Mistä edulliset hotellit Mallorcalle?

2+2

Tässä jo hyvässä vaiheessa etsien ensi kesäksi lomanvietto paikkaa pariksi viikoksi ja ollaan kovasti kateltu mallorcalle paikkaa. Jos joku on pelkän hotellin varannu netistä niin mistä löytyy hotelleja edullisesti?
Olen käyny läpi Hotels.com, Booking ja Trivagon ja niiden tarjoamat hotellit aika kallitta mitä ite tähän mennessä löytänyt muualta (vieläpä samoista hotelleista) kuin ym. hakukoneet).
näistä olen tällä hetkellä löytänyt, onhotels.com ja lowcostholidays.fi.
Onhotels.com varattiin vuosi sitten Benidormiin(espanja) all inclusive matka (Gran Bali) ja oli esim. hotels.com ja booking.com hinta 2 henk. 450e halvempi.

jos jostain löytyy hyvä valikoima hotelleja edulliseen hintaan niin laittakaa linkkiä

2

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jubbert

      Hola, nuo mitä olet katsonut taitavat olla yleensä ne mistä halvimmat hotellit löytyy. Mallorca on erittäin suosittu kohde loma-aikaan ja näin ollen hotellit ovat kalliita. Yksi mistä voi löytyä majoitusta sopuhintaan on rentalia.com, sielä yksityiset vuokraavat eri tasoisia majoituspaikkoja.

    • Ei ole halpoja

      Matkatoimistojen matkat Mallorcalle ovat suunnilleen yhtä tyyriitä kuin matkat Thaimaan lomakohteisiin - toisin sanoen hotellit ovat aika kalliita Mallorcalla menitpä sinnne miten tahansa. Rodokselle pääsee halvemmalla.

      Toisaalta sitten baarihinnat Rodoksella ovat lähes suomalaista tasoa ainakin ns. suomalaisbaareissa, mutta Mallorcalla saa ison mukin olutta monesta baarista kahdella eurolla. Kallimpiakin paikkoja toki on, esimerkiksi Palman keskustassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe