TMarko, mitä hyödyttää?

Muistuttaja

Mitä sinun hyödyttää mennä Teuvon ketjuun? Onhan se jo niin usein nähty, ettei Teuvo osaa keskustella asiallisesti. Anna olla.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TMarko

      Oikeassa olet. Ei minulla ollut tarkoitus tuon enempää sinne osallistuakkaan.

      • TMarko

        Jatkan vielä: Sainhan jo tuolla kirjoituksellani sitä, mitä niin kovasti kaipaan: Ihmisten kunnioitusta.


      • Muistuttaja

        Ok. Minulla on varma tuntuma, että Teuvo yrittää vaan ärsyttää ja sitä kautta saada oikeutusta omille teorioilleen, kun porukka provosoituu ja menee hänen juttuihinsa. Sitten kun joku vastaa hiukankin tiukemmin hänen ärhäköille mielipiteilleen, hän on valmis hakemaan marttyyrikaavun kaapistaan samalla toistaen, "ne vihaa minua, ne vihaa minua". Tämä on mennyt vuosikausia samalla kaavulla. Teuvolle on elintärkeää, että hänen ketjuihinsa menee mukaan.


      • Muistuttaja
        TMarko kirjoitti:

        Jatkan vielä: Sainhan jo tuolla kirjoituksellani sitä, mitä niin kovasti kaipaan: Ihmisten kunnioitusta.

        Tuskinpa olet TMarko. Palstan valhehämmentäjä, joka varastit TMarkon nimimerkin. Saa.tana ratsastaa valheella.


      • TMarko
        Muistuttaja kirjoitti:

        Ok. Minulla on varma tuntuma, että Teuvo yrittää vaan ärsyttää ja sitä kautta saada oikeutusta omille teorioilleen, kun porukka provosoituu ja menee hänen juttuihinsa. Sitten kun joku vastaa hiukankin tiukemmin hänen ärhäköille mielipiteilleen, hän on valmis hakemaan marttyyrikaavun kaapistaan samalla toistaen, "ne vihaa minua, ne vihaa minua". Tämä on mennyt vuosikausia samalla kaavulla. Teuvolle on elintärkeää, että hänen ketjuihinsa menee mukaan.

        Eipä jaksa tosiaankaan provosoitua vaikka nimikin varastettaisiin ja sen turvin leviteltäisiin nimessäni valheita. Juuri tämän takia ei viitsi koko nimellä netissä esiintyä. Mutta kuka lieneekään joka nimeäni väärin käytti saa minulta anteeksi. Kehoitan kuitenkin parannuksen tekoon varkauksistaan ja valehtelustaan, sillä Jumala hänet tietää ja maksaa hänelle aikanaan palkan teoistansa. Niin kuin meille kaikille.


      • Onko joku julkkis?
        Muistuttaja kirjoitti:

        Ok. Minulla on varma tuntuma, että Teuvo yrittää vaan ärsyttää ja sitä kautta saada oikeutusta omille teorioilleen, kun porukka provosoituu ja menee hänen juttuihinsa. Sitten kun joku vastaa hiukankin tiukemmin hänen ärhäköille mielipiteilleen, hän on valmis hakemaan marttyyrikaavun kaapistaan samalla toistaen, "ne vihaa minua, ne vihaa minua". Tämä on mennyt vuosikausia samalla kaavulla. Teuvolle on elintärkeää, että hänen ketjuihinsa menee mukaan.

        TS:n navan ympärilläpä tämä palsta näkyy pyörivän, en tosin ymmärrä minkä takia.


      • Pitkään palstalla
        Onko joku julkkis? kirjoitti:

        TS:n navan ympärilläpä tämä palsta näkyy pyörivän, en tosin ymmärrä minkä takia.

        Varmaankin se johtuu siitä, kun hän toteuttaa lähettäjänsä tahtoa:

        Luuk. 12:51
        Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!


      • Onko joku julkkis?
        Pitkään palstalla kirjoitti:

        Varmaankin se johtuu siitä, kun hän toteuttaa lähettäjänsä tahtoa:

        Luuk. 12:51
        Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

        Hyvinpä olette ottaneet tahtosa vastaan:-)


      • Onko joku julkkis? kirjoitti:

        Hyvinpä olette ottaneet tahtosa vastaan:-)

        Mitäpä muutakaan voisimme tehdä?

        Joh. 5:43
        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.


      • Muistuttaja
        TMarko kirjoitti:

        Eipä jaksa tosiaankaan provosoitua vaikka nimikin varastettaisiin ja sen turvin leviteltäisiin nimessäni valheita. Juuri tämän takia ei viitsi koko nimellä netissä esiintyä. Mutta kuka lieneekään joka nimeäni väärin käytti saa minulta anteeksi. Kehoitan kuitenkin parannuksen tekoon varkauksistaan ja valehtelustaan, sillä Jumala hänet tietää ja maksaa hänelle aikanaan palkan teoistansa. Niin kuin meille kaikille.

        Käsialasta päätellen, se nimimerkkisi varastaja on TS. Jäljet johtaa...
        Kyllä, anteeksiannetaan, ei siinä mitään.


      • Muistuttaja kirjoitti:

        Käsialasta päätellen, se nimimerkkisi varastaja on TS. Jäljet johtaa...
        Kyllä, anteeksiannetaan, ei siinä mitään.

        *****Käsialasta päätellen, se nimimerkkisi varastaja on TS. Jäljet johtaa...
        Kyllä, anteeksiannetaan, ei siinä mitään. ****

        Oikeassa olet, Teuvohan se siellä taas puskista herjojaan kirjoitti.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitäpä muutakaan voisimme tehdä?

        Joh. 5:43
        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kyllä sinä omissa nimissäsi herjoja nakkelet tänne ja jopa ylpeilet sillä että uskallat tuoda nimesi esiin.


      • Näin se on nähtävä
        Devoit kirjoitti:

        Kyllä sinä omissa nimissäsi herjoja nakkelet tänne ja jopa ylpeilet sillä että uskallat tuoda nimesi esiin.

        Mies, joka pysyy totuudessa uskaltaa kirjoittaa omalla nimellään. Ei tietenkään tarkoita, että kaikki nimimerkillä kirjoittavat valehtelisi.


      • Devoit kirjoitti:

        Kyllä sinä omissa nimissäsi herjoja nakkelet tänne ja jopa ylpeilet sillä että uskallat tuoda nimesi esiin.

        Mistäpä sinä voisit muusta ylpeillä kuin pelkuruuden hengestäsi?

        Olethan kovia kokenut kolmen portin mies: vanhoillislestadiolaisten portista et sisälle päässyt, et myöskään Kristuksen tosi ahtaasta portista.

        Mutta exsoduslahkon laveasta portista sinä iloiten pääsit sisälle:

        "Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaanväittämässä, eksymyksen aiKoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa ,paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan"

        Ja nyt jatkat yhtä iloiten samassa valheen hengessä kuin tuon lahkon edesmennyt isäkin, joka profetoi minulle sen, minkä itse sai kokea:

        "Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota väität Pyhän hengen sinulle valaiseen. Armeijassa epäonnistuit.

        Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin. Seisot nyt elämäsi raunioilla!"


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mistäpä sinä voisit muusta ylpeillä kuin pelkuruuden hengestäsi?

        Olethan kovia kokenut kolmen portin mies: vanhoillislestadiolaisten portista et sisälle päässyt, et myöskään Kristuksen tosi ahtaasta portista.

        Mutta exsoduslahkon laveasta portista sinä iloiten pääsit sisälle:

        "Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaanväittämässä, eksymyksen aiKoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa ,paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan"

        Ja nyt jatkat yhtä iloiten samassa valheen hengessä kuin tuon lahkon edesmennyt isäkin, joka profetoi minulle sen, minkä itse sai kokea:

        "Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota väität Pyhän hengen sinulle valaiseen. Armeijassa epäonnistuit.

        Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin. Seisot nyt elämäsi raunioilla!"

        Täällä on kaksi henkilöä 'Muistuttaja' ja 'Devoit' epäillyt, että sinä olisit kirjoittanut tämän viestin:

        "TMarko
        20.7.2014 12:34
        1
        Sulje
        Jatkan vielä: Sainhan jo tuolla kirjoituksellani sitä, mitä niin kovasti kaipaan: Ihmisten kunnioitusta. "

        Voitko totuudellisesti vastata Herran Jeesuksen Kristuksen ja Pyhän Jumalan edessä oletko sinä tuon viestin kirjoittaja vai joku muu?


      • totuus esiin
        TMarko kirjoitti:

        Täällä on kaksi henkilöä 'Muistuttaja' ja 'Devoit' epäillyt, että sinä olisit kirjoittanut tämän viestin:

        "TMarko
        20.7.2014 12:34
        1
        Sulje
        Jatkan vielä: Sainhan jo tuolla kirjoituksellani sitä, mitä niin kovasti kaipaan: Ihmisten kunnioitusta. "

        Voitko totuudellisesti vastata Herran Jeesuksen Kristuksen ja Pyhän Jumalan edessä oletko sinä tuon viestin kirjoittaja vai joku muu?

        No sinähän kierosti osaat kysellä. Niinkuin et itse olisi epäilijä ollenkaan. Kun syytät kahta kaveriasi epäilijöiksi ja itse esität puhdasta.


      • totuus esiin kirjoitti:

        No sinähän kierosti osaat kysellä. Niinkuin et itse olisi epäilijä ollenkaan. Kun syytät kahta kaveriasi epäilijöiksi ja itse esität puhdasta.

        Mielenkiintoisen kysymyksen esiti TMarko. Kun KariHenrik esitti samanlaisen kysymyksen puhelimessa, Teuvon pokka ei kestänyt valehdella. Pidä kysymystäsi eillä niin kauan esillä että Teuvon on pakko vastata.


      • Näinsevaanmenee
        Devoit kirjoitti:

        Mielenkiintoisen kysymyksen esiti TMarko. Kun KariHenrik esitti samanlaisen kysymyksen puhelimessa, Teuvon pokka ei kestänyt valehdella. Pidä kysymystäsi eillä niin kauan esillä että Teuvon on pakko vastata.

        Teuvo selviää kysymyksestä valehtelemalla, hänellä kun on oikeus ja lupa valehdella. Se, keneltä hänellä valehteluun lupa ja oikeus on saatu, on taas eri juttu. Sen voi kukin tahollansa päätellä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitäpä muutakaan voisimme tehdä?

        Joh. 5:43
        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Jos todella varastat toisien nimimerkkejä sun muuta - kaikenlisäksi, joka on esiintynyt puhumaan ihan fiksuja raamatun pohjalta - minua henkilökohtaisesti harmittaa, että esiinnyt Jumalan miehenä, vaikka teet moisia temppuja. Antaa huonon kuvan ulkopuolisille. Raamattu kuitenkin opettaa jotakin ihan muuta, minkälaisia meidän pitäisi olla lähimmäisiä kohtaan.


      • TMarko kirjoitti:

        Täällä on kaksi henkilöä 'Muistuttaja' ja 'Devoit' epäillyt, että sinä olisit kirjoittanut tämän viestin:

        "TMarko
        20.7.2014 12:34
        1
        Sulje
        Jatkan vielä: Sainhan jo tuolla kirjoituksellani sitä, mitä niin kovasti kaipaan: Ihmisten kunnioitusta. "

        Voitko totuudellisesti vastata Herran Jeesuksen Kristuksen ja Pyhän Jumalan edessä oletko sinä tuon viestin kirjoittaja vai joku muu?

        Kai sinun pitää Marko rekisteröityä tänne. Vaikka TMarkona.


      • TMarko
        pastorin_poika kirjoitti:

        Kai sinun pitää Marko rekisteröityä tänne. Vaikka TMarkona.

        Harkitsen asiaa. Mietin vain että sitoisiko se minua tänne liikaa, koska en tahtoisi tänne jäädä enää pitkäksi aikaa kirjoittelemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe