legginssit umpikurassa

fgfgfg3

Turkin ruuasta nyt.

33

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patejoella

      Mulla meni kahluuhousuihin, siis ihan jakoterään ja varpaisiin saakka, kun olin rasvaista tammukkaa viikon syönny. Oli entinen väline ja en valita vaikka kaverit nauroi.

      • kuraa...

        Paras kommentti aikoihin, ei voine laittaa kukkaa paremmksi!


      • mermerri
        kuraa... kirjoitti:

        Paras kommentti aikoihin, ei voine laittaa kukkaa paremmksi!

        Mä tilasin netin kautta puoli tusinaa legginsejä, on sitten Alanyassa varaa vaihdella, jos tulee kurat ykskaks odottamatta leggareihin. Ihanaa Alaniaaaaan! Poikaystävä siellä jo odottelee minua.


      • onnittelut tompalle
        mermerri kirjoitti:

        Mä tilasin netin kautta puoli tusinaa legginsejä, on sitten Alanyassa varaa vaihdella, jos tulee kurat ykskaks odottamatta leggareihin. Ihanaa Alaniaaaaan! Poikaystävä siellä jo odottelee minua.

        Hienoo, Tomppa, että löysit poikakaverin, vieläpä turkkilaisen! Onnittelut, vaikutitkin vähän yksinäiseltä. Miten legginssit istuu päälle?


      • Huivi-Pirkko
        onnittelut tompalle kirjoitti:

        Hienoo, Tomppa, että löysit poikakaverin, vieläpä turkkilaisen! Onnittelut, vaikutitkin vähän yksinäiseltä. Miten legginssit istuu päälle?

        Mä ainaskii pidän legginssejä minihameen kanssa jos haluun.

        Ja kuljen huivi päässä ja rööki huulessa, ettäs tiedätte.

        Enkä oo keittäjä vaan trukkukuski,,,,


      • kätevä emäntä
        mermerri kirjoitti:

        Mä tilasin netin kautta puoli tusinaa legginsejä, on sitten Alanyassa varaa vaihdella, jos tulee kurat ykskaks odottamatta leggareihin. Ihanaa Alaniaaaaan! Poikaystävä siellä jo odottelee minua.

        Minäpä leikkasin legginseihin peräpäähän pyöreän reiän. Ei tarvi ku vähän ponnistaa muovituolista ja tähätä.


      • paras
        kätevä emäntä kirjoitti:

        Minäpä leikkasin legginseihin peräpäähän pyöreän reiän. Ei tarvi ku vähän ponnistaa muovituolista ja tähätä.

        Kiitos päivän pläjäyksestä, kätevä emäntä!


      • aina sisään tai ulos
        kätevä emäntä kirjoitti:

        Minäpä leikkasin legginseihin peräpäähän pyöreän reiän. Ei tarvi ku vähän ponnistaa muovituolista ja tähätä.

        Onko se monitomireikä , siis out sekä in?


      • kukkuui

        Kirjoita jatko-osa tarinaasi. Vaikkei tähän palstaan kenties kuulukkaan.


      • wale :D
        mermerri kirjoitti:

        Mä tilasin netin kautta puoli tusinaa legginsejä, on sitten Alanyassa varaa vaihdella, jos tulee kurat ykskaks odottamatta leggareihin. Ihanaa Alaniaaaaan! Poikaystävä siellä jo odottelee minua.

        mermerri: hauska kommenttisi :D ;) Leggareita pitää olla vaihtaa monia, osa repeytyy rajussa menossa ja osa spermaantuu niin paljon :D :D


    • perässähiihtäjä

      Voi voi, olet jäänyt jälkeen. Legginsit on out. Nyt on jekkingssit in.

      • kätevä emäntä

        Siinä vaiheessa kun Alanyan lortto-osasto huomaa asian jälkeenjääneisyydestä, niin jekkingssitkin ovat out. Arviolta vuonna 2017.


      • ap kätevä emäntä
        kätevä emäntä kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun Alanyan lortto-osasto huomaa asian jälkeenjääneisyydestä, niin jekkingssitkin ovat out. Arviolta vuonna 2017.

        Tsoo tsoo! Äläpä kähvellä toisen nimimerkkiä!
        Taijanpa tähätä sinnuun..Nähhään aamupalalla.


      • 2. kätevä emäntä
        ap kätevä emäntä kirjoitti:

        Tsoo tsoo! Äläpä kähvellä toisen nimimerkkiä!
        Taijanpa tähätä sinnuun..Nähhään aamupalalla.

        Ei täällä voi kähveltää toisen nimimerkkiä. Kaikki rekisteröidyt varatut ovat sinisellä. Tämä ei ollut sellainen.


    • Sinulle kätevä emä

      Etkö typerys tajunnut, että viesti oli sinulle?

      • perässähiihtäjä

        Ei ole minun vikani se, että legginssit on sovittu vanhojen legginssilorttojen ja nuorten lammaspaimenkurdibaaripoikien kesken merkiksi siitä että on saatavana sormia koukistamalla.


      • Legginssi-Liisa
        perässähiihtäjä kirjoitti:

        Ei ole minun vikani se, että legginssit on sovittu vanhojen legginssilorttojen ja nuorten lammaspaimenkurdibaaripoikien kesken merkiksi siitä että on saatavana sormia koukistamalla.

        Mitä ne lammaspaimenkurdibarbaaripojat sitten tekevät kun sormia koukistamalla ei saakaan ja legginsilortto antaa korville?


      • Tuskinpa
        Legginssi-Liisa kirjoitti:

        Mitä ne lammaspaimenkurdibarbaaripojat sitten tekevät kun sormia koukistamalla ei saakaan ja legginsilortto antaa korville?

        Turkkiin matkustaa muita kuin muslimeihin erikoistuneita munahaukkoja.


      • perässähiihtäjä
        Legginssi-Liisa kirjoitti:

        Mitä ne lammaspaimenkurdibarbaaripojat sitten tekevät kun sormia koukistamalla ei saakaan ja legginsilortto antaa korville?

        Määrä korvaa laadun. Kymmeneltä kun kysyy pilluva, niin 9 suostumusta saa. Tähän se perustuu. Luuletko olevasi ainutlaatuinen, kun sinulta kysytään ensitapaamisella ja heti alkuun pilluva. Suomalaiset läskit, rumat ja vanhat kurtut menevät sinne sitä varten. Se yksi kieltäytyjä on muuten hollantilainen, jota pillunkysyjä luulee suomalaiseksi.


      • Häh häh häää
        perässähiihtäjä kirjoitti:

        Määrä korvaa laadun. Kymmeneltä kun kysyy pilluva, niin 9 suostumusta saa. Tähän se perustuu. Luuletko olevasi ainutlaatuinen, kun sinulta kysytään ensitapaamisella ja heti alkuun pilluva. Suomalaiset läskit, rumat ja vanhat kurtut menevät sinne sitä varten. Se yksi kieltäytyjä on muuten hollantilainen, jota pillunkysyjä luulee suomalaiseksi.

        Sinä olet selvästi kateellinen! :D Ajattele, miten paljon pimppiä ne miehet siellä saa!!! Sinä et saa koskaan.


      • Kuka haluaa
        Häh häh häää kirjoitti:

        Sinä olet selvästi kateellinen! :D Ajattele, miten paljon pimppiä ne miehet siellä saa!!! Sinä et saa koskaan.

        mitään muslimin jäljiltä?


        Hyi vittu!

        White trash korkeintaan...


      • Häh hä hä hääääää
        Kuka haluaa kirjoitti:

        mitään muslimin jäljiltä?


        Hyi vittu!

        White trash korkeintaan...

        Taisinpa osua oikeaan. ;) Et ole varmaan ikinä saanut? Mieti, ne voi vaihtaa muijaa parin viikon välein, useamminkin jos vaan huvittaa. OMG!


      • Siis mitä?
        Häh hä hä hääääää kirjoitti:

        Taisinpa osua oikeaan. ;) Et ole varmaan ikinä saanut? Mieti, ne voi vaihtaa muijaa parin viikon välein, useamminkin jos vaan huvittaa. OMG!

        Outoja pentuja täällä?

        Kuka nyt ei olisi saanut:)

        Haiskahtaa joltain maalaisjuntilta kirjoitusasun perusteella...


      • perässähiihtäjä
        Häh häh häää kirjoitti:

        Sinä olet selvästi kateellinen! :D Ajattele, miten paljon pimppiä ne miehet siellä saa!!! Sinä et saa koskaan.

        Muslimien huorat eivät kiinnosta lammaspaimenbaaripoikakurdiaktin jälkeen enää suomalaista miestä. Legginsseillä tai ilmankaan.


      • ap kätevä emäntä
        Häh häh häää kirjoitti:

        Sinä olet selvästi kateellinen! :D Ajattele, miten paljon pimppiä ne miehet siellä saa!!! Sinä et saa koskaan.

        Tai aatellaanpa asiaa toiselta kantilta. Aattelepa, miten paljon legginsilortolle ois tarjolla, jos niinku ees kelepais? Moniko sulle ees tullee tyrkyttäytyyn? Yhtään missään?
        Voi poikapoloa, elä oo noin katteeellinen toisen hyvinvoinnista.


      • perässähiihtäjä
        ap kätevä emäntä kirjoitti:

        Tai aatellaanpa asiaa toiselta kantilta. Aattelepa, miten paljon legginsilortolle ois tarjolla, jos niinku ees kelepais? Moniko sulle ees tullee tyrkyttäytyyn? Yhtään missään?
        Voi poikapoloa, elä oo noin katteeellinen toisen hyvinvoinnista.

        Kaukana hyvinvoinnista on kun vanhat, rumat ja länsimaalaisille kelpaamattomat läskit legginsseissään ostavat tavaroilla, rahalla, ruoalla, juomalla nuorta köyhää kurdiparkaa, joka on ennen nainut vain lampaanuittua. Se on alempien kansanosien vieläkin alempien ihmisten alistamista se, ei kenenkään hyvinvointia.


      • hiihtele vaan
        perässähiihtäjä kirjoitti:

        Kaukana hyvinvoinnista on kun vanhat, rumat ja länsimaalaisille kelpaamattomat läskit legginsseissään ostavat tavaroilla, rahalla, ruoalla, juomalla nuorta köyhää kurdiparkaa, joka on ennen nainut vain lampaanuittua. Se on alempien kansanosien vieläkin alempien ihmisten alistamista se, ei kenenkään hyvinvointia.

        Niin ja sulla ei ole edes sitäkään...


      • tuus
        ap kätevä emäntä kirjoitti:

        Tai aatellaanpa asiaa toiselta kantilta. Aattelepa, miten paljon legginsilortolle ois tarjolla, jos niinku ees kelepais? Moniko sulle ees tullee tyrkyttäytyyn? Yhtään missään?
        Voi poikapoloa, elä oo noin katteeellinen toisen hyvinvoinnista.

        mistä niitä Lortto-merkkisiä legginsejä saa ostaa? Olen kysellyt henkkamaukasta, seppälästä, lindexistä yms. mutta eivät tunne tätä merkkiä, vaikka kerroin että kaikilla Alanyassa asuvilla tai siellä käyneillä sellaiset löytyvät. Mahtuvat kuulemma päälle, vaikka painoindeksi olisi yli 32. Yritin googlatakin, mutta tulin vain takaisin tälle palstalle. Myydäänkö niistä jotain feikkiversioita basaareilla?


      • Voe junttia
        ap kätevä emäntä kirjoitti:

        Tai aatellaanpa asiaa toiselta kantilta. Aattelepa, miten paljon legginsilortolle ois tarjolla, jos niinku ees kelepais? Moniko sulle ees tullee tyrkyttäytyyn? Yhtään missään?
        Voi poikapoloa, elä oo noin katteeellinen toisen hyvinvoinnista.

        Suuret on matuskalla luulot että ketään kiinnostaa Suomessa tarjolle tulevat pulleromaatuskat;)


    • Huh huh

      Eli sinä et ole edes käynyt siellä, ja länkytät täällä jatkuvasti. Jo on pieni sinun maailmasi!

      • $$$$

        Ei näitä oo pakko lukea !
        Kannattaa kuitenkin lukea , jos heikkona hetkenä
        suunnittelee Turkin-matkaa.


      • legggglady
        $$$$ kirjoitti:

        Ei näitä oo pakko lukea !
        Kannattaa kuitenkin lukea , jos heikkona hetkenä
        suunnittelee Turkin-matkaa.

        Minulle tuli sähköpostia Halensìlta, tarjous hintaan alkaen 15,95 e legginssejä. Wau, minäpä tilaan täyden tusinan, omistan niitä ainakin puolen tusinan verran jo, mutta sittenpähän voin vaihtaa Alanyn matkalla vaikka pariin kertaan päivässä, kyllä turkin pojat tulevat tykkäämään. Kahden viikon päästä lähtö ihanaan Alanyaan, eiköhän ne leggarit siinä ajassa ehdi tulla, kun heti tilaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe