mikä vittu siinä on ettei saa jakaa täällä yhteystietojaan???

kommunistisäännöt

otsikko kertoo kaiken, ketä se haittaa vaikka tänne oman kikkinsä pistäisikin

14

117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskatrolli

      Se oli vissiin trolli

    • Tsot, tsot, suuta soukemmalle.

      Säännöt ovat sääntöjä, enkä minä niitä ole laatinut.

      Joka tapauksessa olisi hyvä jos niitä osattaisiin noudattaa. Kyse on kuitenkin nuorten yksityisyydenturvasta; niin naurettavalta kuin se joillekin saattaakin kuulostaa, on minkä tahansa yhteystiedon jakaminen nuorten julkisella keskustelupalstalla riski joutua mahdollisen seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi.

      Jos säännöt eivät sinua miellytä, kehotan sinua ottamaan yhteyttä Suomi24:n ylläpitoon ja purnata sinne asiasta. Henkilökohtaisesti tätä asiaa on kuitenkin täysin turha ottaa.

      Quod erat demonstrandum.
      Käännös: "Mikä oli todistettava."

      Vox audita perit, littera scripta manet.
      Käännös: "Sanottu sana katoaa, kirjoitettu sana pysyy."

      • fuckingasshole

        vedä kätee. Noita sääntöjä ei kukaan tuu koskaan noudattamaan. Et fuck off and go to hell.


      • fuckingasshole kirjoitti:

        vedä kätee. Noita sääntöjä ei kukaan tuu koskaan noudattamaan. Et fuck off and go to hell.

        Sopikaamme näin.

        Teksteillesi ei kuitenkaan voi olla nauramatta, niin selvästi niistä huokuu kehittyneisyytesi taso, täysi mitättömyys.

        Mahdat olla kova poika puhumaan kun lähdetään heti kättelyssä kirosana- sekä sanoilla halventamaan pyrkivälle osastolle. Hanki ensin itsellesi parempi, tai oikeastaan ylipäänsä olemassa oleva sanavarasto ja kokeile sitten onneasi uudelleen yrittämällä minua solvata.

        *ylimielinen hymiö*


      • fukjuu
        ysikasiforever kirjoitti:

        Sopikaamme näin.

        Teksteillesi ei kuitenkaan voi olla nauramatta, niin selvästi niistä huokuu kehittyneisyytesi taso, täysi mitättömyys.

        Mahdat olla kova poika puhumaan kun lähdetään heti kättelyssä kirosana- sekä sanoilla halventamaan pyrkivälle osastolle. Hanki ensin itsellesi parempi, tai oikeastaan ylipäänsä olemassa oleva sanavarasto ja kokeile sitten onneasi uudelleen yrittämällä minua solvata.

        *ylimielinen hymiö*

        Työnnä pää perseesees.


      • Haahaa:)
        ysikasiforever kirjoitti:

        Sopikaamme näin.

        Teksteillesi ei kuitenkaan voi olla nauramatta, niin selvästi niistä huokuu kehittyneisyytesi taso, täysi mitättömyys.

        Mahdat olla kova poika puhumaan kun lähdetään heti kättelyssä kirosana- sekä sanoilla halventamaan pyrkivälle osastolle. Hanki ensin itsellesi parempi, tai oikeastaan ylipäänsä olemassa oleva sanavarasto ja kokeile sitten onneasi uudelleen yrittämällä minua solvata.

        *ylimielinen hymiö*

        x vitun D ja ihan näi btw et oon tyttö :) Et haist vittu :) Ja muutenki mitähän helvettii sä oot tääl muit pennuiks haukkuun ku ite oon -98 :) Et sinuna en paljoo vittuilis ku oon sua vanhempi :DDDDDDD :'D Ja toiseksee mitä helvettiä säki tuut jokapaikkaa viilaamaan pilkkuu ja vinkumaa noista säännöistäs... Vitun pyhimys.


      • dpn
        Haahaa:) kirjoitti:

        x vitun D ja ihan näi btw et oon tyttö :) Et haist vittu :) Ja muutenki mitähän helvettii sä oot tääl muit pennuiks haukkuun ku ite oon -98 :) Et sinuna en paljoo vittuilis ku oon sua vanhempi :DDDDDDD :'D Ja toiseksee mitä helvettiä säki tuut jokapaikkaa viilaamaan pilkkuu ja vinkumaa noista säännöistäs... Vitun pyhimys.

        Mies tuli vuonolta näyttäen huonolta norjalaispaitoineen...


      • Haahaa:) kirjoitti:

        x vitun D ja ihan näi btw et oon tyttö :) Et haist vittu :) Ja muutenki mitähän helvettii sä oot tääl muit pennuiks haukkuun ku ite oon -98 :) Et sinuna en paljoo vittuilis ku oon sua vanhempi :DDDDDDD :'D Ja toiseksee mitä helvettiä säki tuut jokapaikkaa viilaamaan pilkkuu ja vinkumaa noista säännöistäs... Vitun pyhimys.

        Jep, ei voisi vähempää kiinnostaa. Sanonnat ovatkin sinulle liian vaikea asia hahmottaa.

        En myöskään haukkunut ketään lapseksi, mutta todistit sen jo itsekin. Ja kuten jo varmasti huomasitkin, ei ikäni ole este osoittaa kypsyyteni verrattuna sinuun.

        Pyhimyspä hyvinkin...


      • Pinesapphist
        ysikasiforever kirjoitti:

        Jep, ei voisi vähempää kiinnostaa. Sanonnat ovatkin sinulle liian vaikea asia hahmottaa.

        En myöskään haukkunut ketään lapseksi, mutta todistit sen jo itsekin. Ja kuten jo varmasti huomasitkin, ei ikäni ole este osoittaa kypsyyteni verrattuna sinuun.

        Pyhimyspä hyvinkin...

        ysikasiforever, ymmärrän, että aikeesi ovat hyväntahtoiset, mutta eikös parempi keino olisi infota nettikamujen tapaamisesta? Esim. Ensitreffit AINA yleisellä paikalla ja kaveri mukaan. Varmasti monet ikäisemme tahtoisivat kumppanin, joten eikö tuo olisi parempi keino?


      • Pinesapphist kirjoitti:

        ysikasiforever, ymmärrän, että aikeesi ovat hyväntahtoiset, mutta eikös parempi keino olisi infota nettikamujen tapaamisesta? Esim. Ensitreffit AINA yleisellä paikalla ja kaveri mukaan. Varmasti monet ikäisemme tahtoisivat kumppanin, joten eikö tuo olisi parempi keino?

        Tuo oli ehkä järkevin kommentti aikoihin täällä...


    • Siiliö

      "x ***** D ja ihan näi btw et oon tyttö :) Et haist ***** :) Ja muutenki mitähän helvettii sä oot tääl muit pennuiks haukkuun ku ite oon -98 :) Et sinuna en paljoo vittuilis ku oon sua vanhempi :DDDDDDD :'D Ja toiseksee mitä helvettiä säki tuut jokapaikkaa viilaamaan pilkkuu ja vinkumaa noista säännöistäs... ***** pyhimys. "

      Heti huomaa kättelyssä, että kun vertaa neidin tekstiä luotsinne tekstiin, kumpi onkaan henkiseltä iältään vanhempi.
      Lienetkö ajatellut, että asiat voisi esittää ilman, että kiroilee jatkuvasti ja on koko ajan haukkumassa toista?

      Ja hei! Olen huomannut. Tällaisia keskustelujahan on kaksi. Kummassakin syytetään sääntöjä kommunistisiksi, mutta mitä vittua teillä on kommunismia vastaan? Ei se edes ole kommunistista!!! Uusi hauska haukkumanimi...

      Tuli tästäkin taas pitkä viesti.

      • hanki ystäviä

        Ysikasiforever omistatko kavereita? Onko opiskelu paikkaa? Uskon että ei ole... Mitä nyt selvää huomionhakemista ku ei ole kavereita tai koulua


      • hanki ystäviä kirjoitti:

        Ysikasiforever omistatko kavereita? Onko opiskelu paikkaa? Uskon että ei ole... Mitä nyt selvää huomionhakemista ku ei ole kavereita tai koulua

        Ohhoh, kiitos kun huomautit! Enpä ole huomannutkaan, ettei niitä taida olla... Hah


    • poju6

      Odotappa vaan,mun kamu suunitteli kaapata tän koko RAKKAUS palstan ja sallia kaikki kik jutut sun muut. Jonain päivänä se tapahtuu...luulitteko oikeesti? Ha! Faill!! Koska se tapahtuu juuri nyt...mitään ei tapahdu? Mitäs tämä on? Ei kukaan tätä paikkaa kaappaa. Huijausta koko juttu:) anteeksi sori pyydän näin. Juoksin eilen muuta puuta päin?! Minä suuri neekeri tulen ja vien teidät valkoiset mennessään. Oon ite valkonen:D tai mustabarapaari. Ei mulla muuta,mutta miten luotsi voi luotsata luotsattua luotsia luotsissa luotsilla? En omista kikkiä. Olen norsu:) hei joi moi vaan teille. Ei mulla muuta ku isot pierut!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe