Halpa opiskeluläppäri

3+3kysymystä

Saako alle 300€ läppäriä koulukäyttöön. Eli sellainen jolla etin tietoa teen diaesityksiä ym. Ei siis mitään valtavaa suoritusta vaadi. Ehkä joku css olis ihan kiva myös toimia ;) vaikka sekään ei kai paljoa vaadi? Mielellään 15.6 tuumanen jos mahd. Ja keveys plussaa!

15

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alottaja

      Kotoa siis löytyy pöytäkone jolla teen kotona kaiken. Ja rahaa EI ole enempää laittaa kuin 300€ ehkä 350 jos se nyt mihinkään vaikuttaa

      • 5+yhdeksän

        Näyttääpä hyvältä! Jos ei Juuselin kanssa kauppaa synny niin sitten ehkä nämä. Tuo Juuselin on kuitenkin aika halpa


    • Juuseli

      Jos kiinnostaa niin Espoosta löytyisi HP Elitebook 6930p muutaman vuoden takainen business-kannettava valmiiksi asennettuna.

      Windows 7 Professional 64-bit, Intel Core 2 Duo P8700 @2,53GHz, 4Gt keskusmuistia, web-kamera ja muuta.

      • Juuseli

        ja lisäyksenä hintapyyntö: 140 euroa


      • 1+kuusi
        Juuseli kirjoitti:

        ja lisäyksenä hintapyyntö: 140 euroa

        Joo, laitatko sähköpostiosoitteen niin katsellaan?


      • Omia yhteystietoja ei saa julkaista Suomi24 palstoilla.


      • juuseli
        1+kuusi kirjoitti:

        Joo, laitatko sähköpostiosoitteen niin katsellaan?

        Täällä ei saa kuulemma jakaa yhteystietoja, joten voitko rekiteröityä tänne sivulle ja laittaa minulle yksityisviestiä?


      • juuseli kirjoitti:

        Täällä ei saa kuulemma jakaa yhteystietoja, joten voitko rekiteröityä tänne sivulle ja laittaa minulle yksityisviestiä?

        Sitä ei säännöissä ole kielletty ainakaan suoraan.

        Tällä säännöllä pyritään todennäköisesti estämään yhteystietojen väärinkäyttäminen. Esimerkiksi jos täällä antaa oman sähköpostiosoitteen niin siihen voi huonossa tapauksessa alkaa tulemaan roskakostia ja se ei ole mukavaa.


      • 17+kypärä
        vapunen kirjoitti:

        Sitä ei säännöissä ole kielletty ainakaan suoraan.

        Tällä säännöllä pyritään todennäköisesti estämään yhteystietojen väärinkäyttäminen. Esimerkiksi jos täällä antaa oman sähköpostiosoitteen niin siihen voi huonossa tapauksessa alkaa tulemaan roskakostia ja se ei ole mukavaa.

        Joo o.. no pitää kai sitten jaksaa rekisteröityä..


      • 17+kypärä kirjoitti:

        Joo o.. no pitää kai sitten jaksaa rekisteröityä..

        Näin kannattaa tehdä tai sitten siirtyä jonnekin muualle foorumille jossa näitä ei ole kielletty.


      • juuseli
        17+kypärä kirjoitti:

        Joo o.. no pitää kai sitten jaksaa rekisteröityä..

        tai sitten laita spostilla mun suomi24 osoitteeseen viestiä, ja se on siis nimimerkkini @suomi24.fi


    • 19+kahdeksikko

      Ja tosiaan, Kiitos molemmille nyt jo tässä vaiheessa ettei unohdu :) Ja ei vissiin kannata tällä budgetilla lähtä kaupasta ostaan?

      • 40+kolkytkaheksa

        Tuolla budjetilla en itse lähtisi kaupasta konetta ostamaan, tuon hintaluokan markettikoneet kun eivät hirveän tehokkaita saati kestäviä ole toisinkuin juuri aiemmin mainitut bisness luokan kannettavat.


      • Lenovon saa.

        Kyllä lenovon halpiksia saa ja kestää, on tehokkaita ja tyylikkäitä.
        Näyttö ei nyt huippuläppärien tasolle yllä resoissa mutta riittää hyvin monelle, jopa pelaamiseen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe