Känniläinen haukkuu

Ärsyttää!

Hei olen 14v, , kun olin lenkillä koirani kanssa, niin edessä seisoivat 3-6 känniläistä ja olivat arvioltaan 30-35v, kun kävelin ohi niin yksi niistä naisista alkoi aukomaan päätä minulle ja sanoi "hei tyttö vaiha huulipunas seuraaval kerral" ja muut vieressä olevat nauroivat ja sanoivat samaa, mua rupes ärsyttää paljon mutta vastasin "joo" koska pelkäsin et ne ois tullu mun kimppuun mutta oisin varmana sanonu "vaihan, jos säki vaihat puhetapas enskerral" mut jatkoin matkaa. Mitä mieltä ootte näistä känniläisistä, mua rupes kyllä ärsyttää tosi paljon, onks teille käyny samoin?:-(

14

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntijapiiri

      Joo, jotkut amatöörit pilaa alkoholin maineen. Me palstan asiantuntija-juopot osaamme juoda tarkalleen 17 annosta päivässä emmekä ala aukomaan päätä viattomille ohikulkijoille.

    • Nykyaikana mikään ei ole mahdotonta valitettavasti.
      Ehkä koira pelasti sinut...
      Känniläiset ovat kuitenkin yleensä huonokuntoisia joten juokset karkuun.

      Voi tietysti soittaa häkeen mutta jostain syystä hekin ovat kovin "kiireisiä" ja et välttämättä ehdi edes soittamaan.

      Jospa pyytäisit isää/äitiä hankkimaan sinulle äänihälyttimen.
      Ääni jostain syystä pelottaa dokut kauemmas kun desibelejä riittää.
      Ei ole mainos mielestäni kun kyseessä Suomen pelastuskeskus.
      http://www.suomenpelastuskeskus.fi/spkshop/product_details.php?p=1271
      Ei tarvitse lupaa ja halpa.

    • raaka-arska

      Ei mulle ole juopot huudelleet.

      Olen tosin 185 cm lihaksikas ja rikollisen näköinen 30 vuotias mies.

      Tuttavat luonnehtivat psykopaattiseksi.

      • fyjfdyjjj

        voi voi ja uho uho uho...


    • en kerro; )

      Moi Ap. Sun huulipuna on sun oma asia ja näillä känniläisillä omassa elämässä paljon selvittämättömiä ongelmia joita purkavat viattomiin ja nyt tekivät sen suhun. Luulisin että heidän lapsuusmuistot ovat katkeruudella täytettyjä ja/tai elämä on menettänyt merkityksen,eivätkä kykene niitä selvittämään vaan patoavat aidot olonsa pullo huulilla ja aukovat päitänsä.
      Kun seuraavan kerran epäiletkin hiemankin epämääräisiä ihmisiä, kierrä todella kaukaa.
      Kerroithan tämän tapahtuman kotona? Koirakaan ei välttämättä suojele sinua jos porukalla päälle alkaisivat käymään, voivat pahoinpidellä sinut ja potkia koirasikin.
      Tietyssä vaiheessa alkoholismia mikään ei ole minkään arvoista eikä mitään kunnioiteta.
      Tällaisia tilanteita tapahtuu koko ajan ja eli otathan tosissasi tämän asia?

      • Ärsyttää!

        Moii, elikkä koira ei ollut tosiaan mikään iso, painaa vain 3kg. Kierrän tästä lähtien niitä kaukaa :D mut onneks vuoden päästä saan 20-40kg painavan koiran joten sillo en pelkäis :)
        Ja kyl se on totta et ihmisen omat jutut on niitten oma asia eikä siihe oikee kukaa kuuluis puuttuu :/ ja kiitos vinkeistä kaikille :)!


      • en kerro ; )
        Ärsyttää! kirjoitti:

        Moii, elikkä koira ei ollut tosiaan mikään iso, painaa vain 3kg. Kierrän tästä lähtien niitä kaukaa :D mut onneks vuoden päästä saan 20-40kg painavan koiran joten sillo en pelkäis :)
        Ja kyl se on totta et ihmisen omat jutut on niitten oma asia eikä siihe oikee kukaa kuuluis puuttuu :/ ja kiitos vinkeistä kaikille :)!

        Moi Ap. Mulla yli 40 kg koira ja koulutettu. Silti jotkut tyhjäpäät varoittelusta huolimatta yrittävät aiheuttaa ongelmatilanteita. Tiedän mitä kävisi jos muhun koskisivat mutta suurin huoleni olisi mahdollisen tapahtuman jälkeen se miten eläin siitä toipuisi. Vaikka se vain eläin,en silti ole vahvistanut agressiivisia puolia. Eläin luottaa mun harkintakykyyn ja koulutukseen ja toimii sen mukaan mihin on lupa. Jos pelkäisin,koira vaistoaisi sen ja silloin koira olisi arvaamaton eli ei hanskassa. Olen nainen eli helpompi kohde,erehtyneet ovat helppoudesta mutta joillakin muisti pätkii..
        Suosittelen väistelemään isommankin jyskyn kanssa tuollaiset porukat. Sellaisten tyyppien näkeminen ei ole hyväksi sinulle eikä eläimille.
        Palstan aihetta pikkuisen,ei mene juoma alas edelleenkään ja elämä jatkuu : ).
        Hyvää kesää Ap!


    • Pullberg

      Ei kannata ottaa vakavasti näitä vastauksia täällä.
      Tämän palstan tyypit elää omassa mielikuvitusmaailmassaan peläten kaikkea mahdollista.

      Aikuinen juoppo saattaa käydä toisen juopon kimppuun mutta nuorena en koskaan
      joutunut pienimmänkään väkivallan kohteeksi vaikka vietin aikaa juoppojen kanssa.
      Nuorena ei tarvitse muuta varoa kuin sitä että jos samanikäisiä nuoria tulee kännissä vastaan.
      Jos toinen nuori yrittää pummata rahaa tai tupakkaa niin parasta kiertää nopeasti ohi.

    • Pullberg, tuossa nimimerkki menneisyydestä miten on mennyt jos olet real Pull?

      Minun vinkki äänihälyttimestä oli kyllä ihan realvinkki ja suosittelen etenkin naisille me äijät tollaisia kanneta.
      Sääli että ne desibelit perustuu lähinnä oman omaisuuden suojaamiseen nimittäin jengiä alkaa tulemaan ovista ja ikkunoista kun luulee sitä palohälyttimeksi tai oman autonhälyksi mutta samalla voi pelastaa jonkun hädästä.
      Oli miten oli mutta kiinnittää huomiota ja jengiä tulee paikalle.
      Suihkukoneen desibelit ovat n.120-130d luokkaa ja tuosta pikkupillista irtoaa 110deetä.
      Jos poliisi lähellä niin ehkä hekin joskus jotain huomaavat

      Yllättävää mutta jos vaihdat kadun puolta teet ehkä itsestäsi maalitaulun.
      En jaksa selittää mutta useammat varmaan ymmärtää.

      Eräs ystäväni vältti vaaratilanteen sanomalla että jos meinaatte hakata niin muistakaa että koko katu on täynnä kameroita kuten useimmissa kaupungeissa.
      BB:stä jotain hyötyä.

    • Pullberg

      Tavallisessa lähiössä ja ympäristössä voi liikkua täysin huoletta ainakin päiväsaikaan.
      Käytännössä kaikki väkivalta on niin yllättävää ettei siinä ehdi taskuja kaiveleen.
      Joissakin kaupungeissa on väkivaltaisia sekopäitä välinpitämättömät ihmiset mikä on kaikkein vaarallisin yhdistelmä.
      Oman alueen turvallisuuden/turvattomuuden näkee uutisista ja rikollisuustilastoista.
      Henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset / 1000 . Helsinki kärjessä.


      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288712796988.html
      http://www.lansivayla.fi/artikkeli/227812-tytto-ei-ollut-ainoa-uhri-pahoinpiteli-naisia-ja-vanhusta

      • Piripäät ovat ehkä vaarallisimpia ne todellakin hyökkää kimppuun täysillä ja ihan yhtäkkiä ilman syytä.
        Jopa poliisikin joutuu tyhjentämään lippaallisen eikä ne pysähdy sittenkään ja taserista ne saa vaan lisää virtaa.

        Minulla on aika hyvä aavistus miksi väkivaltaisuudet ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti varsinkin Helsingissä mutta olisin utelias kuulemaan sinun mielipiteen ja muiden.


    • Bmwkaveri

      Terve olen 20v, ite olin veljenkanssa ajelemassa kylällä ja tiellä seisoi 4 känniläistä aamutakkien kanssa yksi niistä pysäytti mut näytti persettä ja läppäs konepellille ja näytti vaa keskaria! Aluksi muo nauratti mut sit muo rupes ärsyttää toi känniläinen meinasin hakata sen mutta ajattelin että on viisaampi jatka matka ku ei oikeesti käyny mitään.. :) pitää yrittää olla viisaampi mutta muutamissa tapauksissa pistin turpaa!! :/ kun ei ollut muuta vaihtoehto

      • arvatenkin.näin

        Olet tainnut verhoilla BMW:si ripulipaskalla "touhutessasi" veljesi kanssa.


    • perseenhaju1

      Mää porisen vaan, en vittuile. Mitä ne akat/ukot olivat?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe