Millasii miehii naise haluaa?

niin.

Tuntuu vaan et naise haluu jotain huonoja miehiä kun lukee naisten kirjoituksia.

5

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Argumenttisi ei toim

      Ajatteleppa nyt aivoilla jos sulla on sellaiset. Kuvittele olevasi naisen kanssa kotona kaksistaan. Kummin on kivempaa sen naisen kulmasta katsottuna. Se että sä pussailet ja halit sitä sohvalla katsoen leffaa vai se että kännissä riitelet ja hakkaa sille mustan silmän?

      Veikkaampa että se rakastavasti käyttäytyvä mies vie voiton. Ja jotta nyt ei tuu väliargumetti bullshittiä niin ne naisetkin jotka asuu hakkaajan kanssa toivoo että elämä olisi helppoa ilman väkivaltaa. Kaikki meistä, miehistä ja naisista haluaa että parisuhde toimii ja että siinä olisi rakkautta ilman minkäänlaista väkivaltaa.

    • 123.

      Se väkivaltainen mies otetaan, sitä ei haluta mutta naiset pitää sellaisen kotonaan kunovat saaneet tietää että on väkivaltainen. Eroaminen on helppoa jos vain haluaa erota.

      • 321

        Väkivaltainen mies ei ole väkivaltainen suhteen alussa. Hän osaa esittää viehättävää ja rakastavaa pitkäänkin ja hurmaa naisen täydellisesti.

        Väkivalta tulee esiin vähitellen. Ensin pieninä "viattomina" juttuina, jotka sovitaan. Pikkuhiljaa asiat pahenee ja samalla naisen itsetunto painuu aina vain enemmän pakkasen puolelle ja hän syyllistää itseään kaikesta.

        Väkivaltaisesta miehestä on todella vaikea päästä eroon.

        Mutta mitäpä minä tätä sinulle selitän. Et ymmärrä kuitenkaan

        Minä en halunnut väkivaltaista miestä. Halusin kiltin, rehellisen, rakastavan miehen niin kuin niin moni muukin nainen. Tapasin sellaisen. Tai niin luulin. Mies oli toiveideni täyttymys kunnes paljasti oikean karvansa. Siinä vaiheessa minä olin jo aivan romuna ja kesti kauan ennen kuin pääsin siitä kuviosta pois. Vasta jälkeenpäin ymmärsin, että olin ollut sairaassa suhteessa sairaan miehen kanssa.

        Hauku vaan jos se sinua helpottaa. Et voi satuttaa minua murto-osaakaan siitä, mitä tuo exäni satutti.

        Minä haluaisin edelleen kiltin, rehellisen, kunnollisen naista kunnioittavan miehen, mutta en uskalla enää luottaa. Joten se sitä.


      • niin.
        321 kirjoitti:

        Väkivaltainen mies ei ole väkivaltainen suhteen alussa. Hän osaa esittää viehättävää ja rakastavaa pitkäänkin ja hurmaa naisen täydellisesti.

        Väkivalta tulee esiin vähitellen. Ensin pieninä "viattomina" juttuina, jotka sovitaan. Pikkuhiljaa asiat pahenee ja samalla naisen itsetunto painuu aina vain enemmän pakkasen puolelle ja hän syyllistää itseään kaikesta.

        Väkivaltaisesta miehestä on todella vaikea päästä eroon.

        Mutta mitäpä minä tätä sinulle selitän. Et ymmärrä kuitenkaan

        Minä en halunnut väkivaltaista miestä. Halusin kiltin, rehellisen, rakastavan miehen niin kuin niin moni muukin nainen. Tapasin sellaisen. Tai niin luulin. Mies oli toiveideni täyttymys kunnes paljasti oikean karvansa. Siinä vaiheessa minä olin jo aivan romuna ja kesti kauan ennen kuin pääsin siitä kuviosta pois. Vasta jälkeenpäin ymmärsin, että olin ollut sairaassa suhteessa sairaan miehen kanssa.

        Hauku vaan jos se sinua helpottaa. Et voi satuttaa minua murto-osaakaan siitä, mitä tuo exäni satutti.

        Minä haluaisin edelleen kiltin, rehellisen, kunnollisen naista kunnioittavan miehen, mutta en uskalla enää luottaa. Joten se sitä.

        "Väkivalta tulee esiin vähitellen. Ensin pieninä "viattomina" juttuina, jotka sovitaan. "

        ei pidä sopia vaan erota. Vai odottaako naiset ekaa lyöntiä ja kuitenkaan ei naiset eroa kuin ehkä vasta kun nainen on ihan raunio ja elämän halu mennyt. vaikka mies lyönyt jo kauan.


    • kolme kymppinen

      Naiset haluaa varakkaita ja komeita jotka pettää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe