Pitäisi vaan uskaltaa

mörkö_

sun tai mun, nimittäin näin tämän tilanteen jatkuminen ei tee hyvää. Ja luulen myös että molemmat tietää nyt missä mennään, aikaisemmin näin ei ehkä ollut.

Nyt toivotan kauniita unia.

34

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se näin vaa on

      kauniita unia sinnekin

      • mörkö_

        Kauniita unia..


      • Kuin myös
        mörkö_ kirjoitti:

        Kauniita unia..

        jälleen kauniita unia ja oman kullan kuvia


    • never there

      Ai, minä en tiedä vieläkään. Ei sitten varmaan mulle.

      • mörkö_

        En minäkään öitä...


    • Unia kohti

      Haluaisin sanoa, että olen arka tietyissä jutuissa, ei ole niin helppoa uskaltaa. Toinen voi tulkita sen virheellisesti kylmyydeksi. Kauniita unia myös.

      • mörkö_

        Näinpä näin, kyllä jännityksen jotenkin aistii ole huoleti, unia...


    • Mentävä on

      tuonne unten esivaltakuntaan odottamaan jos vaikka aamu koittaa samalla unipätkällä.
      Koitas nyt mörkö_ uskaltaa, sillä jos tuntuma on että muutakin kun tätä sanojen kierrätystä täällä, niin se on hukkaan heitettyä aikaa.

      Hetken päästä väsyneenä pääni tyynyyn painan, joten
      Hyvää yötä.

      • mörkö_

        Juu kyllä samat sanat, kauniita unia..


    • matka jatkuu

      Koita uskaltaa. Tämä taisi kyllä mennä sille tummalle hyväpeppuiselle naiselle lakeuksille. Onnea teille. Vilpittömästi, S

      • mörkö_

        Peppu kyllä hyvä mutta ei S-nainen kyseessä. Hyvää yötä..


    • Hyvää yötä

      Jos sä olisit T ja mä olisin M, niin mistä me juteltaisi, vai onko mitään mistä jutella :)

      • Aloittajalle,

        samaa mieltä olin pitkään epävarma siitä kenen kanssa kirjoitin,nyt olen jokseenkin varma ja luulen, että hänkin on.Kuitenkin epävarma olen siitä, että halusiko hän kirjoittaa juuri minun kanssa ja jos tietäisin sen,olisi helppo toimia irl eli tässä nyt on liikaa epävarmuustekijöitä puolin ja toisin.Tilanne vaatisi kahdenkeskisen tapaamisen, mihin kuitenkaan hän ei suostu tai katso sitä tarpeelliseksi,eli en tiedä, mitä mun pitäisi tehdä,,yksin on aika vaikea toimia.Jos jotain hyvää tästä tilanteesta haluaa nähdä, niin minulla kyllä aikaa on :)


      • ;-)

        Jos sä oisit M ja mä T,niin oisitko M mies vai nainen?


      • kiinnostaako?
        ;-) kirjoitti:

        Jos sä oisit M ja mä T,niin oisitko M mies vai nainen?

        T mies olen M mies.


      • mörkö_

        En oo kumpikaan, hyvää yötä.


      • mörkö_
        Aloittajalle, kirjoitti:

        samaa mieltä olin pitkään epävarma siitä kenen kanssa kirjoitin,nyt olen jokseenkin varma ja luulen, että hänkin on.Kuitenkin epävarma olen siitä, että halusiko hän kirjoittaa juuri minun kanssa ja jos tietäisin sen,olisi helppo toimia irl eli tässä nyt on liikaa epävarmuustekijöitä puolin ja toisin.Tilanne vaatisi kahdenkeskisen tapaamisen, mihin kuitenkaan hän ei suostu tai katso sitä tarpeelliseksi,eli en tiedä, mitä mun pitäisi tehdä,,yksin on aika vaikea toimia.Jos jotain hyvää tästä tilanteesta haluaa nähdä, niin minulla kyllä aikaa on :)

        Näin juuri, hyvää yötä...


      • ja sä olisit T
        ;-) kirjoitti:

        Jos sä oisit M ja mä T,niin oisitko M mies vai nainen?

        Olisin nainen :)


      • väliinputoaja
        ja sä olisit T kirjoitti:

        Olisin nainen :)

        Sorge, en aloittaja..vastasin vaan.


    • tuo..

      Tiedä tai ei. Onko aloitus kuitenkin naiseltä, vaikka mörkö siihen viittaakkaan, ellei ole kaunis mörkö.

      Luulemaan ei haluaisi ja toisaalta tietojakin on hukassa. Muuten ihan totta..

      • mörkö_

        Mieheltä hyvää yötä...


      • tiedä..
        mörkö_ kirjoitti:

        Mieheltä hyvää yötä...

        Ai no hyvää yötä. :D

        Mies olen ja ikävöin naista. Eihän sitä aina täällä


    • kiva seinä on

      Jäin yksin.
      Ei sylityksin.
      Käy se näinkin
      väärin päinkin.

      • mörkö_

        Kiva runo, vastaisin runolla jos jaksaisin, hyvää yötä...


    • misunderstood

      mäki haluun hyvänyön toivotuksen :o
      ainiin ja hyvää yötä ap. ja kauniita unia

      mä olisin kyllä aika epävarma vielä kun ei ole tullut semmosta.. semmosta yhdenlaista.. miten sen sanoisi... ;´/ kun viimesin oli vähän liian tiukka ote mulle

      • mörkö_

        Hyvää yötä.


      • misunderstood
        mörkö_ kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        ainakin liian tiukka siinä tilanteessa ja siinä/tässä vaiheessa

        kiitti toivotuksesta :)


    • Diidadaddai.

      Joskus on otettava riskejä,jotta olisi onnellinen. Minä kaipaan sinua. Suukkoja sinne kauas,olet mielessä koko ajan

    • Hih mörköni mun

      mä pelkään kyllä sua vähän. ;) Hyvää yötä! :)

    • varmuutta kaipaava

      No mites me sit edetään tän asian kanssa? Jos molemmat ollaan täällä ja tiedetään et toinenkin on (mistä sen muuten tietää...?)
      Yritän olla ujostelematta seuraavalla kerralla.

      • Pakko kysyä?

        Mikä seuraava kerta?


      • ......

        Hän ei kyllä hirveästi ujostele, joskus sanoin ettei se kaikki ole musta kiinni. mä vain odotan häntä


    • Kuuleppa mörkö_

      Kerää se rohkeutesi ja kerro se kaikki mitä sinulla on mielessä, sillä silloin saat kaikki mieltä painavat ja vaivaavat asiat selkenemään, ja tiedät missä menette.

      Uskallusta päivään, ja kivoja juttutuokioita Hänen kanssa kuka mielessäsi on, joten rohkeutta kehiin,,,

    • lakeuksilta

      Tumma hyväpeppuinen lakeuksiltä tässä, mun pitäisi uskaltaa unohtaa. Ehköhän mä jossain vaiheessa uskallakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe