Shazam tunnistaa musiikin. Pedon merkin alkusoittoa?

Ou jee

Meinasin asentaa älypuhelimeeni Shazam-nimisen musiikintunnistusohjelman. Ohjelman asennus ja käyttö on ilmaista. Mutta miksi minun pitäisi sitoutua luovuttamaan oma identiteettini, osoitekirjani sisältö, valokuvani jne, jotta voisin asentaa kyseisen ohjelman. Hinta on vain liian kallis, joten jäi asentamatta. Sama kuin joku lahjoittaisi sinulle hauskan radion sillä ehdolla, että saa välillä kurkkia kalenteriasia ja valokuvakansiotasi, sekä saa lukea puhelinlaskusta, keneen olet ollut yhteydessä. Siis vähintäänkin hämäräperäistä!

Pahinta on, että nuoret eivät edes välitä asiasta, kunhan vain saavat hienon aplikaation kännykkäänsä! Joku salajuoni tähän nyt liittynee. Lopunaikoja elämme.

6

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki nimimerkki
    • kuka mitä häh?

      Mutta miksi osoitekirjan tiedot pitää luovuttaa?

    • karakebu

      Ei se mitään kysellyt ainakaan viime viikolla, kun asensin Lumiaan. Aika näppärän tuntuinen softa, kun se näyttää karaoke-sanat samaan syssyyn oikeassa tahdissa merkittynä. Samalla on linkki, että voi kuunnella biisin uudestaan (youtube tms).

    • Meidät.numeroidaan.666

      Ketä kiinnostaa? Pedon merkki laitetaan jokaiselle.

    • jari-pekka--65

      Hommaa android 6.0 tai uudempi älypuhelin. Siinä voit itse määritellä, mitä käyttöoikeuksia annat sovelluksille. Voit estää esim puhelimen identiteetin lukemisen tai oikeuden muuttaa järjestelmän asetuksia ym.

      On olemassa ohjelmia, jolla saa putsattua turhat käyttöoikeudet sovelluksesta ennen asennusta tai asennuksen jälkeen. Yksi tälläinen on esim "moboclean", mutta käsittääkseni tälle sovellukselle pitää sallia kuitenkin sen vaatimat käyttöoikeudet. Eli mieluummin android 6.0 tai uudempi.

    • KeisareitakinOli

      Joidenkin Raamatun tutkijoiden mukaanPIetari kirjoitti kirjeensä Roomasta

      1.Piet.5:13.".. Tervehdyksen lähettää teille Babylonissa oleva seurakunta, valittu niinkuin tekin, ja minun poikani Markus...

      Ilm.17:1."..Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä, 2. hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet". 3. Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. 4. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia. 5. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti". 6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

      7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. 8. Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva. 9. Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta; 10. heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän. 11. Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen. 12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa. 13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle. 14. He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa." .."

      Rooman palo , jonka sytyttäjiksi keisari Nero laittoi kristityt, ja vainosi heitä
      Ilm.18: 9.".. Ja maanpiirin kuninkaat, jotka hänen kanssansa ovat haureutta harjoittaneet ja hekumallisesti eläneet, itkevät ja parkuvat häntä, kun näkevät hänen palonsa savun; 10. he seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa ja sanovat: "Voi, voi sinua, Babylon, sinä suuri kaupunki, sinä vahva kaupunki, sillä sinun tuomiosi tuli yhdessä hetkessä!" .."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe