Hienointa viljaa

Cluso627.

se on myös hienoa tietää, että olen isä Jumalan hienointa viljaa;)

ps, uskon myös vallun olevan

17

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "...olen isä Jumalan hienointa viljaa."

      Olisin itse hieman varovaisempi omassa arvioissani, mutta tokihan parhaimpia perunoita tässä ainakin ollaan. ;)))

    • kotkotkotkot

      ps, olette kaksi hienointa kanaa

      • Sukupuoli on

        Tais mennä sukupuoli väärin.
        Mutta luulithan metaanitreiteri4 rahakoneeksi..


    • Cluso627.

      kyllä tää matkalaukun pakkaaminen on mukavaa hyvä viikon reissu taas
      tulossa varmasti myös niitä pilluja nuollaan=) kuulemma kuumia, intohimoisia
      ovat tsekkiläiset naiset=) Mutta niinhän olen minäkin;)

    • Cluso627.

      tulen "hulluksi" vaaleista naisista just semmosista jotka on sopivasti sporttisia
      ja hyvät sääret pitää olla sellaiset kahvin ruskeat, huh vaaleat pitkät hiukset

    • Cluso627.

      Tulikin mieleen eräs vaalea kaunis nainen juttu on vanhasta ACN verkostopyrämidistä.. Saulille tein silloin monenlaista hommaa sen yrityksessä
      sieltä tutustui minuun eräs nainen joka pyysi minua liiketoimintaesittelyyn
      hymy levisi heti kasvoilleni tämän "liiketoiminta esittelyn" kuultuani
      no minä lupasin että tulen paikalle. Esittely oli Rovaniemen eräässä keskustan hotellin kapinetti tiloissa miehet mustissa puvuissa kengätkin heillä kiilsi kuin mathen mulukku;) olin ennen tätä liiketoiminta esittelyä yhteydessä petteri haipolaan ja jouni laihoon joten minulla oli valmiit kysymykset valmiina..

      esitteljä aloitte teistä jokainen voi menestyä elämässä, sanokaa ääneen kuinka moni haluaa rahaa tais kaikki muut sanoa, mutta minä en=) Naureskelin vaan
      sitten tuli kysyksien vuoro. lunttasin lapulta ja kyselin mitä nyt laiho ja petteri olivat päättäneet että kysyn. Meni niin hiljaiseksi nämä esittelijät että puheenpitäjä/esittelijä ei osannut muuta kysyä kuin vaan että kuka olet?
      kuka sinut tänne toi?
      No minähän rehtinä miehenä kerroin kuka olen siihen loppukin sitten se kokous
      kukaan ei puhunut yhtään mitään kahvitarjoilukin oli mutta ne kahvitkin jäi juomatta.. Kokous oli loppuneet olisittepa nähneet niiden värväreiden naamaa se oli punanen kuin kylpymiehen perse.. Sanoin vielä lähtiessäni että laiho ottaakin sitten teihin yhteyttä asian tiimoilta=)

      No lähdin tämän naisen kanssa pois ja mentiinkin suoraan hänen kotiansa
      jossa hän joi punaviiniä minä otin muutaman olusen ja sitten alko niin kova polkeminen että naapurikin häiriinty koputteli seinään, että HILJAA!!"
      Tämä mies vaan lisäs kierroksia ja silloin kyllä tuntui niin hyvälle että tuntui kuin
      jokainen varpaankysikin olisi lähtenyt irti=)

      • Cluso627.

        jäi vastaamatta joku alempana kyseli 17,5 miljoonan tuloista niin vastaan siihen
        kaikki verot kyseisestä summasta on maksettu...
        vero oli tuona vuonna 28%

        se riittä teille tiedoksi,


    • Valtsu ja cluso007 t

      12000-tuhatta oli tyhmää kluuso ja valtteri mukaan lukien piruuko näistä selvän ottaa, cluso nussi kotimatkalla kaikki puhelinpylväät ja valtteri veisaa hurskasteluutaan, näillä on takana pitkä kieryys.

    • Kuurtaneeeeee hörhö

      Hiilihankomies valtteri on nuy siirtynyt siionon virsiin tuhkamuna hun on, meinaa jotta nåillä virsillä lähtee vielä itämään ja kun siihen sekaan pukkaa hän siirrettynä tuota englantia ja saksaa, pikkulikkakin meinas jotta on aika töyhtöpää tämä onkija

    • Kulmantaakse ampuja

      Tämä tohelo oss kyllä tarkuutetullä tussarilla ampua ohi hirvestä, tämä kun lähtee hirvimetällä kaikki muut jäävät kotio, siellä luotia sataa arvaamattomiin suuntiin, tämä k-h on kaikkien tiedossa.

    • Siinähän sinä Lehmämies olet ihan oikeassa, että kun Siionin virsiä helkyttelee, pysyy jokseenkin oikealla teillä. Saattahan sitä silloinkin jalka nykäistä ravin puolelle, mutta elämässä sattuu.

      Hirven metästyksestä et taida ymmärtää yhtään mitään, ei se mitään hehtaaritulitusta saa olla. Pari kutia siinä tarvitaan. Ensimmäisellä lopetaan juoksu ja toisella eläin. Jos menee ampumahiihtotyyliin varapatruunoille, niin sitten pitää vaihtaa lajia.

      Vaikka onhan se vähän niinkin, että liperit kaulassa sielunvihollinen tässä maailmassa juoksee. ;)))

    • Tässä tarpeellinen

      Seminaari EOK'lle !

      http://crownfinland.blogspot.fi/p/raamattu-raha.html

      Jaahas, seonkin pidetty jo Rovaniemellä...

      'Seminaarissa kasitellään mm. seuraavia aiheita:

      Johdanto raamatulliseen talouteen
      Neuvojen etsintä ja harkinta, kuluttaminen ja rahan käyttäminen
      Velan ottaminen ja antaminen, takaaminen
      Antaminen, uhraaminen ja säästäminen
      Rehellisyys, iankaikkisuus


      Tulevat seminaarit:
      28.9.2013 Rovaniemen helluntaiseurakunnassa klo 9:30 - 17'

    • Valtsu apuuuu

      Hirven metästyksestä et taida ymmärtää yhtään mitään,


      En oo muutakuin kuulut jotta ja kun tamäkaveri on sillä päällä siinä saattaa perää katkera pyssystä ja luotia lentää hyvääsesti sinne ja sun tänne se on kokemus se kyläkunnalle.

      Kaverir turvallaan mättäässä

    • Josko menisi ohi

      Valtsulla on tuo hehtaari pyssy, siinä piipu kiertää ei tierä koska pamahtaa, ympärillä olijat kannattaa varmuudeksi maata turvallaan mättääsä, niinkuin varmuureksi, kun hällä on kovat piipussa, siinä on liipasu herkässä siinä kuikuilussa on tarkkutettu pussy hällä kainalossa ja herkällä liipasimellä, ainakun piippu osottaa kannattaa tönkiä syvemmälle ja maata hiljaaaa.

    • Uuet tuulet puhaltam

      Ei ne ole tuon kuivan käävän virretkään häävisiä kuulla, vanhoja sointuja vetkuttaa.

    • Reikiä syntyyyyyyyyy

      Minä muuten tiedän tämän kylähullun hirvenmetästyksen ja sen aseen käsittelyn niinkuin muutkin 100 km säteellä, että pamaukset on herkässä luotiliivit päälle.

    • Nyt sinä Lehmämies esität väärää todistusta lähimmäisestä. Hirvihommissa minä olen itse maltillisuus. Aina muistan kysyä tulenjohdolta, että lasautanko vaiko enkö.

      Jos taas puhut vertauskuvia näistä kirjoituksista, niin tule hyvä mies näkyviin. Toisinaan sinä rymistet puskissa karvalakki korvilla ja tumma pomppa päällä. Tuolla menolla sinut helposti ammutaankin hirvenä.;)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1295
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1146
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1041
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      957
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      834
    Aihe