Ei hemmetti...

Outoa

Tilanteeni on aika erikoinen. Olen ollut muutamilla treffeillä (olen mies), muutamien tapailujen jälkeen tapaamiset on päättyneet naisen puolelta. Yleensä syy on ollut että olen heille liian älykäs ja he tuntevat itsensä jotenkin huonommaksi. Näin ne yleensä on minulle selittäneet!!!
Asia ei ole mitenkään uusi, monet ystävät tai sukulaiset ovat olleet samaa mieltä.
Olen siis ihan tavallisessa työssä, koulutus on ammattikoulu. Kolme naista jotka olivat käyneet korkeakouluopinnot patisti ehdottomasti hakeutumaan yliopistoon tai jonnekkin muualle missä voi suorittaa korkeakouluopintoja.
Asia vaan on mahdoton kun en ole ylioppilas ja en enää 4-kymppisenä haluaisi aloittaa lukion käyntiä. Enkä edes tiedä mitä menisin sinne opiskelemaan kun en ole edes ajatellut koko asiaa.
Täytyy varmaan alkaa tyhmäksi ja elää sellaista elämää etten tiedä juurikaan mitään, olla vaan ja treffeille sama linja...

7

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+10

      AMK:iin ja jopa yliopistoon pääsee nykyisin ilman lukiota, jos on käynyt ammattikoulun.

    • Oletkos kenties...

      ..... kaikentietävä näsäviisas??? Tietää kaikesta kaiken ja haluaa tuoda sen kovaäänisesti esille??? Aika ärsyttävä ihmistyyppi toisinaan... Olisiko tämä syynä, tuskin liika älykkyys? Enpäs usko....

      • 3+10

        No ei ainakaan yleissivistyksellä ole pilattu kun ei tiennyt sitä, että amiskin antaa opiskeluoikeuden korkeakouluihin ;-)


      • 20-2

        Naiset ovat kohteliaita eivätkä kerro koko totuutta? Eivät halua loukata? Tuskin nyt sentään kaikki naiset tuntevat olevansa huonompia?!!! Puuttuukohan sinulta ns. sosiaalinen älykkyys täysin ja perustat älykkyytesi kirja-, nippelitietoon ja tuot sen vahvasti esille? Tämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen.


    • Autsi

      Pidät itseäsi fiksumpana ja sivistyneempänä kuin muut ovat, ei ihme jos ei seuraa löydy.
      Kuinkahan kävisikään jos löytäisit kaltaisesi naisen? :D Mikä kilpailu siitä tulisikaan kumpi on näsäviisaampi ja enempi besserwisser kuin toinen.

    • provokaatio

      Selkeä provo ja jotkut näköjään innostu :D

    • huh ja huokaus taas

      Älykkyys ja puutaheinää puhuminen, on eri asia. Enpä
      ole koskaan moista kuullut, että korkeammin koulutetutkin
      potisi alemmuuden tunnetta, tuossa ei ole mitään järkeä.

      Täällä onkin jo huomattu, että syy on muualla, eli toiset ne
      osaa vetää kaikkitietävän roolia ja varsinkin kun puhuu
      asioista, jotka ei niin aukene naisille (koneet ym.) tulee
      älykäs olo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe