Luotsi saatava palstalle

Tik tak

Aion ottaa itse henk.kohtaisesti yhteyttä ylläpitoon asian tiimoilta. Pyydän heitä samalla tsekkaamaan muutamia ketjuja...

38

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh huh huh

      Eikö voi vain ilmoittaa asiattomasta viestistä ylläpitoon, niin poistavat sen saman tien.

      Ei tänne mielestäni aikuisille ihmisille muuta holhousta tarvita.

    • kasi

      Kyllä minua ainakin ärsyttää kun yrittää saada asiallista vastausta johonkin, niin sitä on turha toivoa. Suurin osa aloituksistakin on asiatonta länkytystä.

      • ???

        Tämä kommentti kuulostaa naispoliisilta, ettei vaan ihan huvikseen olis tämä palsta kiikarissa ja ketkä tänne kirjoittaa?


    • Rauhaa palstalle

      Kannatan aloittajaa. Karannut joillakin täysin lapasesta tuo häiriköinti.

    • tom jones

      Kannatan. Voin vapaaehtoisena jopa ryhtyä siihen hommaan ja aivan ilmaiseksi.

    • Kyllästyttää

      Nyt kaikki tyytymättömät ilmoittakaa mielipiteenne. Suomi24 uudistuu, tuossa vasemmallahan näkyykin tuo mainos. Vaaditaan luotsi palstalle.

    • matkailija 8

      Kaikkein paras olisi varmaankin kirjautumispakko, omalla s.postilla. Silloin voisi olla toivoa että palsta pysyisi siistinä. Muuten lienee sama, vaikka sulkisi koko palstan.

    • Martta36

      Samaa mieltä matkailijan kans. Kirjautumispakko olisi paras vaihtoehto, luotsikin paremman konstin puutteessa kyl menettelisi. Ilman jompaa kumpaa palstan vois sulkea. Tällaisenaan se ei palvele ketään. Päinvastoin.

    • Ihanko

      henkilökohtaisesti ajattelit ottaa yhteyttä.

      Ettet l'hetä kuitenkaan palveluskuntaa tekemään sitä.

      Vai piioiksi ja rengeiksi kai niitä siellä maalla kutustaan.)

      • Martta36

        Sir Tiktak voi suuttua, hysy hys...


      • Kyllä täytyy
        Martta36 kirjoitti:

        Sir Tiktak voi suuttua, hysy hys...

        olla pieni elämä pienessä päässä, jos noin fanaattisesti suhtautuu nettisaitin matkailupalstaan;)


      • ,,,,
        Kyllä täytyy kirjoitti:

        olla pieni elämä pienessä päässä, jos noin fanaattisesti suhtautuu nettisaitin matkailupalstaan;)

        Kyllä täytyy:
        Totta mitä kirjoitat , onkohan joku taas kertonut
        rehellisesti koetusta turistiripulistaan Alanyassa?
        Alanyafani on loukkaantunut.


      • Tik tak
        Kyllä täytyy kirjoitti:

        olla pieni elämä pienessä päässä, jos noin fanaattisesti suhtautuu nettisaitin matkailupalstaan;)

        No niin, nyt se sitten alkoi täälläkin. Oikeassa elämässä minulle aina kaikki nauraa ja nyt se sitten alkaa täälläkin. Kiusaajat on kimpussani koko ajan, miksiköhän?


      • ................
        Tik tak kirjoitti:

        No niin, nyt se sitten alkoi täälläkin. Oikeassa elämässä minulle aina kaikki nauraa ja nyt se sitten alkaa täälläkin. Kiusaajat on kimpussani koko ajan, miksiköhän?

        Olen ketjun aloittaja, ja en kirjoittanut tuota 19.54 viestiä, vaan palstan räyhähenki käytti nimimerkkiäni. No, se oli odotettavissakin. Mutta siis laitan just kohta viestiä ylläpitoon tuosta luotsi/pakollisesta rekisteröitymisasiasta. Toivottavasti homma onnistuu.


      • ....................
        ................ kirjoitti:

        Olen ketjun aloittaja, ja en kirjoittanut tuota 19.54 viestiä, vaan palstan räyhähenki käytti nimimerkkiäni. No, se oli odotettavissakin. Mutta siis laitan just kohta viestiä ylläpitoon tuosta luotsi/pakollisesta rekisteröitymisasiasta. Toivottavasti homma onnistuu.

        Nyyh... Ja jos ylläpito ei reagoi, niin sitten kerron äidille.


      • luotsikehiin
        ................ kirjoitti:

        Olen ketjun aloittaja, ja en kirjoittanut tuota 19.54 viestiä, vaan palstan räyhähenki käytti nimimerkkiäni. No, se oli odotettavissakin. Mutta siis laitan just kohta viestiä ylläpitoon tuosta luotsi/pakollisesta rekisteröitymisasiasta. Toivottavasti homma onnistuu.

        Kiitos etukäteen vaivannäöstäsi, kannatan ehdottomasti.


      • Hyvä neuvo
        ................ kirjoitti:

        Olen ketjun aloittaja, ja en kirjoittanut tuota 19.54 viestiä, vaan palstan räyhähenki käytti nimimerkkiäni. No, se oli odotettavissakin. Mutta siis laitan just kohta viestiä ylläpitoon tuosta luotsi/pakollisesta rekisteröitymisasiasta. Toivottavasti homma onnistuu.

        Get a life...


    • ....................

      Naurettavaa ja lapsellista lässytystä ja ilmeisesti aikuiselta. Tulla nyt itkemään tällaiselle palstalle, jossa on tarkoituskin kirjoittaa anonyymisti ja milloin milläkin nimellä jos vaan huvittaa. Kunnon tosikko löytyi. Eikä tuo ole nimimerkkisi. Kaikki rekisteröidyt nimimerkit on sinisellä.

      • hoitoonsiitä

        Hakeudu muualle hoitoon.


      • Mietinpä vielä
        hoitoonsiitä kirjoitti:

        Hakeudu muualle hoitoon.

        Innokkaana matkailijana olen vain tyytyväinen , että jostakin tulee rehellistä
        palautetta.
        Sensuuri ei kuulu näille palstoille.
        Voi olla , että joku ampuu hieman yli mielipiteissään , mutta kyllä se
        yleisvaikutelma kuitenkin kertoo paikan tasosta.


    • ???????????????

      Minusta ei todellakaan kuulu tänne suomalaisten matkaajien arvostelu, ei uskontokaan tai politiikka.

      Olen ymmärtänyt että täällä voisi kysellä Alanyasta, hotelleista ravintoloista jne. Kertoa toki kokemuksiaan, mutta tarkoittaako se, että jos et tykkää Alanyasta, sun täytyy haukkua kaikki sinne aikovat?

      • Luuletko että

        jotakuta kiinnostaa se, mitä sinä "olet ymmärtänyt"?

        Kuvitteletko määritteleväsi sen, mitä tässä maassa saa kirjoittaa?

        Kehotan tutustumaan perustuslain 13 lukuun (entinen 10.).


    • ......

      No niin, laitoin ylläpidolle postia. Mukaan lähti linkki yhteen keskusteluketjuista, josta palstan ongelma kyllä erittäin selvästi käy ilmi. Pyysin heitä ottamaan minuun yhteyttä, koska haluan vakuuttua, että asialle todellakin tehdään jotain. Jos yht.ottoa ei kuulu, soitan heille. Luotseiksihan otetaan vapaaehtoisia; mahtaisko joku palstalainen uskaltaa lähtee siihen seikkailuun?

      • Mitä uskaltamista

        siinä on?

        Itse hain Luotsiksi alkuvuodesta, mutta en päässyt, koska en rekisteröitynä ollut osallistunut tarpeeksi keskusteluihin.

        On aivan turha kuvitella pääsevänsä Luotsiksi ellei ole näyttöä laajasta historiasta asiallista keskustelua (rekisteröitynä). Pelkkä halu poistaa keskusteuketjuja, koska ne eivät miellytä, ei taida aivan riittää.

        Oletko tyhmä vai haluatko vain antaa itsestäsi selalisen kuvan?


      • Tik tak

        On sinulla kanssa luulot tärkeydestäsi ns. asiakkaana ilmaispalstalla. Uskomattoman naiivi tyyppi. Taidan tunnistaa myös irl.


      • tom jones

        Olen aina valmis ystävieni avuksi ja iloksi.


    • veeviis

      Ei tätä palstaa pelasta pelkkä luotsi, täytys olla rekisteröity nimimerkki.

      • Tyhmälle tiedoksi

        Sen kun rekisteröidyt. On se nytkin mahdollista...


      • Ei savua ilman tulta
        Tyhmälle tiedoksi kirjoitti:

        Sen kun rekisteröidyt. On se nytkin mahdollista...

        Kannatan Tom Jonesia luotsiksi!
        Jos tik tak saisi tahtonsa läpi , niin se olisi
        hidas loppu koko palstalle.

        PS. Lukekaapas muista matkailukohteista kirjoitettuja juttuja.
        Sielläkin on häiriköitä , mutta ei näin paljon kielteisiä kokemuksia.


      • tomjonesrules
        Ei savua ilman tulta kirjoitti:

        Kannatan Tom Jonesia luotsiksi!
        Jos tik tak saisi tahtonsa läpi , niin se olisi
        hidas loppu koko palstalle.

        PS. Lukekaapas muista matkailukohteista kirjoitettuja juttuja.
        Sielläkin on häiriköitä , mutta ei näin paljon kielteisiä kokemuksia.

        Se johtuu ainoastaan siitä, että täällä riehuu muutama Alanyaa vihaava henkilö jotka kirjoittaa monilla, monilla nimimerkeillä ihan vaan yrittääkseen antaa todellisuutta huonompaa kuvaa ja jos joku jättää matkakohteen väliin avoimen keskustelupalstan kirjoituksien takia, niin ehkä jopa parempi niin.

        Järkevät ihmiset eivät anna muutaman typerän provoilijan vaikuttaa omiin päätöksiinsä.

        Se tuntuu olevan parin tylsistyneen ihmiset harrastus pyrkiä provoamaan ja saa ilmeisesti nautintoa kun saa mahdollisimman pitkän väittelyketjun.

        Meidän oma vikamme myös se, että alennumme kommentoimaan typeryyksiä


    • Kiinni koko palsta!

      Tietysti kielteisistä kokemuksista pitääkin kertoa, mutta mitä ihmettä varten täytyy haukkua kaikki tuntemattomat ihmiset hirveillä nimillä? Muotipalstakaan tämä ei ole, joten antaa ihmisten pukeutua tavallaan. Jne.Jne.

      Ei muilla palstoilla riehu näitä herjaajia tällä tavalla, kuin täällä!

      • Pitihän se

        arvata. Hyllyvä perse minihameessa ja legginnseissä ei nyt vaan näytä hyvältä ja tulisi LAILLA KIELTÄÄ!


      • Tik tak

        Siihen asti kaikki oli ihan hyvin, kunnes tavaramerkiksi Alanyan lortoille huomattiin legginssit? Ennen tätä huomioita ei ollut minkäänlaista ongelmaa ei minkäänlaisista nimittelyistä.


      • Tikkeritok!
        Tik tak kirjoitti:

        Siihen asti kaikki oli ihan hyvin, kunnes tavaramerkiksi Alanyan lortoille huomattiin legginssit? Ennen tätä huomioita ei ollut minkäänlaista ongelmaa ei minkäänlaisista nimittelyistä.

        Se nyt ei vaan tuo suomitallukka ole mikään tyylilyyli, sen pitäisi tajuta, että kyllä siitä vaan tulee sanomista sellaisesta hirveästä ympäristörikoksesta suorastaan.


    • miesasialooseri.

      Mä voisin ottaa ton luotsi-homman. Tunnen tuon palstaääliön jutut niin perinpohjin, että mielelläni häntä lähden bannaamaan palstalta. Mietin asiaa.

      • Älä vaan

        bannaa minua!

        Elämäni on ohi, jos sen teet!


    • vahi

      Kaikin mokomin jos vaan halutaan keskustelu loppuvan kokonaan. Luotsatuilla sivuilla kukaan ei kirjoita mitään, kun ollaan yksilön mielivallan alaisena.
      Voithan perustaa milloin haluat luotsatun palstan esim. Facebookiin. Perusta suljettu tai jopa salainen ryhmä. Voit olla itse vaikka ainoa jäsen ja aina moderoit omia juttujasi. Silloin on vain hyviä juttuja ja Alanyan kehuja ja voit olla aina samaa mieltä.

      • Miksi on

        joidenkin niin vaikeaa tajuta, että täällä on muitakin kuin Alanya-faneja sekä antifaneja ? Olisi kiva löytää järkevätkin kommentit joukosta, vaan vaikeaa se on, kun jotkut tappelee lakkaamatta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe