Kuikanlava

Kuikkalentää

Kulkaapas toverit, kolme kertaa olen käynyt tänä kesänä Kuikassa ja ihmetyttää edellis vuosiin tuo paikan ikäjakauma...Porukka on koko ajan viidenkympin päälle, ei oikein kolmekymppistä kiinnosta olla tuolla...
Onko muilla samoja kokemuksia? Josku muutama vuosi sitten siellä oli todella paljon nuorempaakin porukkaa....

48

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuikkaana

      Aika vähäistä on, se totta. Lieneekö siirtyneet muualle. Ei ole muuan tumma nainenkaan näkyillyt.

      • kuikkaana

        Ehkä esiintyjätkin vaikuttanut


      • Mirrinä reunalla

        Kuinka tummaa naista sinä kaipaat? Kyllähän tummia naisia riittää :)


      • lentäjä

        Tarkoitatko ykshenkselii?


      • sinitaivasta
        lentäjä kirjoitti:

        Tarkoitatko ykshenkselii?

        Vähemmän näkyillyt Kuikas, eikä Kukkolassakaan alkukauden jälkeen


    • Se siitä
    • 554654

      Minä yllätyin muutama viikko sitten, kun Taikakuuta oli saapunut katsomaan laumoittain nuoria naistanssijoita. Harmi vaan, että miehistä oli silloinkin kova pula. Kuikassa tuntuu olevan paljon pariskuntia, ei niinkään kierteleviä aktiiveja joita tapaa muilla seudun lavoilla.

      • Tasoa1

        Milloin olet lavatansseissa, joissa on miesenemmistö? Minä olen tanssinut kymmenen vuotta lavoja kiertäen, kertaakaan en ole tansseissa ollut, joissa naiset loistavat poissaolollaan. Lähinnä viikko ennen joulua, naiset laittavat jouluruokia ja pesevät kotiaan, saa naiset tanssia lavoilla miesvaltaisessa porukassa :)


      • 4711256

        Täysin toisin päin.


    • seinäruusu

      juu, niin oli eilen myös täällä pohjoisessa lavalla paljon naisia :))

    • luikauttaja

      Sopivasti eilenkin...nam

      • jamittelemaan

        Tänä iltana Kuikkaan, hyviä naisia ja rouvia tupa täysi...nuoriakin :)


      • tatu8
        jamittelemaan kirjoitti:

        Tänä iltana Kuikkaan, hyviä naisia ja rouvia tupa täysi...nuoriakin :)

        Yleisöjakautuma riippuu jonkinverran illan esiintyjästä. Arvelisin, ettei Heidi Pakarinen vedä kovinkaan nuoria paikalle, mutta saatan olla väärässäkin.

        Ajattelin mennä kuitenkin toteamaan tilanteen tänä iltana!


      • jamittelemaan
        tatu8 kirjoitti:

        Yleisöjakautuma riippuu jonkinverran illan esiintyjästä. Arvelisin, ettei Heidi Pakarinen vedä kovinkaan nuoria paikalle, mutta saatan olla väärässäkin.

        Ajattelin mennä kuitenkin toteamaan tilanteen tänä iltana!

        Totta, no illalla selvii. Ens ke Suvi vetänee nuortakin, mut lieneekö puolet sitten vain kuuntelemas.


    • Eräs teoria

      Jyväskylän seudulla eräs voimakkaasti lavatanssin harrastamiseen vaikuttanut taho lähes 20 vuoden aikana on ollut Viihdekeskus. Se järjesti kursseja, tarjosi kurssin käyneille aloittelijoille ilmaisia tansseja jne. Moni aloitti tanssiharrastuksen jo alaikäisenä juuri Viihdekeskuksessa. Sitten tuli koko paikkaan ikäraja 18 v ilmeisesti muutaman väärinkäytöksen takia ja kaikki meni pilalle. Uutta verta ei ole sen jälkeen tullut entiseen tahtiin lavoille. Nyt kun koko Viihdekeskus on lopettanut, niin moni lähiseudun vanhempikin tanssija on jättänyt tanssiharrastuksen lähes kokonaan, kun kunnollista talvikauden lähilavaa ei enää ole. Samalla ovat kärsineet kaikki kesälavat, koska talvikauden katko tanssiharrastuksessa tuppaa vähentämään kesäkaudenkin innostusta.

    • 3233

      Ei mahdu Suvin tahtiin tanssimaan, koska vain katsomaan tulleet vievät puolet tilasta. Tosin eipä tuo ole oikein tanssittavaa musiikkiakaan.

      • aaltonen1

        Suvia nyt katteleekin mielissään :). Ja olihan siinä joku JuhaMatti täyteorkesterina, jota voi välillä humpata minkä kerkii...


      • tatu8
        aaltonen1 kirjoitti:

        Suvia nyt katteleekin mielissään :). Ja olihan siinä joku JuhaMatti täyteorkesterina, jota voi välillä humpata minkä kerkii...

        Heidi Pakarinen on upea solisti!


      • pakaarine
        tatu8 kirjoitti:

        Heidi Pakarinen on upea solisti!

        Oliko tupa täynnä ja hyviä tanssijoita? Entäs ykshenksu?


      • toisen oma
        pakaarine kirjoitti:

        Oliko tupa täynnä ja hyviä tanssijoita? Entäs ykshenksu?

        Mikä tai kuka ykshenksu? Olen kai tyhmä? No anyway, Kuikassa käy meidänkin isäntä ilmeisesti seuraa etsiskelemässä, kun kuulemma eronneita ja etenkin karanneita tupa täynnänsä. Toivoisimpa naisimmeisten ottavan ens selvää seurastaan, jos muutakin etsii kuin tanssiseuraa, onko mies varattu vai vapaa. Mieheni osaa kyllä tanssia ja osaa puhuakkin, mutta tuskimpa kaikkea tahtookaan kertoa jne... No välttyisimme tapauksilta joita esim.eilinen oli. Mieheni on kaikesta huolimatta varattu, ainakin toistaiseksi! Kaikille naisille jotka käyvät tanssimassa tanssin takia eivätkä jahtaa varattuja miehiä toivon mukavia tanssi-iltoja!


      • ehkä kohtalotoveri
        toisen oma kirjoitti:

        Mikä tai kuka ykshenksu? Olen kai tyhmä? No anyway, Kuikassa käy meidänkin isäntä ilmeisesti seuraa etsiskelemässä, kun kuulemma eronneita ja etenkin karanneita tupa täynnänsä. Toivoisimpa naisimmeisten ottavan ens selvää seurastaan, jos muutakin etsii kuin tanssiseuraa, onko mies varattu vai vapaa. Mieheni osaa kyllä tanssia ja osaa puhuakkin, mutta tuskimpa kaikkea tahtookaan kertoa jne... No välttyisimme tapauksilta joita esim.eilinen oli. Mieheni on kaikesta huolimatta varattu, ainakin toistaiseksi! Kaikille naisille jotka käyvät tanssimassa tanssin takia eivätkä jahtaa varattuja miehiä toivon mukavia tanssi-iltoja!

        Onhan tansseissa iloista seuraa, jonka avulla voi unohtaa arkimurheet. Joillekin riittää liikunnanilokin. Toivottavasti naiset eivät usko kaikkea eikä kuvittele tanssin huumassa liikoja. Voimia sinulle - et ole sitten itse innostnut tanssimaan?


      • Kuikkakuikka
        toisen oma kirjoitti:

        Mikä tai kuka ykshenksu? Olen kai tyhmä? No anyway, Kuikassa käy meidänkin isäntä ilmeisesti seuraa etsiskelemässä, kun kuulemma eronneita ja etenkin karanneita tupa täynnänsä. Toivoisimpa naisimmeisten ottavan ens selvää seurastaan, jos muutakin etsii kuin tanssiseuraa, onko mies varattu vai vapaa. Mieheni osaa kyllä tanssia ja osaa puhuakkin, mutta tuskimpa kaikkea tahtookaan kertoa jne... No välttyisimme tapauksilta joita esim.eilinen oli. Mieheni on kaikesta huolimatta varattu, ainakin toistaiseksi! Kaikille naisille jotka käyvät tanssimassa tanssin takia eivätkä jahtaa varattuja miehiä toivon mukavia tanssi-iltoja!

        Se on voi voi, jos mies esittää vapaata miestä. Naisethan ovat täysin sen varassa mitä mies itsestään haluaa kertoa. Lähde mukaan, niin saat pitää aarteesi itselläsi. Eipä sitten ainakaan voi vapaata esittää. Eikä ne naiset oikeasti ole kovin kiinnostuneita miehistä, jotka lavoilta seuraa vain hakevat.


      • Toisen oma
        ehkä kohtalotoveri kirjoitti:

        Onhan tansseissa iloista seuraa, jonka avulla voi unohtaa arkimurheet. Joillekin riittää liikunnanilokin. Toivottavasti naiset eivät usko kaikkea eikä kuvittele tanssin huumassa liikoja. Voimia sinulle - et ole sitten itse innostnut tanssimaan?

        Kiitokset ehkä kohtalotoverille. Käyn toki itsekin tanssimassa aina kun on mahdollista, mutta työ ja lapset estävät useinmiten ja asun eri paikkakunnalla työn takia joten mieheni pystyy käymään useammin, ja käykin ilmeisesti joka keskiviikko sekä perjantai Kuikalla ja muina päivinä muualla. Tanssissa ei mitään pahaa, mutta mielestäni se kaikki muu kuuluu kotiin ja oman vaimon luo. No tiedän mitä mieheni touhuaa, koska on jäänyt jo useamman kerran kiinni, mutta toistaiseksi olen vielä kestänyt, mutta kuinka kauan.... Toivon vain muillekkin naisille parempaa elämää, ja siksi varoitan näistä ns.herrasmiehistä jotka osaavat puhua ja pussata ja etenkin tanssia. Olkaa naiset varovaisia ja ottakaa selvää, kaikki ei ole aina sitä miltä tuntuu ja näyttää! Tanssiniloista nauttien reilulla pelillä!


      • rautasääri
        Toisen oma kirjoitti:

        Kiitokset ehkä kohtalotoverille. Käyn toki itsekin tanssimassa aina kun on mahdollista, mutta työ ja lapset estävät useinmiten ja asun eri paikkakunnalla työn takia joten mieheni pystyy käymään useammin, ja käykin ilmeisesti joka keskiviikko sekä perjantai Kuikalla ja muina päivinä muualla. Tanssissa ei mitään pahaa, mutta mielestäni se kaikki muu kuuluu kotiin ja oman vaimon luo. No tiedän mitä mieheni touhuaa, koska on jäänyt jo useamman kerran kiinni, mutta toistaiseksi olen vielä kestänyt, mutta kuinka kauan.... Toivon vain muillekkin naisille parempaa elämää, ja siksi varoitan näistä ns.herrasmiehistä jotka osaavat puhua ja pussata ja etenkin tanssia. Olkaa naiset varovaisia ja ottakaa selvää, kaikki ei ole aina sitä miltä tuntuu ja näyttää! Tanssiniloista nauttien reilulla pelillä!

        Semmoistahan se, itsellä toisin päin, eli rouva käy olosuhteist riippuen yksin ja kyllä on ainakin epäilys, että parit kerrat on sopiva mies päässyt muuhunkin kuin tanssiotteeseen. Onneksi aika vähän nuorehkoja miehiä lavoil käy, tosin ne vanhemat vasta viekkaita taitavat ollakkin. Toisaalta, ei kai se siinä kulu, elämää vain.


      • ehkä kohtalotoveri
        Toisen oma kirjoitti:

        Kiitokset ehkä kohtalotoverille. Käyn toki itsekin tanssimassa aina kun on mahdollista, mutta työ ja lapset estävät useinmiten ja asun eri paikkakunnalla työn takia joten mieheni pystyy käymään useammin, ja käykin ilmeisesti joka keskiviikko sekä perjantai Kuikalla ja muina päivinä muualla. Tanssissa ei mitään pahaa, mutta mielestäni se kaikki muu kuuluu kotiin ja oman vaimon luo. No tiedän mitä mieheni touhuaa, koska on jäänyt jo useamman kerran kiinni, mutta toistaiseksi olen vielä kestänyt, mutta kuinka kauan.... Toivon vain muillekkin naisille parempaa elämää, ja siksi varoitan näistä ns.herrasmiehistä jotka osaavat puhua ja pussata ja etenkin tanssia. Olkaa naiset varovaisia ja ottakaa selvää, kaikki ei ole aina sitä miltä tuntuu ja näyttää! Tanssiniloista nauttien reilulla pelillä!

        Itse ansaitset kiitokset asiallisesta viestistäsi, joka sai minut kommentoimaan ensimmäistä kertaa näissä keskusteluissa. Aihe olisi ansainnut ihan oman aloituksensa. Toivottavasti keskustelut pysyvät jatkossakin asialinjalla.


      • Syvikseen keskiv.
        Kuikkakuikka kirjoitti:

        Se on voi voi, jos mies esittää vapaata miestä. Naisethan ovat täysin sen varassa mitä mies itsestään haluaa kertoa. Lähde mukaan, niin saat pitää aarteesi itselläsi. Eipä sitten ainakaan voi vapaata esittää. Eikä ne naiset oikeasti ole kovin kiinnostuneita miehistä, jotka lavoilta seuraa vain hakevat.

        Eikä ne naiset oikeasti ole kovin kiinnostuneita miehistä, jotka lavoilta seuraa vain hakevat.
        - ja höpö, höpö - Miksipä ei oltaisi kiinnostunut tanssivasta miehestä ?
        - Varatut miehet voisi pitää ne sormukset sormissa ettei tule turhia kaatoja ;)
        - Tangoon tarvitaan kaksi !


      • tatu8
        Syvikseen keskiv. kirjoitti:

        Eikä ne naiset oikeasti ole kovin kiinnostuneita miehistä, jotka lavoilta seuraa vain hakevat.
        - ja höpö, höpö - Miksipä ei oltaisi kiinnostunut tanssivasta miehestä ?
        - Varatut miehet voisi pitää ne sormukset sormissa ettei tule turhia kaatoja ;)
        - Tangoon tarvitaan kaksi !

        Uskon, että naiset ovat kiinnostuneita miehistä. Nuorena se liittyy vahvasti perheen perustamiseen jne, vanhemmiten enemmän seuran tarpeeseen noin laajasti ajateltuna.

        Miksei sitten nainen, jos kerran on miehistä kiinnostunut, olisi itsekin tanssia harrastavana kiinnostunut nimenomaan tanssivasta miehestä, erityisesti vielä kun mies tanssi hyvin, mutta ei kuitenkaan liian hyvin, siis sopivan hyvin!

        hyvä kroppa-miellyttävä käytös-omillaan toimeentuleva - - - tanssitaito plussaa


      • rautasääri
        tatu8 kirjoitti:

        Uskon, että naiset ovat kiinnostuneita miehistä. Nuorena se liittyy vahvasti perheen perustamiseen jne, vanhemmiten enemmän seuran tarpeeseen noin laajasti ajateltuna.

        Miksei sitten nainen, jos kerran on miehistä kiinnostunut, olisi itsekin tanssia harrastavana kiinnostunut nimenomaan tanssivasta miehestä, erityisesti vielä kun mies tanssi hyvin, mutta ei kuitenkaan liian hyvin, siis sopivan hyvin!

        hyvä kroppa-miellyttävä käytös-omillaan toimeentuleva - - - tanssitaito plussaa

        Noinhan se on ja toki pitkis suhteis eläville sattuu joskus eteen tilanne, että jotain vaihtelua kaipaa, olkoot se sitten satunnainen tai puolituttu hyvä tanssimies, jonka kans tekee mieli jatkaa iltaa.


      • tummaajavaaleeta
        rautasääri kirjoitti:

        Noinhan se on ja toki pitkis suhteis eläville sattuu joskus eteen tilanne, että jotain vaihtelua kaipaa, olkoot se sitten satunnainen tai puolituttu hyvä tanssimies, jonka kans tekee mieli jatkaa iltaa.

        Ensi ke kaikki kivat naiset Kuikkaan, komeita tanssimiehiä tulossa paikalle .


      • Höpönlöpö
        tummaajavaaleeta kirjoitti:

        Ensi ke kaikki kivat naiset Kuikkaan, komeita tanssimiehiä tulossa paikalle .

        Mistäs tiedät komeiden miesten keskiviikkona kuikkaan tulevan? Kuka määrittelee heidät komeiksk? Entäs se tanssitaito? Iältään?


      • Kuikkakuikka
        Syvikseen keskiv. kirjoitti:

        Eikä ne naiset oikeasti ole kovin kiinnostuneita miehistä, jotka lavoilta seuraa vain hakevat.
        - ja höpö, höpö - Miksipä ei oltaisi kiinnostunut tanssivasta miehestä ?
        - Varatut miehet voisi pitää ne sormukset sormissa ettei tule turhia kaatoja ;)
        - Tangoon tarvitaan kaksi !

        "Miksipä ei oltaisi kiinnostunut tanssivasta miehestä?"

        - niin kannattaa lukea tarkemmin, tanssivista miehistä kyllä, ei seuraa etsivistä.


      • neöikymppiiset
        Höpönlöpö kirjoitti:

        Mistäs tiedät komeiden miesten keskiviikkona kuikkaan tulevan? Kuka määrittelee heidät komeiksk? Entäs se tanssitaito? Iältään?

        Juhu kertoo..


      • hanna38
        tatu8 kirjoitti:

        Uskon, että naiset ovat kiinnostuneita miehistä. Nuorena se liittyy vahvasti perheen perustamiseen jne, vanhemmiten enemmän seuran tarpeeseen noin laajasti ajateltuna.

        Miksei sitten nainen, jos kerran on miehistä kiinnostunut, olisi itsekin tanssia harrastavana kiinnostunut nimenomaan tanssivasta miehestä, erityisesti vielä kun mies tanssi hyvin, mutta ei kuitenkaan liian hyvin, siis sopivan hyvin!

        hyvä kroppa-miellyttävä käytös-omillaan toimeentuleva - - - tanssitaito plussaa

        Oletko tatu8 itse varattu vai vapaa mies? ilmeisesti ainakin hyvä tanssimaan. Oletko itse joutunut varattujen kanssa kiusallisiin tilanteisiin....siis, että olisi miellyttänyt liikaakin.


      • tatu8
        hanna38 kirjoitti:

        Oletko tatu8 itse varattu vai vapaa mies? ilmeisesti ainakin hyvä tanssimaan. Oletko itse joutunut varattujen kanssa kiusallisiin tilanteisiin....siis, että olisi miellyttänyt liikaakin.

        Kyllähän se bugg on joskus sujunut niin pehmeesti, että daami on alkanut kehräämään ja loppuilta onkin sitten menty ihan keskenään...

        Myöhemmin, joskus seuraavana iltana olen tehnyt ehdotuksen ja saanut välttelevän vastauksen. Sain sitten muuta kautta tietää, että tämä kyseinen daami onkin tukevasti naimisissa tahollaan. Jätin asian tähän!

        Jatkossa olen ollut entistä varovaisempi!


      • sinkut syviksessä
        Kuikkakuikka kirjoitti:

        "Miksipä ei oltaisi kiinnostunut tanssivasta miehestä?"

        - niin kannattaa lukea tarkemmin, tanssivista miehistä kyllä, ei seuraa etsivistä.

        http://www.youtube.com/watch?v=L3z_caNq7To

        'niin kannattaa lukea tarkemmin, tanssivista miehistä kyllä, ei seuraa etsivistä'.

        - Jos kemiat natsaa niin kyllähän miehen seurakin kelpaa muuhunkin
        kuin tanssiin.
        Kuuma romanssi ja kesäyö ! yöuinti ja nainti .


      • vasta-alkaja
        tatu8 kirjoitti:

        Kyllähän se bugg on joskus sujunut niin pehmeesti, että daami on alkanut kehräämään ja loppuilta onkin sitten menty ihan keskenään...

        Myöhemmin, joskus seuraavana iltana olen tehnyt ehdotuksen ja saanut välttelevän vastauksen. Sain sitten muuta kautta tietää, että tämä kyseinen daami onkin tukevasti naimisissa tahollaan. Jätin asian tähän!

        Jatkossa olen ollut entistä varovaisempi!

        Kiitos tatu8, olet parasta, mitä tällä palstalla miesten joukosta löytyy. Luot uskoa siihen, että lavoilla on ihan fiksuja miehiä, jotka osaavat keskittyä olennaiseen eli tanssimiseen


      • eerikäinen99
        tatu8 kirjoitti:

        Kyllähän se bugg on joskus sujunut niin pehmeesti, että daami on alkanut kehräämään ja loppuilta onkin sitten menty ihan keskenään...

        Myöhemmin, joskus seuraavana iltana olen tehnyt ehdotuksen ja saanut välttelevän vastauksen. Sain sitten muuta kautta tietää, että tämä kyseinen daami onkin tukevasti naimisissa tahollaan. Jätin asian tähän!

        Jatkossa olen ollut entistä varovaisempi!

        Noinkin voi käydä, mutta varmaan toisinkin päin. Kuulin yhden näis ketjuis mainitun suositun päätyneen ainakin yhden hyvän veivaajan kans myös mamboon.


      • rönholomi
        Höpönlöpö kirjoitti:

        Mistäs tiedät komeiden miesten keskiviikkona kuikkaan tulevan? Kuka määrittelee heidät komeiksk? Entäs se tanssitaito? Iältään?

        No rallye miestä tulloo ympär ämpär suomee tarttoomaan kuikan ja suvin kautta torstaen testi eekoota varten, kyllä on naesilla vientii


      • tatu9
        tatu8 kirjoitti:

        Kyllähän se bugg on joskus sujunut niin pehmeesti, että daami on alkanut kehräämään ja loppuilta onkin sitten menty ihan keskenään...

        Myöhemmin, joskus seuraavana iltana olen tehnyt ehdotuksen ja saanut välttelevän vastauksen. Sain sitten muuta kautta tietää, että tämä kyseinen daami onkin tukevasti naimisissa tahollaan. Jätin asian tähän!

        Jatkossa olen ollut entistä varovaisempi!

        meneekö tatu8 huomenna teräsniskaan?


      • tsuvigummmit
        sinkut syviksessä kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=L3z_caNq7To

        'niin kannattaa lukea tarkemmin, tanssivista miehistä kyllä, ei seuraa etsivistä'.

        - Jos kemiat natsaa niin kyllähän miehen seurakin kelpaa muuhunkin
        kuin tanssiin.
        Kuuma romanssi ja kesäyö ! yöuinti ja nainti .

        Oli hyviä rouvia kuikas, kyllä passas vedellä oikeen kunhool :)


      • a.aaltonen
        tsuvigummmit kirjoitti:

        Oli hyviä rouvia kuikas, kyllä passas vedellä oikeen kunhool :)

        Tänään Kuikkaan A.Aallon orkesterin tahtiin, ei taida oikein muitakaan tansseja pe iltana lähiseudul olla?


      • menossa1
        a.aaltonen kirjoitti:

        Tänään Kuikkaan A.Aallon orkesterin tahtiin, ei taida oikein muitakaan tansseja pe iltana lähiseudul olla?

        onko ketään tulossa ensi keskiviikkona kuikkaan? esiintymäs olisi neljänsuora


      • tiikeri11
        menossa1 kirjoitti:

        onko ketään tulossa ensi keskiviikkona kuikkaan? esiintymäs olisi neljänsuora

        Ootko mies vai nainen, ikäinen?


      • Minäminä ja muut
        menossa1 kirjoitti:

        onko ketään tulossa ensi keskiviikkona kuikkaan? esiintymäs olisi neljänsuora

        Tullaan.....!!!


      • menossa1
        tiikeri11 kirjoitti:

        Ootko mies vai nainen, ikäinen?

        nainen ja parikymppinen


      • tiikeri11
        menossa1 kirjoitti:

        nainen ja parikymppinen

        Oikein :)


    • mieli teki en päässy

      olikos kuikalla eilen hyvin porukkaa..arkipäivä ja pikkuhiljaa nuo työtkin jo alkaa ihmisillä

      • siellä ollut

        ihan mukavasti porukkaa ja hyvä meno, paljosta jäit paitsi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe