Rahat palautettiin Visa Electronille, Milloin näkyvät tilillä?

Worried?!

Osaako kukaan sanoa, kun maksoin hotellin Jenkkeihin Visa E:llä 3kk sitten (ei siis katevaraus) ja nyt peruin varauksen ja sain kuitin hotellista, että rahat on palautettu kortilleni viime tiistaina. Olen ollut yhteydessä Nordeaan ja tiedustellut asiaan ja rahat eivät vielä näy. Tietääkö kukaan missä ne rahat nyt ovat ja kauan kestää, että ovat takaisin tilillä (1600$).

15

2226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+6

      Täällä kukaan ei tiedä. Hotellisi ja pankkisi saattavat tietää.

      • Worried?!

        Ei varmaan tiedä, ei.. Mutta jos jollain sattuisi olemaan kokemusta samankaltaisesta tilanteesta. Pankkini (Nordea) ei tiennyt ja hotelli osasi sanoa vain, että rahat on heiltä jo lähtenyt..


    • Feed6

      "Osaako kukaan sanoa, kun maksoin hotellin Jenkkeihin Visa E:llä 3kk sitten (ei siis katevaraus) ja nyt peruin varauksen ja sain kuitin hotellista, että rahat on palautettu kortilleni viime tiistaina."

      Palautustapahtuma on jossakinpäin VisaNET järjestelmää. Nordean tulisi nähdä tuo halutestaan nopeammin kuin se tulee tilillesi. Läpimenoaika voi olla jotain 20.pv luokkaa parhaimillaan. Jos lähetti rahat Visa Money Transferilla tulisi rahojen tulla tilille, mutta Nordea tietää parhaiten missä ovat.

    • Worried?!

      Niin luulisi tietävän, mutta eivät osanneet sanoa mitään. Sanoivat vaan, että näkevät rahat samaan aikaan kun minä, mutta eivät osanneet sanoa kauan menee

      • seppotaalasmaaaa

        voi mennä jopa 21 päivää. syytä en muista. toivottavasti opit että electron on paska kortti. aikuistu sinäkin ja hommaa debit credit tai edes se electron kortti. muussa tapauksessa kannattaa reissailut jättää kokonaan väliin.


      • sepposutimaaa
        seppotaalasmaaaa kirjoitti:

        voi mennä jopa 21 päivää. syytä en muista. toivottavasti opit että electron on paska kortti. aikuistu sinäkin ja hommaa debit credit tai edes se electron kortti. muussa tapauksessa kannattaa reissailut jättää kokonaan väliin.

        nyt meni sepille puurot ja vellit sekasi. siis edes se debit kortti.


    • luotto1

      Tämän takia kannattaisi olla luottokortti/maksuaikakortti. Luottolaitos olisi palauttanut huomattavan paljon nopeammin summan tilille ja he hoitavat saatavat myyjältä.

      Mutta eihän kaikki taida saada luottokorttia/maksuaikakorttia.

      • ismotaalasm

        Ei niin, eikä kuulukkaan. Kaikki kun eivät osaa hallita talousasioitaan järkevästi.


    • Worried?!!

      Nyt rahat näkyvät tililläni, mutta jostain syystä en saa niitä pankkiautomaatilta ulos. Voisiko joku kertoa, mikä on korttini salasana, kyseessä on Visa Electric luottokortti, jossa 100 euron luottosumma valmiina ja nostettavissa sekä Angry Birds kuvat, jotka ei nekään toimi vaikka oon ostanu pelin ja maksanu kans samallakin. Apua äkkiä ku pitää saada kaverille velat veks koska se on velkaa mulle eikä maksa.

      • 2+15

        Kokeile 1111.


    • peura1

      voiko ruohonleikkuriin jättää öljyt talveksi sisään

      • Tietysti..

        joku onneton perillinen saattaa muuten käyttää sitä seuraavana kesänä ilman öljyä. Näin ainakin itse ajattelen. Tosin fiksu vaihtais sinne moottoriin puhtaat oljyt ja suodattimen. sekä voitelisi kaikki liikkuvat osat.

        Ei tule ylläreitä jos ei olisikaan ottamassa sitä enää ensi keväänä käyttöön jostakin sattuneesta syystä, eihän sitå ihminen tiedä mitä sattuu ja tapahtuu

        . Näin ajattelen kaikkien asioitten suhteen, ettei tule kenellekään ikäviä yllätyksiä.


      • Jouluvalot ne vasta
        Tietysti.. kirjoitti:

        joku onneton perillinen saattaa muuten käyttää sitä seuraavana kesänä ilman öljyä. Näin ainakin itse ajattelen. Tosin fiksu vaihtais sinne moottoriin puhtaat oljyt ja suodattimen. sekä voitelisi kaikki liikkuvat osat.

        Ei tule ylläreitä jos ei olisikaan ottamassa sitä enää ensi keväänä käyttöön jostakin sattuneesta syystä, eihän sitå ihminen tiedä mitä sattuu ja tapahtuu

        . Näin ajattelen kaikkien asioitten suhteen, ettei tule kenellekään ikäviä yllätyksiä.

        ikäviä onkin viikkailla omiin laatikoihinsa. Joka kerta miettii, että vieläköhän niitä seuraavana jouluna aukoo, vai aukooko joku mu. Siksi olen koittanut laittaa mahdollisimman fiksusti ja helposti purettaviksi kaikki.

        Antaa hyvän vaikutelman kun ei ole huolimatonta jälkeä jättänyt....


    • timo titäväinen

      syssymmällä sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe