Voiko Suvarnabhumiin saapuessa törmätä lähteviin matkustajiin?

Onko pelkoa?

Vaikka oon siellä useamman kerran käynyt niin en nmuista oliko yt kulkeeko saapuvat matkustajat samaa hallia kuin lähtevät?

Kävi niin hullusti että vaimon ystävä on tulossa sieltä takas Suomeen ensi viikolla samana aamuna kun itse menen sinne, eli lentää sitten samalla koneella tännepäin millä minä menen.

Vaimolle valehtelin lähteväni työmatkalle Hong Kongiin, mitä se ei ihmettele kun joudun oikeastikin käymään siellä työmatkalla aika usein, mutta oikeasti olen tietysti menossa pariksi viikoksi Pattayalle rentoutumaan.

Olisi vähän noloa jos törmään lentokentällä vaimon ystävään, joka on kaiken huipuksi tulossa vaimolle kylään pariksi päivää sillä aikaa kun minä olen "työmatkoilla".

10

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha neuvo

      ei ole

      Ja kun otat kunnon tulohumalan päälle jo koneessa, kukaan ei tunnista sinua.

    • ..............

      Ellei vaimosi ystävätär istu jo lähtöaulassa odottamassa finskin koneen lähtöä ja itse tulossa koneesta ulos, silloin hetken näköyhteys.Kannattaa siis piilotua liikalihavien hua hiniin matkaavien taakse.

      • näin on

        Ei silti näe ketä koneesta tulee kun kaikki menee putkeen ja vielä kerroskin on eri eli tulevat 2 ja lähtö on 1 krs.


      • näkee taatusti
        näin on kirjoitti:

        Ei silti näe ketä koneesta tulee kun kaikki menee putkeen ja vielä kerroskin on eri eli tulevat 2 ja lähtö on 1 krs.

        Huh Huh. siis siirtyykö Finnairin kone toiselle portille kun matkustajat ovat poistuneet koneesta. No ei varmasti poistu. saapumis- ja lähtöportti on sama. Sen putken jälkeen näkee Thaimaasta poistuvat istumassa lähtöaulassa. Jos olisit käynyt Suvarnabhumin kentällä niin tietäisit. Jouduthan käyttämään kaksia rullaportaitakin turvatarkastuksen jälkeen.


      • takuu juttu
        näkee taatusti kirjoitti:

        Huh Huh. siis siirtyykö Finnairin kone toiselle portille kun matkustajat ovat poistuneet koneesta. No ei varmasti poistu. saapumis- ja lähtöportti on sama. Sen putken jälkeen näkee Thaimaasta poistuvat istumassa lähtöaulassa. Jos olisit käynyt Suvarnabhumin kentällä niin tietäisit. Jouduthan käyttämään kaksia rullaportaitakin turvatarkastuksen jälkeen.

        Ei tietenkää kone mitään porttia vaihda mutta tulevia ei voi nähdä kun he menevät 2 krs tuloaulaan ja lähtö on 1 krs eli kerrosta elempana. Vai näetko kerrosten läpi?
        Mahdoton nähdä ketä Finnairin koneesta tuli tai ketä siihen on lähdössä samaan aikaan. Älä ala minua neuvoa ja on muuten käyty yli 30 kertaa että tiedän takuulla tämän asian.


      • since 1978
        takuu juttu kirjoitti:

        Ei tietenkää kone mitään porttia vaihda mutta tulevia ei voi nähdä kun he menevät 2 krs tuloaulaan ja lähtö on 1 krs eli kerrosta elempana. Vai näetko kerrosten läpi?
        Mahdoton nähdä ketä Finnairin koneesta tuli tai ketä siihen on lähdössä samaan aikaan. Älä ala minua neuvoa ja on muuten käyty yli 30 kertaa että tiedän takuulla tämän asian.

        Sitten olet A) tyhmä B) sokea. Jengi jotka on lähdössä finnairin koneessa istuvat lasiseinäisessä odotustilassa jota lähtöaulaksi kutsutaan. Ne jotka tulevat lentokoneesta ulos näkevät putkesta tulon jälkeen nämä masentuneet paluulennon odottajat hetken. Tullaanhan siinä taxfree alueen jälkeen liukuportaita alaspäin ja sen jälkeen rappusia alaspäin ennenkuin lähtöaulaan pääset. Yli 20 lentoa Suvarnabumilta ja Don Muengiltakin saman verran. Eli aloittajalle pieni riski on olemassa.


      • naurattaa taas
        takuu juttu kirjoitti:

        Ei tietenkää kone mitään porttia vaihda mutta tulevia ei voi nähdä kun he menevät 2 krs tuloaulaan ja lähtö on 1 krs eli kerrosta elempana. Vai näetko kerrosten läpi?
        Mahdoton nähdä ketä Finnairin koneesta tuli tai ketä siihen on lähdössä samaan aikaan. Älä ala minua neuvoa ja on muuten käyty yli 30 kertaa että tiedän takuulla tämän asian.

        No nyt vaan olet täysin pihalla, vaikka sen 3(0) kertaa oletkin muka käynyt. Tuloaulaankin saapuessa nouset passintarkastukseen loivaan ylämäkeen. Mutta sitähän et kovan kännin vuoksi huomaa olethan menossa selvästi Hua hiniin.


      • huvittaa
        since 1978 kirjoitti:

        Sitten olet A) tyhmä B) sokea. Jengi jotka on lähdössä finnairin koneessa istuvat lasiseinäisessä odotustilassa jota lähtöaulaksi kutsutaan. Ne jotka tulevat lentokoneesta ulos näkevät putkesta tulon jälkeen nämä masentuneet paluulennon odottajat hetken. Tullaanhan siinä taxfree alueen jälkeen liukuportaita alaspäin ja sen jälkeen rappusia alaspäin ennenkuin lähtöaulaan pääset. Yli 20 lentoa Suvarnabumilta ja Don Muengiltakin saman verran. Eli aloittajalle pieni riski on olemassa.

        Turha teidän kanssa on tästä väitellä eli ole sinä siinä uskossa missä olet. Kovin outoa on että miten näkyy kun ollaan eri kerroksessa. Lentoasemalla on 4 kerrosta mutta sinähä et sitäkään tiennyt.


      • onko vaikeaa ?
        huvittaa kirjoitti:

        Turha teidän kanssa on tästä väitellä eli ole sinä siinä uskossa missä olet. Kovin outoa on että miten näkyy kun ollaan eri kerroksessa. Lentoasemalla on 4 kerrosta mutta sinähä et sitäkään tiennyt.

        Kun lähdet kotimatkalle taxfree alueen jälkeen laskeudut liukuportailla yhden kerroksen alaspäin, eikö ? Sen jälkeen kävelet eteenpäin kävelysiltaa pitkin ja menet taas liuskaa tai rappusia käyttäen Check in tiskille.Eli taas yksi kerros alaspäin., eikö ? Se on samassa kerroksessa kuin maahan saapuvat ihmiset ja koska siiinä on lasi seinä josta näkee maahantulijat ja päin vastoin.


    • on meitä

      laita paperipussi päähän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe