Kokemuksia silikonirinnoista? kertokaa kaikki! :)

silarit 30v

Aion hankkia 2 vuoden sisällä silikonit olen laskenut että saan 1-2 vuodessa rahaa jemmaan, eli tavoite viimestää 30 vuotiaana silarit.

minä häpeen sitä et kroppa on muuten tosi jees ja timmi mut anoreksia(joka oli mulla ja laihduin 20 kiloa tosi äkkiä) vei mun rinnat kokonaan, ne on kuin vanhan mummelin lätyt missä on ryppyi jos puristan ihoa :D :( Häpeen kehossani vain rintojani, ja ne ei ees ole sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden.olis edes sitä, mutta levee lantio, pyöree takamus, lihaksikkaat reidet, vatsan paikal ei roiku läskii, siin on semmonen pienenpieni sixpäkki, en mitään kehonrakennus kroppaa haekkaan, ja sillai et oon ns.fitness kunnossa jos voisin verrata, semmosessa ettei ole yli lihaksikas mutta niin et muodot on LIHAKSELLA HANKITTU mutta vihaan peilikuvaa jossa on nainen jolla muuten kroppa kohdallaan mutta lätyt tissien kohdalla pilaa kaiken :( siksi olen PÄÄTTÄNYT ottaa silarit, kun viimein on duuni jossa varaa pistää sivuun rahaa joka kuukausi 100-300 e.
haluisin kuulla muiden kokemuksia silikonien ottamisesta, ja niiden kanssa elosta, riskeistä, iloista, haitoista, hyödyistä? :) mistä vain.kaikki kommentit on tervetulleet paitsi"olisit tyytyväinen ittees äläkä hanki silikoneja"itse tein päätöksen.missä hankitte ja paljon maksoitte?

itse ajattelin tätä: http://www.plastiikkakirurgiafinest.fi/fi/toimenpiteet/rintatoimenpiteet/rintojen-suurennus ja tuosta vaihtoehto 100% täytetyt pyöreät.(koska minulla on roikkuvat ryppyletut) kuulin et tuo 100% täytetty pyöreä myös MUOKKAA rintojen muotoa hiukan.eli nostaa ne semmosesta riippuvasta lettutilasta :D ja valitsin tuon koska saan tukihenkilön edullisesti mukaan, hän on mieheni joka alussa sanoi että et sä nyt tosissaan tommosta. mutta lämpeni ajatukselle kun sanoin et mä tykkäisin oikeesti, kun mä inhoon mun roiskeläppä riippukeinuja XD se oli että ok hän tulee mun mukaan jos todella meen sinne...noh...

kuitenkin kokemuksia? ei liikaa pelottelua mutta saa negatiiivisetkin asiat kertoa jos on.mut turha pelottelu sikseen.onko joku katunut hankintaa? oletteko olleet tyytyväisiä? :) minua jännittää vaikka tähän on aikaa! :O :) kyselen helpottaakseni oloa jos jollain on kokemuksia! :)

Ikäväkseni kuulin jopa lääkärin suusta että rintani ei muutu jos en "liho" eli hanki rasvaa kroppaan tai sitten mene leikkaukseen, koska anoreksia teki mitä teki, pahoja tuhoja.muun kropan sain kuosiin..rintoja en.Ei mun pää oo parantunut anoreksiasta mut oon normipainossa! :) ollut jo kauan.

Voiko terveydelliset syyt estää silikonien hankinnan? minun terveyttä vaivaa lähinnä psyykkiset vaivat ja kilpparin vajaatoiminta mutta se on pysynyt kurissa lääkkeilläni.

7

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä vaan

      Ennenaikaisen kuoleman riski rintasyöpään kasvaa silikoneilla 38 %. Kts. AL 21.7. Estävät syövän löytymistä ajoissa.

      • Jotain mätää Tanskas

        Vain mammografiassa voi olla hankaluuksia nähdä syöpäpesäkkeitä ja silloinkin lähinnä silloin kun implantit on rintalihaksen päällä. Minulla on kokonaan rintalihaksen alla ja mammografiassa otetaan enemmän kuvia jotta nähdään koko rinta kunnolla.

        Rinnat voidaan tutkia muillakin menetelmillä joilla syöpäpesäkkeet saadaan näkyviin. Nämä eivät vaan sisälly tavanomaiseen ilmaiseen seulontatukimukseen. Jos haluaa olla varma, voi käydä itse ultrassa tai magneettikuvauksessa.

        Samaa asiaa käsiteltiin tänään TV1 ohjelmassa klo 20.00 joten löytynee Areenasta myöhemmin.


      • jahas2
        Jotain mätää Tanskas kirjoitti:

        Vain mammografiassa voi olla hankaluuksia nähdä syöpäpesäkkeitä ja silloinkin lähinnä silloin kun implantit on rintalihaksen päällä. Minulla on kokonaan rintalihaksen alla ja mammografiassa otetaan enemmän kuvia jotta nähdään koko rinta kunnolla.

        Rinnat voidaan tutkia muillakin menetelmillä joilla syöpäpesäkkeet saadaan näkyviin. Nämä eivät vaan sisälly tavanomaiseen ilmaiseen seulontatukimukseen. Jos haluaa olla varma, voi käydä itse ultrassa tai magneettikuvauksessa.

        Samaa asiaa käsiteltiin tänään TV1 ohjelmassa klo 20.00 joten löytynee Areenasta myöhemmin.

        Eiköhän nuo laita löysään rintaan aina lihaksen päälle.... pieni tiukka rinta sellainen, mihin saa lihaksen alle.


    • cxvc

      Aiotko joskus tehdä lapsia? Imettää? Ja entä jos joudut poistattamaan implantit? Kai tiedät riskeistä? Syöpä ei välttämättä näy mammografiassa lihaksen päälle laitetun implantin kanssa... juuri tänään tuli dokumentti.

    • silarit30v

      EN voi tehdä lapsia enää.anoreksian jälkeen ei onnistu vaikka haluisin, aiemmin oli tarkoitus mutta mieheni kanssa on tyydytty tähän ettemme voi saada lapsia ja sillä selkee :( elämme sen kanssa.minulla on jo poikalapsi 11 v edellisestä suhteestä, viettää mun luona aikaa ja isänsä vuoronperään. SYÖPÄ riskii täs maailmas on kamalasti muutenkin ja eiks siinä ekassa lääkärin neuvottelussa oteta esille nää riskiasiat? aattelin jos joku on jo hankkinut silarit ja ollut kaun tai vasta hankittu, niin saisin infoa ennenkuin meen leikkaukseen :) ja jopa olen varautunut siihen jos joudun poistattaa ne, eli säästän ylimääräistä niin että voin poistattaa tarpeen tullen tienaan sillai et kyl mä saan äkkkii ne rahat JOS tarttee poistattaa.kuinka usein käy niin ja missä tilanteissa et ne poistetaan? olin tuolla sivulla lukevinaan että niihin saa "takuun" että ne poistetaaan ilmotteeks jos tulee ongelmia.pitää tarkastaa.mutta haluisin ihan käytännön tietoa ihmistltä joilla on moiset.paljon kannattaa ottaa et saa rinnat enemmän koholle, pyöreemmäksi ja toki suuremmiksi :) olin ennen D kuppikokoinen , en lihava, muodokas ja treenattu.treeni ei tissei ottanut.mutta anoreksia..c kuppi...b kuppi...nyt se on kai joku b muttei näytä sille kun ei ole pyöreet vaan riiput enemmänkin :( bikineissä näytän hirviölle, ja kun sullon rinnat pushuppeihin niihin tulee semmosia "ihoryppyjä" löystyneen ihon vuoksi :( EIi ei oo pushup myöskään hemaiseva! toivon niit kokemuksia :)

      • poistattanut

        Mahallaan makaaminen vaikeaa. Tunto-ongelmat.


      • tai sitten...

        Jos sulla on tosi löysä iho rinnoissa, joudut tekemään myös mastopexian eli nänni siirretään ylemmäs ja löysää nahkaa poistetaan. Pelkkä implantti ei nimittäin korjaa riippuvan rinnan muotoa ellei ole tosi iso implantti. Ja jos iho on löystyvää mallia, kohta ne silaritkin riippuvat. Mielummin ota pelkkä mastopexia eli kohotus ilman implantteja. Saat pienet napakat rinnat. Ei tarvitse pelätä implantin kapseloitumisia ja piilottelevia syöpäkasvaimia. Ei tarvitse uusia leikkauksia 10-20 v. välein. Itse otin pelkän kohotuksen. Pienet nätit rinnat on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe