käytöstavat

jaana40vee

Paljastaako mies heti käytöstapansa mennäkseen tyhjin käsin treffeille naisen luokse ? Tyyliin, "tässä mä nyt oon". Nuorissa miehissä jotakin voi päästää läpi sormien, mutta vanhemmissa sietäisi olla jo opittua ! Minun kohdalla tämä ainakin on heti este suhteen alkamiselle, olkoonpa mies kuinka komea tai rikas ! Ensivaikutelma on tärkein !

10

136

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naikkoinen

      Täh? Minä olen 43-vuotias nainen, eikä ole koskaan tullut mieleenkään että treffeille pitäisi viedä jotain, saati olettanut että toisen pitäisi tuoda. On joku joskus tuonut jotain pientä, mutta musta se oli vähän hassua, vaikka tietysti ilahduttavaa ja kiitin. Mutta treffeillähän ollaan tapaamassa toista kiinnostavaa ihmistä eikä niinkään tavaraa kantamassa. Eri asia sitten jos menee sukuloimaan tai ystävän luokse, jota harvoin näkee. Mutta ei silloinkaan pitäisi olla oletus ja silloinkin mielellään jotain käytössä kuluvaa, kuten kahvipaketti tai syötävää, josta tietää että toinen tykkää ja käyttää.

    • mies vaan

      Vietkö sinä treffikumppanillesi eli miehelle jotakin ekoilla treffeillä? Tasa-arvoa arvon naiset!

    • Herrasmies on eri...

      Fiksu aikuinen mies tuo ruusuja ja/tai viinipullon! Olen tavannut sinkkuna 50 ollessani tähtävästi vain fiksuja ja hyvän käytöstavan omaavia miehiä!

    • kiltti mies.

      Ostan naiselle 50 ruusua ja kallista viiniä jos pääsen joskus treffeille. Ei tarvii ainakaan pettyä sitten rumaan naamaani niin paljon kun voi vetää kännit jos ei siedä minua.

    • 12+9

      Ei tulisi mieleenkään kutsua miestä ensitreffeille kotiini.

      • 2+13

        No ei tulisi minullekaan mieleen kutsua ketään ensitreffeille kotiini. Kuka nykyaikana on niin naurettavan hyväuskoinen että päästää ventovieraan kotiinsa? Ei ole miehet minullekaan koskaan mitään kannelleet. Nykyinen mieheni ei jaksanut edes pukeutua kunnolla vaan ilmestyi vanhoissa verkkareissa ensi treffeille. Ei ole senkään jälkeen panostanut mitenkään, että on ollut alusta asti rehellinen.


      • Herrasmies on eri...

        Huomasin kommenttini jääneen hiukan kesken sillä en minäkään ketään kutsunut/huolinut kotiin ihan ensimmäiselle treffeille. Normaalisti oli tavattu muutamia kertoja jo ulkona ja sitten kutsuin vasta kotiini!

        Kuten mainitsin niin täydelliset herrasmiehet olivat kyseessä! Ensimmäinen toi 7 kirkkaanpunaista pitkää ruusua ( hänet olin tavannut jo 10v. aikaisemmin yhteisten ystävien luona, mutta välillä emme tavanneet välimatkasta johtuen) jatapaaminen oli ensimmäinen kodissani, toinen herra toi kuohuviiniä pullon ja kolmas sekä myös seurustelusuhde nykyisinkin toi valkoviiniä pullon.

        Aikuinen koulutettu mies hallitsee kohteliaisuussäännöt ja tietää aikuisen naisen niitä arvostavan!


    • Jep! Siksipä minä menen aina treffeille matkalaukun kanssa. Eihän sitä koskaan tiedä, jos ne venähtävät pidemmäksikin aikaa!

    • Lahjuksilla piparii?

      Kyllähän monet miehet tuovat kortsun mukanaan, joten se on sitä antamisen iloa! :D

      Mut vakavasti, että joku tuomitsee toisen ihan vain pelkän lahjuksen perusteella??? Joku suklaarasia tai viinipullo voisi kertoa aidosti miehestä että pitää huolta naisestaan?

      Itse kannatan pidempiaikaista tutustumista, joka kertoo paljon paremmin toisesta kuin lahjukset...

    • zelll

      Nettideiteissä on niin paljon bimboja, jotka odottavat ties mitä lahjoja ja ilmaista iltaa hyvässä ravintolassa jo eka tapaamisella.

      Saa minun puolestani olla, en minä heidän kanssa suhteeseen edes ala eikä seuraavia treffejä tule. Kyllä sitä pitää sen verran naisella olla myös huomaavaisuutta, ettei aloita loputonta vaatimista jo ensimmäisillä tapaamisilla.
      Arvostan huomaavaisuutta ja rentoutta yhtä paljon kuin vihaan vaativuutta, joten toiselle kertaa yksi seula on jo läpäisty ja voin jotain viedäkin ja tarjotakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe