Avun tarpeessa!

helpme87

Olin suojaamattomassa yhdynnässä mieheni kanssa viikko kuukautisteni alkamisen jälkeen.. käsittääkseni ei ole ollut ovulaatio silloin? Kuinka todennäköistä on että olisin raskaana? Olen ollut kolme vuotta ilman minkäänlaista ehkäisyä. Seksi harrastetaan vain kännissä kun mieheni ei lukea ollenkaan. Nyt kuitenkin kävi niin että hän laukesi sisään. Menkat pitäisi alkaa juuri näinä päivinä mutta niitä ei kuulu. Olen ihan paniikissa!! En haluaisi vielä lasta

7

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tajuu

      Ei tullut mieleen hakea jälkiehkäisyä?

      Miksi?

      Nykyaikana tämäkin on tehty niin helpoksi,sen kuin menee apteekkiin ja ostaa sen. Silti ei osata sitäkään tehdä.

      Mutta ilman ehkäisyä,raskauden pelossa osataan kyllä hommata.

      • helpme87

        No jotenkin järkytyin tilanteesta ettei käynyt mielessään jälkiehkäisy ennenkuin oli jo liian myöhäistä.. kolmeen vuoteen mieheni ei ole suostunut/halunnut selvinpäin harrastaa seksiä. . Nyt yhtäkkiä hän sitten teki sen ja olin varma että hän laukeaa vatsalleni eikä sisään. Olemme puhuneet lapsista kun takana on jo 10 vuoden suhde.. Kuitenkin tuntuu etten ole vielä henkisesti valmis. Mieheni sanoikin seksin jälkeen että nyt ollaan sitten vanhempia kohta.. pääpointti kuitenkin oli että onko minulla ollut tuolloin ovulaatio ja kuinka mahdollista on yhestä ainoasta kerrasta tulla raskaaksi? Onkohan mulla menkat myöhässä vain ressin vuoksi?


      • jfkdösj
        helpme87 kirjoitti:

        No jotenkin järkytyin tilanteesta ettei käynyt mielessään jälkiehkäisy ennenkuin oli jo liian myöhäistä.. kolmeen vuoteen mieheni ei ole suostunut/halunnut selvinpäin harrastaa seksiä. . Nyt yhtäkkiä hän sitten teki sen ja olin varma että hän laukeaa vatsalleni eikä sisään. Olemme puhuneet lapsista kun takana on jo 10 vuoden suhde.. Kuitenkin tuntuu etten ole vielä henkisesti valmis. Mieheni sanoikin seksin jälkeen että nyt ollaan sitten vanhempia kohta.. pääpointti kuitenkin oli että onko minulla ollut tuolloin ovulaatio ja kuinka mahdollista on yhestä ainoasta kerrasta tulla raskaaksi? Onkohan mulla menkat myöhässä vain ressin vuoksi?

        Et kerro kiertosi pituutta, joten ei me voida tietää, että koska sulla mahdollisesti oli ovulaatio. Mulla kierron pituus 24, joten kun alettiin puuhailemaan lasta, niin 7 päivää menkkojen alkamisesta aloitettiin yrittäminen. Tultiin heti raskaaksi, mutta veikkaisin silti, että ovulaatio oli 10. päivä. Jos sulla on saman pituinen kierto kuin mulla, niin saatat hyvinkin olla raskaana.


      • helpme87
        jfkdösj kirjoitti:

        Et kerro kiertosi pituutta, joten ei me voida tietää, että koska sulla mahdollisesti oli ovulaatio. Mulla kierron pituus 24, joten kun alettiin puuhailemaan lasta, niin 7 päivää menkkojen alkamisesta aloitettiin yrittäminen. Tultiin heti raskaaksi, mutta veikkaisin silti, että ovulaatio oli 10. päivä. Jos sulla on saman pituinen kierto kuin mulla, niin saatat hyvinkin olla raskaana.

        Kiertoni on 28 päivää.. ja siis yhdynnässä oltiin kuukautisten alkamisesta viikko jälkeenpäin. .mutta eikä raskaaksi voi tulla koska vain? Vai onko se totta että kuukautiskierron aikana on ne pari kolme päivää mahdollista tulla raskaaksi?


      • jfkdösj
        helpme87 kirjoitti:

        Kiertoni on 28 päivää.. ja siis yhdynnässä oltiin kuukautisten alkamisesta viikko jälkeenpäin. .mutta eikä raskaaksi voi tulla koska vain? Vai onko se totta että kuukautiskierron aikana on ne pari kolme päivää mahdollista tulla raskaaksi?

        Sulla on ehkä ollut ovulaatio 14. kiertopäivä. Siitä n. 5 päivää aikaisemmin jos harrastat suojaamatonta seksiä, voit tulla raskaaksi. Siis siittiöt elää käsittääkseni max. 5 päivää kohdussa. Eli näiden laskelmien mukaan tuskin olet raskaana. Tuo ovulaation ajankohta tosin vaihtelee ihmisillä, mutta suurimmalla osalla meistä se on 14 päivää ennen menkkojan alkamista.


    • Jokota

      "kolmeen vuoteen mieheni ei ole suostunut/halunnut selvinpäin harrastaa seksiä. ."

      Kuuntele nyt itseäsi. Ei kuulosta ihan normaalilta parisuhteelta. Onko miehelläsi alkoholiongelma?

    • kasvua vielä

      Minustakin kuulostaa perin kummalliselta kuviolta; jos miehesi ei halua harrastaa seksiä selvinpäin, niin onko hänellä kenties jokin ongelma itsensä kanssa, onko seksissä jokin ongelma jonka kanssa hän ei ole sinut?

      Ja se, että laukeaa sisälle ilman kysymättä ja toteaa perään, että nyt sitten ollaan vanhempia kohta.. ei kuulosta kovin kypsältä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4773
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4572
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4184
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3147
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2691
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      221
      2163
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1775
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe