Otsa maassa on raamatullista!

KTS (Ei kirj.)

Jeesus rukoili polvillaan, kumartuen kasvoilleen maahan Jumalan tahtoon alistumisen merkiksi, kts Luuk.22:41, Matt.26:39, Mark.14:35, Matt.4:9, Ap.t.9:40.

15

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No,

      niinhän ne väittää että strutsikin pelätessään painaa päänsä hiekkaan, niin miksipä ei sitten kaikkein oikeimmassa oleva hihu!

    • Sekopää

      Sekopää tekee aloituksia. Älä sotke Jeesusta Kristusta mitenkään pyllistelyihin.
      Kristityt rukoilee Isää Jumalaa Jeesuksen Kristuksen nimessä. Asento on vapaa, mutta polvirukoukset tunnetaan kylläkin. Elävä Jumala näkee sielun ja sydämen. Tietää uskosi ja uskottomuutesi, joten häntä et huijaa pyllistelemällä. Et silläkään, että pyllisteletkö 5 vai 10 x pvä. Määrällä ei ole merkitystä pelastumiseen, mutta Herra on antanut myös rukoilemisen armolahjoja omilleen. Rukoileminen toisten ihmisten puolesta.
      Ei mitään tekemistä islamin koraanin opetusten kanssa.

      • KTS (Ei kirj.)

        Kuka puhui Islamista tässä ketjussa?

        Sinä.


      • Huomaa..
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Kuka puhui Islamista tässä ketjussa?

        Sinä.

        Näyttäähän tuo sentään alitajuisesti ottaneen itselleen sopivan nimimerkin "Sekopää" ja se on todellakin oikein. Tuo on sama sairas pönttöeläkeläinen joka nostattaa kymmenittäin vanhoja kirjoituksia ylös ja lähettää sen lisäksi omia hourintojaan vaikka yksinkertaisuudeltaan ei kykene ymmärtämään alkeellisimpiakaan asioita.


    • Rtg345

      No,22.7.2014 08:270 SULJE
      niinhän ne väittää että strutsikin pelätessään painaa päänsä hiekkaan, niin miksipä ei sitten kaikkein oikeimmassa oleva hihu!

      Niin se muuten menee, eikä totuutta voi muuttaa, ei edes - > Tuo on sama sairas pönttöeläkeläinen joka nostattaa kymmenittäin vanhoja kirjoituksia ylös ja lähettää sen lisäksi omia hourintojaan vaikka yksinkertaisuudeltaan ei kykene ymmärtämään alkeellisimpiakaan asioita.<
      Tuo vanha pönttöekäkeläinen käyttää nikkiä kts.

    • KTS (Ei kirj.)

      Nostetaas vähän kun täällä palstakeisarit sun muut hippasvinkulat kutsuu Jeesuksen rukouskäytäntöä "pyllistelyksi"

    • ihmetyttää

      Kaikissa kulttureissa on aina pyllistelty. Miksi Jeesus olisi poikkeus.

      • KTS (Ei kirj.)

        Ei olekaan mutta kun nykyajan hippasvinkulat ja palstakeisarit eivät häntä tunne.


    • KTS (Ei kirj.)

      Matt
      26:39 Hän (Jeesus) meni vähän kauemmaksi, heittäytyi kasvoilleen maahan ja rukoili.

      Mark
      14:35 Hän meni vähän kauemmaksi, heittäytyi maahan ja rukoili,

      LUKEKAA sitä Raamattua!

    • werty k

      Rukoilevaisethan tuota ovat harjoitelleet jo yli sata vuotta!

    • bää

      kyllä tuo otsa maassa ja pyllistely lähinnä on muslimien rukousasento. ei kristityn. kristitty rukoilee polvillaan ja kädet ristissä. älkää kaikkea uskoko mitä tää muslimi täällä opettaa.

    • werty k

      "Ilman Jeesusta on kaikki turhaa!" Siionin lauluja
      Matteuksen Evankelimin 25. luvun mukaan:
      "45 Silloin hän Jeesus vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

      "31 Mutta kun Ihmisen Poika Jeesus tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

    • bää

      ja vaikka Jeesus olisikin kuvattu jossakin rukoilemaan kasvot maassa ja niin kuin muslimit rukoilee, niin se ei kuitenkaan ollut hänen yleinen rukousasentonsa.

      • KTS (Ei kirj.)

        Mittailetko ja räknäätkö sää teijänkin seurakunnassa rukousasentojen yleisyyden pohjalta seurakuntakelpoisuutta?


    • Hyvä on tietysti

      Jeesuksen nimessä Isää Jumalaa kiittää ja Totuuden Hengessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe