Evinrude hypetys

Asiallinen venemies

Nythän on niin että tällä palstalla joku evinruden jälleenmyyjä yrittää hypettää/sparrata edustamaansa tuotetta. Tätä häiriköintiä on jatkunut jo vuoden päivät. tämä on keskustelupalsta eikä mikään jobbareiden lobbauspaikka.
Voisiko ylläpito jo puuttua tähän älyttömään toimintaan joka häiritsee asiallista/rakentavaa perämoottorikeskustelupalstaa?

Toivoo Nimim.
Asiallinen veneilijä

19

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotkut höpöttäjät

      Jotkut HOXHOX jamaha hypettäjät rupeaa aina rääppimään erimerkkien asiallisia aloituksia, ja se näkyy olevan sinunkin veneessä kompassina.

    • Asiallinen Venemies

      Tämä palsta on auttanut minua monessa ongelmassa, aina on asiantuntevia vastauksia saanut kun on tietoa tarvinnut. Pahoin pelkään että oikeat asiantuntijat katoavat täältä kun palstasta on tullut myyntimiesten temmellyskenttä.
      Asiasta kolmanteen, minun rikissä ei ole yamaha, vaikka hyvä moottori sekin on.;)

      • Ketä sanot

        Myyntimiehiksi ?


      • HÖhöhhöö

        Minne täältä asiantuntijat muka katoaisi ?

        Minä taas tiedän , että entistä enemmän he seuraavat näitä juttuja, joten älä kehtaa ruveta hurskastelemaan ja keksimään aivan hölönpölyn pulunpaskaa:))


    • Myös kyllästynyt

      Palstan sisältö on pääosin asiallista ja Evinrude on ihan OK perämoottori, mutta hypetystä on tosiaan HUOMATTAVASTI. Evarifani / Evarikauppias täällä tekee myös pahaa jälkeä "oikeiden" Evarimyyjien uskottavuudelle levittämällä liioteltuja ja vääristeltyjä tietoja ja kyllästyttämällä kaikki Evarijutuillaan.

      • vm 41

        Sille ny ei mahda mitään, kun toinen tykkää äiteestä ja toinen tyttärestä.
        Sama on perämoottoreidenkin suhteen.
        Otat minkä tahansa, isket kuitenkin kätes loppujenlopuksi pas.aan.
        Koneet ei missään tapauksessa ole tehty kestämään kovin monia vuosia, vaikka jotkut muuta väittäisivät.
        Jonkinlaisen elinkaaren on valmistaja vaatinut suunnittelijoiden aikaansaamaan.
        Joku kone ny voi olla poikkeus, kun sattuu hyvällä hoidolla kestämään muita pitempään.


      • Sanokaa nyt jo

        Lopultakin, Kuka täällä on ollut Evarikauppias :))

        En oo huomannu tällä sivulla ees käytettyjä tarjottavan,saatikka uusia, vaan harrastavien suurta kiinnostusta tekniikan kehitykseen, ja ja kaks-ja nelitahtisten eroihin kyllä näyttää olevan. ja sekö olisi merkki myyjistä :))

        Jos mulla riittäisi palkka, niin ostaisin viisi samanlaista tracceria, ja niihin erimerkkiset, mutta nimellisesti samantehoiset moottorit, ja alkaisin vertailla.


      • Miten muuten
        vm 41 kirjoitti:

        Sille ny ei mahda mitään, kun toinen tykkää äiteestä ja toinen tyttärestä.
        Sama on perämoottoreidenkin suhteen.
        Otat minkä tahansa, isket kuitenkin kätes loppujenlopuksi pas.aan.
        Koneet ei missään tapauksessa ole tehty kestämään kovin monia vuosia, vaikka jotkut muuta väittäisivät.
        Jonkinlaisen elinkaaren on valmistaja vaatinut suunnittelijoiden aikaansaamaan.
        Joku kone ny voi olla poikkeus, kun sattuu hyvällä hoidolla kestämään muita pitempään.

        Kakstahtiset hajoaa, kun pitää huolta normaaleista huolloista, hyvälaatuista öljyä moottorille, ja vaihtaa vesi-ja bensapumpun osat tarpeentullen,ja peräöljyt kuntoon, ja jos sytkä reistailee, niin uusii senkin, eikä revitä sopimattomalla potkurilla, ja jotenkuten suojaa talvenajaksi, ettei mätäne männät kiinni, niin mikä niissä menee rikki. Ehkä käynnistysnaru katkeaa, jos se on unohtunu uusimatta.

        Minä väitän,että että kakstahtisten ongelmat aiheuttaa idiootti itse, eikä Evari ainakaan :)

        Oon muuten Evari fanittaja, kun ne toimii vaan,-ainakin mulla :))


    • - ernesti -

      Moro

      "Koneet ei missään tapauksessa ole tehty kestämään kovin monia vuosia, vaikka jotkut muuta väittäisivät"

      Mulla on Evinrude 20 hv vm, 1977(?) ja Yamaha 4 hv vm 1991. Molemmat ovat kunnossa edelleen. En ole niitä mitenkään erikoisesti hoitanut. Muutama vuosi sitten möin vm 1962-mallisen 3 hv Johnsonin ja se oli edelleen toimivassa kunnossa. Tietenkin käytön jälkiä oli.

      Jotkut koneet kestää pitkään, jotkut sitten kai hetken. Toisen käytöstä tuskin noita ostaisin.

      • Asiallisella pidolla

        Vanahat Evarit ja Johnssonit vaan toimii. Tottakait jotai pitää uusia, kuten bensapumpun, ja vesipumpun suhteen, ja tulppia, mutta kun muistaa hyvät öljyt, niin ne vaan toimii.


    • 32523523523

      eEetekki on tehty kestämään max 5vuotta. Sitten ampuu romut kylestä, KOKEMUSTA ON!

      • Lähetä nyt hyvä

        Ihminen kuvia väitteittesi tueksi, kun mekin haluamme nähä, miten romppeet tulee ulos perämoottoreista :))

        Muuten oot venäjäläisten separaattoreiden tasolla, väistämättä !


      • Itekkö

        Plussasit :))


      • vm 41
        Itekkö kirjoitti:

        Plussasit :))

        Kieltämättä, parhaat kokemukset minullakin on ollut Jonssonista ja Evikasta, varsinkin noista 70 - 80 luvun malleista.
        Tehtiinköhän ne silloin todella kestämään >isältä pojalle


    • Evika

      Evikan uudet pottamallin koneet on tehty kiinassa kestämään sen 5v huoltovälin ja sitten uusitaan. toista se oli enne kun johnson ja evikka olivat laatukoneita.
      Hienon lokinpaskomispöntönhän tuollaisesta uudeta g kakkosesta saa, oikeaa munamallia, näyttääpi ihan vessanpöntöltä.

      • Kiinalaisetko:))

        Kestäisivät viiden vuoden takuu ajan huoltamatta :)) Nythän vitsiä pukkaa .


    • Joka paikassa...

      No... Tuolla moottorivenepalstalla riehuu jo neljättä vuotta joku Rönnqvist- lobbaaja. Eipä sielläkään enää mitään kunnon keskusteluja ole ollut aikoihin.

    • Kuihtunut

      tämäkin palsta aivan onnettomaksi evinrude lööperiksi.
      Jos tuo kerran niin mahtava kone on niin miksi se ei ole veneilijöillä yleisesti käytössä????

      • Nyyh--nyyh

        Voi poloisia, kun Evarit alkoi kiusata. voisitteko mennä kertomaan äippälle, niin hän taputtaa takapuolelle, ja lupaa maksaa ne nelitahtisten huollot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe