pakko purkaa tunteet!

unelma sirpaleena

minä pohdin eroa koska mieheni hakkasi minulle eilen aivotärähdyksen ja aamulla halasi sanoen"en tahdo erota, kyllä minä sinua rakastan" mutta minun läheinen sanoi eroa! olet kaksi vuotta puhunut kuinka miehesi hakkaa sinua....pelkään että kohta tuleva hääpäivä on meille viimeine..

tavallaan en halua erota, tunteita miestä kohtaa, mutta järki sanoo älä jää.
lähdin jo yhdestä väkivalta suhteesta, henkistä ja fyysistä väkivalta.... :(

Mitä voin tehdä? mieheni sanoi jo puolivuotta että tahtoo erota mutta nyttei tahdokkaan kun vakavissani pohdin asiaa?? mitä siis tehdä.aina kun aattelen eroa mieleen tulvahtaa kaikki ihanat muistot näiltä kolmelta avioliitto vuodelta ja sitä edeltävältä puoleltatoista vuodelta jonka olimme yhdessä.....

voiko näin rikottua enää korjata jos eroan? voiko mikään muuttua jos jään? olin niin onnellinen kun astuin avioliittoon.....se oli suurin unelmani...

lapsia meillä ei ole.....tai minulla on mutta lapsi on vanhempieni huostassa, sain hänet alaikäisenä ollessani.se ei liity tähän.....perhe asuu nyt kaukana kun tulin miehen mukaan kauas ja luulin että täällä jaksan mutta kaipaan ihmisä jotka varmasti rakastaa minua.

on meillä miehen kanssa ihanat hetkemme....tuolloin unohdan kaiken pahan...jaktan kunnes taas saan pahasti turpaani.en saa pitää fb profiilia enää, en saa ottaa lääkärin määräämiä lääkkeitä, jouduin luopumaan lemmikeistä, ystävistä koska kaikki oli "pahoja" ja nyt perhekki jäi niin kauas etten kestä tätä ikävää......halusin vain olla vaimo miehelle joka rakastaaa minua..

Mitä kannattaa tehdä? miten avioliitto etenee jos mies ei hae apua? voiko asumuserossa olla niin että olen siellä 6 tunnin junamatkan päässä?? :/ jos mennään eroon, miten se etenee? :(

8

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainutkertainen elämä

      Tällä elämänkokemuksella voin sanoa, että väkivaltainen suhde ei tuosta muuksi muutu, nää "akanhakkaajat" (ja yhtälailla ukonhakkaajat) selittää ja lässyttää millon mitäki, hyvittelee näennäisillä lahjuksilla jne, kunnes jälleen on aika pikkusen mäiskiä. Jos olet rikki, niin luuletko tulevasi ehjäksi jäämällä? Tuskinpa... kokemuksella tiedän, että se vaihtoehto rikkoo entistä enemmän. Lähde, äläkä taaksesi katso. Vain lähtemällä voit elää rauhassa & turvassa, pikkuhiljaa parannella haavoja jne. Kenenkään ei kannata tuhlata ainutkertaista elämäänsä p*skaan suhteeseen ja mitä vähemmän aikaa siihen on kerennyt uhrata, sitä helpommalla siitä pääsee pois ja itsensä uuteen alkuun. Jos taas jää riutumaan 20 vuodeksi, niin katkeruus ja rikkinäisyys alkaakin olla jo aika mittaamattomissa lukemissa...

      • unelma sirpaleena

        niin ja jos jää loputtomasti voi olla että kuukaudenkin päästä olen jo hengetön alle kolmikymppinen nainen? :( itken nytkin ja on niin paha olla :( kun en tiedä mitä tehdä, 5 vuotta ja nytkö ero.... :( olin niin onnellinen maistraatissa kun astuimme avioon, elämäni onnellisin päivä.nyt pelkään että jos eroan en koskaan tule toipumaan, enkä saamaan uutta onnea.... :( olen ollut pari kertaa turvakodissa yön yli paossa... :(


      • Mietipä tätä
        unelma sirpaleena kirjoitti:

        niin ja jos jää loputtomasti voi olla että kuukaudenkin päästä olen jo hengetön alle kolmikymppinen nainen? :( itken nytkin ja on niin paha olla :( kun en tiedä mitä tehdä, 5 vuotta ja nytkö ero.... :( olin niin onnellinen maistraatissa kun astuimme avioon, elämäni onnellisin päivä.nyt pelkään että jos eroan en koskaan tule toipumaan, enkä saamaan uutta onnea.... :( olen ollut pari kertaa turvakodissa yön yli paossa... :(

        Ihminen pystyy onnelliseen ja täysipainoiseen elämään ihan yksinkin, huono parisuhde sen sijaan vie elämästä kaiken ilon & onnen.


    • unelma sirpaleena

      MIKSI EN VAAN OSAA LÄHTEÄ KUN MIES SANO TEE MITEN HALUAT?? :( on silti surkeana kun oon puhunut erosta! :( sattuu kattoo kun on surkena.mutta välillä raivoaa minulle vaikka aamulla halasi ja sanoi että rakastaa minua ja ei tahdo erota.sanoin mitä se oli, "unohda koko juttu" oli vastaus :(

      • aivotpehmeenä

        Olet läheisriippuvainen. Usko nyt ihmistä joka vopisi olla äitisi. Lähde pohtimaan asioita, ota lomaa miehestä ja hullusta liitostasi. On varmaan edes joku sukulainen, jonka luo voit mennä/matkustaa pikku lomalle. Myös aivotärhdys vaatii nyt ehdotonta lepoa ja rauhaa. Kohta sulla tosiaan on jo pysyvä aivovammakin rakkautesi ikuisena muistona. Onko kiva päätyä työkyvyttömäksi köyhäksi luuseriksi uhrina ihanalle rakkaudelle? Jonka jälkeen mies varmasti vaihtaa naista!

        Mitä mies on TEHNYT oman ONGELMANSA selvittämiseksi? Onko liittynyt Lyömätön linja-ryhmään, hankkinut itselleen psykologiapua? Ei, eikö niin? Osoittaa itse asiassa täydellistä välinpitämättömyyttä sinun onnestasi ja turvallisuudestasi.
        Kuule likka ei sairasta väkivaltarikollista voi noin ylenpalttisesti rakastaa ellei ole itse päästään pipi. Hakkasiko isäsikin sinua ja äitiä, sekö pahoipideltynä olemisesta on tehnyt niin OK touhua sinulle? Hanki itsellesi apua, ja maantieteellistä etäisyyttä. Ei ole ainoa mies sulle tämä, mutta viimeinen kyllä jos jäät...


    • kamalalta kuulostaa

      minusta tilanteenne on paha ihan oikeasti.voitko soittaa auttaviin puhelimiin,sinun pitäis päästä ihan juttelwmalla purkamaan nuo asiat että saisit voimaa ja järkesi takaisin.tiedätkö mitä,ihmisellä on hurja kyky selviytyä,aloittaa alusta.se on vain parisuhde mutta tää on sun elämä.ja tiedätkö kans mitä,ei sitä rakkautta oikeestaan tarvii niin paljon kun saa olla ja hengittää vapaasti,olla rauhassa omia juttujaan puuhastellen eli älä sitä pelkää.älä silti oo uhri,taistele irti tuosta ja eti parempi elämä,vaikka yksin,tyttäreskin takia.minusta mies on jotenkin sairas ja hänen pitäs ymmärtää silti että tuo ei ole oikein ja tuhoaa sua.älä selvittele hänen kanssa,juttele asioista ja hae itselles tukea siitä se lähtee, tollanen on pelottavaa.

    • Jussijussijussijussi

      Eihän se sinua rakasta! Ei rakasta ihmistä hakata. Se on jotain muuta. Manipulointia, jolla saa sinut pysymään. Hän on oppinut pyörittämään sinua miten haluaa. Ensin hakkaa ja sitten aamulla vähän lepertelee. Väkivalta on aina väärin, yksikin lyönti on liikaa.

      Hae apua. Katso vaikka netistä "Naisten linja"-sivustoa. Siellä on puhelinnumero, ja listattu paljon muita auttavia tahoja. Saisit keskustella ihmisen kanssa, joka tuntee väkivaltatilanteet.

      Elämäsi ei ole sirpaleina, eikä unelmakaan. Tuossa parisuhteessa se unelmasi ei tule täyttymään, usko se. Jos haluat etsiä sitä unelmaa, niin ainoa tapa on ensin lähteä tuosta erilleen ja parantaa omat haavat. Sinulle olisi kaikkein parasta asua omillasi. Saisit miettiä asioita.

    • Oppeliini1

      Lähteminen vaatii ajatusta ja energiaa. On niiiiiiiiiin paljon helpompaa vain puhua jäkättää ja olla surullinen ja peloissaan. Se todellakin on niin helppoa.

      Sinä tiedät aivan tarkalleen jäädessäsi tuon pedon hakattavaksi että se tekee sinusta hullun ( jos jäät henkiin) tai sitten sinut haetaan pois ruumisarkussa.

      Valinta on vain sinun. Kukaan toinen ei saa sinua pois tuon pedon viereltä. Vain sinä itse voit sen tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe