Keskustele kristillisestä kasteesta.

tte2014

Keskustele kristillisestä kasteesta Jeesuksen evankelumien perusteella on erillainen kuin kristittyjen kaste rituaalit.
Miksi sotkea kaksi eri oppia toisiinsa kun jos Jumalaa ja Jeesusta palvelee?

Kristityt kastavat esim. lapsiaan; lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi, koulutettaviksi, uskovaisiksi ja jopa pedofiilien uhreiksi ja valheellisesti väittävät kastavansa Jeesukselle opetuslapsia!

Kristillisestä kasteessa on kysymys pesyitymisestä. Hygienian hoitaminen pelastaa maailmassa edelleenkin päivittäin tuhansia ellei kymmeniä tuhansi ihmisiä mm. sairaaloissa.
Ja Jeesuksen opetuslapsiksi tullaan opettamalla Jeesuksen antaman käskyn mukaan.

Kristittyjen herra jumalan oppia:
http://www.evl.fi/katekismus/sakramentit/34.html
" ”Minä kastan sinut Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.” Jumalan nimeen vetoaminen osoittaa, että kaste on Jumalan työ, jota meidän ei tarvitse ansaita."
Tuossa mielestäni samalla asetetaan kristittyjen rikollisesti lapsien kohtelut "Jumalan työksi!" Sillä JEESUS KÄSKI SIUNATA LAPSIA.

Jeesus todisti lasten olevan Jumalan Valtakunnan kaltaisia, synnittömiä ja peristynnittömiä sillä sellaisia syntejä ei Jumalan Valtakunnassa ole:
Markuksen evankeliumi:
10:14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
Luukkaan evankeliumi:
18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

Mar 10:16
Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä.

Jeesuksen "sallikaa" sanan ymmärrystä:
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan toimesta joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyö rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikolliSjärjestön jäsenyyteen kastettavaksi JA teettää salakavalasti lasten vanhempien lastiksi rikos lapsikaste päätösestä!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi käyttävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi!

Tosin lapsia kohteleville Jeesus ilmoitti:
Luukkaan evankeliumi:
17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
Matteuksen evankeliumi:
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Markuksen evankeliumi:
9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

jatkuu....

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tte2014

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
      "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

      Jeesuksen Oman Sanaa todistukseksi, että kyseessä on hygienian hoitaminen mutta tähän liittyy muutakin...:
      Johanneksen evankeliumi:
      13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
      13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
      13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

      Ryöväri ei ollut uskossa eikä kastettu ja Jeesus otti hänet mukaansa Paratiisiin!
      Luukkaan evankeliumi:
      23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."
      Kristittyjen kasteoppi todistaa valehdellen Jeesusta oppinsa vastaiseksi rikolliseksi! MIKSI?

      Totuus on, ettei Jeesus käskenyt kastaa ketään rikollisen kristinuskon jäseniksi, uhreiksi, uskontunnustuksensa kaltaisiksi Jumalaa käsittämättömiksi; ymmärtämättömiksi uskovaisiksi!

      Valitettavasti väärennetty raamatut ohjaa ihmisiä pois Jumalallisuudesta ja sen Jumalallisuuden tietoudesta.
      Siis väärennetyn raamatun kastekäsky ei ole Jeesuksen antama eikä Jeesus ole rikkonut omaa Jumalallisuuden oppia.

      jatkuu...

      • tte2014

        Tutkikaa joskus mitä tämä tarkoittaa:
        Joh. Ilm. 22:18, 19 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu."

        Onko raamatun Jeesuksen evankeliumeissa lapsikaste sanaa?
        Ellei, niin joku Jeesuksen Nimessä opettaa väärää oppia...
        Matteuksen evankeliumi:
        28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, (raamatun väärennes:kastamalla) "OPETTAMALLA" heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Kristityt, Paavalinkin johdolla vainosivat Jeesuksen seuraajia, menetimmekö silloin Jeesuksen opetuslapset ja heidän opit?:
        Matt. 10:8 "Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."

        Tässä lisää Jeesuksen antamat tietoja AITOJEN opetuslapsien ominaisuuksista:
        Markuksen evankeliumi:
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        Luukkaan evankeliumi:
        10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.

        Kristityt on Paavalin ja sen aikaisten hallitsijoiden perustamien rikollisen järjestön uskovaisia.
        Kristillisen ovat Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalallisuuden tietoudessa ja ymmärryksessä olevia Jumalan ja Jeesuksen Laille ja opeille kuuliaisia Jumalallisuuden tietoudessa olevia ihmisiä.

        Miksi kristittyjen pitää luopua Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään?
        Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki mainitsemani tiedot ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissa opeteta:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        jatkuu..


      • tte2014
        tte2014 kirjoitti:

        Tutkikaa joskus mitä tämä tarkoittaa:
        Joh. Ilm. 22:18, 19 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu."

        Onko raamatun Jeesuksen evankeliumeissa lapsikaste sanaa?
        Ellei, niin joku Jeesuksen Nimessä opettaa väärää oppia...
        Matteuksen evankeliumi:
        28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, (raamatun väärennes:kastamalla) "OPETTAMALLA" heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Kristityt, Paavalinkin johdolla vainosivat Jeesuksen seuraajia, menetimmekö silloin Jeesuksen opetuslapset ja heidän opit?:
        Matt. 10:8 "Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."

        Tässä lisää Jeesuksen antamat tietoja AITOJEN opetuslapsien ominaisuuksista:
        Markuksen evankeliumi:
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        Luukkaan evankeliumi:
        10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.

        Kristityt on Paavalin ja sen aikaisten hallitsijoiden perustamien rikollisen järjestön uskovaisia.
        Kristillisen ovat Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalallisuuden tietoudessa ja ymmärryksessä olevia Jumalan ja Jeesuksen Laille ja opeille kuuliaisia Jumalallisuuden tietoudessa olevia ihmisiä.

        Miksi kristittyjen pitää luopua Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään?
        Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki mainitsemani tiedot ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissa opeteta:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        jatkuu..

        Uskontunnustuksen herra jumalalle antaneiden kaltaisista koulutetaan kristittyjen paimeniksi pappeja jotka eivät saa Jeesuksen evankeliumia opettaa niin kenen opetuslapsia he pappeina ovat?
        Ja kuinka monta ovat kuolleista herättäneet?

        Kun uskontunnustuksensa kaltaisista koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden (evl.) sopaskaa! Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa:
        "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Lupauksen lopussa; Jumalaa pilkaten kerjää Jumalalta apua saatanan jumaloimiseen paavalilais-luterilaisuuden herran ja herra jumalien palvelemiseen!

        Eikö lasten vanhempien olisi aihetta miettiä tarkemmin niin lapsikaste asiaa kuin myös, ennenkaikkea rippikoulu asiaa. Se rippikoulussa kun ALAIKÄINEN LAPSIA ASETETAAN TUNNUSTAMAAN ITSENSÄ USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISEKSI, JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTAAN JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUVAKSI EKSYTETYKSI USKOVAISEKSI.
        Ja rippi rituaalin päätteeksi lapsen pitää tehdä pilkkaa Jeesuksesta syömällä ja juomalla Jeesuksen Nimessä seurakuntansa syntistä raatoa!

        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        eksytyksen tunnustus:
        1.Korinttolaiskirje:12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltan ne hänen jäseniänsä.

        1. Kor. 11:28–29 Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.

        jatkuu


      • iuytr
        tte2014 kirjoitti:

        Uskontunnustuksen herra jumalalle antaneiden kaltaisista koulutetaan kristittyjen paimeniksi pappeja jotka eivät saa Jeesuksen evankeliumia opettaa niin kenen opetuslapsia he pappeina ovat?
        Ja kuinka monta ovat kuolleista herättäneet?

        Kun uskontunnustuksensa kaltaisista koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden (evl.) sopaskaa! Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa:
        "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Lupauksen lopussa; Jumalaa pilkaten kerjää Jumalalta apua saatanan jumaloimiseen paavalilais-luterilaisuuden herran ja herra jumalien palvelemiseen!

        Eikö lasten vanhempien olisi aihetta miettiä tarkemmin niin lapsikaste asiaa kuin myös, ennenkaikkea rippikoulu asiaa. Se rippikoulussa kun ALAIKÄINEN LAPSIA ASETETAAN TUNNUSTAMAAN ITSENSÄ USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISEKSI, JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTAAN JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUVAKSI EKSYTETYKSI USKOVAISEKSI.
        Ja rippi rituaalin päätteeksi lapsen pitää tehdä pilkkaa Jeesuksesta syömällä ja juomalla Jeesuksen Nimessä seurakuntansa syntistä raatoa!

        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        eksytyksen tunnustus:
        1.Korinttolaiskirje:12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltan ne hänen jäseniänsä.

        1. Kor. 11:28–29 Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.

        jatkuu

        Lasten vanhemmat...

        Ottakaa huomioon, että esim. lapsikaste on rikos josta kirkko ei ota rikoksena vastuuta vaan se on asetettu lasten vanhemmille.
        Miettikää, kenelle Jeesus myllynkivi oppinsa antoi ohjeeksi!!!

        Tässä pieni listaus muista kristittyjen rituaaleista joita Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen toimitetaan mutta jotka ovat herra jumalan/jumalien oppeja:
        -”Jumala on avioliiton asettanut” Vale! Eikä Jeesuskaan asettanut vaikka oli Kaanan häissä
        -”kastekäsky” ei ole Jumala tai Jeesuksen antamassa Laissa ja opeissa mutta on väärennöksenä.
        -”lapsikaste” vale
        -”kummi” sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne
        -”hätälapsikaste” vale
        -”kolminaisuusoppi” on lisäys – ei raamattuun kuuluva sana tai oppi
        Johanneksen evankeliumi: 10:30 ”Minä ja Isä olemme yhtä.”
        Ilman Isää ja Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
        -”perisyntiä” ei raamattu tunne – kesitty, ilmeisesti lapsiakasteen ”pakottamiseksi”
        Luukkaan evankeliumi:
        23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."
        Miksi Jumalan Valtakunnan kaltainen lapsia ei pääsit Paratiisiin kun sinne pääsi ei uskossa ollut kastamaton ryöväri - miettikää sitä!
        -”rippi” sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali
        -”rippisalaisuus” ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta oikeuden eteen vastaamaan teoistaan.
        -"sakramentti" herrojen keksimää ymmärtämättömyyttä sakramentti = mysteerio = salaisuus = ei ymmärrettävää; siillä salataan kaste ja ehtoolis valheen todellinen herra.

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään."

        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."


    • tte2014

      Tällaiselta rikollisen kristinuskon historia suomalaisittain vaikuttaa, ei kovinkaan Jumalalliselta; Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

      Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI 11§ uskonnollinen uskonvapaudesta nauttiva järjestö vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
      Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

      herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      Luukas 20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
      46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
      Mark. 13:21
      Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko"

      Ylösnoussut Jeesus ei ole kristus omilleen vaan Jeesus!
      Jeesusta kristukseksi pilkkaajat ovat eksyttäjiä:
      Matteuksen evankeliumi:
      24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."

      Matt. 28:20 "opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
      Markuksen evankeliumi:
      16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
      Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
      -Matteuksen evankeliumista
      -Markuksen evankeliumista
      -Luukkaan evankeliumista
      -Johanneksen evankeliumista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe