"Joku vaan" peruskoulun opettajana

.......

Palstan eräs vakiojankkaaja, Joku vaan on kertonut työskentelevänsä opettajana sekä ylä- että ala-asteella. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää miten hän pärjää työssään johon sen opettamisen lisäksi kuuluu myös rasavillien ja levottomien apinalaumojen paimentaminen. Jotenkin henkilön kirjoituksista vaan saa kuvan jotenkin oudosta, heikkohermoisesta ja huumorintajuttomasta henkilöstä jolla ei juurikaan ole uskoa omiin kykyihinsä.

Mutta pärjääkö tuollainen ihminen sitten varsinkaan yläkoulun opettajana jossa häneen ammattinsa puolesta kohdistuu kova paine murkkuikäisten nuorten taholta, jotka siinä iässä kyseenalaistavat aikuiset auktoriteetit. Tuli vaan mieleen että onko tilanne luokassa ollenkaan hänen hallinnassaan ja saako hän kokea työssään jatkuvaa kiusaamista opiskelijoiden taholta?

Mielestäni Joku vaalle pitäisi kuitenkin antaa vapaat kädet pitää nuorille seksivalistustunteja koulun terveystiedon tunneilla. Olisi kiva seurata kärpäsenä katossa kuinka hän paasaa tyypillistä mantraansa siitä miten kaikki seurustelu ja sukupuolinen kanssakäyminen on turhaa ellei saa olla se kaikkein halutuin mies/nainen ja että hän tästä syystä on edelleen sukupuolisesti täysin kokematon. Mielestäni aikamiesneitsyitä pitäisi rekrytoida koulujen opettajiksi enemmänkin koska he voisivat lapsille/nuorille siveellisempää esikuvaa tässä muuten seksiä yltiömäisesti palvovassa yhteiskunnassamme.

16

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

      Minustakin hän sopisi hyvin pitämään seksivalistustunteja. Näillä tunneilla pitäisi kuitenkin ehdottomasti opettaa myös markkina-arvoteoriaa, jotta luokan muutama alemman tason poika tietäisi mistä, johtuuu että he eivät saa tyttöjä.

      Myös Houellebquin Halujen taistelukenttä sekä Laasasen naisen seksuaalinen valta pitäisi luetuttaa oppilailla.

      • Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä.


    • Näin on marjat

      EI saa laittaa AT-miestä opettamaan seksivalistusta.

      Tällöinhän suomalaiset kuolisivat sukupuuttoon.

      Seksihän on ihan kivaa.

      • Mies-21v

        Ei seksin harrastamisella sinällään ole nykyisin mitään tekemistä lisääntymisen kanssa länsimaisessa kulttuurissa. Seksin luonnollinen haittavaikutus eli jälkeläisten syntyminen on sen verran hyvin onnistuttu likvidoimaan kondomeilla, kierukoilla, ehkäisypillereillä jne. ettei jäljellä ole juuri muuta kuin yksi herkutteluun rinnastettavissa oleva mielihalu jota kyllä tyydytetään enemmän ja useampien kumppanien kanssa kuin koskaan mutta kuten jokainen ymmärtää ja näkee niin silti on Suomessa ja muissa länsimaissa syntyvyys koko ajan alentunut eikä se todellakaan johdu siitä etteikö seksiä ole harrastettu riittävästi(!)

        "Seksihän on ihan kivaa."

        - Useimpien mielestä onkin mutta on myös siveellisesti ja moraalisesti paha epäkohta ettei kaikille (lähinnä at-miehille) sitä välttämättä tarjoudu koskaan. Seksuaalisen alaluokan on mielestä tilanne on kutakuinkin on yhtä sietämätön ja epäreilu kuin oli työnväenluokan silmissä tuotantovälineiden omistajien eli suurporvariston asema industrialismin alkuaikoina.


      • Naisasialooseri.
        Mies-21v kirjoitti:

        Ei seksin harrastamisella sinällään ole nykyisin mitään tekemistä lisääntymisen kanssa länsimaisessa kulttuurissa. Seksin luonnollinen haittavaikutus eli jälkeläisten syntyminen on sen verran hyvin onnistuttu likvidoimaan kondomeilla, kierukoilla, ehkäisypillereillä jne. ettei jäljellä ole juuri muuta kuin yksi herkutteluun rinnastettavissa oleva mielihalu jota kyllä tyydytetään enemmän ja useampien kumppanien kanssa kuin koskaan mutta kuten jokainen ymmärtää ja näkee niin silti on Suomessa ja muissa länsimaissa syntyvyys koko ajan alentunut eikä se todellakaan johdu siitä etteikö seksiä ole harrastettu riittävästi(!)

        "Seksihän on ihan kivaa."

        - Useimpien mielestä onkin mutta on myös siveellisesti ja moraalisesti paha epäkohta ettei kaikille (lähinnä at-miehille) sitä välttämättä tarjoudu koskaan. Seksuaalisen alaluokan on mielestä tilanne on kutakuinkin on yhtä sietämätön ja epäreilu kuin oli työnväenluokan silmissä tuotantovälineiden omistajien eli suurporvariston asema industrialismin alkuaikoina.

        Kyllähän se tilanne on ihan yhtä epäreilu.


    • Super ATM
    • poikq

      Kun olin 17v koulussa ja sain 2 tunnin jälkiistunon.koulu kun loppu ja muut lähtivät kotii..minä ja opettaja olimme luokassa.opettaja kysyy olenko kiinnostunut naisista.sanoin että olen.opettaja oli 30v ja seksikäs.hänellä oli toppi,huppari,tiukat farkut.hän oli laiha ja iso tissinen.Hän sanoi että täällä on kuuma.oli kyllä itselläkin kuuma.hän otti hupparin pois ja näin sen tissivaon.hän istui tietokoneella ja minä siinä vieressä.minulta putosi vihko lattialle ja opettaja nosti vihkon.hän varmaan näki että minulla seiso.oli kulunu 10minuuttia.opettaja sanoi:minulla koskee niskoja ja voisitko sinä hieroa minua.vastasin:voin.olin hieronu opettajaa ja sitten hän sanoi minun vuoro.Hän näki seisovani kaluni ja häpesin.No se sanoi:haluatko tuhman jälkiistunnon.vastasin:kyllä.no menimme maahan ja opettaja otti vaatteeni pois ja otti itseltään vaatteet pois.kaluni oli ihan kovana.no veti minun kaluni sisäänsä ja sanoi:pane mua!työnsin pitkillä vedoilla ja nopeasti.opettaja otti munani suuhun ja imi sitä.se tuntui hyvältä.laukasin sitten.no lopetimme sitten puuhamme ja lähdin tyytyväisenä kotiin.seuraavana päivänä liikuntasalissa harrastimme seksiä.

    • poikaqwe

      Olin 15v poika.koulu loppu ja opettaja pyysi minua tuleemaan hänen luoksee .No menin hänen luokse.siellä huomasin että siellä oli toinen opettaja hänen luonaan.ne olivat seksikkäitä Minttu 30v ja Minna 34v.niillä oli mustat hiukset ja hyvät rinnat.No ne anto minulle kahvia.Mintulta putosi joku moniste "tahallaaan" näin hänen tissivaon.siinä hetkessä minulla alkoi kyrpä seisomaan.Ne taisivat huomata seisovan munani.Minna sanoi joku "pikkuinen haluaa leikkiä".Vastasin:niin taitaa.Minna otti housuni pois ja otti munani suuhun.Minttu otti omat vaatteet pois.Minna lopetti suihin oton ja otti vaatteet pois päältä.olimme kaikki alastin ja menimme sänkyyn.Minttu halusi kaluni heti pilluun. Tunsin kuin lasti lähti liikkeelle.No sitten oli Minnan vuoro.Aloin työntämään pitkillä vedoilla pillua kohti.Lastini meni pilluun ja se tuntui ihanalta.Lähdin sitten kotiin naiset halusivat lisää.

      • Näin on marjat

        Ja sitten heräsit. Tuli pyykkiä äidin pestäväksi.


    • Onneton elämä

      Jos hän kirjoittaa välillä taululle näin KUNNES HÄN HALUAA TEHDÄ JOTAIN TÄYSIN SELVÄKSI TYHMILLE SAATANEN OPPILAILLE!!!!!!!!!!!!

    • tositapahtuma

      Tarina alkaa tylsästä koulupäivästä tylsällä yliopistollani. Oli vain tavallinen päivä, enkä osannut odottaa, että näin voisi käydä...

      Istun yleensä eturivillä luennoissa. Tällä kertaa luentoa piti tavallista komeampi uros. Tutkiskelin häntä näin kaukaa myhäilevin katsein, ihaillen hänen mahtavaa kroppaansa. En voinut uskoa silmiäni, sillä hänen farkuista näki selvästi, että kyseessä ei ollut mikään pieni veijari... Päässäni pyöri vain yksi asia: esiaviollinen seksi. Tunsin itseni tosi likaiseksi ja tuhmaksi.

      Luennon loputtua, törmäsimme sattumalta käytävässä, ja muistiinpanoni lensivät ilmoihin. Ystävällinen uros kuitenkin tarjoutui auttamaan:" Anteeksi, voinko mitenkään korvata tätä?" Hermostuneena en saanut sanoja suustani, sillä olin todella paineissa. Opettaja huomasi tämän ja sanoi:" Ehkä voin lievittää hermojasi kahvila, opettajain huoneessa?" Kyllä se sopii, minä mutisin posket punaisina. "Seuraa minua", mies sanoi myhäilevästi.

      Saavuttuamme huoneeseen, opettaja sulki oven ja kysyi minulta ratsastus harrastuksestani. Kiusallista, sillä opettaja huomasi My little pony-paitani. Vastasin kieltävästi. Opettaja vaikutti kovin pettyneeltä. Sen jälkeen hän meni kyykkyyn pöydälle, väänsi paskat lautaselle ja tarjosi sitä minulle. En voinut kieltäytyä tarjouksesta. Minulla rupesi seisomaan, ja opettaja alkoi kiihottua. Huomasin hänen intohimonsa kun häneltä valui kuolaa suusta ja hän örisi. Hän otti pölynimurin esiin, pisti sen päälle, ja tunki ison munansa imurin sisällyksiin. Muna oli ihan tomuinen. Kiihotuin liikaa ja tunkeuduin hänen paskaiseen ja likaiseen anukseensa. Pistimme leivänpaahtimen päälle ja menimme saunaan.

      Tarina saa mielenkiintoisen käänteen, kun käymme IKEA:ssa harrastamassa seksiä varastossa kaupan sulkeudutta. En tiedä vieläkään, miten pääsimme livahtamaan vartioitten ohi. Otin hänen perseensä suihin ja putsasin sen harjalla. Harja tuntui hänen mielestään hyvältä, joten aloimme seurustelemaan.

      Jo kaksi kuukautta myöhemmin, hän synnytti jo ensimmäisen lapsensa. Nimesimme hänet Robiniksi.
      Mutta emme voineet aavistaa, että Robinin kohtalo olisi täten sinetöity... Vihaan työtäni XXX

    • opettajani

      Koulussani oli seksikäs opettaja.Oli aika tumma mutta seksikäs.hän käytti mini hametta ja toppia.kun koulu loppu,muut menivät kotiin ja opettajani pyysi jäämään minut luokkaan.Hän oli varmaan nähnyt kun olin tuijotellu hänen tissiään.olivat joku c-kuppikoko.No hän tuli syliini ja sanoi:haluan sinut sisääni.No heitimme vaatteet pois ja nuolin hänen pilluaan.Hän meni lattialle ja laitoin munani sisään.tunsin kun lasti lähti liikkeelle.No sitten lasti tuli sellaisella voimalla että munani olisi jäännyt pilluun.no lopetimme siihen.tulihan sitä melkein joka päivä sekstailtua opettajani kanssa.Hänen uskonto ei ollut islam.

      • ...

        "Hänen uskonto ei ollut islam,"

        Lol. Mahtava loppukaneetti tuohon realistiseen ja täysin toteen tarinaasi.


    • naisasialooseri.

      Joku vaan on kertonut työskentelevänsä peruskouluSSA. Opettajan pätevyydestä ei ole ollut puhetta. Veikkampa että tyyppi on ennemminkin koulunkäynnin ohjaaja kuin opettaja.

      • ----------

        Muistaakseni joku liikunnanope.


      • ------------

        Hän on kertonut kyllä opettavansa lukuaineita(-kin)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe