syrjiminen perseestä

-iloa jakamaan-

Kuka käy tanssikursseilla joissa on "estetty" jonkun osallistuminen vaikkapa sen takia että haluaa jakaa tanssin iloa omaksi ilokseen? Jos käyt tuet samalla syrjimistä! Ei tulisi pieneen mieleenikään estää ketään tulemasta tanssikurssille varsinkaan jos hän haluaa jakaa tätä ihanaa harrastusta! Mahtaako edes olla laillista?

7

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

      Tanssinopettajissa on valitettavasti paljon vatipäitä. Samoin kursseilla hengailevissa. Narsismi kukoistaa. Rahat pois meininkiä, syrjintää ja oman egon pönkitystä. Suuri joukko maksavia sopuleita on tälle sokeita.

    • Kauko.

      Hieman epätarkasti ilmaistu. Sellaisella kurssilla johon pääsy on estetty on
      mahdoton käydä mutta kun olet kirjoittanut estämisen lainausmerkkeihin
      on kysymyksessä ilmeisesti joku salainen harjoittelu joka tähtää johonkin esityksee.
      Aika harvinaisia tuollaiset kyllä ovat. Yleensä tanssit ovat niin vaikeita että vaikka
      notaatiot eli ohjeet antaa niin se vain lisää mielenkiintoa. Jotain kaupallisia
      tanssikouluja on jossa on vähän sellainen meiniki että toivotaan että oppilaat
      oppivat mahdollisimman hitaasti ja pitkään.

      Vaikea tanssinopettajista on joskus sanoa mikä heillä on
      mielessä. Osa on reiluja tanssin harrastajia mutta osa jotenkin
      omituisia tapauksia. Kyllä oppilaitakin on sellaisia jotka
      jäävät ikuisiksi arvoituksiksi.

    • Pirkanmaan viejä

      Minä käyn. En tue syrjimistä, sillä en vain halua, että joku tulee vetämään omaa showtaan, kun minä yritän opetella tanssimaan. Se ei ole syrjimistä, että sinua estetään käytökselläsi pilaamasta 20 muun ihmisen tanssitunti.

      Ja on ihan laillista. Miksi ei olisi.

      • Zetor

        Tässä taitaa nyt kaksi kinata keskenään
        jostain omista tanssiharrastuksistaan.
        Tulee sellainen mieleen kun osanottajien
        määräkin on tiedossa. Ilmeisesti toinen nainen
        ja toinen mies.


    • Aapeli123123

      Itse en hyväksy syrjimistä. Jos kyse on jatkotason kurssista ja sinne tulee sellaisia tanssijoita jotka eivät hallitse edes alkeita niin silloin on perusteltua evätä pääsy kurssille. Tämä siis sellaisessa tapauksessa että kurssilla vaihdetaan pareja jolloin muut kurssilaiset kärsivät.

    • Äinään Miäs

      Hyvä älykkyyden indikaattori on tarvetilan syntymisen ja tyydyttymisen välisen viiveen kesto.
      Useilla tässä saitissa on jo rojahtanut.

    • tarkenna vähän

      Millä tavalla "estetty"? Mitä tarkoittaa "jakaa tanssin iloa omaksi ilokseen"? Epämääräinen aloitus.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe