kokemuksia nutriletista?

enniliina90

Hei!

Olen aloittelemassa nutrausta, toivottavasti huomenna tai ylihuomenna:) Tänne otan kuitenkin ensin yhteyttä kysyäkseni kokemuksia ja fiiliksiä tuotteista ja tuloksista? Pelkään nälkää. Meneekö näläntunne ohi? Miten vastustaa mielitekoja? Miten nopeita tuloksia olette saaneet? Ym.:) Kertokaa mielellään kaikkea, mikä tahansa tieto on tervetullutta!:)

T: tuleva morsian, joka ei mahdu häämekkoon...:D

11

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 38v.

      Itse lopetin juuri nutraamisen 5 päivän jälkeen.Lähtöpaino oli 63 kiloa ja tänään paino oli 58 kiloa.Eli viidessä päivässä lähti 5 kiloa.Totta kai suurin osa nestettä,mutta sillä ei nyt ollut väliä.En syönyt pirtelöiden lisäksi mitään.Kaksi ekaa päivää oli helppoja,mutta sitten alkoi nälkä kurnii.Liikuntaa harrastin joka päivä.Kuntopyöräilin joka päivä yhteensä 4-5 tuntia.Tänään sitten aloin syömään normi ruokaa.Nutraaminen vaatii sitkeyttä,jos on vaan pelkillä pusseilla.

      • enniliina90

        Kiitos sinulle! Huikeita tuloksia viidessä päivässä.. tuohan tekee kilon päivää kohti!:D uskomatonta... vaatii varmasti sisua ja itsekuria, itsekin olen miettinyt miten pärjään pelkästään pusseilla..:/ mutta noh, yrittää sietää! Minulla 5 kiloa ylipainoa, pakko päästä kuntoon...


      • Riituäiti
        enniliina90 kirjoitti:

        Kiitos sinulle! Huikeita tuloksia viidessä päivässä.. tuohan tekee kilon päivää kohti!:D uskomatonta... vaatii varmasti sisua ja itsekuria, itsekin olen miettinyt miten pärjään pelkästään pusseilla..:/ mutta noh, yrittää sietää! Minulla 5 kiloa ylipainoa, pakko päästä kuntoon...

        Nutrasin noin vuosi sitten reilut 3vko. Paino tippui 7kg ja ei ole myöskään tullut takaisin. Muistan että ensimmäisinä päivinä unen tarve väheni, heräsin aina yöllä tyyliin kolmen-neljän aikaan. Virtaa oli kauhean paljon, tuli koko ajan puuhailtua jotain kotosalla. Liikuntaa en harrastanut. Minulla meni kyllä kaikkinensa hirveän hyvin, pääkipu vaivasi alkuun vähän mutta otin särkylääkettä. Kolmannella viikolla rupesin lisäksi rouskuttelemaan raakoja porkkanoita ja parsakaalta.
        Vatsakin muuten toimi koko kuurin ajan.
        Ei voi muuta kuin suositella. Itse mietin tässä josko ottaisin taas muutaman viikon kuurin, muuten kun tuota painoa en saa pudotettua.


      • enniliina90
        Riituäiti kirjoitti:

        Nutrasin noin vuosi sitten reilut 3vko. Paino tippui 7kg ja ei ole myöskään tullut takaisin. Muistan että ensimmäisinä päivinä unen tarve väheni, heräsin aina yöllä tyyliin kolmen-neljän aikaan. Virtaa oli kauhean paljon, tuli koko ajan puuhailtua jotain kotosalla. Liikuntaa en harrastanut. Minulla meni kyllä kaikkinensa hirveän hyvin, pääkipu vaivasi alkuun vähän mutta otin särkylääkettä. Kolmannella viikolla rupesin lisäksi rouskuttelemaan raakoja porkkanoita ja parsakaalta.
        Vatsakin muuten toimi koko kuurin ajan.
        Ei voi muuta kuin suositella. Itse mietin tässä josko ottaisin taas muutaman viikon kuurin, muuten kun tuota painoa en saa pudotettua.

        Kiitos sinullekin Riituäiti kommentista!:) Ihanaa, aloitankin tämän heti huomenna, kun kuulen että on toiminut noinkin hyvin!:) Kiitos teille, voinkin välillä laittaa tänne kuulumisiani - jospa saisin lisää tsemppiä enkä sortuisi mihinkään!:) Kiva myöskin, että näköjään toimii vaikka ei harrastaisi liikuntaakaan. Loistava juttu!

        Käytitkö Riituäiti mitä makuja? Osaatko sinä tai joku muu suositella, mitkä maut parhaita?


      • Riituäiti
        enniliina90 kirjoitti:

        Kiitos sinullekin Riituäiti kommentista!:) Ihanaa, aloitankin tämän heti huomenna, kun kuulen että on toiminut noinkin hyvin!:) Kiitos teille, voinkin välillä laittaa tänne kuulumisiani - jospa saisin lisää tsemppiä enkä sortuisi mihinkään!:) Kiva myöskin, että näköjään toimii vaikka ei harrastaisi liikuntaakaan. Loistava juttu!

        Käytitkö Riituäiti mitä makuja? Osaatko sinä tai joku muu suositella, mitkä maut parhaita?

        Itse sain psyykkeeni käännettyä niin, että pidin melkein kaikkien Nutrilettien mausta.
        Ainoa vähemmän minun makuiseni oli muistaakseni suklaapirtelö, vaikka muuten kyllä pidän suklaasta:). Kanakeitto oli suorastaan ihanaa!
        Toivon sinulle sitä tsemppiä, kyllä pystyt siihen kun vain päätät ja haluat, ja sinähän haluat! Minusta nutraus on siitä mahtavaa että tuloksia tulee niin nopeaa. Todellakin tajuaa että oikeasti on mahdollista laihtua.Minä en muita konsteja ole ikinä yrittänytkään, että sikäli ei vertailukohtia. Mutta minulla todellakin toimi. Rasva lähti juuri vyötäröltä, ihana oli katsoa peiliin:)
        Kerrohan vain tuntemuksia, olisi kiva niitä täältä lukea ja lähettää tsemppihaleja:)


    • nainen 38 v.

      itse join suklaanmakuista.Kun laittaa sekoitetun pirtelön jääkaappiin 10-15 minuutiksi niin siitä tulee paksumpaa ja maistuuhan se kylmänä paremmalta näin helteellä.

    • KOKEILE ERI MERKKEJÄ JA NIIDEN ERI MAKUJA! Ja tee niistä ittelles sopivimmat yhdistelmät. Itte käytin samaan aikaan Naturdiettiä, Allevoa, Nutrilettia ja Easy Diettiä.

      Helpoimmalla pääsee, kun OTAT YHDEN PÄIVÄN YHDEN MERKIN ERI MAKUISIA TUOTTEITA, niin ei tarvitte miättiä, että tuliko kaikkia nyt tarpeeksi, muttei liikaa. Esim. MA 5 pussia Naturdiettiä, TI 5 pussia Nutrilettia, KE 3 pussia Easy Diettia jne. Samalla saat vaihtelu, niin ei ala dietti tökkiä.

      OSTA ANNOSPUSSI KERRALLAAN, niin ei mene koko paketti hukkaan, jollet tykkääkkään. TERVEYSMARKET on nettikauppa, mitä itte käytin useamman kerran. On ruakakauppoja edullisempi ja voi tilata tuotteet suoraa kotiin, niin välttyy käuppareissujen houkutuksilta.

      https://www.terveysmarket.fi/tuoteryhmat/16-painon-ja-kehonhallinta/

      Yhdistelemällä voit valita useista kymmenistä eri makusista korvikkeista. Itte onnistuin tälläi pudottaan yli 20kg.

    • Mies_33
      • 2kk -20kg

        Te ootte kyl nii idioottei ettei mitään rajaa. Laiskoja saamattomia kakkakasoja jotka ei viitsi raahaa isoa persettään kuntosalille tai lenkkipoluille. Toiset haluu terveet elämäntavat ja kropan missä on hyvä olla ja te vaa tuijotatte vaakaa ja väitätte et jotka lisäaine pussikeitot maistuu hyvältä!! Ootte säälittävii oikeesti. Ja mä oon pudottanu parissa kuukaudessa n. 20kg ja oon kyl helvetin ylpee koska oon saanu sen aikaan urheilemalla ja saamalla ryhtiä elämääni sekä syömällä terveellisesti ja myös tekemällä hyvää ruokaa enkä syö mitää nutrikakka vellejä. Ottakaa itteenne niskast kii ja tehkää sen painonpudotuksen eteen jotain nii lopputuloski tuntuu sata kertaa paremmalt!


      • Riituäiti
        2kk -20kg kirjoitti:

        Te ootte kyl nii idioottei ettei mitään rajaa. Laiskoja saamattomia kakkakasoja jotka ei viitsi raahaa isoa persettään kuntosalille tai lenkkipoluille. Toiset haluu terveet elämäntavat ja kropan missä on hyvä olla ja te vaa tuijotatte vaakaa ja väitätte et jotka lisäaine pussikeitot maistuu hyvältä!! Ootte säälittävii oikeesti. Ja mä oon pudottanu parissa kuukaudessa n. 20kg ja oon kyl helvetin ylpee koska oon saanu sen aikaan urheilemalla ja saamalla ryhtiä elämääni sekä syömällä terveellisesti ja myös tekemällä hyvää ruokaa enkä syö mitää nutrikakka vellejä. Ottakaa itteenne niskast kii ja tehkää sen painonpudotuksen eteen jotain nii lopputuloski tuntuu sata kertaa paremmalt!

        Miksi huolehdit täällä toisten laihdutuksesta? Et voi tietää esim.toisten elämäntilanteita kun laiskaksi haukut. Otsikosta luulisi sinun yli-ihmisenkin ymmärtävän pysyä poissa tästä keskustelusta.
        Mieti vähän ennenkuin tulet täällä aukomaan.
        Ps.sinä olet säälittävä omaan napaan tuijottaja, anteeksi nyt vaan...


    • nainen 38v.

      Musta ei ole mitenkään huono asia jos joskus käyttää nutrilettia.Olen itse tiputtanut 30 kiloa ja olen nyt normaalipainoinen.Ja olen myös harrastanut liikuntaa ja syönyt terveellisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe