50 K ulosotot Johannalla? (Autetaan ihmistä!!!)

petri penna fan

O nkop totta että hänellä näinkin suuret ulosotot. EIkö tässä voitaisi tehdä jotain? Laitettaisiin jokin kansalaiskeräys pystyyn, että saadaan Johannan velat maasettua.

53

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää päivää

      Joo sen tuottaja curt cobain vois lahjottaa haulikon millä sais ulosotot ammuttua (kalliin) bemarin takapenkille.

    • 1metallimuija

      Mitäs tässä mitään tekemään. Maksakoon tai jättäköön velat maksamatta ei ole mun päänsärkyni.Itse on huonon taloudenpidon seurauksena velkaantunut

      • Velkarekisteri

        JOHANNA TUKIAISEN ULOSOTTOVELAT, kesäkuun 2014 tilanne (5.6.2014).
        Yhteys: Helsingin ulosottovirasto, kihlakunnanvouti Ilkka Stenius.

        Tukiaisen ulosottorekisteri on 18 sivua pitkä. Varsin suuren osan sivuista vievät kirjaukset terveyskeskusmaksuista ja niiden perintäkuluista. Näitä muutaman kympin sirppuja on vielä useiden satojen eurojen arvosta, vaikka osa noin kympin suuruisista perintä-, viivästys-, ym. maksuista on kuitattu maksetuiksi.

        Edellisestä, vuoden takaisesta raportista ovat merkittävimmin nousseet verovelat: jäännös- ja ennakkoveroja on nyt piikissä 25.907,21 euron verran (vuosi sitten 12.161,71 €).

        Mielenkiintoista on, että 6.8.2013 on Tuksulta saatu perittyä ja tilitettyä jäännösveroa 2.101,94 euron arvosta, ja 1.4.2014 on maksettu lyhennys 2.212,31 € (pitää varmaan tarkistaa historiasta, millainen merilaulu on näinä päivinä raikunut...).

        YEL-maksuja peritään 2.731,82 euroa,
        tuomioistuinsaatavia ja sakkoja yhteensä 2.994,87 euron edestä,
        yksityisoikeudellisia saatavia 10.424,58 euron arvosta.

        Rikosvahinkokorvauksia on maksettava 996,20 eurolla (kokonaissummasta on aikaisemmin maksettu jo 543,73 euroa).

        Yksityisoikeudellisia saatavia on saatu hieman lyhenneltyä, mutta pääsääntöisesti summat ovat korkojen, jne. vuoksi siitä huolimatta kasvaneet:

        Nova Trotters Oy 549,06 €
        TeliaSonera Finland Oy 1.222,09 €

        Lindorff Oy 1.721,13 €
        Gothia Oy 554,94 €

        Murtomiehet Oy 1.690,51 €
        Intrum Justitia AG 1.017,38 €

        Intrum Justitia Oy Jälkiperintä 3.003,34 €
        Elixia Finland Ab 666,13 €

        Ulosottorekisterissä näkyy myös 80 € joukkoliikenteen tarkastusmaksu.

        Yhteensä Tukiaisen ulosottovelat ovat tänä päivänä n. 45.000 euroa.

        Luottotiedoissa on yhteensä 40 merkintää, joista osa tosin näkyy myös ulosottoraportissa.


    • okkigaam

      Valinnoilla on seurauksensa.

      Ihan samoin Pennaseni voit miettiä mitä tuli tehtyä, Johannan pyynnöstä?
      Nämä on niitä laiminlöyntejä joita nyt yrittää laistaa. Laulujensa lunnaita, vai voisko sanoa, meikkipussin viemää.
      Maailmassa ja suomessa on muitakin keräyskohteita kun rahansa juonut ja elämänsä pilannut Ö - luokan tähtönen.
      Pelastetaan ensin ne koirat, joita hänelle kuskaat, epäkoiramaisiin oloihin.
      Kannatan että nekin rahat laitetaan tulevaisuuteen---> Lastensairaalaan joka täytyy rakentaa keräys varoin mutta se saat'anan guggenheim meidän rahoilla.
      (tämä oli sitten ensimmäiseNI ja ainoa laatuaan poliittisesta kähminnästä suomessa)
      Aurinko lämmittää niin hyvät kuin heikommassa ahdingossa olevat, nautitaan kesästä
      maagikko

      • Gyggendorf

        Pelastetaan koirat pois Tuksulta! Olen samaa mieltä.


      • Yhdessä Jassun kaa

        Tuksun koirien poisottamiseen ja piilottamiseen Tuksulta tarvitaan taas Jasminen apua.


    • Mitään ei auteta

      Johanna tukiainen sanoi itse että ei edes yritä maksaa velkojaan. Eikä välitä kasvaako velka vai ei. Tollaselle paskalle ei mitään armoa, päin vastoin korkkaan skumpan kun läski viedään selliin istumaan ja nauran paskasen naurun päälle.

      • Vankilaan

        Reilusti vaan eri käräjäoikeuksista muuntorangaistukseen soveltuvia sakkoja, joten kyllä se siitä sitten.


    • mitä tapahtuukaan?

      Miten noiden ulosottovelkojen kanssa käy jos asiakas ei ole halukas maksamaan ja mitään ulosmitattavaa omaisuutta ei ole? Tuleeko niistä jotain velkavankeutta vai mitä?

      • okkigaam

        Sinne paratiisiin ei pääse jos on rikkesakot maksamatta. Lukkosepät jnep,jnep...
        Lue Johanna tämä, niin ehkä mieli muuttuu.
        Pietari pyytää kuitit ja antaa porttarin.


      • Muuten porttari
        okkigaam kirjoitti:

        Sinne paratiisiin ei pääse jos on rikkesakot maksamatta. Lukkosepät jnep,jnep...
        Lue Johanna tämä, niin ehkä mieli muuttuu.
        Pietari pyytää kuitit ja antaa porttarin.

        Taivaan portilla pitää olla asiat kunnossa ja maalliset ulosotot poishoidettuina.


    • melkein 3000€

      sakkoja maksamatta. Koomalla meinasi mennä 300€ muuntoon eli kymmenen päivää mutta seiska maksoi ne. Kolmedonaa takaa tunkiolle pitkän kakun kaiken muun päälle. Miten joku voi ryssiä elämänsä noin pahasti.

      • koppihpito

        Ovat jo niin vanhoja sakkoja ettei luulisi kauan saavan enää vapaana heilua. Ei niitä vuositolkulla odotella maksettavaksi.


      • ROI, haastemies
        koppihpito kirjoitti:

        Ovat jo niin vanhoja sakkoja ettei luulisi kauan saavan enää vapaana heilua. Ei niitä vuositolkulla odotella maksettavaksi.

        Voi olla, että haastemies antoi Rovaniemellä Tuksulle käteen ultimaatumin tässä asiassa.


      • Viimeisellä rajalla
        ROI, haastemies kirjoitti:

        Voi olla, että haastemies antoi Rovaniemellä Tuksulle käteen ultimaatumin tässä asiassa.

        Ultimaattumit sai Tuksu.


    • Sakot muuntoon

      Hyvä jossu taidat olla planeetan tyhmin ihminen. Kooman pelasti seiska joka maksoi sakot mutta sinun sakkoja ei taida edes mamma maksaa. Kesä senkun paranoo hih,,,,

    • Limainen akka

      Kumma, ettei Nita Tuksunperseennuolija ole vielä ilmaantunut kertomaan omista/miehensä/äitinsä mahd. ulosotoista ja anelemaan ymmärrystä/maksajia.

      • Höpön-löpön

        Mitä höpöjät? Tämä ketju käsittelee Tukiaisen asioita. Etkö osaa pysyä aiheessa? Kielenkäyttösi on ala-arvoista.


      • Tahvo Tuulipuku

        Nita Seessalo ei ole kuvailemasi nuoleskelija.


    • Tyhmäkö olet ja

      taidat olla joku imbesilli. Läskin lapin kiertueen liksoilla olisi voinut lyhentää esim sakkoja joita on saanut kun pahoinpidellyt ihmisiä. Mutta ei kun piti vetää mässyä ja brenkkua rafloissa ja ostaa koira pårkkele. Sakot menevät muuntoon uusi törkeä ratti törkeä murto varkaus ja pahoinpitely odottavat vaan nuijan kopautusta pöytään. Toivon vallan sååtanan pitkää kakkua tolle parasiitille joka loisii yhteiskunnan varoilla. Ja aloittajalle,ellei ole muuta tekemistä niin kairaa reikä päähäsi vi-tun idiootti.

      • Nyt kuittaillaan!

        Tuksu ei halua huolehtia maksuvelvollisuudestaan, prkl.


    • Ettäs kehtaavat

      Aloittaja voi kerätä ulosottoviraston kaikki "hätää kärsivät" ja suuret maksamattomat velat omaavat ja alkaa maksella niitä. Siellä on joitakin jopa ilman "omaa syytään", kun ovat joutuneet ahdinkoon elämäntilanteensa muuttumisen vuoksi yllättäen.

      En maksa centtiäkään Tuksun, muiden turhisten ja muutamien kansanedustajien keräämistä veloista yhteiskunnalle. Omaa tyhmyyttään ja huolimattomuuttaan tai oikeammin välinpitämättömyyttään. Luulevat, että voi elää yli varojensa ja jättää kaiken maksamatta muiden piikkiin.

      • Samaa mieltä!

        Asia on juuri näin..


    • Tukiainen olisi

      voinut lyhentää sakkovelkaansa näistä keikkapalkkioista mutta miten kävikään,verottaja jäi ilman,sakkoja ei lyhentänyt eikä muutakaan velkaansa vaan osti koiran lisää kidutettavaksi. Pätkääkään en sääli tätä idioottia. Linnaan vaan ja pitkäksi aikaa.

      • Hämärää meininkiä

        Juuri noin... ja keikkapalkkio otetaan - aina kun on mahdollista - pimeästi meikkilaukkuun niin, ettei siitä tiedä kukaan ulosottoviranomainen.


      • Näätäneuvosto
        Hämärää meininkiä kirjoitti:

        Juuri noin... ja keikkapalkkio otetaan - aina kun on mahdollista - pimeästi meikkilaukkuun niin, ettei siitä tiedä kukaan ulosottoviranomainen.

        Mutta nyt rupeavat tietämään viranomaisetkin...


    • 3+3

      Voisitsä laittaa mullekin kansalaiskeräyksen pystyyn, mä lähetän tilinumeron..

      • Lupa-asiat?

        Voi vaatia jonkin luvan viranomaisilta?


      • 3+3
        Lupa-asiat? kirjoitti:

        Voi vaatia jonkin luvan viranomaisilta?

        haetaan luvat sitten kun on tullut sitä häässii määssii käässii


    • Ken elää, näkee

      Kalliiksi ovat käyneet Tuksun glamourlaulujen lunnaat, eikä tuossa vielä kaikki! Ennustan, että parin seuraavan vuoden aikana ulosottojen määrä tuplaantuu ja on 100 000 euroa vuonna 2016.

      • Dolls-taloussotkut

        Ne Tuksun Dolls Dancersin taloussotkut kai tuon uo-summan synnyttävät?


      • Glamourin lunnaat
        Dolls-taloussotkut kirjoitti:

        Ne Tuksun Dolls Dancersin taloussotkut kai tuon uo-summan synnyttävät?

        Sieltä tulee Tuksulle jälkiveroina, YEL-maksuina, veronkorotuksina ja korkoina kymmenien tuhansien maksettavat.


      • Tappiota yli 10 v
        Glamourin lunnaat kirjoitti:

        Sieltä tulee Tuksulle jälkiveroina, YEL-maksuina, veronkorotuksina ja korkoina kymmenien tuhansien maksettavat.

        Liikeidea ei ole missään vaiheessa ollut kannattava, ja siksi Tuksu on siirtynyt harmaan talouden puolelle toiminnassaan.


      • Ilmaiset verot
        Tappiota yli 10 v kirjoitti:

        Liikeidea ei ole missään vaiheessa ollut kannattava, ja siksi Tuksu on siirtynyt harmaan talouden puolelle toiminnassaan.

        Harmaa talous = Ilmaiset verot.


      • Videotaltiointi

    • Sutki savolainen

      Älä jaksa. Ei se ole maksanut veroja palkkioistaan, ei sakkojaan,ei lukkosepälle eikä kellekään muullekaan. Luulisi nyt luottotietojen menneen, ettei saisi enää lisää velkaa mistään.

      • Sanaa etiäpäin

        Pitää vaan varoitella liikkeitä ja ihmisiä Tuksun toimintaperiaatteista.


      • Keinoja löytyy
        Sanaa etiäpäin kirjoitti:

        Pitää vaan varoitella liikkeitä ja ihmisiä Tuksun toimintaperiaatteista.

        Tiedot ja varoitukset mielellään etukäteen soitoin, sähköpostein, jne.


    • Petri-homo

      voisi tanssia sitä päänytkytys tanssia torilla ja rahat tuksun meikkipussukkaan.

      • Skenaario sekin

        Ehkä tuohon vielä ajaudutaan Dolls Korporaatiossa.


      • konkka edessä
        Skenaario sekin kirjoitti:

        Ehkä tuohon vielä ajaudutaan Dolls Korporaatiossa.

        Korporaatio on pahasti tappiolla, eikä se enää nouse.


    • Yli 10 vuotta

      Tuksulla menee ainakin 10 vuotta noiden ulosottojensa hoitamisessa, mikä tietää jatkuvaa kireää taloutta hänellä, mikä voi edelleen kasvattaa velan määrää.

      • rahamiästä

        Biljunääriä tarvittaisiin siis kehiin...


    • Mies pohjoisesta (ei

      Hee. mielestäni Johana on niin paljon antanut meille ja kuitenkin kaikki näädät kiusaavat ja siksi haluaisin jotenkin auttaa. Minulla on rahaa, mutta kuinka saisin häneen yhtyeden. siis että voitaisiin ihan kahden kesken tavata. ei mitään seksijuttuja vaan haluan auttaa ja olen myös komea. Olen mies pohjoisesta (ei nimeni ei ole arto)

      • Uponnut Mursu

        Käytä rahasi esim. omaan matkaan ulkomaille. Sellainen olisi hyvä sijoitus.
        Tuksun kohdalla kaikki on menetetty.


      • SponsoriNäätä

        Johanna Tukiaisen miesmaku: häntä vanhempi herrasmies, luotettava, romanttinen ja karismaattinen henkilö, mielellään pk-seudulta tai ulkomailta.


      • Miljunääri
        SponsoriNäätä kirjoitti:

        Johanna Tukiaisen miesmaku: häntä vanhempi herrasmies, luotettava, romanttinen ja karismaattinen henkilö, mielellään pk-seudulta tai ulkomailta.

        Karismaattinen = varakas.


      • Tuksu 11.10.2010
        SponsoriNäätä kirjoitti:

        Johanna Tukiaisen miesmaku: häntä vanhempi herrasmies, luotettava, romanttinen ja karismaattinen henkilö, mielellään pk-seudulta tai ulkomailta.

        Tuksu Seiska-blogissaan 11.10.2010:

        ”Haen miestä joka on mielellään yli 40-vuotias, karismaattinen, älykäs ja hyvin toimeentuleva. Täysin itse juuri 32-vuotta, minusta ikäero on hyvä jos mies on useamman vuoden vanhempi. Naisilla on erilaisia miesihanteita, mutta minun ihanteeni on periaatteessa isähahmo.

        Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.

        Mediassa on minusta ollut välillä kamalia kuvia, vaikka netti on täynnä tuhansittain upeita kuvia minusta. En myöskään ole sellainen ihminen, minkä media on antanut käsityksen minusta. Olen vain tällainen luonnonlapsi.
        Näin käytän meikkejä ja tuoksuja - silti olen vielä yksin”


      • Kriteerit kohillaan?
        Tuksu 11.10.2010 kirjoitti:

        Tuksu Seiska-blogissaan 11.10.2010:

        ”Haen miestä joka on mielellään yli 40-vuotias, karismaattinen, älykäs ja hyvin toimeentuleva. Täysin itse juuri 32-vuotta, minusta ikäero on hyvä jos mies on useamman vuoden vanhempi. Naisilla on erilaisia miesihanteita, mutta minun ihanteeni on periaatteessa isähahmo.

        Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.

        Mediassa on minusta ollut välillä kamalia kuvia, vaikka netti on täynnä tuhansittain upeita kuvia minusta. En myöskään ole sellainen ihminen, minkä media on antanut käsityksen minusta. Olen vain tällainen luonnonlapsi.
        Näin käytän meikkejä ja tuoksuja - silti olen vielä yksin”

        Sama ilmoittelu näyttää toistuvan vuodesta toiseen...


      • Kumman kaa
        Tuksu 11.10.2010 kirjoitti:

        Tuksu Seiska-blogissaan 11.10.2010:

        ”Haen miestä joka on mielellään yli 40-vuotias, karismaattinen, älykäs ja hyvin toimeentuleva. Täysin itse juuri 32-vuotta, minusta ikäero on hyvä jos mies on useamman vuoden vanhempi. Naisilla on erilaisia miesihanteita, mutta minun ihanteeni on periaatteessa isähahmo.

        Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.

        Mediassa on minusta ollut välillä kamalia kuvia, vaikka netti on täynnä tuhansittain upeita kuvia minusta. En myöskään ole sellainen ihminen, minkä media on antanut käsityksen minusta. Olen vain tällainen luonnonlapsi.
        Näin käytän meikkejä ja tuoksuja - silti olen vielä yksin”

        ”Dollssien vetäjän upea ja seksikäs punaruudullinen minimekko jossa näyttävät pitsikoristeet on Keltaisesta ruususta 28,50€.” http://aijaa.com/pSmTYg


      • Kohtalon Koura
        Uponnut Mursu kirjoitti:

        Käytä rahasi esim. omaan matkaan ulkomaille. Sellainen olisi hyvä sijoitus.
        Tuksun kohdalla kaikki on menetetty.

        Ottaispa kaveri neuvosta vaarin.


    • Yli 41 000 euroa

      Seiska kertoi 16.9.2014, että Tukiaisella on ulosotossa yli 41 000 euroa:

      http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Herranjestas-kuinka-paljon-Johanna-Tukiaisen-ulosottovelka-on-kasvanut/1053339

      Tukiaisen velkojen ja ulosoton määrät ovat jo sellaisissa mitoissa, että hänen motivaationsa niiden kunniallisesta hoitamisesta on mennyt.
      Hänen tavoitteenaan on enää vain repiä eri keinoilla taloudellista hyötyä irti niin paljon kuin lähtee – ja sitten häipyä ulkomaille velkojiensa tavoittamattomiin.

      Tukiaisen harmaan talouden toiminta on ollut tahallista, järjestelmällistä,
      ja sitä on jatkunut vuosia. Tuolla epärehellisyydellä Tukiainen on tavoitellut huomattavaa hyötyä ja aiheuttanut velkojille tuntuvaa vahinkoa.

      • Kierre syvenee

        Tuksun ulosotot kasvavat tonnin kuukausivauhdilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe