Lapjan grillit

ei ehkä koskaan enää

Eipä tarvitse enää käydä Lapualla grillillä. Todella pitkästä aikaa päätettiin hakea hampurilaiset paikka oli Keskustassa sijaitseva grilli. Pettymys oli suuri ja ei tarvitse enää käydä kysesellä grillillä. Onko joka Lapuan grillillä sama tapa että hampurilais sämpylät uitetaan rasvassa. Meidän hampurilaiset oli ollu upotettuna varmaan jo jonkun aikaa koska rasva vain valui. Kaikilta jäi syömiset syömättä. En tiedä miksi näin mutta oli kauheaa.

29

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soosia

      Olisittta syäny kotona soosiperunoota ei tarttisi täälä kitaata

      • ratatuille

        Soosiperunoota syövät vain juntit kotonaan,


    • Jyrkkä ehkä

      Lapja. Mikä se on?

      "Ei ehkä koskaan enää". On mielipiteitä, ja sitten on säälittäviä mielipiteitä. Sinun oli säälittävä. Ei siis "ehkä" säälittävä, vaan ihan täysin säälittävä.

      Olet siis "ehkä" pettynyt osoksiisi. Et ole kuitenkaan varma. "Ehkä" olisi kannattanut jättää kirjoittamatta noin olematon "ehkä" vuodatus.

    • Frida-Mar

      Minä en ymmärrä miksi pitää tulla tänne kitisemän. Jos ei halua ostaa jonkun
      grillin tuotteita niin ei osta ja sillä siisti. Lapsellista tulla tänne valittamaan.

    • jepb

      Keskus grillillä niitä hampurilaisia ei uiteta rasvas

    • johanes

      Täälei tartte kitaata. Tuliko seleväksi jo!!! Älä tuu tänne tai pysy poissa. Mee johonki hoitolahan vaikka. Tai pysy vaan poissa. Siinä se yksinkertaasena.

    • Elma

      Ovat kuulemma mauttomia. Onko kokemusta?

    • Nam, nam

      Kyllähän kunnon hampurilaasia ei saa ku Lapualta, sehän pitää kastaa rasuahan.
      Oon joskus ostanu niitä kuivia sämpylöötä jostaki mualta ja niillä ei oo hampurilaasen kans mitää tekemistä.

      • Juustossa löytyy

        Parhaat grillituotteet löytyy Kanavankevarin grillivaunusta.


      • hampurainen
        Juustossa löytyy kirjoitti:

        Parhaat grillituotteet löytyy Kanavankevarin grillivaunusta.

        Tämän allekirjoitan kyllä täysin. Kevarin grillistä saa maakunnan ylivoimaisesti parhaat ja isoimmait hampurilaiset!


      • Minäpä
        hampurainen kirjoitti:

        Tämän allekirjoitan kyllä täysin. Kevarin grillistä saa maakunnan ylivoimaisesti parhaat ja isoimmait hampurilaiset!

        Kävin kevarin grillissä. Puhutte asiaa parhaat tuotteet löytyvät juuri sieltä.


    • Liian hyviä välipalo

      Ei tenavan mielisille ole ennenkään ruoka kelvannu, ne huutavat ja paiskovat ruokia, vaikka olisi kuinka nälkä, kyllä näitten syöttäjä ovat lujilla, eipä näille kouluruuatkaan kelpaa, karkkeja ja cipsejä vaan vedetään kaupoista, kehutaan sitten kavereille, että he tarvitsevat parempaa namua.

      Meikäläinen itse käy vähän liikaakin krilleillä, jotta pitäisi oikein jarruttaa siellä nautiskelua.

    • Hyviä olivat

      Siis Haloo! On jonkun kilpailevan grilliyrittäjän alkuunpanema kirjoitus.Jäljet eivät johda sylttytehtaalle,vaan kauhavalle,tai seinäjoelle.

    • Grilli

      Mikä helevetin intressi KAUHAVALAASTEN Tai SEINÄJOKISTEN rilli yrittäjien on haukkua lapualaasten rilliruakia että haloo eiku siis haloo pöliä mikä pöliä

    • ei mössö

      Mun mielestä Kauhavalla, Lapualla tai Sjoella on joka paikas yhtä huonot grillit. Kaikis sama sapluuna. Kastettiin sämpylä rasvaan enemmän tai vähemmän, niin ärsyttää kun se litistetään pilalle. Sitten kaikilla se sama systeemi, atrian jauhopiffi, sipulia sinappia ja ketsuppia sekä juusto, siinä se. Kauheaa mössöä joka paikas.

      Kävin kerran maakunnan ulkopuolella, oikeen grillillä. Siellä oli sämpylät paksuja ja kuohkeita. Välis oli tuoretta salaattia, majoneesia, sekä pihvi oli tukevampi ja maistuvampi.

      Ärsyttää täkäläisten grilliyrittäjien tapa matkia toisia. Eikö joku voisi tarjota hampurilaisen väliin muutakin kuin sinappia ja ketsuppia. Vaikka edes sitä majoneesia. JA piffit vois ostaa joltain muulta kuin atrialta. Sitä jauhomössöä ei edes suus tunnista pihviksi. Kaksi lätyskää sämpylää jonka välissä epämääräistä mössöä, sellainen on paikallinen tarjonta ja tapa.

      Vois joku yrittäjä alkaa tekemään sen tyylisiä hampurilaisia, kuin esim chicosissa tms. Tosin grillimittakaavassa, eli ei haarukoita ja veitsiä, vaan ihan paperista vaan. Sellaiseen grilliin olen törmännyt jossain Tampereen lähellä. Ja hinta oli muistaakseni luokkaa 5 vai 6 euroa, eli ei mikään paha.

      Toki saa mössögrillit jäädä mössöihmisille, jotka tykkää mössöhampurilaisista. Mutta vois olla hieman tätä vaihtelua, ja erilaisuutta.

      • Ajateltavaksi.

        Täällä vauhkotaan jostain, joka ei ole juuri muuta kuin pihvejä, jotka ovat pinkkiä limaa, suolia ja kemikaaleja. Onko se sen arvoista.


    • Maistuu

      Kannattaa pyytää, ettei kasteta rasvaan. On oikein hyvää!

      • makunsa kullakin

        Niinpä! Mäkään en siedä sipulia ja osaan kyllä sanoa tilatessani että ei sipulia, enkä ala haukkumaan yrittäjiä keskustelupalstoilla... Jeesus teitä rutisijoita, jotain rajaa tuohon kitinään nyt...


      • isot kirjaimet
        makunsa kullakin kirjoitti:

        Niinpä! Mäkään en siedä sipulia ja osaan kyllä sanoa tilatessani että ei sipulia, enkä ala haukkumaan yrittäjiä keskustelupalstoilla... Jeesus teitä rutisijoita, jotain rajaa tuohon kitinään nyt...

        taitaa olla jotakin henkilökohtaista jotakin vastaan, varmaan semmosta.
        ei sitä ny yksistään tuo asia ole mitään.


    • Aina joskus

      Mä ainakin oon tykänny kaikista Lapuan ja yleensäki rillituotteista,kun rillittää,ei toki jokapäivä mutta aina joskus,on se mukavaa vaihtelua jokapäivääsille maitoperunoolle.

    • nurkkakrilli1

      Kauhavalla oli ennen pieni grilli jota sanottiin nurkkagrilliksi sitä parempia hampurilaasia ei ollu mihinään eikä koskaan tule

    • sinanappi1

      Nii i ja hyvää sinappia oli vissihin itte tehtyä kunei enää saa samaa mistään

      • Maksuksi otan hampparin

        Onhan tässä nähty monen rillin omistajanvaihdoksen jälkeen, hintojen pikanosto ja heikompi hintalaatusuhde.

        Jos nyt haluaa oikein herkutella ja maksaa siitä mitä todella haluaa/saa, niin monelle rilliyrittäjälle voisi olla paikallaan opintomatka Seinäjoen halliskan grillille. Pieni mutta pippurinen.


    • Kebabhampuri

      Käy Hillevin krillillä Fäliläs nii ei uiteta hampurilaasia kusises rasvas, euron kalliimpaa mutta sitähän sanotaan että laatu maksaa, Hillevi tai Yle vois kyllä maalata yli jo sen ruman kraffitin sieltä takaseinästä

    • Rasvamaha

      Oletteko kuulleet, että makuasioista ei voi kiistellä. Yks tykkää äidistä, toinen
      tyttärestä. Joten lopettakaa tämä jonninjoutava kirjoittelu grillien paremmuudesta.

    • 5+14

      joo kävin hillerillä, ja ei tartte enää käydä, se on kuulkaa nii jotta mä teen itte tästä lähin sapuskani.paskaako nuota kelvottomia pikaruoka paikkoja elättää.

      • Pyykkilautamaha

        tee sinä niin. Minä käyn hillerillä.


    • rasvaton

      et sitten saanu suutas auki ja sanonu et älä kasta rasvaan?

      • 00000000000000000000

        Onhan siellä aina kastettu mutta olen huomannut välillä että ne unohtuu rasvaan ennenkuin laitetaan parilaan. no joku tykkää rasvasta ja joku vähän vähemmän. Menkää hakemaan Hilleviltä niin saatte hyvää syötävää tai jo Seinäjoella tulee nälkä niin Jerikon grilli on ykkönen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe