Yksin, suhteessa vai tapailua?

yksin123

Elättekö yksin, parisuhteessa vai tapailetteko, käyttekö treffeillä? Kertokaa anonyymisti, jos ette halua omalla nimellä paljastaa. Seukkavatko tai tapailevatko transnaiset ja -miehet lähinnä toisia transihmisiä? Sen olen huomannut, että transihmisissä on paljon sellaisia, jotka ovat ennen prosessia olleet jo pitempään naimisissa, mutta entä muut siis sellaiset, jotka ovat prosessiin lähtiessä olleet sinkkuja?

9

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t-tyttö91

      Elän vastentahtoisesti sinkkuna.

      Olen kiinnostunut naisista ja mtf transihmisistä mutta elän pienessä kaupungissa niin seuranhaku on hieman hankalaa siitä huolimatta, että olen läpimenevä ja kauniiksi kehuttu vaikka korjausprosessiani ei ole vielä aloitettu. :/

      • MaiJul91

        Olisi kiva tutustua ihmiseen joka on samassa elämänvaiheessa kuin itse. Olen myös pieneltä paikkakunnalta josta ei löydy muita transihmisiä. Korjausprosessissa olen vasta alkutaipaleella mutta näytän jo kuullemma oikeen nätiltä ja läpimenevältä.


    • eftiem

      Sinkkua leikitään. Tässä tilanteessa tuntuu ettei ikinä saa parisuhdetta, tai edes jotain vipinää jonkun kanssa aikaiseksi. Naisiin suuntautunut.
      Olen kuin limbossa valintani takia ja koska en mene tutkimuksiin.
      Elämääni se vain vaikuttaa mutta ei estä elämästä. Se vain viitsiikö kukaan olla "keskeneräisen" kanssa.

    • lkjlkj

      Olen juuri noit havaitsemiasi aiemmin pitkässä parisuhteessa olleita. Nyt elelen sinkkuna ja olen todennut että ihan kiva vapaa olotila.

    • ceurustelen

      (cis)naisen kanssa. Lepakoille ei näytä olevan ongelma tämä tausta, vaikka on joku foobikkokin tullut vastaan.

    • tuli vain mieleen

      Onko sitä tutkittu, että missä määrin transihmisissä on, uuden, oikeaksi koetun sukupuolen mukaan, homoseksuaaleja? Onko heitä transihmisissä enemmän kuin väestössä keskimäärin?

      • Vahva mutu

        En tiedä onko tutkittu, mutta on tosi paljon enemmän. Miehissä taitaa olla enemmän umpiheteroja kuin naisissa.


      • tuli vain mieleen
        Vahva mutu kirjoitti:

        En tiedä onko tutkittu, mutta on tosi paljon enemmän. Miehissä taitaa olla enemmän umpiheteroja kuin naisissa.

        Näin itsekin arvioisin. Kaikki haluavat olla naisen kanssa! :D


      • ...

        Itsellä ei varsinaista tietoa mutta mitä on törmännut missäkin, transjätkätkissä aika paljolti niitä, jotka suuntautuneet miehiin.
        Tai jos ei ennen hoitoja, niin niiden aikana herännyt homoseksuaalisia tuntemuksia.
        Mistähän johtunee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe