Presidentti Niinisto: Gazan väestö uhattuna!

KTS (Ei kirj.)

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fouad lmz

      Hyvä. Myöskin Egypti näet syyttää nykyisestä tilanteesta ja sodasta jyrkkäsanaisesti yksin Hamasia,joka Egyptin ulkoministerin lausunnon mukaan on aiheuttanut Gazan siviiliväestön kärsimyksen.

      • KTS (Ei kirj.)

        Hamas on töpännyt myös. Se myönnetään.

        Niinistön tulitaukotoiveeseen voimme yhtyä kaikki.

        Israelin mukaan 13 sen sotilasta on jo kaatunut ja kymmeniä haavoittunut.

        Palestiinalaisia kuollut jotain 300. Suurin osa siviilejä.


      • Ja Israel ei ollut yhtään uhattuna kun hamas ampui 10 vuotta raketteja Israeliin???????????????????????????????????????????????????

        Anna mun kaikki kestää

        Kyllä kts on tyhmä kun sian vasenman takasorkan saapas


    • bää

      kai sinäkin jo voit myöntää sen, että palet eivät aiokaan viedä sota-alueelta poissa kansalaisiaan, vaan tapattaa kaikki omat kansalaiset sodassa israelin ja palestiinalaisten välillä. ja vaikka israelilaiset ovat ilmoittaneet selvästi, että sivilit lähteä gazasta poissa, niin siitä huolimatta ne siellä edelleen ovat. siitä ei siis voi israelilaisia syyttää millään muotoa, jos he siellä kuolevat.

    • Deronda

      Niinistö myöhästyi pahemman kerran. Missä hän oli silloin muutama viikko sitten, kun raketteja alkoi sataa Israeliin? Tämä on käyty moneen kertaan läpi ja tiedettiin, että kun vaan tarpeeksi kauan laukoo raketteja Israeliin, niin vastaus tulee. Israelin velvollisuus on suojella kansalaisiaan. Pitäisi puuttua syihin eikä seurauksiin.

      Mitä Niinistö tarkoittaa pikaisella tulitauolla? Haluaako hän, että Hamas jätetään ennalleen, jotta taas parin vuoden päästä käydään sama läpi vai haluaako hän, että esim. salakuljetustunnelit tuhotaan? Tämä kaikki on niin tyypillistä suomalaista ulkopolitiikkaa. Kaukaa pohjoisesta maailman rauhallisimmasta kolkasta kyllä annetaan isällisiä neuvoja, mutta mihinkään konkreettiseen ongelmaan ei ole yhtään vastausta.

      • Israel on maailman ainoa valtio millä ei ole oikeutta puolustaa itseään


    • KTS (Ei kirj.)

      Tuemme presidenttiä ja olemme samalla linjalla hänen kanssaan.

      Laitalahkolaisten linjoilla EMME ole!

      HYVÄ!

      • Taivas matkaaja

        Tue sinä heitä jotka ampuu raketteja Israeliin ja mene h.e.l.v.e.t.t.i.i.n


        Me tuemme Israelia ja mennemme taivaaseen


      • KTS (Ei kirj.)
        Taivas matkaaja kirjoitti:

        Tue sinä heitä jotka ampuu raketteja Israeliin ja mene h.e.l.v.e.t.t.i.i.n


        Me tuemme Israelia ja mennemme taivaaseen

        Meidän uskonnossa mennään taivaaseen JEESUKSELLA eikä millään lihallisella, syntisellä kansalla, joten tervemenoa h.e.l.v.e.t.t.i.i.n itsellesi.

        HAHAHAHAA!


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Meidän uskonnossa mennään taivaaseen JEESUKSELLA eikä millään lihallisella, syntisellä kansalla, joten tervemenoa h.e.l.v.e.t.t.i.i.n itsellesi.

        HAHAHAHAA!

        Eihän kts usko edes h.e.l.v..e.t.t.i.i.n näin se kerran kirjoitti tai onko oppi muuttunut kuin jehovan todistajilla????

        Mutta h.e.l.v.e.t.t.i.i.n menee kyllä terrorismin tukijat kuten kts ei auta muslimin usko.

        Jeesus on Israel ja sillä pelastutaan


      • KTS (Ei kirj.)
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Eihän kts usko edes h.e.l.v..e.t.t.i.i.n näin se kerran kirjoitti tai onko oppi muuttunut kuin jehovan todistajilla????

        Mutta h.e.l.v.e.t.t.i.i.n menee kyllä terrorismin tukijat kuten kts ei auta muslimin usko.

        Jeesus on Israel ja sillä pelastutaan

        Kun Jeesus saapui maailmaan, osa israelilaisista, varsinkin sen johtajat ja uskonnolliset piirit olivat vaipuneet eräänlaiseen rodullisen ylemmyyden tunteeseen. Tämä ilmiö oli havaittavissa jo Jeremian aikana, kun Jeremia varoitti kansaa synnin tuomioista. Hänet heitettiin kaivoon, koska "eihän Jumala nyt omaa jengiään, valittua kansaa huonosti kohtele. Kyllä me saadaan tehä ihan mitä me lystätään". He unohtivat, että valinta oli ehdollinen eikä suinkaan perustunut syntyperään, vaan sydämen asenteeseen:

        2.Moos
        19:5 JOS te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun.

        5. Moos
        11:26 Katso, minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen:
        11:27 siunauksen, JOS te tottelette Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan,
        11:28 mutta kirouksen, JOS te ette tottele Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, vaan poikkeatte siltä tieltä, jota minä tänä päivänä käsken teidän vaeltaa

        Jeesuksen aikana tilanne oli sama ja Jeesuksen tarkoituksena olikin hakata maahan kaikki rodullinen shovinismi:

        Matteuksen evankeliumi:
        3:9 älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

        Hän tahtoi osoittaa, kuinka halveksitut pakanakansatkin olivat monasti moraalisesti parempia ja lähempänä Jumalaa kuin ns. "valittu kansa".

        Luukkaan evankeliumi:
        10:33 Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.
        17:16 ja lankesi kasvoilleen hänen jalkojensa juureen ja kiitti häntä; ja se mies oli samarialainen.

        Matteus
        8:8 Mutta sadanpäämies vastasi ja sanoi: "Herra, en minä ole sen arvoinen, että tulisit minun kattoni alle; vaan sano ainoastaan sana, niin minun palvelijani paranee.
        8:10 Tämän kuultuaan Jeesus ihmetteli ja sanoi niille, jotka häntä seurasivat: "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa.
        8:11 Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa;
        8:12 mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

        Matteus
        21:43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

        Paavali tähdensi samaa asiaa:
        Room.
        2:11 Sillä Jumala ei katso henkilöön.
        2:12 Sillä kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan;

        Jopa kovakalloinen Pietari oivalsi asian lopulta:

        Ap.teot
        10:34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
        10:35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee
        vanhurskautta, on hänelle otollinen.

        Tänään tämä sama synti on nostamassa jälleen päätään kristittyjen keskuudessa. Israelfanitus lähtee siitä, että Israelilla on oikeus toimia mielivaltaisesti muita kansoja kohtaan ja se on silti kaiken arvostelun ulkopuolella. He tekevät Jumalsta huutosakin johtajan ja kiusaajajengin pomon, joka on kierrettävä kaukaa.

        Moraalikäsitykset hyvän ja pahan suhteen eivät merkitse tälle fanituslössille yhtään mitään. Syntyperä menee sydämen asenteen edelle. Ratkaisevaa ei enää ole suhtautuminen Jeesukseen, joka oli moraalinen esimerkki. ratkaisevaa onkin suhtautuminen lihalliseen kansaan, joka on moraalisesti vajavainen.

        Kyseinen jengi valitsee siis saman sokeuden polun, kuin israelilaiset Jeremian ja Jeesuksen aikoihin. Se polku johtaa tuhoon ja kadotukseen.


    • 8+19

      Järjestö: Isis tappoi 270 ihmistä kaasukentällä Syyriassa

      http://www.hs.fi/ulkomaat/Järjestö Isis tappoi 270 ihmistä kaasukentällä Syyriassa/a1405733351373

      • KTS (Ei kirj.)

        Onko joku riemusta kiljunut?

        Tietääkseni riemusta ei ole kiljuttu kuin eräillä peräkammarilahkoilaislössiläiset sohvilla aina kun muslimeja kaatuu jossakin päin.


    • bää

      tää kts ei taida itsekään tietää, mihin uskoo. jos se uskookin joulupukkiin. siinähän sitten paratiisin ovet aukeaa, kun kuolla kupsahtaa hän.

    • KTS (Ei kirj.)

      Me toki tietenkin toki olemme samaa mieltä tasavallan Presidentin kanssa.

      Keppaslahkot on erikseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe