Gallup 44-49v naisille...millaisia yhteydenottoja?

vanha akka...

Mielenkiinnosta kuulisin miten muilla on sujunut treffailu...
itse olen eronnut, etsiskelen tapailuseuraa...mutta elämänkumppanikaan ei ole poissuljettu vaihtoehto...
Mulle tuli reilun 3 vk.n aikana yli 40 viestiä...omiin aloituksiin (n 10) tuli kaksi vastausta...
Profiili on kuvaton...ja lyhyehkö esittely

Viestejä tulee todella paljon nuorilta 20-30v ...ehdoton ei mulle!
jonkun verran huomattavasti vanhemmilta...päälle 60v herrasmiehiltä...ei nekään oikeen "osu"
Todella mukavia viestejä n 39-44v mutta niistä ei uskaltaudu treffeille kuin harva...
Ja sitten tietty ne varatut seksittömässä avioliitossa elävät...hohhoijaa...

Nyt poistin profiilin kun parit treffit suunnilleen ikäiseni yksinhuoltajaisän kanssa käyty ...ja hän vaikuttaa ihan mukavalta...
mutta kyllä näitä viestejä on ssanut kirjoitella...
voipi olla että itsekin siirryn jatkossa johonkin muualle etsimään seuraa...jos on tarvis...

17

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan ok-näköinenkin

      Ai joku tän ikäinen saa siis vastauksia?! Näin 44 - vuotiaana en kelpaa nuoremmille enkä vanhemmille. Olen tehnyt itse paljon aloitteita, kukaan ei edes vastannut "ei kiitos", paitsi yksi 52-v. joka sanoi etsivänsä 18-30 v naista.

      Näin siis länsirannikolla. Enää en tosin netistä seuraa hae vaan uhraan vähät vapaat viikonloppuni seuran etsimiseen yöelämästä.

      • Perus jamppa

        Mistä päin länsirannikoa olet?

        T:36v sinkku mies Satakunnasta


    • viestittelijät

      Mulla on ikä 48 v ja olen saanut viestejä saman ikäisiltä n. 20-30v kuin sinä (en huomioi ollenkaan) ja muutamilta oman ikäisiltä yhteensä 100 kpl ja muistaakseni viestittelijöitä on yht.12 kpl. Näitten kanssa kirjoittelen koko ajan.

    • pilke silmässä

      Vanhemmat miehet tuntuvat olevan kiinnostuneita vain painokertoimesta. Hoikkana naisena saan itse tosi paljon viestejä vaikka ei ole kuvaa. Totuus on kuitenkin se, että vanhemmassa ikäryhmässä usein miehet yrittävät saada maksimoitua naisten määrän. Olen 57 ja olen eroni jälkeen ollut pariin otteeseen treffipalstalla. Sinänsä paljon huomiota on tullut ja ensi treffitkin ovat olleet hyväksymieni viiden miehen kanssa onnistuneet, mutta kaikilla oli pitemmän päälle tutustuessa selville tulleita "ei niin puhtaita jauhoja pussissa". Yhdellä oli vielä eroprosessi sekä henkisesti että fyysisesti kesken, yhdellä oli "hoitoja" siellä täällä, yhdellä avovaimo toisella paikkakunnalla, yhdellä seksuaalisuus hakusella ja yksi oli vain muuten sopimaton käytöksinen (paljastui toisilla treffeillä). Saatan kyllä palata joskus vielä takaisin palstoille. Muutamat ystäväni ovat löytäneet ihan ok miehen. Siis heille sopivan.

      • Pilke silmäkulmassa

        Huomasin vasta ikähaarukan. Anteeksi vastaus!


      • Ihan vaan totean
        Pilke silmäkulmassa kirjoitti:

        Huomasin vasta ikähaarukan. Anteeksi vastaus!

        Suomalaiset nyt vaan on, anteeks kun oon olemassa kansaa.
        Ehkä ap antaa kamalan virheesi anteeksi.


    • ........!!

      Olen 53-vuotias, ja ihan kivasti on viestejä tullut suunnilleen siinä ikäluokassa josta etsin.
      Tavallisia miehiä, joukossa toki näitä "alaikäisiä " ja joku hörhökin.

      Ja anteeksi tämäkin vastaus, en kuulu juuri tuohon ikäluokkaan, mutta tuossa mainitussa ikäluokassa ad.49 en ollut vielä vapaa..:::)

    • vanha akka...

      Joo...eipä toi ikähaarukka nyt mikään must-ole...joku tuolla kyseli nuoremmista niin ajattelin vähän jatkaa ylöspäin :-)

      Siinä mielessä olen yllättynyt positiivisesti kun laitoin ruksin sinne pyöreähkö -kohtaan niin silti viestejä on tullut...omasta mielestä oon siinä normaalin ja pyöreän rajoilla ...mutta ajattelin ettei ainakaan kukaan pääse sanomaan "ylipainosta" :-)

      Aika katkeran tuntuisia kirjoituksia täällä välillä mutta minäkin olen lähtenyt liikkeelle sillä mielellä että katsotaan ja jos ei onnistu niin sitten keksitään jotain muuta :-)

      • Jelppu :)

        40v ja yhteydenottoja tulee enimmäkseen lukutaidottomilta, eli en kaipaa salaista seksiseuraa, toivon, että mies osaisi suomea, en todellakaan ole kiinnostunut 18 vuotiaista, enkä maksullisista miehistä. Mitä haen on mies suurinpiirtein 100 km säteeltä.... Niitä ei ole Helsingin suunnalla ainakaan ;)


    • 17+5

      Kahden viikon aikana ehkä kymmenisen viestiä, joista suurin osa oli luokkaa "kiinostaako asuntovaunuilu". Profiilistani olisi voinut kyllä jo päätellä että ei kiinnosta.

      Nettideitissä näyttää olevan paljon eläkkeellä olevia /-50 miehiä. Toinen silmäänpistävä ryhmä ovat tässä ikäluokassa "elämäm kovan koulun" käyneet. Kun itsellä on kuitenkin akateeminen tutkinto, kokopäivätyö ja asuinpaikka Helsingissä niin ei kerta kaikkiaan pysty keksimään mikä yhdistäisi "Pihtiputaalla" asuvaan saman ikäiseen eläkeläiseen.

      Siispä itse ainakin luovutin.

    • (Herra) 47

      Tää ketju todistaa oivallisesti sen miks vanhemmat miehet hakee nuoria naisia. 40:n pahemmalla puolella olevat naisethan tuntuu olevan frigidejä mummoja, jotka haluu vielä vanhemman ukon kanssaan kuolemaa vartoomaan. Siis ei helvetti,että kehdataan valittaa kun nuoremmat miehet yrittää lähestyy teitä.Ite ainakin oisin erittäin otettu jos parikymppiset misut lähestyis mua,mut niin ei valitettavasti ainakaan vielä oo tapahtunu:(

      • samanikäinen

        Taisit osua asian ytimeen. Mä olen sun ikäinen mutta en todellakaan haluaisi itseäni vanhempaa miestä. Oman ikäinen mies, kenties muutaman vuoden jopa nuorempi, joka tykkäisi harrastaa seksiä ja paljon, olisi mulle just sopiva. Mistä niitä vaan löytää? Mä olen pelolla kuunnellut itseni ikäisiä ja 50 naisia, jotka kertoo etteivät kaipaa seksiä lainkaan. Haluavat miehen vain kaveriksi. Siinä tapauksessa kannattaakin varmaan se huomattavasti vanhempi mies kaveriksi ottaa. Mä pelolla odotan, tuleeko musta samanlainen parin vuoden sisällä?? Mun mielestä seksi kuuluu ehdottomasti parisuhteeseen, en mä mitään pelkkää kaveria halua.

        Nuoret kollit lähestyy mua lähes joka kerta, kun käyn vaikkapa baarissa. Imarteleehan se itsetuntoa, paljonkin. Mutta mua ei kiinnosta ruveta mihinkään lasteni ikäisten nuorukaisten kanssa. Ei mulla ole heille mitään annettavaa. Totuushan on se, että 40 miehiltä saa parasta seksiä. Ei tarvitse opettaa.


      • ikä ei ole tae
        samanikäinen kirjoitti:

        Taisit osua asian ytimeen. Mä olen sun ikäinen mutta en todellakaan haluaisi itseäni vanhempaa miestä. Oman ikäinen mies, kenties muutaman vuoden jopa nuorempi, joka tykkäisi harrastaa seksiä ja paljon, olisi mulle just sopiva. Mistä niitä vaan löytää? Mä olen pelolla kuunnellut itseni ikäisiä ja 50 naisia, jotka kertoo etteivät kaipaa seksiä lainkaan. Haluavat miehen vain kaveriksi. Siinä tapauksessa kannattaakin varmaan se huomattavasti vanhempi mies kaveriksi ottaa. Mä pelolla odotan, tuleeko musta samanlainen parin vuoden sisällä?? Mun mielestä seksi kuuluu ehdottomasti parisuhteeseen, en mä mitään pelkkää kaveria halua.

        Nuoret kollit lähestyy mua lähes joka kerta, kun käyn vaikkapa baarissa. Imarteleehan se itsetuntoa, paljonkin. Mutta mua ei kiinnosta ruveta mihinkään lasteni ikäisten nuorukaisten kanssa. Ei mulla ole heille mitään annettavaa. Totuushan on se, että 40 miehiltä saa parasta seksiä. Ei tarvitse opettaa.

        On ihan huuhaata, että jossakin tietyssä ikäryhmässä,
        hallitaan seksin salat. Jotkut ei osaa, tai haluakkaan
        osata, kuin yhden tavan jyystää. Samallalailla naisissakin
        on kaavoihin kangistuneita, oli minkä ikäinen tahansa.

        Kysehän on halusta kokeilla uutta ja kuunnella toistakin
        osapuolta.

        Ja mitä ihmeellistä siinä on, että baarissa nuoret "lähestyy",
        niin ne lähestyy netissäkin ja p:llu mielessä. Eipä tuota,
        kannattais ääneen hehkutella.


      • samanikäinen
        ikä ei ole tae kirjoitti:

        On ihan huuhaata, että jossakin tietyssä ikäryhmässä,
        hallitaan seksin salat. Jotkut ei osaa, tai haluakkaan
        osata, kuin yhden tavan jyystää. Samallalailla naisissakin
        on kaavoihin kangistuneita, oli minkä ikäinen tahansa.

        Kysehän on halusta kokeilla uutta ja kuunnella toistakin
        osapuolta.

        Ja mitä ihmeellistä siinä on, että baarissa nuoret "lähestyy",
        niin ne lähestyy netissäkin ja p:llu mielessä. Eipä tuota,
        kannattais ääneen hehkutella.

        No tottakai niillä p..llu mielessä, mikäs muu muka. Tajuan täysin. Ei kiinnosta siltikään. Ja tuo mun totuus on mun totuus. Perustuu kokeiluihin nuorempien, oman ikäisten ja vanhempien kanssa.


    • todella imartelevaa

      Niin just, naurattaa kun naiset on otettuja siitä kun nuoret lähestyy. He lähestyvät vain ja ainoastaan helpon pillun perässä, heitä nainen ei kiinnosta muuten yhtään! Eli ei kannattaisi paljon imarteluna pitää, tietäisitte miten teistä puhutaan jälkeenpäin :) huhhuh...

      • einiinvanha

        Vanhemmista naisista puhutaan kehuen enimmäkseen. ;) Vanhemmat usein voittavat nuoremmat naiset, eikä vanhemmilla naisillakaan itsellä ole aina muu mielessä kuin kiva seksi. Ei siinä mitään pahaa ole. :)


    • 17+5

      Kyllä pelkkä seksiseurakin kävisi, sen verran suuret on halut, mutta mieluummin vakihoito kuin aina uusi partneri. Oman lapsen ikäistä en kerta kaikkiaan voisi kuvitella ja vielä kolmekymppinenkin tuntuisi liian nuorelta. Mies on seksikkäimmillään nelikymppisenä joten siitä ylöspäin, riippuen miten viriili on ja miten hyvin on pitänyt itsensä kunnossa. Pyöreäkin saa olla, jos pyöreys ei vielä uhkaa jaksamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe