Miehet hoi ja miksei naisetkin...

Pelisäännöt hukassa.

Kertokaas miten miesten kanssa kannattaa edetä.. Lähtökohtana se, että itselläni on huono itsetunto ja olen aina ollut epävarma miesten kanssa.. Takana myös pitkä suhde, jossa oli paljon henkistä väkivaltaa, jossa totuin siihen, että mies kohtelee ja puhuu rumasti ja oletan, että kaikki muutkin toimivat samoin...

Eli kannattaako esittää vaikeasti tavoiteltavaa, jos on oikeasti toisesta kiinnostunut... Eli mulla on tapana hieman nihkeästi olla kiinnostunut, koska suojelen itseäni, enkä halua pakkeja... Esimerkkinä luonani käy eräs mies, josta olen kiinnostunut, mutten uskalla millään tehdä aloitetta seurusteluun... Haluaisin myös kokata miehelle, mutten uskalla... Ja mitä mieltä miehet olette, jos nainen on aloitteellinen ja osaatteko torjua naisen kauniisti?

15

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa?

      Jyystämässäkö se luonasi käyvä ukko käy vai mitä teette? Silloin hän tuskin sen kummallisempaa haluaa.

      • Pelisäännöt hukassa.

        No, juu oon kans aatellu, että tuskin sen ihmeempää haluaa.... Seksimme on fantastista ja kyllä mies on kiinnostuneen oloinen.... Mutta toi nyt on sivuseikka, tarkotin noin muutenkin, kun toki olen tässä sinkkuaikana käynyt paljon treffeillä ja muutama melkein suhdekin lähtenyt käyntiin, niin eli kysymystä kaipaisin tuohon vaikea tavoiteltavana olemiseen, onkos se paras konsti miehen iskemisessä...??


      • näin se
        Pelisäännöt hukassa. kirjoitti:

        No, juu oon kans aatellu, että tuskin sen ihmeempää haluaa.... Seksimme on fantastista ja kyllä mies on kiinnostuneen oloinen.... Mutta toi nyt on sivuseikka, tarkotin noin muutenkin, kun toki olen tässä sinkkuaikana käynyt paljon treffeillä ja muutama melkein suhdekin lähtenyt käyntiin, niin eli kysymystä kaipaisin tuohon vaikea tavoiteltavana olemiseen, onkos se paras konsti miehen iskemisessä...??

        Eihän se nyt hyvä helvetti sivuseikka ole.

        Käyt treffeillä ja samalla sinua käy painamassa joku kolmas pyörä?

        Ei hitto soikoon.

        Tiedätkö itsekään mitä haluat? Jos joku vaikuttaa olevan hankala yhteydenottojen suhteen - ihan noin muutoinkin - tulkitsen hänen tarkoittavan sitä, enkä ala pelleilemään sen enempää. Ei se johda mihinkään.


      • Pelisäänöt hukassa..
        näin se kirjoitti:

        Eihän se nyt hyvä helvetti sivuseikka ole.

        Käyt treffeillä ja samalla sinua käy painamassa joku kolmas pyörä?

        Ei hitto soikoon.

        Tiedätkö itsekään mitä haluat? Jos joku vaikuttaa olevan hankala yhteydenottojen suhteen - ihan noin muutoinkin - tulkitsen hänen tarkoittavan sitä, enkä ala pelleilemään sen enempää. Ei se johda mihinkään.

        No, ei hän nyt mikään kolmas pyörä ole vaan ihana ja hellä rakastaja ja uskon, että aika monella naisella on sellainen... Eiöhän vapaa aikuinen sinkku nainen saa tehdä mitä huvittaa, ei minua yhdenillanjututkaan kiinnosta, kun hommat menee yleensä ihan säätämiseksi.... Ja tottakai minulla on oikeus käydä myös treffeillä ja etsiä vakituista kumppania samanaikaisesti.... Vaikka mieluiten ottaisin tän mun seksilelun myös vakiokumppaniksi, mutten uskalla tehdä mitään asian eteen.....


      • jaa näin
        Pelisäänöt hukassa.. kirjoitti:

        No, ei hän nyt mikään kolmas pyörä ole vaan ihana ja hellä rakastaja ja uskon, että aika monella naisella on sellainen... Eiöhän vapaa aikuinen sinkku nainen saa tehdä mitä huvittaa, ei minua yhdenillanjututkaan kiinnosta, kun hommat menee yleensä ihan säätämiseksi.... Ja tottakai minulla on oikeus käydä myös treffeillä ja etsiä vakituista kumppania samanaikaisesti.... Vaikka mieluiten ottaisin tän mun seksilelun myös vakiokumppaniksi, mutten uskalla tehdä mitään asian eteen.....

        "Ja tottakai minulla on oikeus käydä myös treffeillä ja etsiä vakituista kumppania samanaikaisesti"

        tottakai on, mutta aika paradoksaalinen yhdistelmä siinä tapauksessa. en katsoisi sinua hyvänä treffiehdokkaana, jos tuon tietäisin.


      • Kiitän etukäteen
        Pelisäännöt hukassa. kirjoitti:

        No, juu oon kans aatellu, että tuskin sen ihmeempää haluaa.... Seksimme on fantastista ja kyllä mies on kiinnostuneen oloinen.... Mutta toi nyt on sivuseikka, tarkotin noin muutenkin, kun toki olen tässä sinkkuaikana käynyt paljon treffeillä ja muutama melkein suhdekin lähtenyt käyntiin, niin eli kysymystä kaipaisin tuohon vaikea tavoiteltavana olemiseen, onkos se paras konsti miehen iskemisessä...??

        Viitsitkö antaa pienen tunnisteen
        tästä miehestä? Itsellä on tällä hetkellä
        myös hieman epäilyttävä tilanne, olisi
        hyvä tietää mistäpäin hän on tai vaikka
        etunimen ensimmäinen
        kirjain. Auttaisi minua kummasti. :)


      • Pelisäännöt hukassa.
        Kiitän etukäteen kirjoitti:

        Viitsitkö antaa pienen tunnisteen
        tästä miehestä? Itsellä on tällä hetkellä
        myös hieman epäilyttävä tilanne, olisi
        hyvä tietää mistäpäin hän on tai vaikka
        etunimen ensimmäinen
        kirjain. Auttaisi minua kummasti. :)

        Kerro sinä ensin mistäpäin sinun miehesi on paikkakunta tai etunimen eka kirjain.. Aika pieni todennäköisyys, että sama heppu kävisi luonamme.....


      • *sama*
        Pelisäännöt hukassa. kirjoitti:

        Kerro sinä ensin mistäpäin sinun miehesi on paikkakunta tai etunimen eka kirjain.. Aika pieni todennäköisyys, että sama heppu kävisi luonamme.....

        No siis eräs T Oulun suunnalta?
        Todennäköisyys on kyllä pieni mutta
        ajattelin silti tarkistaa.


      • cjbkkm
        *sama* kirjoitti:

        No siis eräs T Oulun suunnalta?
        Todennäköisyys on kyllä pieni mutta
        ajattelin silti tarkistaa.

        Ei onneksi ole sama... Mulla ihan eri suunnalta....


      • *sama*
        cjbkkm kirjoitti:

        Ei onneksi ole sama... Mulla ihan eri suunnalta....

        Kiitos sinulle, toivotaan
        että kaikki tulee menemään
        hienosti ja saat hänestä itsellesi
        kuunon miehen. :D


    • Pelisäännöt hukassa.

      Entäs, kun suurin osa ihmisistä harrastaa vaikkapa yhdenillansuhteita... Niin eikös se ole paradoksaalista, että käyvät myös varmasti treffeillä samanaikaisesti... ? Vai täytyykö heidänkin tilittää yhdenyönjuttunsa näille treffikumppaneilleen? Täytyykö siis odottaa jalat ristissä sitä oikeaa..?? Mitä eroa näissä tilanteissa on? Paljon mieluummin harrastan seksiä tutun ja turvallisen kumppanin kanssa kuin jonkun humalaisen baarikärpäsen kanssa... Vai miten on eikö teillä muilla ole sitten koskaan ollut irtosuhteita? Siihen asti on vapaa tekemään mitä vaan kunnes seurustelee tai vakavasti tapailee jotakuta.

      • Että näin

        Suurin osa? Eli me ollaan vähemmistö, jotka haluaisivat rehellisesti ja vakavasti seurustella?

        Ethän sä näköjään ymmärtänyt 'jaa näin' sanomista ollenkaan. Sinullahan on se ongelma, että tapailet jo tätä sinun vakipanoas ja haluaisit jopa seurustella sen kanssa, mutta kun et saa ressukka sitä sanotuksi. Sen lisäksi käyt treffeillä muiden miesten kanssa (ja mahdollisesta myös panet niitä?). En kyllä henkilökohtaisesti haluaisi edes tavaita kaltaistasi naista. Kuten tuolla aiemmin jo todettiin, tilanteesi vaikuttaa juuri siltä, ettet tiedä itsekään varmasti mitä haluat.

        Itse olen ollut jo vuoden ilman seksiä eikä tee edes tiukkaa, kun osaa asennoitua. Ihmiset tuntuvat olevan nykyään todella huonoja itsekurin kanssa. Myönnän että jos tilanne tulisi eteen, saattaisin erehtyä yhden illan suhteeseen, mutta olen ne jo aiemmista kokeiluista todennut, etteivät ne ole mun juttu. Siksi odotankin "jalat ristissä" sitä oikealta tuntuvaa, ihanaa, itseäänkunnioittavaa naista, jolla ei ole yhtäaikaa kaikenlaisia säätöjä.

        Ja miten mies isketään? Ei ainakaan sillä, että olet vaikeasti tavoiteltava. Tämä on minun mielipiteeni. Itselleni on totaalinen turn off jos nainen on vaikea ja vielä pahempi jos sen huomaa olevan teeskenneltyä.


      • Pelisäännöt hukassa.
        Että näin kirjoitti:

        Suurin osa? Eli me ollaan vähemmistö, jotka haluaisivat rehellisesti ja vakavasti seurustella?

        Ethän sä näköjään ymmärtänyt 'jaa näin' sanomista ollenkaan. Sinullahan on se ongelma, että tapailet jo tätä sinun vakipanoas ja haluaisit jopa seurustella sen kanssa, mutta kun et saa ressukka sitä sanotuksi. Sen lisäksi käyt treffeillä muiden miesten kanssa (ja mahdollisesta myös panet niitä?). En kyllä henkilökohtaisesti haluaisi edes tavaita kaltaistasi naista. Kuten tuolla aiemmin jo todettiin, tilanteesi vaikuttaa juuri siltä, ettet tiedä itsekään varmasti mitä haluat.

        Itse olen ollut jo vuoden ilman seksiä eikä tee edes tiukkaa, kun osaa asennoitua. Ihmiset tuntuvat olevan nykyään todella huonoja itsekurin kanssa. Myönnän että jos tilanne tulisi eteen, saattaisin erehtyä yhden illan suhteeseen, mutta olen ne jo aiemmista kokeiluista todennut, etteivät ne ole mun juttu. Siksi odotankin "jalat ristissä" sitä oikealta tuntuvaa, ihanaa, itseäänkunnioittavaa naista, jolla ei ole yhtäaikaa kaikenlaisia säätöjä.

        Ja miten mies isketään? Ei ainakaan sillä, että olet vaikeasti tavoiteltava. Tämä on minun mielipiteeni. Itselleni on totaalinen turn off jos nainen on vaikea ja vielä pahempi jos sen huomaa olevan teeskenneltyä.

        Enkä minä haluaisi tavata sinunkaltaistasi miestä, joka ihan tuntemattomia ihmisiä ressukaksi täällä vailla kasvoja nimittelee..... Ja tulihan tuolta kuitenkin vastaus alkuperäiseenkin kysymykseen eli kannattaako esittää vaikeasti tavoiteltavaa siihen vastauksia alun perin hain....

        Ei ole helppoa minun housuissani; olen eronnut pari vuotta sitten 11 vuoden avoliitosta, jossa oli paljon henkistä väkivaltaa eli KYLLÄ olen ressukka, koska minulla on valtavan huono itsetunto miesten kanssa en usko itseeni, enkä omaan viehätysvoimaani, koska exäni haukkui ja arvosteli minua kaikessa...

        Niin ja kyllä minäkin haluan rehellisesti ja vakavasti seurustella, enkä todellakaan säädä sinne tänne..... Mutta taustani huomioon ottaen, pyysin nimenomaan neuvoja kuinka miesten kanssa edetään en kaipaa moraalisointia enkä tuomitsemista tässä tilanteessa....


    • kiltti mies.

      "mies kohtelee ja puhuu rumasti ja oletan, että kaikki muutkin toimivat samoin..."

      No en minä ainakaan noin tekis. Ei naiset muutenkaan minusta tykkää joten jos mahis tulis niin olisin kyllä mukava. Itse ajattelisin että jos nainen ei antais vihreetä valoo lähes heti niin en alkais soittelee naiselle perään. En ala ahdstella naista vaan uskon kerrasta et sitä ei kiinnosta sitten.

    • hukjhjkh

      unoha tommoset ajatukset ja pelit.
      Oot vaan oma ittes ja mikä tuntuu luontevalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2804
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      520
      2642
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe