Missä rakkaus viipyy?

RakkausOnjulmaa

Tytöt luulee, että kaikki pojat on vaan pillun perään. EN MINÄ! Minä, jos joku olisin hyvä poikaystävä, lohduttaisin kun mieltä painaa, makaisimme vaan sängyllä hiljaa ja katsottais toisiamme silmiin ja halattais, toisin aamukahvin sänkyyn, hieroisin jaloista ja selästä, pitäisin niin hyvänä, kuin olla ja voi, ennemmin kuolisin, kuin pettäisin, mutta aina Se vitun friendzone. Tytöt, olette julmia ihmisiä, meillä joillakin pojillakin on tunteet!

28

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaaa

      Mä itse oon -98 tyttö ja tuota jos jotain kaikki tytöt ja naiset haluaisivat! Missä päi asut? onko sulla kikkii? :3

    • Smileyyy :)

      Ensinnäkin, me emme yleistäneet tossa millään tavall. Ja meillä ei tosiaankaan ollu tarkotus loukata sinua mitenkään. Itse olen myös nähnyt sellaisiakin poikia joilla on muutakin mielessä ku vaan pillu. Täällä suunnalla missä minä asun ei poikia kiinnosta muu kun pillu. Ja siks se onki omituista ku löytää jostai jätkän joka on sellanen ku sinä hellä ja huomaavainen :) Kyll sää mulle kelpaisit, kuhan tietäisin missä asut...

    • RakkausOnJulmaa

      Oon iha Keski-Suomesta, ja ei oo kikkii ;c

    • Smileyyy :)

      Jaajaa :D Itekki oon keskisuomest :) Kuopion läheltä :DD

      • jiihaa!

        tääl espoos kaikil pojil on vaan pillu.


      • fsasfsaf
        jiihaa! kirjoitti:

        tääl espoos kaikil pojil on vaan pillu.

        Onko kaikil tytöil sitte mela? Ei tosin yllätä, kun kuitenkin Espoo kyseessä.


    • pissed off

      Miks sä yrität tehä itestäs jotenkin erikoista? Tosi monet pojat on tunteellisia vaikka ei päällepäin siltä näytä, sitä paitsi on tehty tutkimus, joka todistaa poikien tunteiden olevan vahvempia ku tyttöjen, pojat vaan ei tee tunteistaan suurta numeroa(tiiän että toi ei varsinaisesti liittynyt aiheeseen mut whatever).
      Mun pointti oli että jokanen poika on tunteellinen ja loppujen lopuks ei kukaan oo vaan pillun perässä, jotkut haluu läheisyyttä ja jotkut haluu rakkautta, mutta sitä kannattaa alottaa etsii vasta lukio ikäsenä.

      • Sanoisin näin

        Samaa mieltä. Alottajalle: Olet ilmeisesti joko vitun ruma ja säälittävä kuikelo nörtti joka ei saa naista vaan tulee tänne itkeen tai sitten olet joku vitun läski jota kaikki karttaa. Kyllä täälä on kuule aika monta muuta sellaista jätkää jokka ei välitä pelkästään pillusta. Mee itkee muualle aloittaja!


      • RakkausOnJulmaa
        Sanoisin näin kirjoitti:

        Samaa mieltä. Alottajalle: Olet ilmeisesti joko vitun ruma ja säälittävä kuikelo nörtti joka ei saa naista vaan tulee tänne itkeen tai sitten olet joku vitun läski jota kaikki karttaa. Kyllä täälä on kuule aika monta muuta sellaista jätkää jokka ei välitä pelkästään pillusta. Mee itkee muualle aloittaja!

        Mitäpä jos mulukku hankkisit elämän? Onko niin yksinäistä sulla, että pitää tulla oikee haukkuu? Onko nyt niin vitun hyvä mieli? Painuppa helevettii täältä.


      • afssasaffas
        RakkausOnJulmaa kirjoitti:

        Mitäpä jos mulukku hankkisit elämän? Onko niin yksinäistä sulla, että pitää tulla oikee haukkuu? Onko nyt niin vitun hyvä mieli? Painuppa helevettii täältä.

        Itse haukut tyttöjä julmiksi ja nimimerkkiä "Sanoisin näin" mulkuksi. Jos lähdet tuolle linjalle, että haukkujat on yksinäisiä ja vailla elämää, niin olisi lienee järkevintä olla itse haukkumatta.


      • Sanoisin näin
        afssasaffas kirjoitti:

        Itse haukut tyttöjä julmiksi ja nimimerkkiä "Sanoisin näin" mulkuksi. Jos lähdet tuolle linjalle, että haukkujat on yksinäisiä ja vailla elämää, niin olisi lienee järkevintä olla itse haukkumatta.

        Aloittajalle. Itke poika itke. Ei ne tytöt kuule sun luokse juokse ellet ole lihaksikas, urheilullinen ja komea ja arvaan että et ole mitään noista. Kannattaisikos sun ruveta tekemään jotain tolle sun tilanteelle eikä tulla tänne poraan. Huamaan kyllä että täälllä on pari järkevääkin tyyppiä. Ja mulla ei ole yksinäistä että katos ny tota sun omaa tilannetta ja tuu ulos sieltä kuplastas.


      • RakkausOnJulmaa
        afssasaffas kirjoitti:

        Itse haukut tyttöjä julmiksi ja nimimerkkiä "Sanoisin näin" mulkuksi. Jos lähdet tuolle linjalle, että haukkujat on yksinäisiä ja vailla elämää, niin olisi lienee järkevintä olla itse haukkumatta.

        Kerroin vain faktan, että tytöt ovat julmia, ja hiillyin vain "Sanoisin näin" nimimerkille, kun kertoi asian haukkumalla.


    • Pissed off

      Jos tilanne on samallainen ku sulla nii kannattaa alkaa miettimään että mikä sussa on vikana, tyttöjä löytyykeskeltä korpiaki ja nää et löydä yhtäkää irl! Ei rakkaus löydä sua sä löydät rakkauden, jos niin on tarkotettu. Todellisuudessa sä oot samanlainen ku´"muut pojat" jotka on seksin perään.

      • RakkausOnJulmaa

        Miten niin todellisuudessa olen samanlainen kuin kaikki muut pojat? Älä yleistä.


      • sdadssad
        RakkausOnJulmaa kirjoitti:

        Miten niin todellisuudessa olen samanlainen kuin kaikki muut pojat? Älä yleistä.

        No millä perustein juuri sinä olet erilainen kun kaikki muut?


      • Minä :D
        sdadssad kirjoitti:

        No millä perustein juuri sinä olet erilainen kun kaikki muut?

        Kaikki ovat erilaisia. Kukaan meistä ei ole samanlainen. Joten sdadssad toi saatto loukata jotakuta. Ja lisäks ( noihin edellisiin viesteihin) haukkuminen ei oo kivaa!


    • mistä päin oot?

      Mistä kaupungista oot?

    • !!!

      you gotta be kiding me!

    • RakkausOnJulmaa

      Nää Suomi24:n keskustelijat on jotain niin idioottimaista.. Kerron vaan tunteistani, sitte tänne tulee pätee jotkut idiootit.. Haluutteko neuvon? Hankkikaa elämä

      • jokunimiplääh

        Eikö oiskin kiva jos tänne tehtäis semmonen random aihe johon kaikki voi tulla pätemään ;)


      • dasfssafsaf

        Ja taas haukkumassa. "Onko niin yksinäistä sulla, että pitää tulla oikee haukkuu? Onko nyt niin ***** hyvä mieli?"


      • pokka 14v
        dasfssafsaf kirjoitti:

        Ja taas haukkumassa. "Onko niin yksinäistä sulla, että pitää tulla oikee haukkuu? Onko nyt niin ***** hyvä mieli?"

        Alottaja,kuulostat tosi mukavalta tytöltä:) Ite oon 13 (ihan just 14)v poika. Ps:alkaa jo vähän tuntua oudolta jos kokoajan hierot,teet jotai mukavaa pojalle,anna senki tehä jotai ja kyl se mun mielest pitäis olla nii et se on se poika joka sen aamukahvin tuo (mun milipide) mut ei se pahakaa oo ku oot noi kiltti:)


      • pokka 14v
        pokka 14v kirjoitti:

        Alottaja,kuulostat tosi mukavalta tytöltä:) Ite oon 13 (ihan just 14)v poika. Ps:alkaa jo vähän tuntua oudolta jos kokoajan hierot,teet jotai mukavaa pojalle,anna senki tehä jotai ja kyl se mun mielest pitäis olla nii et se on se poika joka sen aamukahvin tuo (mun milipide) mut ei se pahakaa oo ku oot noi kiltti:)

        HUPS! Nyt vasta ku tarkemmin lukasin ni tajusin et alottaja on poika:O Pahoittelen.


      • Weeera

        HANKI KUULE ITE ELÄMÄ JA PALLIT SAATANAN VIKISIJÄ. Tollanen kulliton runkku tulee tänne haukkuu ja hokemaan että "hankkikaa elämä" ja "tytöt on julmii" Mitä oikein tulet tänne vikiseen et tytöt on julmii. Katos muuten joku "poika 14v" luulee sua jo tytöks. Tiekkö miks? Koska sä olet munaton vikisijä joka ei saa koskaan naista. MEES NY PELAA SITÄ LOLIA JA OTTAA VÄHÄN SIPSIÄ JA ENERGIA JUAMAA ETTEI TUU PAHA MIELI!


      • stfupls....
        Weeera kirjoitti:

        HANKI KUULE ITE ELÄMÄ JA PALLIT SAATANAN VIKISIJÄ. Tollanen kulliton runkku tulee tänne haukkuu ja hokemaan että "hankkikaa elämä" ja "tytöt on julmii" Mitä oikein tulet tänne vikiseen et tytöt on julmii. Katos muuten joku "poika 14v" luulee sua jo tytöks. Tiekkö miks? Koska sä olet munaton vikisijä joka ei saa koskaan naista. MEES NY PELAA SITÄ LOLIA JA OTTAA VÄHÄN SIPSIÄ JA ENERGIA JUAMAA ETTEI TUU PAHA MIELI!

        weera älä viiti....ei jaksais lukee tommosta huutoo...


      • Lolpro
        Weeera kirjoitti:

        HANKI KUULE ITE ELÄMÄ JA PALLIT SAATANAN VIKISIJÄ. Tollanen kulliton runkku tulee tänne haukkuu ja hokemaan että "hankkikaa elämä" ja "tytöt on julmii" Mitä oikein tulet tänne vikiseen et tytöt on julmii. Katos muuten joku "poika 14v" luulee sua jo tytöks. Tiekkö miks? Koska sä olet munaton vikisijä joka ei saa koskaan naista. MEES NY PELAA SITÄ LOLIA JA OTTAA VÄHÄN SIPSIÄ JA ENERGIA JUAMAA ETTEI TUU PAHA MIELI!

        Kaikki täysin totta. Turha sitä tänne tulla itkeen jos ei saa. En vaan tajuu miks toi loli :) se on just hyvä


      • D:<
        Weeera kirjoitti:

        HANKI KUULE ITE ELÄMÄ JA PALLIT SAATANAN VIKISIJÄ. Tollanen kulliton runkku tulee tänne haukkuu ja hokemaan että "hankkikaa elämä" ja "tytöt on julmii" Mitä oikein tulet tänne vikiseen et tytöt on julmii. Katos muuten joku "poika 14v" luulee sua jo tytöks. Tiekkö miks? Koska sä olet munaton vikisijä joka ei saa koskaan naista. MEES NY PELAA SITÄ LOLIA JA OTTAA VÄHÄN SIPSIÄ JA ENERGIA JUAMAA ETTEI TUU PAHA MIELI!

        Hei oikeesti >:( Ei oo kivaa. Weeera mietippä jos sulle sanottais noin!!! >:( Ja vaikka te yritätte sanoo mulle mitä nii mä en välitä. Pilkatkaa muo rauhassa älkääkä tota "RakkausOnJulmaa"! >:(


    • 12v pikkuvauva

      Kyl sä viel jonku löydät usko pois ;) älä usko noit pikku pirulaisii,jotka puhuu pelkkää paskaa. Mun kaveri sano kerran,ku mä seurustelin,se ei,et "kyl taivaasta tippuu viel se söpöläinen,eli siivetön enkeli" se oli jotenki nii söpösti sanottu. :) Nyt sanon sen sulle ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe