Seksisuhde eksän kanssa? Kyllä vai ei?

nainen20vv

Erosimme hetki sitten eksäni kanssa, olimme pari vuotta yhdessä. En osaa enää olla ilman häntä, vaikka molemmilla tunteet ovat selvästi viilenneet. Ja molemmat tietää, ettei meidän suhteella ole enää mitään mahdollisuutta tästä enää viretä. Eromme ei ollut riitaisa, ainoa syy erolle taisi olla ajan puute ja stressin takia riitely. Olemme nykyään ystäviä.
Seksimme oli upeaa. Olemme eron jälkeen harrastaneet seksiä pari kertaa ja hän sanoo, että seksi ei voisi olla enää yhtään parempaa. Ja olen aivan samaa mieltä.
Nyt kysynkin teiltä, neuvoja ja vinkkejä otetaan vastaan: kannattaako seksisuhdetta aloittaa parisuhteen jälkeen vai yrittää kieltää tunteensa. Molemmat haluamme toisiamme edelleen seksuaalisesti, muttei muuten. Kummallakaan ei ole uutta kumppania.

6

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutkonkari

      Jos olette parikymppisiä kuten nimimerkistäsi jotain voi päätellä suosittelisin jatkamaan suhdetta.

      Olin kymmenen vuotta sitten samassa tilanteessa. Seksi oli upeaa ja meillä oli lähes pari vuotta kestänyt suhde takana. Silloinen tyttöystäväni vain halusi lopettaa suhteen koska hänen mielestään tunteet "viilenivät". Joka toinen ilta se kuitenkin löytyi viereltäni koska ilman minuakaan ei osannut olla. Nyt myöhemmin kummallakin oma avioliitto ja perhe.

      Nyt myöhemmin olen tajunnut itse sen että yleensä suhteessa homma viilenee ja toisen kunnioittaminen, luottamus ja ystävyys nousevat korkeammalle. Meillä vain kävi niin.

    • 2+5

      jos sinulla ei ole tunteita , seksisuhteessa ei ole mitään pahaa jos asia on molemmille ok , kunhan molemmat tietävät missä mennään
      mutta jos sinulla on tunteita , en suosittele. omasta kokemuksesta tiedän ettei todellakaan kannata. tietysti ihmiset on erilaisia , mutta ainakin omalla kohdallani kävi niin että mitä enemmän olin exäni kanssa , sitä vaikeampaa hänet oli sitten unohtaa ja jatkaa eteenpäin. tietysti sinä voit tehdä miltä sinusta itsestäsi tuntuu ! :) tsemppiä !

    • onkelmia tuottaa

      Minulla (nainen) on ikää tuplasti enemmän kuin aloittajalla (lapset aikuisia) ja ex otti yhteyttä usean vuoden hiljaiselon jälkeen. Hän on elämäni rakkaus vaikka itse olinkin se aktiivinen osapuoli erotessa, syyt oli moninaiset (ei monet naiset ;)). Uutta vakavaa suhdetta ei ole minulla ollut, joitakin lyhyitä juttuja.

      Joskus heti eron jälkeen hän otti yhteyttä ja pyysi tapaamista/keskustelua, en halunnut tavata mutta nyt tuntui että aika on kypsä ja kestän tapaamisen. Mies vaan tuntuu selvästi odottavan seksisessiota - emme siis vielä ole tavanneet livenä. Hankalampi homma ja luulen vieläpä, että hän on parisuhteessa. En siis ole kuullut hänestä pihaustakaan moneen vuoteen ja olen koittanut tietoisesti unohtaa hänet. Rehvit on sovittu.

    • mikelson

      KIRJOITAT KUITENKIN molemat tietää ettei teidän suhteellanne ole mahdolisuutta enää viritä.
      Ja hän on parisuhteessa haluaako hän vaan sexiä kanssasii liitonsa ulkopuolella en tiedä onko se kovin hyvä ajatus.
      Jos sulla olisi toinen mies vaikka minä voisin antaa sulle seksisesiota jos haluat seksiä kovasti eisun tarvitse ajatella kovin vakavasti vaikka tapaisittekin rehveillä.
      Sanon että ei.Se että hän on parisuhteessa on ongelma.Minnekä hän vaimon laittaa?

    • äläjääyhdenkortinvaraan

      Se nyt on se ja sama mitä ton ikäset kakarat sekoilee suhteissaan.En sano tähän enempää.Vihjaan vain että muista katsella myös ympärillesi ja kun tulet vanhemmaksi huomaat ettei se sovintoseksi oikein onnellista parisuhdetta tee.

    • ihansamahanseon

      Kuka teitä estää tekemästä mitä haluatte? SIitä vaan, kyllä ne seksihalutkin viilenee kun uusia ihastuksia tulee. TUollainen hidas eroaminen ei ole ollenkaan tavatonta nykyaikana. Eri asia olisi, jos jompi kumpi teistä olisi löytänyt jo uuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe