kuinka usein näette julkkiksiä helsingissä?

pyy pyy salo

Helsingissä tai pk-seudulla asuvat kuinka usein näette siellä julkkiksiä julkisilla paikoilla?

33

3635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kadullanäkeekeskusta

      Joka päivä jos kaikki c-luokan julkkikset lasketaan tuohon ryhmään.

      Jos puhutaan "oikeista julkkiksista", eli menestyneitä muusikoista, näyttelijöistä ja vastaavista, niin ehkä kerran viikossa

      • Rajan malliin

        Oikeista julkkiksista joilla on sosiaalisessa mediassa yli satatuhatta fanittajaa joo niitä näkee silloin tällöin


      • D luokkalaiset?

        Missä ne D-luokkalaiset liikkuvat ja mihin he päätyvät?


    • Qummis

      Ihan joka päivä. Meidän lähimarketissa käyvät lähes kaikki keitä esim. mtv3:lla näet. Vain pieni esim viimepäivien bongaamisista: Hector, Aake Kalliala, Satu Silvo & Reidar, Olli Ahvenlahti, Eeva Polttila, Martti Suosalo, Ilkka Alanko, Matti Ijäs, Pekka Pouta..Nää nyt ihan 3 päivän sisällä. Huomenna taas vaikka ketä, ei siihen enää kiinnitä mitään huomiota.

      • joukko menneitä

        Upea jengi


        Käpylässä tms. hanurissa?


      • jotain rotii

        Kakki nuo on pelkkiä paperitähtiä


      • painomustehumalainen

        Eeva Polttila ja Pekka Pouta ovat työssä mediassa eivätkä itse julkimoita Hektorilla ei näytä olevan sosiaalisessa mediassa kannatusta
        https://fi-fi.facebook.com/HectorVirallinen

        Kallialan tylsät vitsit ei toimi enää samoin Satu Silvo ei vakuuta enää näyttelyillä

        Alangolla kannatusta sosiaalisessa mediassa pelkästään lähiönsä verran
        http://fi-fi.facebook.com/pages/Ilkka-Alanko/31096119302


        trash lehtien tönttötoimittajien toimittajienkopista näkökulmat voi tietty olla toisia mutta miksi lehtien levikit laskee vuosi vuodelta kuin lehmänhäntä trashia ei saa enää kaupaksi kun on meillä sähköt


      • Jos asialla väliä
        joukko menneitä kirjoitti:

        Upea jengi


        Käpylässä tms. hanurissa?

        Mustassa Pekassa itsekin nähnyt heitä usein.


    • 3rg43g43g3

      Ne jotka diggaa esim Hektorista eivät pyödi somessa. Somessa pyörii vaan näiden turhakkeiden kannatajia.

    • Roti Rotila
      • Sekoo kaali

        Siarasta musikia


    • okkigaam

      Valkoinen munkin asu päällään fillaroi vastaani Pihlajamäki ostari ja Viikin prisman välillä Taavi Kassila.
      Eva Puotila, Ville Haapasalo, Helena Vierikko, jokainen oman alansa edustaja. Niin ja tuksun isä josta kirjoittaessani sain nuhteita LOL
      Onhan niitä mutta nyt en muista muita

      • jkjghfjfh

        Ai, mä oletin että ne kaikki liikkuu Cirruksen huipulla.


    • olet tonttu

      Näen usein julkkiksiä Helsingissa

    • olas yyp yyp

      yritä hankkia jotain oikeaa sisältöä elämääsi. Sääliksi käy!

      • Kungpao

        Kerro omasta sisällöstä?


    • ella12

      Suunnilleen joka toinen päivä varmaan tulee joku bongattua, liikku sitä sitten vähän missäpäin tahansa. Toki siinä keskustan huudeilla niitä nyt enemmän näkee.
      Mutta tosiaan asiasta tulee hyvin arkipäivästä eikä siihen kiinnitä enää juuri mitään huomiota. Suurin osa Suomen julkkiksista ja ''julkkiksista'' kun nyt vaan asuu pk-seudulla.

    • Cathy_

      Oikeita ja isoja julkkiksia en ole oikeastaan nähnyt muita kuin Mr. Lotharin. Pienempiä kyllä melkein päivittäin mm. Diandra, Olli Herman, Jussi69 jne.

    • Vai että kuinka usein... Hhmmm... Oiskohan siitä 2 vai 3 vuotta kun viimeks oon nähnyt ketään julkkista kadulla käppäilemässä, mut toisaalta mä käynkin niin himputin harvoin keskustassa, et ei oo ihmekään etten pahemmin julkkiksia näe. Mitäs sitä turhaan keskustassa notkuu, jos ei kerran ole sinne mitään asiaa?

      Ja todettakoon, että koko elämäni olen Stadissa asunut (melkein 26v) enkä tosiaankaan tiedä edes missä on monet tunnetut paikat, mut mitä sen on väliä kun ei oo koskaan ollut tarvetta käydä kyseisissä paikoissa?

    • kaitsu58

      Cheek, poliisipomo Paatero, Erkki Liikanen, Vesa Vierikko, Pihla Viitala, Ben Z, Esa Saarinen..

      Julkkis päivässä pitää mielen virkeänä.

    • nasse setä

      Jorma Uotinen joka viikko Sturenkadun homosaunassa

    • Beibee Blue

      Saako tosi julkkikset rauhassa asioida esim marketissa vai häiritseekö ihmiset uteliaisuudellaan ja nimmari kyselyillä? Luulis että jos vaikka Idolsstara Ilkka Jääskeläinen sattus markettiin tai ravintolaan niin fanit vois olla ihan ett oooohhh, ja ryysis ois valmis.
      Mut se on vaan että ihmiset joskus sekoo kun näkee tunnetun staran elävänä.

    • Julkkis-Juha

      Olen asunut Helsingissä 3½-vuotta enkä ole nähnyt yhtään julkkua.

      • don pierre

        jaa, entäs monta mulkkua?


    • ihmetteleväkansalain

      ketä kiinnostaa joidenki julkkisten näkeminen? oikeesti, onko olemassa ihmisiä joilla on päivä pelastettu jos näkee jonkun tositeeveestä tutun nobody-ääliön??

    • 10+5

      Kun olen Helsingissä käynyt niin olen nähnyt mm. Jarkko Ruudun, Laura Närhen, Tomi Björkin, Jani Toivolan ja yhden jonka nimeä en muista, mutta tunnistan kasvot.

    • mape 1

      Kun kävin hesassa viime kesänä ei näkynyt kun naapurit. Juha Tapio bongattu tänä kesänä oriveden abcltä jee!

    • koettaa ymmärtää

      Osaatteko sanoa miksi luettelette tänne ketä olette nähneet?

      Ymmärtäisin, jos joku olisi tehnyt esim. jotain rikollista kuten runkannut näkyvästi rannalla joka on täynnä lapsiperheitä, mutta sekin kannattaa hoitaa poliisin kautta.

      Eli miksi kerrotte? Odotatteko täältä jotain tiettyä vastaustyyppiä tai koetteko muuten hyötyvänne asiasta?

    • Kössy

      Näin Helsingissä käydessäni Matti Nykäsen Seiska-lehden kannessa. lehti oli kioskin lehtitelineessä. Riittääkö se julkkis-bongaukseksi?

    • oghhuse

      Olen asunut yli 40 vuotta Helsingissä kantakaupungin alueella ja olen nähnyt julkkiksia korkeintaan yhden kuukaudessa. Se johtuu varmasti siitä, että tapanani ei ole kauheasti tuijotella ihmisiä, kun kävelen kaduilla, sillä esim. kerran ostin Hietalahden kesäkirppikseltä jonkun tuotteen ja vasta kaverini jälkikäteen huomautti, että se oli eräs silloinen Miss Suomi. En jaksa kiinnittää asiaan huomiota, koska ihmisiähän hekin ovat.

      Jos on yökerhoissa, niin näkee varmaan enemmän tuota Big Brother -osastoa, jos pyörii esim. Eduskuntatalon liepeillä, niin näkee enemmän poliitikkoja jne.

      • ostan missin a

        "kerran ostin Hietalahden kesäkirppikseltä jonkun tuotteen ja vasta kaverini jälkikäteen huomautti, että se oli eräs silloinen Miss Suomi"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe