja kehitysmaihin.


    • Tuuliviiri

      Papparainen se toisessa ketjussa kertoo kuinka jokainen valmistaja on vastuussa omasta laadustaan joten alihankkijoiden syyttäminen on turhaa. Mites nyt näin ääni muuttunut kellossa, ettei pappa olisi hiukan tuuliviiri? Tuliko mieleen, että se tiiviste on voinut saada kipeetä vaikka talvipakkasilla tai jotain muuta ennen kuin haukut ketään.

      • Minä en ole tuollaista sanonut äläpäs vääristele sanojani Toyota kärsii suunnattoman paljon eurooppalaisista hulttioista mutta Toyota kantaa raskaan vastuun ja laittaa asiat kuntoon minä olen poikani opettanut jotta älä tule puhumaan talvi pakkasista ovat huru ukot tehneet kieron tiivisteen viini päissään.


      • gorillapappa
        corollapappa kirjoitti:

        Minä en ole tuollaista sanonut äläpäs vääristele sanojani Toyota kärsii suunnattoman paljon eurooppalaisista hulttioista mutta Toyota kantaa raskaan vastuun ja laittaa asiat kuntoon minä olen poikani opettanut jotta älä tule puhumaan talvi pakkasista ovat huru ukot tehneet kieron tiivisteen viini päissään.

        Sehän nyt on selvä ettei eurohulttiot osaa mitään tehdä edes tiivistettä joka kestäisi laatuautossa niinkuin Toyotassa mutta onneksi maahantuoja korjaaa tuonkin ilmaiseksi ja lennättää japanista papan pojan autoon aidon japanilaisen tiivisteen joka on aitoa luonnonkumia eikä patonkiukkojen viini päissään väsäämä. Näin toimii vastuullinen merkki ja sen maahantuoja ja eritoten corollapapan luottomyyjä joka ei turhan tyrkytä mitään hupun pupun euroakinneriä vaan kertoo milloin on taas aika vaihtaa uusi Toyota ja pullakahvit tarjoaa ja on muutenkin ystävällinen ei muuten euromerkeillä ole tällaista missään kun ylimieliset myyjäjolpit juovat lattea lasipalatsissaan eikä ne ota lippalakkipäisiä tosiautoilijoita vakavasti.


      • Lippalakki täristen
        corollapappa kirjoitti:

        Minä en ole tuollaista sanonut äläpäs vääristele sanojani Toyota kärsii suunnattoman paljon eurooppalaisista hulttioista mutta Toyota kantaa raskaan vastuun ja laittaa asiat kuntoon minä olen poikani opettanut jotta älä tule puhumaan talvi pakkasista ovat huru ukot tehneet kieron tiivisteen viini päissään.

        Ainut oppi taitaa pojallesi olla tojon hinkkaaminen, mutta esim. omien asioiden hoitaminen ei suju vieläkään. Kyllä tojo on juuri oikea valinta.


      • Parollacoppa
        corollapappa kirjoitti:

        Minä en ole tuollaista sanonut äläpäs vääristele sanojani Toyota kärsii suunnattoman paljon eurooppalaisista hulttioista mutta Toyota kantaa raskaan vastuun ja laittaa asiat kuntoon minä olen poikani opettanut jotta älä tule puhumaan talvi pakkasista ovat huru ukot tehneet kieron tiivisteen viini päissään.

        "
        corollapappa
        20.7.2014 10:22
        0
        Sulje
        Minä en ole tuollaista sanonut äläpäs vääristele sanojani "


        ET ole sanonut vai?:

        "
        corollapappa
        19.7.2014 10:40
        0
        Sulje
        Jokainen merkki huolehtii omasta laadustaan siinä on turha syytellä muitten tekemisiä pmv autojen laatu on sillä tasolla jotta tuollaiset räksätykset sitä ei enää huononna lisäksi turvatyyny valmistaja käyttää eurooppalaisia venttiilejä joten nyt osui omaan nilkkaan hupun puppu. "


      • Teron tunkki
        corollapappa kirjoitti:

        Minä en ole tuollaista sanonut äläpäs vääristele sanojani Toyota kärsii suunnattoman paljon eurooppalaisista hulttioista mutta Toyota kantaa raskaan vastuun ja laittaa asiat kuntoon minä olen poikani opettanut jotta älä tule puhumaan talvi pakkasista ovat huru ukot tehneet kieron tiivisteen viini päissään.

        Juurihan itsekin syyttelet esim. aloittamalla tämän ketjun ja haukkumalla ranskalaisia tiivisteitä, huru ukkoja kaikki Terot tollolootineen näköjään, eivät tiedä enää mistä puhuvatkaan.

        Se on tollolootan tiiviste joka siellä takkuaa usko tai älä.


    • ruostepesätojo

      Miten helvetissä se voi olla tiivisteen vika, jos ruostereiästä tulee vettä sisään?

    • kuules pappa

      jospa se onkin Tojon velton oven ja kuluneiden saranoiden vika, että ovi roikkuu kuin se papan housuissa ja on rikkonut tiivisteenkin.

      • gorillapappa

        Äläpäs yritä kun Toyotassa on japanilaista terästä ovi eikä mitään eurosoopaa niinkuin nuissa muka hienoissa preemiummerkeissä ja saranat ovat kanssa japanilaista hienomekaaniikon tarkkuustyötä joten ei varmana ovi roiku kun ovi menee muuten kiinni kuin kassakaappi vaan ei mene euroräppänöissä silleen ja pappa on itsekin terästä tai siiskuin rautakanki niin ei roiku mikään housuissa.


      • ihanan ohutta peltiä
        gorillapappa kirjoitti:

        Äläpäs yritä kun Toyotassa on japanilaista terästä ovi eikä mitään eurosoopaa niinkuin nuissa muka hienoissa preemiummerkeissä ja saranat ovat kanssa japanilaista hienomekaaniikon tarkkuustyötä joten ei varmana ovi roiku kun ovi menee muuten kiinni kuin kassakaappi vaan ei mene euroräppänöissä silleen ja pappa on itsekin terästä tai siiskuin rautakanki niin ei roiku mikään housuissa.

        Aasialaisissa ovat sulkeutuvat kuin bampukodassa, hieman kahiseen ja lepattaa, mutta kyllä ne kiinni menee kun sopivasti paiskaa.


      • 10+7
        ihanan ohutta peltiä kirjoitti:

        Aasialaisissa ovat sulkeutuvat kuin bampukodassa, hieman kahiseen ja lepattaa, mutta kyllä ne kiinni menee kun sopivasti paiskaa.

        perinteisetihän tojotat on valmistettu maalaamalla pellit molemmilta puolilta ja vetämällä pelti pois välistä. Sitä vain en tajua, miten ne saavat sen maalin ruostumaan.


    • rapiatojo

      luuleeko kääkkä että ne on ranskalaisen tiivisteen pilannu laittamalla ruostuvaan japsikippoon? kyllä on ihan jaappanielainen tiiviste ja vesi tulee puhki ruostuneesta katosta

      • 5+9

        Mielenkiintoinen näkökulma ottaen huomoiin että ranskalaiset ne on rapeita eikä riisit.


      • seuraavaksiriisillä?
        5+9 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen näkökulma ottaen huomoiin että ranskalaiset ne on rapeita eikä riisit.

        tuo on tietysti totta ja yleensä otankin kepabin ranskalaisilla enkä riisillä, vaikka ei sekään pahaa ole. Autoissa se onkin sitten toisin päin eli rapeat eli ruostuvat tuleekin tuolta kaukaa idästä


      • gorillapappa
        5+9 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen näkökulma ottaen huomoiin että ranskalaiset ne on rapeita eikä riisit.

        Niin ovat ranskalaiset rapeita ovat fransmannit taas ryssineet Toyotan mainetta oikein urakalla kun laittavat jostakin kiinalaisesta polkupyörän kumista tiivisteen papan pojan corollaan. Ei semmoinen peli vetele, onneksi luottomyyjä ymmärtää tilanteen ja hoitaa homman niin että pojalla on maanantaina uusi aito japanilainen kumi tiivisteenä ja pappahan ei ole muuta kuin luonnonkumia aina käyttänyt ja myös siinäkin hommassa vain japanilainen luonnonkumi on ainoa, joka on täyttänyt papan kovat standaarit jotka ovat yhtä korkeaa luokkaan kuin Toyotalla eipä ole sillon tullut sutta tehdyksi


      • kumitojo
        gorillapappa kirjoitti:

        Niin ovat ranskalaiset rapeita ovat fransmannit taas ryssineet Toyotan mainetta oikein urakalla kun laittavat jostakin kiinalaisesta polkupyörän kumista tiivisteen papan pojan corollaan. Ei semmoinen peli vetele, onneksi luottomyyjä ymmärtää tilanteen ja hoitaa homman niin että pojalla on maanantaina uusi aito japanilainen kumi tiivisteenä ja pappahan ei ole muuta kuin luonnonkumia aina käyttänyt ja myös siinäkin hommassa vain japanilainen luonnonkumi on ainoa, joka on täyttänyt papan kovat standaarit jotka ovat yhtä korkeaa luokkaan kuin Toyotalla eipä ole sillon tullut sutta tehdyksi

        pappa on käyttänyt aina luotettavaa luonnonkumia josta onkin osoituksena papan poika


      • Teron tunkki
        gorillapappa kirjoitti:

        Niin ovat ranskalaiset rapeita ovat fransmannit taas ryssineet Toyotan mainetta oikein urakalla kun laittavat jostakin kiinalaisesta polkupyörän kumista tiivisteen papan pojan corollaan. Ei semmoinen peli vetele, onneksi luottomyyjä ymmärtää tilanteen ja hoitaa homman niin että pojalla on maanantaina uusi aito japanilainen kumi tiivisteenä ja pappahan ei ole muuta kuin luonnonkumia aina käyttänyt ja myös siinäkin hommassa vain japanilainen luonnonkumi on ainoa, joka on täyttänyt papan kovat standaarit jotka ovat yhtä korkeaa luokkaan kuin Toyotalla eipä ole sillon tullut sutta tehdyksi

        Totuus ei muutu miksikään vaikka naurettavat Terot täällä yrittää sönkätä alahuuli väpättäen ja ainahan Terojen mielestä tollolootan viat ovat jonkun muun asian vika.

        Kyllä se on tollolootan tiiviste joka siellä vuotaa Teroille ikävyyksiä, josta olikin taas hyvä keksiä jotain tosi järkevää Terojen mielestä.

        Se on aivan sama mitä pikku Terot itkee aina ne joutuu kuitenkin naurunalaiseksi ;)


    • mun tojossa ruote..

      suki , suki, poks ,poks. ja siitetty papan jälkeläinen. josta tuli uusavuton.. papan poika. tiiviste vika, tai ruoste reikä. vai mitä pappa.. vai oliko se tilasto vääristymä. nimittäin se poks,poks.......

    • Japsilaatu..?

      Laittakaapa vaikka Japanilaisia turvatyynyjä eurooppalaisiin autoihin.

    • Eikös Corollat valmisteta nykyään Turkissa? (Tai ainakin osa niistä.) Minkä ihmeen takia ne ranskalaisia osia siihen työntäisivät?

      • not corolla

        Onko papalla todella corolla, vai haaveileeko hän että joku lahjoittaan sellaisen myötätunnusta/säälistä?


    • Patongit sekundaa ?

      On ne ranskalaiset vaan todella avuttomia ihmisiä.Ajattele nyt etteivät ne osaa tehdä edes autoihin ovientiivisteitä !

      Onneksi niillä on nuo "ydinvoima" asiat hyvin hanskassa !

      • Teron tunkki

        Totta kun ajatellaan että Fukushiman ydinvoimalakin räjähti täs pari vuotta taaksepäin Japanissa.

        Riisikippojen omistajat/insinöörit ne on todellisia toheloja.

        Kaikenlisäksi Tero puhui itsensä taas pussiin :D


      • NousevanAhdingonMaa

        Eilen vai koska se oli kun tuli dokumentti tv:stä. Kuulemma Japanissa on 18 ydinvoimalaa ja ne kaikki on maanjäristysalueella. Maailmanloppua odotellessa...


    • bampua olla pitää

      Eikös papan Corolla ole vielä takuun piirissä, ei siis pitäsi olla huolta.
      Kyllä luottomyyjä homman hoitaa jos huoltotiskillä tulee erimielisyyttä ja jos tulee ns. tappio niin pullakahvit lämmittää mielen.
      Ja aina voi tietenkin vaihtaa uuteen ihanaan ja luotettavaan Toyotaan jolla voi ajaa ihan ilman huolia melkein takuuajan loppuun jos kilometrejä ei tule paljon.

    • Käytiin pojan kanssa luottomyyjän huoltomiehellä ja olikin jokin uusi nenäkäs kloppi huolto tiskillä kloppi oli sitä mieltä jotta poika itse rikkonut tiivisteen ja pitää itse maksaa minä sanoin että olen poikani opettanut ja varmasti ei ole itse rikottu vaan pirskutin fransmannit hutiloineet tiivisteen ja ei suostunut kloppi uutta tiivistettä ilmaitteeksi antamaan. Nyt menin ihan itse tällä viikolla luottomyyjälle ja vaadin uutta tiivistettä ja klopilta anteeksi pyyntöä luottomyyjäni ymmärsi tilanteen ja ala arvoisen klopin käytöksen ja lupasi puhua tämän nenäkkään kanssa miten asiakkaita Toyota myymälässä kohellaan tiivisteen sain ilmaiseksi mutta työ pitää maksaa ja olkoon sitten niin. Ei tullut Japanilaista tiivistettä vaan samanlaista ala arvoista kumi töhnää mutta ompahan ainakin uusi.

      • Oi Venus

        Mites se Henri, vai oliko Pekka, joka silleen Papparaista kiusasi. Onneksi sait Martin uskomaan, että kumi on ala-arvoista töhnää. Kyllä ne Korsumäellä asiat hoitaa.

        Asiasta toiseen: Oliko sekin kumi, jonka puhkeamisen syy oli autokaupassa mukana tiivisteen ostossa jotain ranskalaista laatua?


      • gorillapappa
        Oi Venus kirjoitti:

        Mites se Henri, vai oliko Pekka, joka silleen Papparaista kiusasi. Onneksi sait Martin uskomaan, että kumi on ala-arvoista töhnää. Kyllä ne Korsumäellä asiat hoitaa.

        Asiasta toiseen: Oliko sekin kumi, jonka puhkeamisen syy oli autokaupassa mukana tiivisteen ostossa jotain ranskalaista laatua?

        Kyllä oli ihan oikeaa japanilaista luonnon kumia jonka aidot kamikazeinsinöörit olivat ihan ite testanneet, eihän fransmannit osaa edes varmuusvälineitä tehdä kun vaan viiniä lipittävät


      • Luottomyyjän sisko

        "Nyt menin ihan itse tällä viikolla luottomyyjälle ja vaadin uutta tiivistettä ja klopilta anteeksi pyyntöä luottomyyjäni ymmärsi tilanteen ja ala arvoisen klopin käytöksen ja lupasi puhua tämän nenäkkään kanssa miten asiakkaita Toyota myymälässä kohellaan"

        Todellisuudessa naureskelivat selkäsi takana. Olisi jo noin vanhan miehen aika ymmärtää, että tämä luottomyyjäsi jota suuresti ihannoit tekee bisnestä ja käyttää kaltaisiasi surutta hyväkseen.


      • poika soitti jotta taas on märkää autossa ja pyysinkin pojan käymään niin syynätään paikkoja ja pirskutti märkää siellä penkin vieressä oli laitoimme talous paperia lattialle ja oven kiinni ja letkulla lämmintä vettä oveen ja ei kastunut yhtään siinä fransmannien kumiseos vielä piti mutta muutimme asentoa jotta auto hiukan vinossa ja lämmintä vettä laskimme niin nyt paperi kastui on se himskatti kun ei huru ukot osaa tehdä mitään kunnolla. Huomenna menemme käymään luottomyyjällä ja poika joutuu nipistämään työstä kyllä tämä nyt on yhen tiivisteen kanssa pilaavat koko Toyotan maineen hutiloinnillaan ja siellä illakoivat viini päissään mitään vastuuta mistään kyllä nyt sieppaa ja kovasti


      • corollapappa kirjoitti:

        poika soitti jotta taas on märkää autossa ja pyysinkin pojan käymään niin syynätään paikkoja ja pirskutti märkää siellä penkin vieressä oli laitoimme talous paperia lattialle ja oven kiinni ja letkulla lämmintä vettä oveen ja ei kastunut yhtään siinä fransmannien kumiseos vielä piti mutta muutimme asentoa jotta auto hiukan vinossa ja lämmintä vettä laskimme niin nyt paperi kastui on se himskatti kun ei huru ukot osaa tehdä mitään kunnolla. Huomenna menemme käymään luottomyyjällä ja poika joutuu nipistämään työstä kyllä tämä nyt on yhen tiivisteen kanssa pilaavat koko Toyotan maineen hutiloinnillaan ja siellä illakoivat viini päissään mitään vastuuta mistään kyllä nyt sieppaa ja kovasti

        tultiin pojan kanssa luottomyyjältä ja kyllä pirskutti näyttää siltä jotta ei ole tiivisteessä vika vaan vinossa losottaa oven välistä hiukan vettä se ei ovi mene yläreunasta tiiviisti kiinni kyllä nyt on monenlaista harmia näistä turkkilaisista ja ranskalaisista ja ties mistä alkaa kyllä nyt hermostuttamaan luottomyyjä antoi laina auton ja nyt huomenna sitten tutkivat siellä minkä ne hunsvotit ovat asentaneet väärin ja joutuu huomennakin poika nipistämään työstä kyllä nyt tämän kanssa. Lupasivat nyt syynätä tarkkaan ja laittavat kuntoon ja jos on tiivisteessä niin laittavat takuuseen uuven.


      • corollapappa kirjoitti:

        tultiin pojan kanssa luottomyyjältä ja kyllä pirskutti näyttää siltä jotta ei ole tiivisteessä vika vaan vinossa losottaa oven välistä hiukan vettä se ei ovi mene yläreunasta tiiviisti kiinni kyllä nyt on monenlaista harmia näistä turkkilaisista ja ranskalaisista ja ties mistä alkaa kyllä nyt hermostuttamaan luottomyyjä antoi laina auton ja nyt huomenna sitten tutkivat siellä minkä ne hunsvotit ovat asentaneet väärin ja joutuu huomennakin poika nipistämään työstä kyllä nyt tämän kanssa. Lupasivat nyt syynätä tarkkaan ja laittavat kuntoon ja jos on tiivisteessä niin laittavat takuuseen uuven.

        Jotta tänään käytiin pojan kanssa hakemassa auto kotiin ja tultiin jo tutuiksi laina Yariksen kanssa kyllä on veikeä peli kulkee rivakasti ja kuluttaa vähän on napakka auto no tultiin heti pojan kanssa meille ja lämmintä vettä laskettiin ovelle ja auto vinossa nyt näytti että edelleen kostuu pirskutti mutta se ei mene auton ollessa vinossa ylhäältä napakasti kiinni vaan jää sitä rakoa. Luottomyyjä sanoi että ovi on jotenkin väärällänsä ja ei vaan istu paikoillaan oli siinä jo puhetta jos vaihettaisiin pojan Corolla uudempaan mutta se jäi vielä harkintaa luottomyyjä lupasi pojalle soitella mikä siinä on että nämä hunsvotit eivät saa töitään tehtyä vaan Toyotan mainetta likaavat hutiloinnillaan se on luottomyyjälläkin kurjemmat olot kun saa näitten hunsvottien tekemisiä selitellä. Se on nyt mikä on parempaa siitä ei saaha laskua ei kirjoittanut kun parista tunnista jos olisi lasi palatsi myyjä niin olisi laskuttanut kaikki neljä päivää tätä on oman myyjän asiakaspalvelu.


      • Corolla Papan Poika
        corollapappa kirjoitti:

        Jotta tänään käytiin pojan kanssa hakemassa auto kotiin ja tultiin jo tutuiksi laina Yariksen kanssa kyllä on veikeä peli kulkee rivakasti ja kuluttaa vähän on napakka auto no tultiin heti pojan kanssa meille ja lämmintä vettä laskettiin ovelle ja auto vinossa nyt näytti että edelleen kostuu pirskutti mutta se ei mene auton ollessa vinossa ylhäältä napakasti kiinni vaan jää sitä rakoa. Luottomyyjä sanoi että ovi on jotenkin väärällänsä ja ei vaan istu paikoillaan oli siinä jo puhetta jos vaihettaisiin pojan Corolla uudempaan mutta se jäi vielä harkintaa luottomyyjä lupasi pojalle soitella mikä siinä on että nämä hunsvotit eivät saa töitään tehtyä vaan Toyotan mainetta likaavat hutiloinnillaan se on luottomyyjälläkin kurjemmat olot kun saa näitten hunsvottien tekemisiä selitellä. Se on nyt mikä on parempaa siitä ei saaha laskua ei kirjoittanut kun parista tunnista jos olisi lasi palatsi myyjä niin olisi laskuttanut kaikki neljä päivää tätä on oman myyjän asiakaspalvelu.

        No siis, se ikkunankarmi meni vinoon, kun koetin kuristaa itseni oven väliin ettei tarvitsisi isän kanssa taas lähteä luottomyyjän luokse koko sukua nolaamaan.. Ei perkele kestä mitään nämä idän ihmeet.


    • Hauska jätkä

      Mikä tää Corollapappa on. Ihan uskomatonta läppää, tän kaverin tuubassa olis jo ainesta kirjaksi tai vois alkaa pitää blogia tai alkaa kirjottaa tojon asiakaslehteen.

      • T.O. Sikko

        Vitsi on hauska vain tietyn aikaa...


      • pappafantti
        T.O. Sikko kirjoitti:

        Vitsi on hauska vain tietyn aikaa...

        Niin mikä vitsi? Pappahan on ihan tosissaan kettuuntunut. Ja uskoo todellakin, että Euroopassa ei osata yhtään mitään ja että luottomyyjä hoitaa kaiken kuntoon.


      • Pappaantti
        T.O. Sikko kirjoitti:

        Vitsi on hauska vain tietyn aikaa...

        Onko vitsi hauska kierrätettynä?
        Tojo_Hönö kierrättää samoja kirjoittamiaan listoja, vaikka ne alunperinkään eivät ole olleet mielenkiintoisia.


      • Tero_Petteri_Hirvonen
        pappafantti kirjoitti:

        Niin mikä vitsi? Pappahan on ihan tosissaan kettuuntunut. Ja uskoo todellakin, että Euroopassa ei osata yhtään mitään ja että luottomyyjä hoitaa kaiken kuntoon.

        Voi olla että luottomyyjä hoitaa Papan asiat kuntoon. Me muut, joilla ei ole luottomyyjää, joudumme taistelemaan Tojon ongelmien kanssa aivan yksin.


    • rolla mamma

      Ja se on pappa minun oma huru-ukkoni ja älkää te yhtään sitä narueskelko se on tuollainen ollut aina. Ja poika on tullut isäänsä, vaikka en minä muista kuka sen isä on, vuodet kuluvat. Mutta se corolla pappa on tuollainen jäärä että sen kanssa menee hermot enkä minä aina jaksa sitä, mutta ei se mikään kovin paha mies ole vaikka on ruma näöltään eikä aina ihan kaikkea ymmärrä, niin että älkää te irvailko vaikka minä voin irvailla ja sanoa mitä haluan kun sen on minun ukkoni, se pappa. Ja sen luottomyyjän kanssa me nauretaan sitä ja juodaan kahvetta ja vähän pikku tujaus jotain sen kaffeen sekaan, vaikka pappa ei sitä hyväksy.

    • Jorma Korolla

      Siinä nähdään että jokainen Toyotan Ranskassa sijaitseva tehdaslinjasto on suljettava vartijoiden avulla, ettei ne känniset patonginpurijat pääse melskaamaan ja tekemään sabotaasia vaikkapa asentamalla salaa viallisia tiivisteitä. Vartijat on mm. Proacen linjastolla. Silti kuulemma Proaceen on kateelliset fransut menneet laittamaan vissiin satama-alueen hämäräkulmauksessa Proace-pakuihin vääriä sähkölaitteita kuten jotain Bossin tai Valeon surkeita osia. Proacessa kuuluu olla alunperin Nippon Denson laatuvehkeet.

      • virtapiikit iskee

        Vieläkö Toyot polttaa H7:ja urakalla?


    • pientä harmia ja iso

      Toyotahan ne tiivisteet valitsee ja tietenkin ne halvimmat mahdolliset, vaikka eivät olisi kelvolliset. Näinhän se Toyotan alamäki on jatkunut jo parikymmentä vuotta ja loppua ei ole näköpiirissä.

      • corollapapan poika

        Jumatsuka, piti taas ukon kanssa käydä sen luottomyyjän pakeilla. Tai oma vikahan se oli, kun satuin soittamaan ukolle, niin se tietenkin heti kysyi, että onko tiiviste falskannut. No, erehdyin sanomaan, että vähän on vettä tullut sisään, niin siitäkös pappa riehaantui ja sanoi, että nyt mennään valittamaan fransmannien tiivisteestä.

        Ei olisi kyllä huvittanut, mutta ei kehdannut ukolle vastaankaan sanoa.

        Ja jos totta puhutaan, niin tuo Corolla on meillä kakkosautona, ukko pakotti sen ostamaan, kun on muka niin huoleton ja kaikin puolin parempi. Itse en olisi halunnut koko kotteroa, mutta ukko on pirun sitkeä sissi ja sai vaimonkin uskomaan, että Corolla kyllä riittää. Nyt tosin vaimokaan ei kehtaisi Corollalla ajaa, ovat kuulemma työkaverit kyselleet, että eikö teilla parempaan ole varaa.

        En ole kyllä minäkään ukolle sanonut, että meillä on perheessä kaksi autoa ja itse ajan nykyisin Passatilla ja Corollalla käyn korkeintaan Siwassa ja tietysti ukkoa tervehtimässä. Onneksi välimatkaa on niin paljon, ettei se uskalla yksin lähteä meillä pistäytymään. Vähän se on äijä kyllä ihmetellyt pieniä kilometrejä Corollan mittarissa, mutta sanoin sille, että olen alkanut fillaroimaan töihin...

        No käytiin sitten uudemman kerran sen luottomyyjän juttusilla, niin kuin jo kerroin. Ukko huusi kuin hyeena ja vaati laina-autonkin ja eihän niiden auttanut kuin se antaa. Hävetti kyllä melkoisesti ja muut asiakkaat katseli meitä tosi pitkään Se laina-auto oli muuten pari vuotta vanha Avensis ja en kyllä Passattiin vaihtaisi, sen verrran oli ikävä kokemus.

        Huomenna pitää hakea Corolla pois huollosta, mutta ukkoa en kyllä ota mukaan, jos vain jotenkin sen voin estää!


      • papan serkku
        corollapapan poika kirjoitti:

        Jumatsuka, piti taas ukon kanssa käydä sen luottomyyjän pakeilla. Tai oma vikahan se oli, kun satuin soittamaan ukolle, niin se tietenkin heti kysyi, että onko tiiviste falskannut. No, erehdyin sanomaan, että vähän on vettä tullut sisään, niin siitäkös pappa riehaantui ja sanoi, että nyt mennään valittamaan fransmannien tiivisteestä.

        Ei olisi kyllä huvittanut, mutta ei kehdannut ukolle vastaankaan sanoa.

        Ja jos totta puhutaan, niin tuo Corolla on meillä kakkosautona, ukko pakotti sen ostamaan, kun on muka niin huoleton ja kaikin puolin parempi. Itse en olisi halunnut koko kotteroa, mutta ukko on pirun sitkeä sissi ja sai vaimonkin uskomaan, että Corolla kyllä riittää. Nyt tosin vaimokaan ei kehtaisi Corollalla ajaa, ovat kuulemma työkaverit kyselleet, että eikö teilla parempaan ole varaa.

        En ole kyllä minäkään ukolle sanonut, että meillä on perheessä kaksi autoa ja itse ajan nykyisin Passatilla ja Corollalla käyn korkeintaan Siwassa ja tietysti ukkoa tervehtimässä. Onneksi välimatkaa on niin paljon, ettei se uskalla yksin lähteä meillä pistäytymään. Vähän se on äijä kyllä ihmetellyt pieniä kilometrejä Corollan mittarissa, mutta sanoin sille, että olen alkanut fillaroimaan töihin...

        No käytiin sitten uudemman kerran sen luottomyyjän juttusilla, niin kuin jo kerroin. Ukko huusi kuin hyeena ja vaati laina-autonkin ja eihän niiden auttanut kuin se antaa. Hävetti kyllä melkoisesti ja muut asiakkaat katseli meitä tosi pitkään Se laina-auto oli muuten pari vuotta vanha Avensis ja en kyllä Passattiin vaihtaisi, sen verrran oli ikävä kokemus.

        Huomenna pitää hakea Corolla pois huollosta, mutta ukkoa en kyllä ota mukaan, jos vain jotenkin sen voin estää!

        Kumpaa pitäis uskoa, corollapappaa vain papan poikaa?


      • Rva myyjä
        corollapapan poika kirjoitti:

        Jumatsuka, piti taas ukon kanssa käydä sen luottomyyjän pakeilla. Tai oma vikahan se oli, kun satuin soittamaan ukolle, niin se tietenkin heti kysyi, että onko tiiviste falskannut. No, erehdyin sanomaan, että vähän on vettä tullut sisään, niin siitäkös pappa riehaantui ja sanoi, että nyt mennään valittamaan fransmannien tiivisteestä.

        Ei olisi kyllä huvittanut, mutta ei kehdannut ukolle vastaankaan sanoa.

        Ja jos totta puhutaan, niin tuo Corolla on meillä kakkosautona, ukko pakotti sen ostamaan, kun on muka niin huoleton ja kaikin puolin parempi. Itse en olisi halunnut koko kotteroa, mutta ukko on pirun sitkeä sissi ja sai vaimonkin uskomaan, että Corolla kyllä riittää. Nyt tosin vaimokaan ei kehtaisi Corollalla ajaa, ovat kuulemma työkaverit kyselleet, että eikö teilla parempaan ole varaa.

        En ole kyllä minäkään ukolle sanonut, että meillä on perheessä kaksi autoa ja itse ajan nykyisin Passatilla ja Corollalla käyn korkeintaan Siwassa ja tietysti ukkoa tervehtimässä. Onneksi välimatkaa on niin paljon, ettei se uskalla yksin lähteä meillä pistäytymään. Vähän se on äijä kyllä ihmetellyt pieniä kilometrejä Corollan mittarissa, mutta sanoin sille, että olen alkanut fillaroimaan töihin...

        No käytiin sitten uudemman kerran sen luottomyyjän juttusilla, niin kuin jo kerroin. Ukko huusi kuin hyeena ja vaati laina-autonkin ja eihän niiden auttanut kuin se antaa. Hävetti kyllä melkoisesti ja muut asiakkaat katseli meitä tosi pitkään Se laina-auto oli muuten pari vuotta vanha Avensis ja en kyllä Passattiin vaihtaisi, sen verrran oli ikävä kokemus.

        Huomenna pitää hakea Corolla pois huollosta, mutta ukkoa en kyllä ota mukaan, jos vain jotenkin sen voin estää!

        Satuin olemaan vuorossa täällä liikkeessä kun tuo episodi tapahtui. Onneksi en ole tämä luottomyyjä.
        Sääliksi käy muutenkin kaverini. On avautunut monta kertaa siitä miten rasittavaa on kun se höpöttäjä käy täällä vähänväliä jorisemassa ja tuhlaamassa toisten aikaa vaikka vaihtaa autoaan vain kymmenenvuoden välein. Sille on syötetty vanhoja ylijäämäpullia ja juotettu kylmiä pannunpohjia, mutta silti se tulee aina uudestaan ihmejuttuineen.
        Eihän se minua sinänsä ole tähän asti vaivannut, mutta nyt on kylmä rinki persieessä. Tämä luottomyyjä sanoi että hänelle ei todellakaan makseta tarpeeksi tällaisesta eikä sellainen ole ihmisen elämää muutenkaan. Kertoi kahden kesken että hänelle on luvattu uusi työpaikka liikkeestä joka ei myy Toyotaa ja hän häipyy täältä reilun kuukauden päästä.

        Tiedän että paniikki iskee kun tuo huru-ukko änkeää tänne ensimmäistä kertaa kaverin lähdön jälkeen. Se valitsee jonkun meistä uudeksi luottomyyjäkseen ja kaikki ottaisivat mieluummin juurihoidon kun tuon höpöttäjän kahvia ryystämään pöydän toiselle puolelle.
        Itse olen naispuolisena suht turvassa koska pappa luulee minua konekirjoittajaksi ja kahvinkeittäjäksi. Saa nähdä kenelle nakki napsahtaa, sääliksi käy.


      • Luottomyyjä avautuu
        Rva myyjä kirjoitti:

        Satuin olemaan vuorossa täällä liikkeessä kun tuo episodi tapahtui. Onneksi en ole tämä luottomyyjä.
        Sääliksi käy muutenkin kaverini. On avautunut monta kertaa siitä miten rasittavaa on kun se höpöttäjä käy täällä vähänväliä jorisemassa ja tuhlaamassa toisten aikaa vaikka vaihtaa autoaan vain kymmenenvuoden välein. Sille on syötetty vanhoja ylijäämäpullia ja juotettu kylmiä pannunpohjia, mutta silti se tulee aina uudestaan ihmejuttuineen.
        Eihän se minua sinänsä ole tähän asti vaivannut, mutta nyt on kylmä rinki persieessä. Tämä luottomyyjä sanoi että hänelle ei todellakaan makseta tarpeeksi tällaisesta eikä sellainen ole ihmisen elämää muutenkaan. Kertoi kahden kesken että hänelle on luvattu uusi työpaikka liikkeestä joka ei myy Toyotaa ja hän häipyy täältä reilun kuukauden päästä.

        Tiedän että paniikki iskee kun tuo huru-ukko änkeää tänne ensimmäistä kertaa kaverin lähdön jälkeen. Se valitsee jonkun meistä uudeksi luottomyyjäkseen ja kaikki ottaisivat mieluummin juurihoidon kun tuon höpöttäjän kahvia ryystämään pöydän toiselle puolelle.
        Itse olen naispuolisena suht turvassa koska pappa luulee minua konekirjoittajaksi ja kahvinkeittäjäksi. Saa nähdä kenelle nakki napsahtaa, sääliksi käy.

        Tottahan tuo naispuolinen kollega kertoi eli meikäläisen mitta on tuota pappaa täynnä ja marraskuussa myydäänkin sitten Volvoja ja Relluja. Siinä mielessä hyvä juttu, että Tojomiehet eivät vanhingossakaan tule sinne uuteen duunipaikkaan horisemaan, tuosta papasta nyt puhumattakaan. Se nimittäin pirulainen kävi tälläkin viikolla neljä kertaa turisemassa ja narisemassa siitä pojan falskaavasta ovitiivisteestä ja aika varma olen, että pappaa palvellessa meni ainakin yksi varma kauppa toiselle myyjälle.

        Siinä tuo kollega kyllä erehtyi, kun väitti papan vaihtavan autoa kymmenen vuoden välein. Nimittäin minäkin olen ukolle myynyt kuusi uutta Corollaa ja onhan ne olleet ihan hyviä kauppoja ja papan tuomat vaihturit ovat lähteneet kiertoon ennätysnopeasti. Ei sinänsää ihme, kun pappa ajaa parikymmentä tuhatta ja vaihtaa sitten uuteen ettei tule niitä "räksätyksiä" eikä "tilastopoikkeamaa".

        Jostakin se pappa vielä keksii ne sisäpiirin tiedot, joita sitten levittää eteenpäin muka meikäläisen sanomisina. Ja tietysti jutut leviävät, niin on ollut tosi kiusallista oikoa näitä papan levittämiä juttuja ProAcen vartioidusta tuotantolinjasta ja muista ihmeellisyyksistä. Pahinta oli kun maahantuojakin halusi tiedustella, että miksi kummassa kerron moista pötyä. Selitä nyt siinä, että tämä yksi superpappa pitää minua luottomyyjänään ja "kuulee" sitten omasta mielestään minulta kaikenlaista..
        Mutta kohta tämä piina on loppu ja jonkun toisen myyjän vuoro on joutua luottomyyjäksi. Näin se vain menee, valitettavasti.


      • Tero_Papan_poika

        Kelvolliset tiivisteet pitää luukuissa ja ovissa olla, ettei tarvi liikaa tuuletella.


    • SolvaajanTuotos

      VALHEELLINEN AVAUS ON LÄHES VIISI VUOTTA VANHA.

      • Hönö_taas_sekoilee

        Etkö usko, että Corollapappa ei tiennyt mitä puhuu?
        Hönö, sinä solvaat paljon itseäsi kyvykkäämmän Toyota-spesialistin kunniaa.


    • Anonyymi

      Ikävä on wanhaa kunnon corollapappaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe