Oliko liikaa yhdelle päivälle?

:D hyvää kesää

Aamu alkoi treenillä reipas tunnin kuntoilu sessio sen jälkeen 3km lenkki tosin vain kävellen sen jälkeen täydentäväksi vielä pieni 4km pyöräilylenkki sen jälkeen vielä siivosin! Oon vähän ylipainoinen ja yrittänyt tehdä jotain tarkoitus olisi tuota pientä reppua saada vielä vähän pienemmäksi siis mahaa. Lämmin päivä hiki tuli ja virtaa ainakin jos nyt muuta hyötyä ei sitten ole. Sitten haluaisin kysyä vielä erästä asiaa riittääkö tämä pienimuotoinen kuntoilu ja se että vähän kattoo mitä syö vai olisko esim. rasvanpolttajista apua?

5

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raw

      Tollasia päiviä 5-6 viikkoon ja muistaa vaan juoda vettä tasasesti koko päivän, ni Kyl sillä alkuun pääsee:)

    • tsemppiä

      Ei ollut liikaa yhdelle päivälle. Luultavasti kuntotasollesi juuri mainio tapa aloittaa liikuntaharrastus, ja matkaa, intensiteettiä ja aikaa voi pidentää/koventaa sitten myöhemmin. Kunhan saat tuosta tavan niin alku on oiva.

    • Kunto harrastaja

      Tämä kuuma helle rajottaa kuntoilemista, että ei ainakaan päivän kuumimpaan aikaan viitti alkaa kuntoilemaan.
      Paras vaan siirtää ulos kuntoiluvälineet ja tehdä ulkona lihaskunto harjoituksia vasta myöhään illalla tai aamuyöllä.
      Onhan siinä oma tunnelma tehdä lihaskunto liikkeitä pihalla.
      Vähän vilposempaa on klo 21-07.30 välinen aika, kun lämpötila on jopa alle 20.
      Kämpässä on niin lämmin 28 astetta, ettei siellä kertakaikkiaan pysty lihaskunto harjoituksia tekemään.

      Sen vaan on huomannu, et kuntoilu kannattaa, kun tukalassa helteessäkin jaksaa paremmin, kuin silloin, kun ei harrastanut kuntoilua.
      Joten täytyy jatkaa kuntoilua helteestä riippumatta.

    • bmi

      Mietin samaa. Tänään yhteensä puolitoista tuntia kävelyä, varmaankin reilut kahdeksan kilometreissä. Sen lisäksi crosstrainerilla vedin kaksi puolen tunnin pätkää, kilometrejä tuli tietokoneen mukaan yhteensä 9.4.

      Tiedä sitten oliko tuossa liikaa.

    • Hyvä ohje mielestäni kuntoilun aloittelijalle ja painonpudottajalle on et` kun alkaa tuntumaan olo pahalle niin se riittää sille päivälle....muuten jumppailut voi loppua lyhyeen.

      Eiköhän painonpudottajillekin rasvanpolttoon ole liikunta paras....ja katsoo mitä nenun alle purtavaa laittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe