Miksi niin moni miehen uusi

menkää hoitoon

suhde kuvittelee itsestään liikoja? Mitä hän oikein haluaa miehen perheestä? Sotkea lisää ja rikkoa kaikki mitä rikottavissa on vai onko niin epätoivoinen että kostamalla omat ongelmat ja oman elämän tyhjyys toisiin ihmisin saa sen mitä elämältä odottaa ja toivoo? Sairasta, elämä tuo sen minkä tuo, ei sitä mistään voi ottaa.

Eniten siinä kärsii se mies, joka pakotetaan hylkäämään kaikki läheiset jotta uusikko voi mällätä ja riekkua toisten talossa ja kustannuksella. Mitä iloa se tuo että riistää lapsilta isän ja vie heidän kodin jayhteisajan.
Miski e uusi suhde luulee kuuluvansa exän ja lasten sukuun ja syö heidän kotonaan ja asuu ilmatteeks, raha kyllä kelpaa ja kaljat mutta se että ansaitsi omat rahat eikä viedi lapsilta, mieheltä ja exältä on jotain omituista, laskotella jaksaa ja rikkoa toisten perheitä mutta ei osata hävetä yhtään.
Joskus naurattaa tuo oikein kova yritys hajotitaa ja elää siivellä, kaikki ei sitä hyväksy mutta oni hmisiä jotka hyväksyy, sairasta sekin.
Menkää vapat naiset töihin, ansaitkaa omat rahat ja kodit, etsikää vapaa mies, se löytyy vielä, ei tarvi rikkoa lasten kotia.

40

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epreilua elämää

      Usein se kosto on kivaa katseltavaa kun jotkut kärsii. Mikä onkaa nykynaiselle parempaa kuin rikkoa jonkun perhe, silloin voi olla itsestään ylpeä, että on kohdannut häviäjänsä, on hienoa nähdä miehen kärsivän kun lapset on hylätty, kiva nähdä kun ex vaimo suree menetettyä miestään, ja lasten itkevän isttömyyttään. Kun itse ei ole saanut elämältään sitä mitä muut, pitää se näyttää perheellisille, että et sinäkään saa olla onnellinen.

      • Tuote numero. 5

        Tässä se tuli, jos ajattelet tuolla tavoin niin rupean ymmärtämään mieheni nykyistä..mutta en anna valoa tuollaiselle itsekkäälle !!!


    • uusiot ongelmallisia

      Uusio nainen on miehen vaimolle susi, ilkeä ja pahasuinen. Ensin rikkoo, sitten haukkuu, sitten manipuloi, ja lopuksi korjaa potin ja syyttää että ex vaimon vika! Siis mikähän tuossakin olisi ex vaimon vika?

    • -----

      Nämä tämän palstan vallanneet aloitukset ja jutut ovat kovin hämmentäviä... Koko ajan on juttua jostain ihmeellisistä "uusioista", jotka tuntuvat olevan itse piruja helvetistä, ja joiden elämäntehtävä on manipuloida ja kostaa. Onko tämä joku uusi ihmislaji, josta en vain ole ennen sattunut kuulemaan? Voiko yhteen ihmiseen pelkästään sosiaalisen statuksen perusteella ladata noin paljon pahuutta? Jos en ihan hakoteillä oli, kuvittelisin, että näiden juttujen kirjoittajan oma ex-mies on löytänyt uuden naisen, ja se tuottaa kirjoittajalle niin paljon tuskaa, että hän projisoi sen kaikkiin maailman naisiin, joiden miehet ovat ennenkin olleet suhteessa.

      Olen aina ollut sitä mieltä, että yleistäminen on typerää. Se on hirveän typerää ja naiivia. Oletetaan, että on nainen, ihan tavallinen aikuinen nainen, joka tapaa eronneen miehen ja kyseinen pari rakastuu. Muuttuuko tämä tavallinen aikuinen nainen itse pirun ruumiillistumaksi kyseisenä hetkenä? Vain senkö takia, että hänen miehellään on ollut joku toinen ennen häntä? Eikö kyseistä muutosta tapahtuisi, jos hän olisi miehelle ihka-ensimmäinen ihmissuhde? Olen näitä juttuja lukiessani pähkäillyt juuri tällaisia asioita. Todella hämmentävää.

      Minä menin viime kesänä naimisiin aviomieheni kanssa. Perheessämme on 4 lasta, joista 3 yhteistä ja miehellä yksi lapsi entisestä avoliitosta. Tapasin mieheni, kun hänen erostaan oli kulunut yli 3 vuotta. Tuona aikana mieheni ex eli jo uuden miehensä kanssa ja odotti tälle vauvaa. En siis mennyt kenenkään väliin, en vienyt keneltäkään mitään. Kaksi sinkkuihmistä tapasi ja rakastui, ei siinä sen kummempaa. Olen aina ollut ihmisläheinen ja empaattinen, lapsirakas ihminen. Työnikin puolesta olen läheisissä kontakteissa kaiken ikäisten ihmisten kanssa, hoivaan ja olen läsnä, eikä minun luonteeni muuttunut manipuloivaksi tai kostonhimoiseksi, vaikka miehelläni onkin ollut joku ennen minua. Onhan minullakin ollut muita ennen aviomiestäni, harva meistä on hautaan saakka teini-ihastuksen kanssa.

      Hämmentäviä ovat myös jutut "uusioista", jotka pakottavat katkaisemaan välit läheisiin. Minä ja mieheni olemme erittäin perhe- ja sukukeskeisiä. Olemme tekemisissä viikottain. Appivanhempani asuvat tien toisella puolella, näen heitä päivittäin, anoppi on rakas ystäväni. Hääjuhlassamme viime vuonna olivat läsnä kaikki rakkaat, ja onnenkyyneleitä vuodatettiin. Anoppi piti maailman kauneimman puheen, kertoi minun olevan juuri oikea aviovaimo pojalleen. Mutta se ei tarkoita sitä, että mieheni ex olisi mitenkään kelvoton ihminen, vaan sitä, että he eivät sopineet toisilleen. Siksihän he erosivatkin. Emme koskaan puhu pahaa mieheni lapsen äidistä. Hän on välittävä ja fiksu ihminen, meillä ei ole koskaan ollut hänen kanssaan erimielisyyksiä. Minä kunnioitan häntä mieheni lapsen äitinä, omien lasteni sisaruksen äitinä.

      En myöskään elä kenenkään siivellä. Minä ja mieheni olemme työssäkäyviä ihmisiä, ja kaikki omaisuutemme on yhdessä hankittua. Kummallakaan meistä ei ollut omaisuutta suhteemme alussa, kaiken olemme rakentaneet yhdessä. Elämme itse rakennuttamassamme omakotitalossa, jossa on tilaa koko perheelle. Elämme tuikitavallista lapsiperheen arkea, kukaan ei kaljoittele eikä kiusaa ketään.

      En tiedä millainen sinun tuttavapiirisi on, hyvä aloittaja, mutta itselleni kertomasi asiat kuulostavat kovin vieraalta. Onko tuttavapiirisi pullollaan tuollaisia manipuloivia "uusioita", jotka elävät siivellä, kaljottelevat, kiusaavat? Kannattaisiko vaihtaa tuttavapiiriä? Itse en haluaisi elää tuollaisten moraalittomien ihmisten parissa. Vai onko kaikessa kyse vain siitä, että juuri sinun ex-miehesi sortui tuollaiseen naiseen? Jos näin on, olen pahoillani puolestasi, mutta ei kannata vihata kaikkia tuntemattomia ihmisiä sen vuoksi, että itsellä oli huono tuuri.

      • juna meni jo

        Lissuuu avautuu rapulassa....


      • Sulta meni kyllä
        juna meni jo kirjoitti:

        Lissuuu avautuu rapulassa....

        Lissu ei kykene tuollaiseen kirjoittamiseen, eikä tuollaisiin normaaleihin ajatuksiin.


      • HYVÄ LISSUUUUU
        Sulta meni kyllä kirjoitti:

        Lissu ei kykene tuollaiseen kirjoittamiseen, eikä tuollaisiin normaaleihin ajatuksiin.

        Lissu se on... joo ja sinä olet se lissu.


      • lissu on katkera
        Sulta meni kyllä kirjoitti:

        Lissu ei kykene tuollaiseen kirjoittamiseen, eikä tuollaisiin normaaleihin ajatuksiin.

        Avaus on selvästi juoppo lissun ja kolme ekaa vastausta myös, mutta tää pitkä juttu ei ole lissun, ei lissu osaa kirjoittaa loogisesti ja virhettömästi ja krapulassa tulee virheitä entistä enempi, kun päätä särkee ja vi-tut-taa.


    • nykymalli on katala

      Uusikko ajattelee itseään, hänellä ei ole käsitystä muista ihmisistä, itsekäs ovela ja arvaamaton.
      Heille ei kukaan anna sympatiaa, kieron lunonteensa vuoksi.

      • kaikkiko?

        Siis kenen uusikko?


    • koska ymmärtävät?

      Ei kukaan tykkää naisista jotka rikkoo perheen. Se on kuvittelua, niiltä naisilta vaan, luulee että niin saa tehdä, jos heidän isä on rikonut aikanaan perheen, niin tottakai lapset tekee sen perässä.

      Kurjaa kun naiset ei ymmärrä, että rikkomalla perheen rikkooo koko suvun mielenrauhan, ja rikkojan oman mielen.

      • lipsahtiko?

        Oho lissulässy....sun penskas tulee rikkomaan perheensä, koska niiden isäkin on niin tehny.
        Turha jatkossa sit enää hehkuttaa "ihania lapsia", koska perheenrikkojia oot kasvattanu.


      • pösilökösilö
        lipsahtiko? kirjoitti:

        Oho lissulässy....sun penskas tulee rikkomaan perheensä, koska niiden isäkin on niin tehny.
        Turha jatkossa sit enää hehkuttaa "ihania lapsia", koska perheenrikkojia oot kasvattanu.

        läskipossu... sulla ei koskaan ole perhettä ees ollutkaan kun oot niin ruma.
        Turha huutaa täällä tai rikkoo kenenkään perhettä, ei onnistu sulta, oot syntymästä asti ollu epätoivoinen perheenrikkoja jolta ei edes se onnistu


      • lipsahtiko
        pösilökösilö kirjoitti:

        läskipossu... sulla ei koskaan ole perhettä ees ollutkaan kun oot niin ruma.
        Turha huutaa täällä tai rikkoo kenenkään perhettä, ei onnistu sulta, oot syntymästä asti ollu epätoivoinen perheenrikkoja jolta ei edes se onnistu

        Se rakki rääkäsee johon kalikka osuu, lissulässykkä.


      • Se juuri olet
        pösilökösilö kirjoitti:

        läskipossu... sulla ei koskaan ole perhettä ees ollutkaan kun oot niin ruma.
        Turha huutaa täällä tai rikkoo kenenkään perhettä, ei onnistu sulta, oot syntymästä asti ollu epätoivoinen perheenrikkoja jolta ei edes se onnistu

        Kuuntele itseäsi, miten olet yksinkertainen yksilö. Säälittävä ihminen.


      • hah hah haaaaa
        Se juuri olet kirjoitti:

        Kuuntele itseäsi, miten olet yksinkertainen yksilö. Säälittävä ihminen.

        Totta, läskipossu täällä haukkuu kaikki. Ei se läskipossu osaa itseään kuunnella, muuten olis jo lopettanut ton hanhimaisen jäkätyksen raasukka...


      • ,.,.,.,.,.,,,.,,.,.,
        hah hah haaaaa kirjoitti:

        Totta, läskipossu täällä haukkuu kaikki. Ei se läskipossu osaa itseään kuunnella, muuten olis jo lopettanut ton hanhimaisen jäkätyksen raasukka...

        läskipossu=lissu=hah hah haaa


      • lissu ry
        ,.,.,.,.,.,,,.,,.,., kirjoitti:

        läskipossu=lissu=hah hah haaa

        sie oot läskipossu... ai mut jos sie ootkin lissu sit sie oot läskipossulissu

        Sinulla ei ole käytöstapoja. Sinun tulee kunnioittaa lissua, täällä erittäin fiksu ja asiantuntevaihminen. Antaa meille kaikille ajattelemisen aihetta.

        Harva uskaltaa sanoa suoraan, lissu ukslataa.. kunnioita häntä ja arvosta, se on sinun parhasksesi.


      • lissu on narsisti
        lissu ry kirjoitti:

        sie oot läskipossu... ai mut jos sie ootkin lissu sit sie oot läskipossulissu

        Sinulla ei ole käytöstapoja. Sinun tulee kunnioittaa lissua, täällä erittäin fiksu ja asiantuntevaihminen. Antaa meille kaikille ajattelemisen aihetta.

        Harva uskaltaa sanoa suoraan, lissu ukslataa.. kunnioita häntä ja arvosta, se on sinun parhasksesi.

        Kyllä narsisti, narsisti on, kehuu ittees, kun muut kritisoi, säälittävää.


      • tresfgtjjyrdswsdghjlöl
        lissu ry kirjoitti:

        sie oot läskipossu... ai mut jos sie ootkin lissu sit sie oot läskipossulissu

        Sinulla ei ole käytöstapoja. Sinun tulee kunnioittaa lissua, täällä erittäin fiksu ja asiantuntevaihminen. Antaa meille kaikille ajattelemisen aihetta.

        Harva uskaltaa sanoa suoraan, lissu ukslataa.. kunnioita häntä ja arvosta, se on sinun parhasksesi.

        Läskipossu=lissu=hah hah haaaa=lissu ry


      • pikku possu sokeripo
        tresfgtjjyrdswsdghjlöl kirjoitti:

        Läskipossu=lissu=hah hah haaaa=lissu ry

        Ihan nimi. Läski possu, sokeripossu, hillopossu.. pikku possu... tykkään!


    • Mimamu

      Ei kiitos uusperheelle, elin itse monta vuotta tuollaisessa. Siinä joutuu ottamaan vastuun toisen lapsista, mutta ei voi itseään ja parisuhdetta sivuuttaa. Kyllä sekin mietitytti, että vaikka mies rakastaa omaa lastaan niin vastuun ottaminen haasteellista, että mitenkäs jos meillä olisi lapsi. Enkä halua omaan kotiini säännöllisesti tuoda vieraita (ex-puolison lapsia) enkä olla vastuuton joten ei kiitos.

    • Onnen ydin perhe

      On se onni, että me estimme täysin ex miehen sutturat tulemasta meille, koskaan emme ole heitä nähneet emmekä antaneet meille tulla. Lpset eivät ole joutuneet koskaan niiden perheenrikkojien kynsiin, ja ovat saaneet turvallisen lapsuuden ja nuoruuden.
      Olisi kauheata ollan ähdä, mtien sutturat kiusaisivat ja haukkuisivat meitä ja lapsia, sotkisivat kotimme ja haisisivat.
      Milloinkaan ei ole meillä käyneet, emmehän mekään ole menneet niitä sutturoita koskaank atsomaan.
      Mies on hyvin pitänyt naikkoset poissa meidän elämästä ja kodistamme. Onneksi.

      Sanoi itsekin että ne ovat niin haisevia ja kauheita ihmisiä, ettei hän koskaan tuo niitä meidän kotiin ja lasten lähelle. Ovat erittäin huonoa seuraa meille.

      Mihin me niitä olisimme edes tarvinneetkaan? En ymmärräm ihin toiset niitä tarvii?

      En olisi äitinä voinut nähdä lasteni kärsivän sutturoita. Olisi kauheeta ellen enää tuntisi omia lapsiani, jos olisin antanut ne isän ja sutturoiden käsiin, kauhee, jos vastaan tulisimme emme enää tuntisi????

      Se olisi ollut anteeksiantamatonta, jos olisin antanut laspeni sutturoiden kynsiin, mutta onneksi en. Lpaseni sanovatkin, että olen maailman paras äiti kun estin isän sutturoiden meille tulon.

      Nyt ovat ihania aikuisia, ja sanovatkin että isää heillä ei enää ole, koska hylkäsi heidät pienenä niin nyt hylkäsi lapset isänsä, ja se on aivan oikein. Minusta on ihana tietää, että lapsetkin tajusivat kuka heistä ei välitä.

      Eniten se mies menetti, lapset, minut, skukumme, ja lastenlapset... mutta se on aivan oikein. Mitäs hylkäsi.

      Perheenrikkojat voisi vähän miettiä mitä tekee, ennenkuin rikkoo lapsiperheen. Entien siinä mies kärsii ja menettää.

      • olet hullu akka

        Mitä se mies muka menetti, ei yhtään mitään pääsi eroon pas-kas-ta ämmästä ja kakaroista, joista sinä olit kasvattanut ilkeitä, itsekkäitä ihmisiä ihan samanlaisia kun itsekin olet. Sukusi taitaa olla myös pohjasakkaa.
        Ei se ukkosi nyt mihinkään kärsimykseen ja kurjuuteen mennyt , kyllä hän valitsi onnellisuuden ja rauhan.
        Kyllä hän teki tietoisen valinnan, pelasti ittes, kuka vaan olis tullut hulluksi sun ja sukusi ja kakaroitten kanssa, kirjoituksista jo näkee, kuinka hullu olet ja olet myrkyttänyt kaiken ympärilläsi.


      • Onnen ydin perhe
        olet hullu akka kirjoitti:

        Mitä se mies muka menetti, ei yhtään mitään pääsi eroon pas-kas-ta ämmästä ja kakaroista, joista sinä olit kasvattanut ilkeitä, itsekkäitä ihmisiä ihan samanlaisia kun itsekin olet. Sukusi taitaa olla myös pohjasakkaa.
        Ei se ukkosi nyt mihinkään kärsimykseen ja kurjuuteen mennyt , kyllä hän valitsi onnellisuuden ja rauhan.
        Kyllä hän teki tietoisen valinnan, pelasti ittes, kuka vaan olis tullut hulluksi sun ja sukusi ja kakaroitten kanssa, kirjoituksista jo näkee, kuinka hullu olet ja olet myrkyttänyt kaiken ympärilläsi.

        Menetti perheensä, minut, lapset ja sukunsa. Mutta meistä on kiva tietää se, että mies kärsii nyt, kun lapset ja minä ja suku ollaan hylättäy semmoinen, joka lapsensa hylkää ja vaihtaa sutturoihin, eihän semmoisella miehellä mitää teekkään. Olemme onnekkaita kun pääsimme eroon, sutturat teki hyvän työn, vei huonon miehehn, itse emme olisi sitä ymmärtäneetkään, millainen mies oikein on.

        Perheenrikkojat on kuin kitkemiskoneita, nappaa rikkamiheen sieltä täältä... tosi hyvä, olemme paljon onnellisempia olleetkin ilman tuommoista miestä.

        Silloin kun lapset olivat pieniä, sain elareita ja asumistukia ja lapsikorouksia kelan tukiin... että rahaakin tuli enempi kun jäin rakkaiden lasten kanssa yksin. Rahallisesti kyllä myös kannatti.


      • tyhjän päällä käynyt
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Menetti perheensä, minut, lapset ja sukunsa. Mutta meistä on kiva tietää se, että mies kärsii nyt, kun lapset ja minä ja suku ollaan hylättäy semmoinen, joka lapsensa hylkää ja vaihtaa sutturoihin, eihän semmoisella miehellä mitää teekkään. Olemme onnekkaita kun pääsimme eroon, sutturat teki hyvän työn, vei huonon miehehn, itse emme olisi sitä ymmärtäneetkään, millainen mies oikein on.

        Perheenrikkojat on kuin kitkemiskoneita, nappaa rikkamiheen sieltä täältä... tosi hyvä, olemme paljon onnellisempia olleetkin ilman tuommoista miestä.

        Silloin kun lapset olivat pieniä, sain elareita ja asumistukia ja lapsikorouksia kelan tukiin... että rahaakin tuli enempi kun jäin rakkaiden lasten kanssa yksin. Rahallisesti kyllä myös kannatti.

        Se on hyvä että on muitakin ihmisiä elämässä kuin pelkästään se mies ja ne lapset niin että jos ikävästi käy ei jää tyhjän päälle.


      • hyvä mies
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Menetti perheensä, minut, lapset ja sukunsa. Mutta meistä on kiva tietää se, että mies kärsii nyt, kun lapset ja minä ja suku ollaan hylättäy semmoinen, joka lapsensa hylkää ja vaihtaa sutturoihin, eihän semmoisella miehellä mitää teekkään. Olemme onnekkaita kun pääsimme eroon, sutturat teki hyvän työn, vei huonon miehehn, itse emme olisi sitä ymmärtäneetkään, millainen mies oikein on.

        Perheenrikkojat on kuin kitkemiskoneita, nappaa rikkamiheen sieltä täältä... tosi hyvä, olemme paljon onnellisempia olleetkin ilman tuommoista miestä.

        Silloin kun lapset olivat pieniä, sain elareita ja asumistukia ja lapsikorouksia kelan tukiin... että rahaakin tuli enempi kun jäin rakkaiden lasten kanssa yksin. Rahallisesti kyllä myös kannatti.

        Ei se miehesi mitään kärsi teki tietoisen valinnan ja halusi teistä päästä eroon, kyllä se on se mies joka teidät hylkäsi, ette te, ja nyt on onnellinen ja saa olla rauhassa, kun pääsi mielenvikaisesta hullusta eroon, ja nyt hänellä täyspäinen muija.


      • Onnen ydinsota
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Menetti perheensä, minut, lapset ja sukunsa. Mutta meistä on kiva tietää se, että mies kärsii nyt, kun lapset ja minä ja suku ollaan hylättäy semmoinen, joka lapsensa hylkää ja vaihtaa sutturoihin, eihän semmoisella miehellä mitää teekkään. Olemme onnekkaita kun pääsimme eroon, sutturat teki hyvän työn, vei huonon miehehn, itse emme olisi sitä ymmärtäneetkään, millainen mies oikein on.

        Perheenrikkojat on kuin kitkemiskoneita, nappaa rikkamiheen sieltä täältä... tosi hyvä, olemme paljon onnellisempia olleetkin ilman tuommoista miestä.

        Silloin kun lapset olivat pieniä, sain elareita ja asumistukia ja lapsikorouksia kelan tukiin... että rahaakin tuli enempi kun jäin rakkaiden lasten kanssa yksin. Rahallisesti kyllä myös kannatti.

        Kuulepas Onnen ydin perhe - ei se mies sua menettänyt vaan sinä sen miehen ja luulen että ihan vapaaehtoisesti lähti tuollaisesta **onnen ydin perheestä*. Ainakin minä olisin niin tehnyt. kukaan jaksaisi tuollaista naisimmeistä. Ihme marmattaja, mustasukkainen narsisti. Lapsia säälin kuitenkin.


      • Onnenydin perhe
        Onnen ydinsota kirjoitti:

        Kuulepas Onnen ydin perhe - ei se mies sua menettänyt vaan sinä sen miehen ja luulen että ihan vapaaehtoisesti lähti tuollaisesta **onnen ydin perheestä*. Ainakin minä olisin niin tehnyt. kukaan jaksaisi tuollaista naisimmeistä. Ihme marmattaja, mustasukkainen narsisti. Lapsia säälin kuitenkin.

        Kyllä perheenrikkoja teki suuremman työn, halusi rikkoa lapsiperheen, niin se vaan menee. Kun ont arpeeksi hyvä mies sen haluaa kaikki. Suurin sääli on meistä kohtaan ja lapsia, koska lapset menetti isän. Kyllä se mies kärsii hyvin paljon myös, mutta se on asia johon me emme voi vaikuttaa, jos mies haluaa lapset vaihtaa naikkosiin, perheenrikkojiin, sitten hän vaihtaa.

        Kyllä lapsetkin ovat sen ymmärtäneet, siksi hylkäsivät isänsä, ja se on minusta tosi hyvä, saa mieskin tuntea, mitlä tuntuu kun läheiset hylkää.

        Onneksi olen minä, joka on lapsista hyolen pitänyt ja pitää yhä.. aina olen lähellä jos tarvii. Ovat sanoneetkin että olen maailman paras äiti. Olisi kauheeta,j osmies olisi pakottanut meidät näkemään hänen sutturat, mihin me olisimme niitä tarnenneet? JOkskun mietimme ettäminhkähän näköinen hanhi se oikei on, joka isän veimennessään, varmasti aika huuhkaja. Mutta kierolla on keirot periaatteet.. kuka tietää, mitä vapauksia on luvanneet, jotka perheessä ei toimi. Perheestä ei lähdetä lomalle, kun lähdetään, lähdetään lopullisesti.
        Onneksi kuitenkin, mies ei ole koskaanpakottanut meitä näkemään sutturoitaan, siihen olemme liian upeita, niin alas emme vajoa että huolisimme semmoiset naakat kotiimme tai menisimme sutturoita itse kantsomaan, siinä on semmoinen kynnys, että senylittämiseen tarvii paljon, ja siihen emme ikinä tule alistumaan.
        Mies sanoikin että hänen sutturat ovat meille erittäin, erittäin huonoa seuraa, eikä oel pakottanut meitä koskaan niitä näkemään. Onneksi.


      • .........
        Onnenydin perhe kirjoitti:

        Kyllä perheenrikkoja teki suuremman työn, halusi rikkoa lapsiperheen, niin se vaan menee. Kun ont arpeeksi hyvä mies sen haluaa kaikki. Suurin sääli on meistä kohtaan ja lapsia, koska lapset menetti isän. Kyllä se mies kärsii hyvin paljon myös, mutta se on asia johon me emme voi vaikuttaa, jos mies haluaa lapset vaihtaa naikkosiin, perheenrikkojiin, sitten hän vaihtaa.

        Kyllä lapsetkin ovat sen ymmärtäneet, siksi hylkäsivät isänsä, ja se on minusta tosi hyvä, saa mieskin tuntea, mitlä tuntuu kun läheiset hylkää.

        Onneksi olen minä, joka on lapsista hyolen pitänyt ja pitää yhä.. aina olen lähellä jos tarvii. Ovat sanoneetkin että olen maailman paras äiti. Olisi kauheeta,j osmies olisi pakottanut meidät näkemään hänen sutturat, mihin me olisimme niitä tarnenneet? JOkskun mietimme ettäminhkähän näköinen hanhi se oikei on, joka isän veimennessään, varmasti aika huuhkaja. Mutta kierolla on keirot periaatteet.. kuka tietää, mitä vapauksia on luvanneet, jotka perheessä ei toimi. Perheestä ei lähdetä lomalle, kun lähdetään, lähdetään lopullisesti.
        Onneksi kuitenkin, mies ei ole koskaanpakottanut meitä näkemään sutturoitaan, siihen olemme liian upeita, niin alas emme vajoa että huolisimme semmoiset naakat kotiimme tai menisimme sutturoita itse kantsomaan, siinä on semmoinen kynnys, että senylittämiseen tarvii paljon, ja siihen emme ikinä tule alistumaan.
        Mies sanoikin että hänen sutturat ovat meille erittäin, erittäin huonoa seuraa, eikä oel pakottanut meitä koskaan niitä näkemään. Onneksi.

        Kakat teillä mitään perheenrikkojaa olut itse rikoit perheesi ja mies löysi uusikkonsa eron jälkeen.
        Oot juuri niin ääliö ettet edes ymmärrä ero asioista mitään.


      • olet hullu akka
        Onnenydin perhe kirjoitti:

        Kyllä perheenrikkoja teki suuremman työn, halusi rikkoa lapsiperheen, niin se vaan menee. Kun ont arpeeksi hyvä mies sen haluaa kaikki. Suurin sääli on meistä kohtaan ja lapsia, koska lapset menetti isän. Kyllä se mies kärsii hyvin paljon myös, mutta se on asia johon me emme voi vaikuttaa, jos mies haluaa lapset vaihtaa naikkosiin, perheenrikkojiin, sitten hän vaihtaa.

        Kyllä lapsetkin ovat sen ymmärtäneet, siksi hylkäsivät isänsä, ja se on minusta tosi hyvä, saa mieskin tuntea, mitlä tuntuu kun läheiset hylkää.

        Onneksi olen minä, joka on lapsista hyolen pitänyt ja pitää yhä.. aina olen lähellä jos tarvii. Ovat sanoneetkin että olen maailman paras äiti. Olisi kauheeta,j osmies olisi pakottanut meidät näkemään hänen sutturat, mihin me olisimme niitä tarnenneet? JOkskun mietimme ettäminhkähän näköinen hanhi se oikei on, joka isän veimennessään, varmasti aika huuhkaja. Mutta kierolla on keirot periaatteet.. kuka tietää, mitä vapauksia on luvanneet, jotka perheessä ei toimi. Perheestä ei lähdetä lomalle, kun lähdetään, lähdetään lopullisesti.
        Onneksi kuitenkin, mies ei ole koskaanpakottanut meitä näkemään sutturoitaan, siihen olemme liian upeita, niin alas emme vajoa että huolisimme semmoiset naakat kotiimme tai menisimme sutturoita itse kantsomaan, siinä on semmoinen kynnys, että senylittämiseen tarvii paljon, ja siihen emme ikinä tule alistumaan.
        Mies sanoikin että hänen sutturat ovat meille erittäin, erittäin huonoa seuraa, eikä oel pakottanut meitä koskaan niitä näkemään. Onneksi.

        Voi wee mikä satu-täti, vai vei perheenrikkoja sun miehen, voi, voi, kyllä se ukkosi on se suurin perheenrikkoja ja sinä toinen, ukkos olis jokatapauksessa lähtenyt, enkä yhtään ihmettele, kuullostat super hullulta naikkoselta ei sun kaa tuu kukaan toimeen.


      • onnen ydin perhe
        ......... kirjoitti:

        Kakat teillä mitään perheenrikkojaa olut itse rikoit perheesi ja mies löysi uusikkonsa eron jälkeen.
        Oot juuri niin ääliö ettet edes ymmärrä ero asioista mitään.

        Oletpa katkera ja Kateellinen mulle!
        Kyllä se perheenrikkoja rikkoi perheemme ja pakotti miehen vaihtamaan lapsensa häneen kummalliseen sutturaan.

        Oletko sinäkin rikkonut jonkun perheen kun puolustat pahan tekijöitä ja ihmistä joka kiusaa lapsia viemällä heidän isän?


      • Onnen ydin perhe
        olet hullu akka kirjoitti:

        Voi wee mikä satu-täti, vai vei perheenrikkoja sun miehen, voi, voi, kyllä se ukkosi on se suurin perheenrikkoja ja sinä toinen, ukkos olis jokatapauksessa lähtenyt, enkä yhtään ihmettele, kuullostat super hullulta naikkoselta ei sun kaa tuu kukaan toimeen.

        Ootko saanu lämpöhalvauksen, kun purkaat vihaasi noin kovasti? Mene varjoon ja mieti mitä olet itse tehnyt!

        Mene sinäkin kauppaan ja osta herneitä ja vaapukoita, niinkuin minäkin.


      • astioita rikon josku
        onnen ydin perhe kirjoitti:

        Oletpa katkera ja Kateellinen mulle!
        Kyllä se perheenrikkoja rikkoi perheemme ja pakotti miehen vaihtamaan lapsensa häneen kummalliseen sutturaan.

        Oletko sinäkin rikkonut jonkun perheen kun puolustat pahan tekijöitä ja ihmistä joka kiusaa lapsia viemällä heidän isän?

        Sinä olet itse super kade ja erittäin katkera kaikesta mitä sulle on tapahtunut, etkä pääse asiassasi eteenpäin, velloat vanhassa ja kiusaat itteesi ja muita.


      • Onnen ydin perhe
        astioita rikon josku kirjoitti:

        Sinä olet itse super kade ja erittäin katkera kaikesta mitä sulle on tapahtunut, etkä pääse asiassasi eteenpäin, velloat vanhassa ja kiusaat itteesi ja muita.

        Eihän me enää jakseta olla, aiemmin oltiin kaikki katkeria, oli kauheeta nähdä miten perheenrikkoja hajoitti kotimme, vei lapsilta isän, silloin olimme kaikki katkeria. Mutta kun ajattelimme, että huonompaa isää lapseni ei olisi voineet saada, mutta emmehän me sitä silloin itse huomattu. Hyvä että joku huommasi ja vei pois, näino llen meidänkin elintaso nousi rahallisestikin.

        Olemme erittäin onnekkaita, ion koti, on lapset, on lastenlapset, lapset ovat onnellisia heillä on minut,... mitä muuta voisi enää toivokkaan? Tärkeitä on omat lähieset, äiti ja lapset, muuta emme kaipaa. Huonot ovat väistyneet, ja vain parhaat ja vahvat imiset jäivät jäljelle, meidän perhe, ja koko suku! Ainoa heikko oli se mies, mutta onneksi sekin on unohtunut, eikä lapsetkaan enää jaksa moista miestä.
        Olisi ollut järkyttävää jos mies olisi pakottanut meidät näkemään sutturat, perheenrikojat!! Mutta onneksi sanoi että ne ovat meille erittäin huonoa seuraa, eikä koskaan pakottanut meitä näkemään, ei tuonut meille, emmekä me menneet nitä katsomaan, se olisi ollut katastrofi meille, hyi. En voisi kuvitella semmoista tilannetta, että sutturat olisivat muuttaneet meille... järkyttävää..

        Emme ole heitä nähneet emmekä ole koskaan heitä tarvinneet.. onneksi häpeevät eikä kehtaa olla yleisillä paikoilla. kun emme ole edes kaupassa törmänneet... tottakai heitä hävettää.. ketäpä ei, jos rikkoo lapsiperheen.


      • hae apua
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Eihän me enää jakseta olla, aiemmin oltiin kaikki katkeria, oli kauheeta nähdä miten perheenrikkoja hajoitti kotimme, vei lapsilta isän, silloin olimme kaikki katkeria. Mutta kun ajattelimme, että huonompaa isää lapseni ei olisi voineet saada, mutta emmehän me sitä silloin itse huomattu. Hyvä että joku huommasi ja vei pois, näino llen meidänkin elintaso nousi rahallisestikin.

        Olemme erittäin onnekkaita, ion koti, on lapset, on lastenlapset, lapset ovat onnellisia heillä on minut,... mitä muuta voisi enää toivokkaan? Tärkeitä on omat lähieset, äiti ja lapset, muuta emme kaipaa. Huonot ovat väistyneet, ja vain parhaat ja vahvat imiset jäivät jäljelle, meidän perhe, ja koko suku! Ainoa heikko oli se mies, mutta onneksi sekin on unohtunut, eikä lapsetkaan enää jaksa moista miestä.
        Olisi ollut järkyttävää jos mies olisi pakottanut meidät näkemään sutturat, perheenrikojat!! Mutta onneksi sanoi että ne ovat meille erittäin huonoa seuraa, eikä koskaan pakottanut meitä näkemään, ei tuonut meille, emmekä me menneet nitä katsomaan, se olisi ollut katastrofi meille, hyi. En voisi kuvitella semmoista tilannetta, että sutturat olisivat muuttaneet meille... järkyttävää..

        Emme ole heitä nähneet emmekä ole koskaan heitä tarvinneet.. onneksi häpeevät eikä kehtaa olla yleisillä paikoilla. kun emme ole edes kaupassa törmänneet... tottakai heitä hävettää.. ketäpä ei, jos rikkoo lapsiperheen.

        Kyllä olet katkera ja kade, vatvot 10v takaisia asioita edes/takas joka Jumalan päivä täällä
        Niputat lapsesi sun kanssa yhteen, niin kun ne olis sun kaa samaa mieltä joka asiassa, ne ei varmaan edes tiedä, että kirjoitat heistäkin täällä joka päivä moneen kertaan.
        Tuo katkeruutesi on tehnyt sinut ihan hulluksi ja et edes sitä enään ite huomaa pidät ittees täyspäisenä ja onnellisena, mutta textistäsi huomaa, et olisit tarvinnut apua jo ajat sitte.
        Onnellinen ja onnekas ihminen ei ilmaise ittees niin, kun sinä ja hauku täällä kaikki muut kirjoittajat.
        Mene hyvä ihminen hakeen apua itsellesi niin saat rauhan sielullesi.


      • .......
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Ootko saanu lämpöhalvauksen, kun purkaat vihaasi noin kovasti? Mene varjoon ja mieti mitä olet itse tehnyt!

        Mene sinäkin kauppaan ja osta herneitä ja vaapukoita, niinkuin minäkin.

        Herneet ja vaapukat on sun korvien välis sinä katkera kade lehemä!!!


      • weeruski9

        Mieshän se on se joka on lähtenyt, tuskin on väkisin tarvinnut viedä. Enkä ihmettele!


    • tissukka4

      Mun lapseni isän uusi rva alkoi tapailemaan miestäni meidän ollessa vielä tiiviisti yhessä :) Nyt se onneton kertoilee nimittää uusioperhettään pyhäksi perheekseen jota kukaan ulkopuolinen ei saa rikkoa ja kun hän kuulemma tykkää laittaa ruakaa tälle mun exälle ja omille lapsilleen ... ei onneton tajua että yleensä se menee niin että heti välittömästi alettu suhde on melkein aina laastari suhde ja jos mies haukkuu exäänsä uudelle mutta exälle kertoilee rakastavansa ikuisesti niin silloin suhde on vähän hataralla pohjalla :D Onnea siis rvan pyhälle perheelle :D :D

    • pöyristyttävää!

      Perheenrikkojat ovat jääneet lapsuudessaan ilman rakkautta, samoin nuoruudessa, siksi he hajoittavat toisten perheet, kun heillä itsellään ei ole semmoista ollut, he luulevat että niin saa tehdä, ja niin löytää miehen itselleen.
      Heillä ei ole minkäänlaisia tunteita ketään kohtaan, eikä arvostusta, eivät he tiedä mitlä lapsista tuntuu tai ex vaimosta, joak kaikkensa on uhrannut hyvään ja onnelliseen perheeseen ja hyvinvointiin. Siinä on kiitos, hajotetaan vaan, jotta perheenrikkojat saa ilmaseksi kaiken, sitten vielä kuvittelevat, että miehen ex vaimo, lapset ja koko suku ottaa hänet iloiten vastaan.
      Siitä juuri näkee, ettei ole minkäälaista älyllistä toimintapaa, kaikki vaan pois, rikotaan ja hajoitetaan, kellään ei saa olla mitään,. Ja se on hauskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe