Etsin valituksen kohteita

Suurmerenkulkija

Olen luonteeltani sellainen, että en tunne oloani hyväksi ellen saa haukkua muita. Olen yrittänyt keksi erilaisia ryhmiä, joita voisi haukkua niin, että muut kompaavat, mutta alan toistaa itseäni.

Ihmiset eivät enää jaksa haukkua niitä, joilla on isompi ja parempi, eikä edes niitä, joilla on sellainen vene. Aaltokeskustelu saa aina jonkun tuohtumaan, mutta aihe ei tahdo kiinnostaa eneää ketään.

Yritin luonnonsuojeluaspektillakin saada purjehtijat haukkumaan moottoriveneilijöitä, mutta se ei onnistunut, vaikka purjehtijat yleensä lähtevät helposti mukaan mihin vaan, jossa voivat haukkua muita - erityisesti moottoriveneilijöitä.

Kateuskaan ei enää toimi samalla tavalla kuin vanhoina hyvinä aikoina, kun demareilla oli valtaa. Nyt on jopa ihmisiä, joiden mielestä yrittäminen ja rikastuminen on sallittua.

Yritin vedota moottorien meteliin ja hajuun, mutta sekin huonolla menestyksellä. Nuoriakaan ei kukaan oikein tahdo haukkua, vaikka sen aiheen pitäisi olla ikuinen. Jokunen impotetti kuitenkin tarttui vesiskootterikesusteluun.

Väistämissäännöistä ei kannata edes puhua koska suuri osa tietää ne ja ne, jotka ei tiedä, ei niitä koskaan opikaan.

Auttakaa minua saamnaan oloni paremmaksi polkemalla muita. Minun keinot alkaa olla lopussa. Osaamiseni veneilyn - tai yleensä minkä muun asian tahansa- suhteen on vain pintapuolista enkä pysty kuin vttuilemaan. Siksi aiheen pitäisi olla tunteita herättävä ilman oikeaa tietoa ja osaamista.

15

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile toimiiko

      Onhan noi vuokraveneilijät keksitty.

    • kukkahattusetä

      Suosittelen siirtymään polkupyöpalstalle kommentoimaan sukkahousumiesten ajotapoja. Sieltä saat hyvän ja puritaanisen vastuksen, täydellisesti arvollesi sopivan.

    • Ent. merikapteeni

      Tuli mieleen sen "muovipussi pakoputkessa" -väittelyn aloittaminen, mutta se kannattaa ehkä käydä sitten taas syksymmällä.

      Tänä kesänä on taas käsitelty sammuttimet ja nettiveneen hinnat (heti keväällä), katsastukset, seuroihin kuuluminen ja väistämiset.

      Mitenkäs karttaplotteri vs paperikartta, saisiko siitä jotain irti? Sitä on kyllä sivuttu, mutta sellaista henkevän kiihkeää liekkileimattua ketjua ei ole ollut vähään aikaan.

    • kopotikop

      Mielestäni sammutinideologinen kinastelu on vielä kesken.

      Itse henkilökohtaisesti tarvitsen ideoita viimevuotisen sammuttimeni sjoitukseen, kun mökilläkin on jo sammuttimet sekä huussin ulko- että sisäpuolella.

      • sammutinhullu

        Niitähän jää yli joka vuosi, olen laittanut yhden sammuttimen huussin tyhjennysluukun viereen ja mökin uimarannalla on yksi pelastusrenkaan vieressä.


      • 14+17

        Niillä voi viilentää lämmenneet kaljat, ainakin jos on CO2-sammuttimia.


      • kylläisiosaa

        Sammuttimen säiliö on oivallinen esine tee se itse-miehelle. Siitä saa esim rakennettua mojovan jytkyn uudeksivuodeksi, perheelle esiteltäväksi.


    • Katsastuttaja

      Katsastuksesta on pari kiveä vielä kääntämättä.

      • -_-

        Esim otsikolla "Haluan katsastuttaa veneeni mutta en halua kuulua seuraan", ja siitä jatkaa nokkelasti perustuslakia siteeraten ja kansalaisten yhdenvertaisuutta sivuten.


      • dippadai
        -_- kirjoitti:

        Esim otsikolla "Haluan katsastuttaa veneeni mutta en halua kuulua seuraan", ja siitä jatkaa nokkelasti perustuslakia siteeraten ja kansalaisten yhdenvertaisuutta sivuten.

        Voisiko siihen jotenkin liittää homojen "oikeudet" tai vastaavaa?


    • Ne jyrää meitin

      Noi paikallaan olevat veneen uimarannan llähellä on aika hyvä ja tuore valituksen aiha :D

    • Yhdistele

      Oletko keksinyt jo valittaa siitä, että väylän keskellä veneet ajavat liian läheltä sinua ja tulee housuihin, kahvit? Tai mummo, joka ei ole kävellyt vuosiin, putoaa veneestä ja katkaisee kuuloluunsa?

      Sitten voi sanoa, että ne ajaa kepiltä kepille tai yhdistää se plottereihin ja valittaa, että ne on paholaisen keksintöä :D

      Kun sen tekee taitavasti, kukaan ei huomaa, että kirjoittaja on itse siellä muiden seassa viivaa pitkin tuhertamasa !

    • Uimapatja, kanootti

      Valitse joku ihan pieni vehje ja valita, että se tekee iiiisoja aaltoja. Sitten, jos saat komppaamista, niin siirry seuraavaksi isompaan jne.
      Tällä tavalla saa ainakin yhden vuoden valitetuksi kokonaan.
      Tosin tämähän on vain muunnos sitä typerästä aaltojutusta, josta ei jaksa kina kukaan, joka on ollut merellä muulla kuin ruotsinlaivalla.

    • metrilakua ja sukat

      Kiinnitä vene metrilakulla ja käytä fendereinä likaisia sukia ja syytä muita siitä, kun homma menee reisille aaltojen takia. Voit myös syyttää painavia ihmisiä, jotka heilutavat laituria kävellessään.

      • vtun omavarainen hyi

        Valita siitä kun joku puollusti apumoottoreita pari viikkoa täällä ja nyt facebook lauttailijat olis kerrankin hyötynyt apumoottorusta. Ehdota eduskunnalle kansakaisadressilla että asioiden ennaltanäkeminen julistetaan laittomaksi ja että yhteenkään veneeseen ei saa tästä lähtien asentaa apumoottoria tai häkki heilahtaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe