AUDI A6 AVANT 1.9 vm 2002

Audinainen kiittää

Mihin hävisivät tehot?Vaihdettiin laturi ja vesipumppu,tehtiin jakopääremontti ja korjaamon kehotuksesta vaihdettiin turbo mutta ei vaan tikitä?Ja koska vitutus jo huipussaan en kaipaa mitään v¤##/&a yhtään enempää. Nyt useammat heittäneet ilmaan sanan ilmamassamittari-voisiko olla?Seuraava korjaaja palaa lomiltaan ensi viikolla.Nykyremontteihin palanut rahaa jo 2xauton arvo eli ei vaihtoarvoa.Nyt pliis audimiehet ja -naiset antakaa vinkkejä.Jos 40 km matkaan menee normaalisti alle puoli tuntia kun kovasti ajaa niin nyt on vähintään 45 min varattava tientukkona olemiseen.Ja pliis vaikka kuinka vahingonilo puskisi läpi niin toivon että pidättelet!

5

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mersumarsu

      Kyllä se ilmamassamittari hyvinkin saattaisi olla. Sen vika aiheuttaa juurikin tehojen dramaattisen putoamisen. Itse osa on kohtuuhintainen (jos löytyy tarvikeosana) ja helppo vaihtaa. Alkuperäisen osan hinta voi olla yli viidensadan...

      Vai täristääkö kone pahasti? Siinä tapauksessa voi olla yksi pytty pimeänä, syynä joko sytytysvika tai viallinen ruisku.

      • audinainen kiittää

        Hei!Kiitos Ei täristä eikä savuta ,ei vaan kulje.Kärsiiköhän ihan näin naisimmeisen mennä huoltomiehiä neuvomaan?Jos lomiltapalaava huoltomies ei löydä vikaa niin sitten kyllä kysäsen että voisko olla.
        Lämmittää mieltä kun näin yli "merkkirajojen "!saa ystävällisiä neuvoja.Palaillaan!


      • dfbadfbafbafgb
        audinainen kiittää kirjoitti:

        Hei!Kiitos Ei täristä eikä savuta ,ei vaan kulje.Kärsiiköhän ihan näin naisimmeisen mennä huoltomiehiä neuvomaan?Jos lomiltapalaava huoltomies ei löydä vikaa niin sitten kyllä kysäsen että voisko olla.
        Lämmittää mieltä kun näin yli "merkkirajojen "!saa ystävällisiä neuvoja.Palaillaan!

        Saitko jo apua? mulla saman moinen audi 1.9 tdi ajettu 535tkm. ko. ongelmia ollut muutama. ekana meni turbon kumiputki ajettuna n300tkm. sitten 400tkm ilmamassa mittari. 500tkm nyki niin vaihdoin johtosarjan suuttimille, no samalla kun tein jakopäärempan niin pistin turbon uusiksi kun oli vähän väljystä ja hävitti öljyä.
        muuten toimii ihan ok mutta kylmä käynnistyksessä pukkaa epätavallisen paljon savua tehnyt tuota jo parin vuoden ajan, en ole viitsinyt asiaan paneutua, olisko suuttimet jo kuluneet tai ajoituksessa jotain??? ei ole tullut käytettyä korjaamolla 300tkm kun olen itse korjaillut.


      • ja kyllä lähtee...
        dfbadfbafbafgb kirjoitti:

        Saitko jo apua? mulla saman moinen audi 1.9 tdi ajettu 535tkm. ko. ongelmia ollut muutama. ekana meni turbon kumiputki ajettuna n300tkm. sitten 400tkm ilmamassa mittari. 500tkm nyki niin vaihdoin johtosarjan suuttimille, no samalla kun tein jakopäärempan niin pistin turbon uusiksi kun oli vähän väljystä ja hävitti öljyä.
        muuten toimii ihan ok mutta kylmä käynnistyksessä pukkaa epätavallisen paljon savua tehnyt tuota jo parin vuoden ajan, en ole viitsinyt asiaan paneutua, olisko suuttimet jo kuluneet tai ajoituksessa jotain??? ei ole tullut käytettyä korjaamolla 300tkm kun olen itse korjaillut.

        Jo vain .Joku johtosarja kyrvähtänyt.Työt 170e osat reilu 7e-Ilmamassamittaria useampikin veikkaili mutta noinkin simppeli vika vei mehut kaunokista.Mutta nyt taas kulkee...
        Kiitos kommenteista!


    • TOJOHOJOTEROOOOOOOOO

      HAJAJAJAAAAAAAAAA................

      LISÄÄ TOJOHOJOTEROJEN PROVOJAAAAAAAAAAAAAAA

      AAAAAAAAAHHHHHAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe