KYSYMYS TEUVOLLE

TMarko

Täällä on kaksi henkilöä 'Muistuttaja' ja 'Devoit' epäillyt, että sinä olisit kirjoittanut tämän viestin:

"TMarko
20.7.2014 12:34
1
Sulje
Jatkan vielä: Sainhan jo tuolla kirjoituksellani sitä, mitä niin kovasti kaipaan: Ihmisten kunnioitusta. "

Voitko totuudellisesti vastata Herran Jeesuksen Kristuksen ja Pyhän Jumalan edessä oletko sinä tuon viestin kirjoittaja vai joku muu?

18

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinsevaanmenee

      Teuvolla on lupa ja oikeus valehdella, kuten hän itse on sanonut. Otapa hänen vastauksestaan selvää.

    • Minä en kirjoittele yhdenkään Sa-tanan palvelijan nimissä.

      Vannomaan ei tarvitse ryhtyä, tämä Jeesuksen ohje riittää:

      Kun myönnätte, sanokaa vain: 'Kyllä', kun kiellätte, sanokaa: 'Ei.' Enempi on pahasta.

      Vastaus on EI.

      • Olisi ollutkin kumma jos olisit linjaasi muuttanut ja vastannut totuuden mukaisesti.


      • Älä taas kiertele.

        Vannomaanhan sinua ei olekaan vaadittu, kai sinä lukea osaat. Kykenetkö Herran Jeesuksen, Jumalan Pojan nimessä ja Isän edessä sanomaan, kirjoititko tuon lauseen?


      • TMarko

        En tehnyt tätä avausta vaikka joku sen tekikin minun nimessäni. Kuka lieneekään. Tuo kysymys tosin on minun esittämäni sinulle toisesta ketjusta.

        Mutta tahdon uskoa sinua ja sanaasi tässä asiassa, ettet sinä tuollaista hölmöyttä harrasta.

        "kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. "

        Rakkauden periaatteen mukaan mieluummin kannattaa uskoa kuin antaa tuhoisille epäluuloille lähimmäisiään kohtaan valtaa.

        Joten eipä tästä enää tämän enempää.


      • TeuvoSuni
        TMarko kirjoitti:

        En tehnyt tätä avausta vaikka joku sen tekikin minun nimessäni. Kuka lieneekään. Tuo kysymys tosin on minun esittämäni sinulle toisesta ketjusta.

        Mutta tahdon uskoa sinua ja sanaasi tässä asiassa, ettet sinä tuollaista hölmöyttä harrasta.

        "kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. "

        Rakkauden periaatteen mukaan mieluummin kannattaa uskoa kuin antaa tuhoisille epäluuloille lähimmäisiään kohtaan valtaa.

        Joten eipä tästä enää tämän enempää.

        Jos sinä totuutta rakastaisit yli kaiken, niin nyt sinulla olisi täysi syy rekisteröidä väestörekisterissä oleva nimesi, ja aloittaa kirjoittaminen omalla nimelläsi.


      • Älä taas kiertele. kirjoitti:

        Vannomaanhan sinua ei olekaan vaadittu, kai sinä lukea osaat. Kykenetkö Herran Jeesuksen, Jumalan Pojan nimessä ja Isän edessä sanomaan, kirjoititko tuon lauseen?

        Tuohon Saa-tanan houkuttelemaan syntiin, ei minun tarvitse vastata:

        "Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu."


      • TMarko kirjoitti:

        En tehnyt tätä avausta vaikka joku sen tekikin minun nimessäni. Kuka lieneekään. Tuo kysymys tosin on minun esittämäni sinulle toisesta ketjusta.

        Mutta tahdon uskoa sinua ja sanaasi tässä asiassa, ettet sinä tuollaista hölmöyttä harrasta.

        "kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. "

        Rakkauden periaatteen mukaan mieluummin kannattaa uskoa kuin antaa tuhoisille epäluuloille lähimmäisiään kohtaan valtaa.

        Joten eipä tästä enää tämän enempää.

        Huomaa TMarko ettet ole Teuvon mielestä hänelle lähimmäinen vaan s,aatanan palvelija.

        Minä voin puolestani vannoa että tuon kysymäsi viestin kirjoitti Teuvo, älä mene halpaan ja usko mitä Teuvo valehtelee.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos sinä totuutta rakastaisit yli kaiken, niin nyt sinulla olisi täysi syy rekisteröidä väestörekisterissä oleva nimesi, ja aloittaa kirjoittaminen omalla nimelläsi.

        Vaikka TMarko rakastaisikin totuutta yli kaiken - ei se ole mikään ehto, että täytyisi rekisteröityä omalla nimellä :) Kai sinä sen ymmärrät.


      • pastorin_poika kirjoitti:

        Vaikka TMarko rakastaisikin totuutta yli kaiken - ei se ole mikään ehto, että täytyisi rekisteröityä omalla nimellä :) Kai sinä sen ymmärrät.

        Minulle oman nimen rekisteröinti oli välttämätön, kun Pyhä Henki ei sallinut sitä, että nimelläni alkoi usea ihminen kirjoitella valheita.

        Kun rekisteröimätön oma nimeni ei sitä taannut. Tämä tapahtui tammikuussa 2006.


      • TMarko
        Devoit kirjoitti:

        Huomaa TMarko ettet ole Teuvon mielestä hänelle lähimmäinen vaan s,aatanan palvelija.

        Minä voin puolestani vannoa että tuon kysymäsi viestin kirjoitti Teuvo, älä mene halpaan ja usko mitä Teuvo valehtelee.

        Minä kysyin ja hän vastasi ettei ole kirjoittanut. Mieluummin minä uskon häntä kuin annan epäluuloille vallan elämääni. Sillä tavoin se rakkaus toimii Devoit. Kun pysyy rakkaudessa pysyy valkeudessa ja epätietoisuuden pimeys pysyy kaukana.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos sinä totuutta rakastaisit yli kaiken, niin nyt sinulla olisi täysi syy rekisteröidä väestörekisterissä oleva nimesi, ja aloittaa kirjoittaminen omalla nimelläsi.

        Olisihan se tietenkin yksi vaihtoehto. Pitää harkita asiaa.


      • TMarko
        pastorin_poika kirjoitti:

        Vaikka TMarko rakastaisikin totuutta yli kaiken - ei se ole mikään ehto, että täytyisi rekisteröityä omalla nimellä :) Kai sinä sen ymmärrät.

        Kyllähän se on niin että valehtelijat valehtelee vasten kasvoja parhaalle ystävälleenkin, jos siitä on heille jotain hyötyä. Mutta ventovieras tuntematon voi olla kaikessa rehellisempi ja luotettavampi kuin paras kaveri tai jopa puoliso.


      • TMarko kirjoitti:

        Minä kysyin ja hän vastasi ettei ole kirjoittanut. Mieluummin minä uskon häntä kuin annan epäluuloille vallan elämääni. Sillä tavoin se rakkaus toimii Devoit. Kun pysyy rakkaudessa pysyy valkeudessa ja epätietoisuuden pimeys pysyy kaukana.

        Etkö tiedä että käsite- ja sana "rakkaus" on Teuvolle pahempi kuin kirosana?

        Jos sanoisin miltä minusta tumntuu, niin sanoisin että olet sinisilmäinen hölmö.


      • TMarko
        Devoit kirjoitti:

        Etkö tiedä että käsite- ja sana "rakkaus" on Teuvolle pahempi kuin kirosana?

        Jos sanoisin miltä minusta tumntuu, niin sanoisin että olet sinisilmäinen hölmö.

        Saat sanoa minulle rehellisesti miltä sinusta tuntuu. Arvostan sitä.
        Mutta ei minulle jää oikein muuta vaihtoehtoa kuin toimia rakkauden mukaan. Agape rakkaus tahtoo uskoa ja toivoa toisesta hyvää viimeiseen asti.

        Saanhan minä kysyä sinulta Devoit eräästä asiasta. Minusta tuntuu, että sinä koet tulleesi Teuvon osalta todella väärin kohdelluksi. Jos tuntemukseni on oikea, niin mitä sinä ajattelet, oletko sinä kyennyt antamaan Teuvolle kaiken varmasti anteeksi?


      • TMarko kirjoitti:

        Saat sanoa minulle rehellisesti miltä sinusta tuntuu. Arvostan sitä.
        Mutta ei minulle jää oikein muuta vaihtoehtoa kuin toimia rakkauden mukaan. Agape rakkaus tahtoo uskoa ja toivoa toisesta hyvää viimeiseen asti.

        Saanhan minä kysyä sinulta Devoit eräästä asiasta. Minusta tuntuu, että sinä koet tulleesi Teuvon osalta todella väärin kohdelluksi. Jos tuntemukseni on oikea, niin mitä sinä ajattelet, oletko sinä kyennyt antamaan Teuvolle kaiken varmasti anteeksi?

        Ei anteeksiantaminen tarkoita sitä että ei saa varoittaa pahasta muita, eikä sitä että pitää olla kahjo.

        On monia muita jotka ovat todella paljon enemmän kokeneet Teuvon vääryyttä kuin minä. Loppujen lopuksi ainoa vääryys Teuvolta minua kohtaan on että hän alati valehtelee minusta, mutta Teuvon lähemmin tuntevat tietävät että hän omaa huomattavan vilkkaan mielikuvituksen ja näin ollen ajattelen että samapa tuo mitä se satuilee. Teuvo on mestari keksimään kaikille vastoinkäymisilleen hänen itsensä kannalta positiivisen selityksen ja sen jälkeen hän uskoo siihen selitykseensä kuin vuoreen. Se on psygologinen ilmiö nimeltää defenssi ja se on puolustusmekanismi. Lisään vielä että valehtelee Teuvo muistakin kuin minusta, hänen kaikki kertomukset esim KariHenrikistä ovat täyttä puppua, vailla mitään todellisuuspohjaa.


      • TMarko
        Devoit kirjoitti:

        Ei anteeksiantaminen tarkoita sitä että ei saa varoittaa pahasta muita, eikä sitä että pitää olla kahjo.

        On monia muita jotka ovat todella paljon enemmän kokeneet Teuvon vääryyttä kuin minä. Loppujen lopuksi ainoa vääryys Teuvolta minua kohtaan on että hän alati valehtelee minusta, mutta Teuvon lähemmin tuntevat tietävät että hän omaa huomattavan vilkkaan mielikuvituksen ja näin ollen ajattelen että samapa tuo mitä se satuilee. Teuvo on mestari keksimään kaikille vastoinkäymisilleen hänen itsensä kannalta positiivisen selityksen ja sen jälkeen hän uskoo siihen selitykseensä kuin vuoreen. Se on psygologinen ilmiö nimeltää defenssi ja se on puolustusmekanismi. Lisään vielä että valehtelee Teuvo muistakin kuin minusta, hänen kaikki kertomukset esim KariHenrikistä ovat täyttä puppua, vailla mitään todellisuuspohjaa.

        Ei tietenkään tarkoita. Olet oikeassa. Anteeksi antaminen tarkoittaa varmasti etupäässä sitä ettei omassa sydämessä ole enää mitään katkeruutta, vihaa ja halua kostaa toiselle sitä pahaa mitä toinen on itselle tehnyt, eikä anna toiselle samalla mitalla takaisin. Mutta tämän sinä varmaan tiedätkin.

        "Loppujen lopuksi ainoa vääryys Teuvolta minua kohtaan on että hän alati valehtelee minusta"

        Onko tuo "samapa tuo mitä se satuilee" varmasti totta että otat sen noin kevyesti? Itse olen joutunut käymään kovia kouluja läpi anteeksi antamisen suhteen. Ja olen joutunut myöntämään jossakin vaiheessa olleeni hyvinkin katkera joitakin lähimmäisiäni kohtaan, vaikka ensin uskottelin itselleni etten olisi ollut heille katkera.


      • Huomioitsija
        TMarko kirjoitti:

        Ei tietenkään tarkoita. Olet oikeassa. Anteeksi antaminen tarkoittaa varmasti etupäässä sitä ettei omassa sydämessä ole enää mitään katkeruutta, vihaa ja halua kostaa toiselle sitä pahaa mitä toinen on itselle tehnyt, eikä anna toiselle samalla mitalla takaisin. Mutta tämän sinä varmaan tiedätkin.

        "Loppujen lopuksi ainoa vääryys Teuvolta minua kohtaan on että hän alati valehtelee minusta"

        Onko tuo "samapa tuo mitä se satuilee" varmasti totta että otat sen noin kevyesti? Itse olen joutunut käymään kovia kouluja läpi anteeksi antamisen suhteen. Ja olen joutunut myöntämään jossakin vaiheessa olleeni hyvinkin katkera joitakin lähimmäisiäni kohtaan, vaikka ensin uskottelin itselleni etten olisi ollut heille katkera.

        " Itse olen joutunut käymään kovia kouluja läpi anteeksi antamisen suhteen"

        Kerro jokin valaiseva esimerkki?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe