Nuorten miesten huonot hampaat

ihmettelevä nainen

Olen huomannut, että joillain miehillä on jo 30v. paikkeilla hampaat keltaruskeat ja pahan näköiset. Vähän ihmettelen, miten hampaat voi saada noin nuorena sellaiseen kuntoon. Itseltäkin on reikiä paikkailtu enkä ikävä kyllä aina ole harjannut suositusten mukaan, mutta väri on silti normaali ja hymy kaunis.

Likaisen näköiset hampaat potentiaalisella kumppanilla on huono asia, syistä jotka jokaisen luulisi ymmärtävän. Eniten harmittaa jos on muuten hyvännäköinen mies ja sitten suusta paljastuu tuollaisia "yllätyksiä".

18

2267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 56j57k

      Itse olen huomannut saman naisillakin.

      Pitäiskö mun tehdä yhtä typerä ketju vai..?

      He eivät hoida hampaitaan. Piste.

    • ***

      On varmaan kauheeta olla noin pinnallinen ja valikoiva olento. Onnea elämään silti.

      • yököttävää...

        Ei hampaidenhoito ole pinnallisuutta, vaan terveydenhoitoa, mutta tietenkin huonot hampaat ovat myös rumat! En kyllä mene lähellekään huonohampaista miestä, saati että suutelisin, yök! Jos ei huolehdi hampaistaan, laiminlyö myös muun hygienian, inhottavaa! Myös tupakointi huonontaa suun terveyttä, tupakoivan miehen kanssa en halua myöskään olla tekemisissä!


      • coke-hampaat
        yököttävää... kirjoitti:

        Ei hampaidenhoito ole pinnallisuutta, vaan terveydenhoitoa, mutta tietenkin huonot hampaat ovat myös rumat! En kyllä mene lähellekään huonohampaista miestä, saati että suutelisin, yök! Jos ei huolehdi hampaistaan, laiminlyö myös muun hygienian, inhottavaa! Myös tupakointi huonontaa suun terveyttä, tupakoivan miehen kanssa en halua myöskään olla tekemisissä!

        Terveydenhoitoa nimenomaan. Veikkaan, että taustalla on reilua virvoitusjuomien ylikäyttöä, etenkin Coca-Colahan pilaa tunnetusti hampaat. Itse en haluaisi miestä, jonka pitää saada sitä suurin piirtein joka aterialla. Menee rahat ja terveys.


      • näillä mennään
        yököttävää... kirjoitti:

        Ei hampaidenhoito ole pinnallisuutta, vaan terveydenhoitoa, mutta tietenkin huonot hampaat ovat myös rumat! En kyllä mene lähellekään huonohampaista miestä, saati että suutelisin, yök! Jos ei huolehdi hampaistaan, laiminlyö myös muun hygienian, inhottavaa! Myös tupakointi huonontaa suun terveyttä, tupakoivan miehen kanssa en halua myöskään olla tekemisissä!

        Juuri näin, suun terveys vaikuttaa kaikkeen muuhunkin terveyteen.Tulehdus suussa voi heijastua sydämeen asti.

        Itse 55-v. äijänä käyn kerran vuodessa hammaslääkärillä ja suuhygienistillä, pesen ja hammaslankailen kaluston päivittäin. Näillä legoilla ajattelin mennä hautaan asti.


    • Hyvät huonot hampaat

      Hampaani eivät ole "kellastuneet", mutta muuten ovat kyllä läikykkäät, eivätkä todellakaan hienot valkoiset. Syynä tähän on kiillehäiriö, jolle en itse mahda mitään. Hammaslääkärit, jotka ovat tuosta vaivasta tietoisia, ovat kyllä aina kehuneet hampaideni hyvää kuntoa.

      Kannattaa siis antaa mahdollisuus ajatukselle, että kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää, ja että se voi olla positiivistakin :)

    • näinkin.

      Ei niitä hampaita (ainakaan omalla kohdallani) tarvitse olla joka päivä tai hetki jynssäämässä. Kerran viikossa kunnollinen pesu ja välien kaivaminen paskasta riittää.

      Hammaslääkärikin sanoi viimeksi, että olen hyvin huoltanut purukalustoani, onnistunut puhdistuksessa ja blakkiakaan ei ollut kuin aivan nimeksi.

      Tätä metodia olen noudattanut ainakin viimeiset 10 vuotta. Toisaalta, koska olen sairas ihminen muutenkin, elän yksin, joten esteettistä haittaakaan tämä ei aiheuta. Ihan oman terveyden vuoksi vain.

      Jatkuva jynssäyshän kuluttaa hampaiden pintaa ja ikeniä, sekin on hyvä muistaa.

      • lisäys.

        Lisäyksenä vielä, että sokeripitoisten ruokien ja juomien mässäilyä en myöskään harrasta, mikä lienee osasyynä tähän hyvin säilyneeseen tilanteeseen, missä vain perusteellinen puhdistus tehdään kerran viikossa.


      • yäk
        lisäys. kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä, että sokeripitoisten ruokien ja juomien mässäilyä en myöskään harrasta, mikä lienee osasyynä tähän hyvin säilyneeseen tilanteeseen, missä vain perusteellinen puhdistus tehdään kerran viikossa.

        Yäk!


      • Anonyymi

        Käyt varmaan suihkussakin vaan kerran viikossa ja kehut kuinka raikkaalle tuoksut.


    • Anonyymi

      Tiedän tyypin, jolla 2-kymppisenä reikäiset, hammaskiviset, ruskealäikkäiset, syöpyneet hampaat. Kehuu, tosiaankin kehuu, että pesee hampaansa kerran tai pari viikossa. Hyi helv.. Elää limsoilla, kahvilla, tupakalla, energiajuomilla. On sanottu suoraan, mutta väittää ettei kukaan kiinnitä huomiota hänen yököttävään purukalustoonsa. Henkensä haisee mädältä. Voi olla viikon, ylikin vaihtamatta vaatteitaan, käymättä suihkussa. On mielestään kuumaa valuuttaa naismarkkinoilla. Mikä ääliö.

    • Anonyymi

      Ei se hoidolla parane jos on huonot hammasgeenit. Toiset voi syödä mitä vaan ja hampaat ei ole moksiskaan. Itse pesen aamuin illoin ja tuntuu että ainoa mikä auttaisi on että räjäyttää koko hoidon ja laittaa tekarit tilalle.

      Ole tyytyväinen jos omat hampaasi ovat hyvät ja eihän sinun tarvitse tosiaan niiden huonohampaistenkaan seurassa olla jos koet sen esteeksi.

      • Anonyymi

        Monien suusta, joilla hammaskiveä ja reikiä ja vaikka mitä suussaan, on kuultu toi että pitäs ja pitäs. Mitään räjäytystä nää tapaukset ei kummiskaan tee, edes hammaslääkäriin asti pääse. Kyl se vaan niin on, et vaik olis mitenkä ihana ihastus muuten, ei suhteesta mitään tule eikä se ees ala, jos hampaat on ihastumisen kohteella hoitamatta. Ei tartte mikään Pepsodentti hymy olla, mutta ei kiitti reikiä, ruskeita hampaita eikä hammaskiveä ja punasia tulehtuneita ikeniä ja haisevaa hengitystä. Ehdoton ei seurustelukumppanilla tällaiset. Kertoo paljon ihmisestä mätä purukalusto.


    • Anonyymi

      Mielestani purukaluston Tila on toissijaista mikali elamankokemusta ja sisaltoa loytyy muuten.

      Kunhan eivat ihan suuhun madantyneet ole.

    • Anonyymi

      Hammaskiille, kun katoaa, niin asialle ei voi mitään. Tupakka, kahvi, virvoitusjuomat, päihteet jne, monet muut asiat tuhoavat hampaitamme, hermojamme jne.
      Sama harjaako hampaitaan kaksi kertaa vrk vai ei.

      • Anonyymi

        Asialle voi paljonkin. Kuten mennä hammaslääkäriin, jossa ihan julkisella puolellakin laitetaan kuoria hampaisiin, jos tilanne sellasia vaatii. Rikkinäiset hampaat oksettaa. Aidosti sellaiset, joita ei ole hoidettu. Kuluneisuus ja lievät värjäytymät ok.


    • Anonyymi

      Rikkinainen purukalusto kiihottaa helvetisti raiskaisin sellainen liimaletin puskaan.. voittaa kaikenmaailman metroseksuaalit mennen tullen!

    • Anonyymi

      MItes "vanhojen" miesten hampaat?
      Olen nelikymppinen ja kävin hammaslääkärissä poistattamaan hammaskiveä.
      Lääkäri ei uskonut, että olen edellisen kerran käynyt hammaslääkärissä, armeijaissa.
      Ja viimeisin reiän paikkaus on tehty kolmannella luokalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe