Nyt vasta ovat Armon Evankeliumit voimassaan.

JeHoshana

Armon Evankeliumit,
ovat olleet tähän asti toivon varassa. Pelastuksen Päämiehen oli ensin voittajana voitettava, synnin, kuoleman ja per***een valta. Ilmestys kirja sen todistaa. " Kuka tuolta tulee Basrasta ( Perk**een ) valtakunnasta. Veriset sotakengät jaloissaan ja verinen vaippa yllään. Minä katsoin Taivasta ja maata ja kauhistuin, ei kenkään tullut minun avukseni. Tulee aika, jolloin te kaikki minut hylkäätte, eikä minulle jää mitään. Tämä on se aika Taivaissa ja minä kauhistun teidän muotoanne. Suuressa sodassa olin minä yksin ja hyljättynä. Menkää itseenne te luopuneet lapset ja kauhistukaa Hänen muotoaan, niin runneltuna oli Hän, joka kantaa elämän kruunua itsessään.

Nyt on Per**le voitettu ja armon Evankeliumit valaiskoot teidän muotonne.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JeHoshana

      Uusi Testamentti katsoi tulevaa aikaa odottaen sen toivon ilmestymistä, joka on luvattu, kansojen tervehtymiseksi asetettuna. Apostoli Pietari katsoi tulevaan ja kauhistui, kaikki oli Perk**een vallassa, eikä hän nähnyt vielä kaikkea alistetuksi Herran Jeesuksen jalkain alle. Anti- Kristus oli ottanut Taivaissa vallan ja hallinnut Valtakomission oikeudella, sillä Valtakomissio ja Enkelit olivat pettäneet ristin Herran. Tässä on totuus, jossa oikeus on.

      • Nipunapunap

        Olet muuten täysin pihalla.


      • Nipunapunap kirjoitti:

        Olet muuten täysin pihalla.

        Niin missäkö on kirjoitettu että Anti- Kristus oli ottanut Taivaissa vallan ja hallinnut Valtakomission oikeudella, sillä Valtakomissio ja Enkelit olivat pettäneet ristin Herran. Tässä on totuus, jossa oikeus on.

        Hmm olkaa varovaisia kun luette netissä kaikenlaista sepistystä. Mutta tutkitaan yhdessä onko kirjoittaja antanut antikristuxelle kunnia ja voima hallita Taivaassa.


      • Oma oppisi?
        savonarola kirjoitti:

        Niin missäkö on kirjoitettu että Anti- Kristus oli ottanut Taivaissa vallan ja hallinnut Valtakomission oikeudella, sillä Valtakomissio ja Enkelit olivat pettäneet ristin Herran. Tässä on totuus, jossa oikeus on.

        Hmm olkaa varovaisia kun luette netissä kaikenlaista sepistystä. Mutta tutkitaan yhdessä onko kirjoittaja antanut antikristuxelle kunnia ja voima hallita Taivaassa.

        Mistä ihmeen valtakomissiosta sinä puhut? Epäraamatullista!


      • Oma oppisi? kirjoitti:

        Mistä ihmeen valtakomissiosta sinä puhut? Epäraamatullista!

        Ei se ollut mun keximä vaan aloittajan ja sentakia ihmettelin.


      • hannu war.
        savonarola kirjoitti:

        Niin missäkö on kirjoitettu että Anti- Kristus oli ottanut Taivaissa vallan ja hallinnut Valtakomission oikeudella, sillä Valtakomissio ja Enkelit olivat pettäneet ristin Herran. Tässä on totuus, jossa oikeus on.

        Hmm olkaa varovaisia kun luette netissä kaikenlaista sepistystä. Mutta tutkitaan yhdessä onko kirjoittaja antanut antikristuxelle kunnia ja voima hallita Taivaassa.

        Ilm.kertoo selvästi Antikristuksesta ja hänen tavoitteistaan. Tämä tarkoittaa sitä henkilöä, joka ei ole varsinaisesti lihassaan naulittuna ristille, vaan on henkensä kanssa lihakehossa olleen aivoalueella ollut Golgatalla.

        Huom. riivaaja henget tunkeutuvat ihmisen aivoalueelle ja haluavat hallita salaa ihmisen mieltä, jopa liikkeitä, kuten Adolf Hitleriä hallitsi aikoinaan ja monia muita, kuten Kathryn Kuhlmania ja suomessa Niilo Yli-Vainiota. Lääketieteelle tämä on tuntematonta.
        Kannattaisi tutkia tarkemmin aivojen sähköistä liikettä ja niiden vaihteluaja., silmähermojen kautta.


    • Surullinen totuus

      Kovin myöhään se kuolema tuli voitetuksi. Lukuisat sukupolvet joutuivat sitä ennen ikuiseen kadotukseen. Lisäksi pelastuminen on edelleen taattu vain kristityille. Se ei ole oikein.

      • Evankeliumien vika

        Minua on aina ihmetyttänyt se, miksi Jumala haluaa pelastaa vain ne, jotka uskovat hänen olemassaoloonsa.

        Ja evankeliumit eivät ole ilosanomaa, vaan niiden kautta syntyi oppi H*lvetistä.


      • Roomalainen usko
        Evankeliumien vika kirjoitti:

        Minua on aina ihmetyttänyt se, miksi Jumala haluaa pelastaa vain ne, jotka uskovat hänen olemassaoloonsa.

        Ja evankeliumit eivät ole ilosanomaa, vaan niiden kautta syntyi oppi H*lvetistä.

        Kristinusko perustuu roomalaisten keksimälle idealle H*lvetistä. Ilman tuota ajatusta ei Jeesusta ja hänen ristinkuolemaansa tarvita. Juuri tämän takia juutalaisilla ei ole mitään tarvetta ottaa vastaan Jeesuksen uhrikuolemaa: he eivät ajattele, että on olemassa H*lvetti.


      • valvokaa

        Kyllä heillekin annetaan mahdollisuus vielä valita Jeesus, kun Jeesus kaikelle maailmalle näyttäytyy kerran, ihan kaikille, uskontokunnasta riippumatta.

        Huom. sitä ennen saapuu antikristus näyttämölle meille tänne maan päälle joka "näyttelee" Jeesusta.


      • Ei mitään järkeä
        valvokaa kirjoitti:

        Kyllä heillekin annetaan mahdollisuus vielä valita Jeesus, kun Jeesus kaikelle maailmalle näyttäytyy kerran, ihan kaikille, uskontokunnasta riippumatta.

        Huom. sitä ennen saapuu antikristus näyttämölle meille tänne maan päälle joka "näyttelee" Jeesusta.

        Jos Jeesuksella on lainkaan järkeä päässä, hän tekee itsensä tunnetuksi ihmisille saan tien. Ei siihen tarvita mitään ristiinnaulitsemis-spektaakkeleja - kunhan nyt ilmoittaa kaikille ihmisille, että on olemassa. Ei siis vain yhdelle pronssiajan kansalle.

        Jeesuksen olemassaolo voitaisiin sitten dokumentoida tulevia sukupolvia varten luotettavalla tavalla. Jeesuksen edellinen visiitti kun ajoittui aikaan lähes 2000 vuotta ennen tieteellisen ajattelun syntyä.

        Piilossa pysyvä, tuomionpäivällä uhkaileva Jeesus ei ole mikään ihanne tai roolimalli!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe