untako vain

tiitu164

Olen useamman yön nähnyt tuttavapariskunnasta unta. Unessa he riisuvat sormuksiaan.Näyttävät vielä käsiään.ettei ole sormuksia.mitäköhän tämä tarkoittaa ?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta 1

      tiitu164
      Unta vain ja unia ei voi tulkita alitajunta näyttelee mitä sattuu lähinnä omia kuvitelmia.

    • Sipuli5

      Oletko huomannut heidän avioliittonssa horjuvan?

      • Tiitu 164

        Tälle pariskunnalle tuli ero


    • jkfnbödkjfnb

      Mieki olen nähny todella outoja sen jälkeen ku tapasinerään tyypin. Unessa näin hänen kävelevän ohitseni minua huomaamatta ja katsoin hänen kävelyään. Katselin siinä häntä, kun jostain yläpuoleltani kuului käytä sydäntä älä järkeä:D Siis nää on todella kiinnostavia ja jotenki tunnelma unissa on todella vakuuttava.

    • susikorva

      Tässä ei ole kovin moneen tulkintaan edes mahdollisuutta. Sinun mielestäsi heidän liittonsa ei ole vakaalla pohjalla ja alitajuntasi odottaa heidän eroavan. Se, onko uskomuksesi oikea vai väärä, on ulkopuolisen vaikea tietää. Tämän unen perusteella ei kannata alkaa mihinkään toimiin tai välttämättä edes mainita pariskunnalle, että olet tällaisen unen nähnyt. Heidän on itse selvitettävä mahdolliset ongelmansa.

    • Tulkintaa.

      Hei,

      Tuossa alla on aivan mainioita tulkintoja alkuperäisen kirjoittajan unesta.

      Tulkitsisin (lisäyksenä) unesta sen seikan, että sormusten riisuminen unessa symboloi vapautta sitoumuksista ja velvollisuuksista.
      Voi myös merkitä ns. vapaata liittoa, missä parisuhteen osapuolet toteuttavat seksuaalisuuttaan vapaasti vaikka ovat juridisesti sitoutuneet avioliittoon.


      Mukavaa kesänjatkoa ja kauniita unia!

      • k-virhe, anteeksi

        Tuossa alla = tuossa yläpuolella


    • uni2

      Tämä uneni oli outo...Näin unta että olin sukulaisteni talossa,mutta paras ystäväni asui sielä. Sitten sielä oli parhaan ystäväni mummi ja ystäväni pikkusisko.
      Myöhemmin heidän mummi anoi jonkinlaisen tehtävän että piti kirjoittaa oma nimi paperille(en muista miksi). En löytänyt paperia joten menin penkomaan ystäväni huonetta jotta olisin saanut paperia. Yhtäkkiä siinä edessä oli aivan hurmaava poika,pari vuotta vanhempikin.(ei ollut minulle tai ystävälleni sukua) Hän kysyi mitä etsin, olin niin hämmentynyt tilanteesta ja tuijotin hänen silmiään eli toisin sanoen "jäädyin"... Mitä tämä uni tarkoittaa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe