käytöstavat

jaana40vee

Paljastaako mies heti käytöstapansa mennäkseen tyhjin käsin treffeille naisen luokse ? Tyyliin, "tässä mä nyt oon". Nuorissa miehissä jotakin voi päästää läpi sormien, mutta vanhemmissa sietäisi olla jo opittua ! Minun kohdalla tämä ainakin on heti este suhteen alkamiselle, olkoonpa mies kuinka komea tai rikas ! Ensivaikutelma on tärkein !

11

562

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14#2

      Heitä tyhjin käsin naisen luokse meneviä lienee aivan liiaksi, Käytöstavoista viis kunhan pääsisi helman alle. Kukkakimppu kera kuoharipullon lienee liika monelle miehelle. Saati tarjoaisi, maksaisi alkuun jotain, ym ym ym.

    • jaana40vee

      Kerran kohdalle osui mies joka tuli vain, asusteli pari päivää, unohti aina lompakon missä rahaa tarvitsi, ja joi ostamansa kaljatkin vielä ennen lähtöä, ettei vain jäisi yhtään kaappiin. Kyllä mietin siinä vaiheessa, että ei ole todellista ja mitä on nykyään tämä ihmisten käyttäytyminen ! Ja sitä, että mistä imuroin näitä luusereita :)

      • Ei jäänyt ikävä

        Minulle ex-treffimies toi sentään kahdesti jotain tullessaan kylään :-D Kyläkertoja luonani oli lukuisia ja ruuat ja juomat oli talon puolesta eli minun kukkarostani... Ensimmäinen kerta kun sain mitään, oli kun mies toi vanhan väljähtyneen viininlirun pullosta, jonka olin itse vienyt hänelle mennessäni kylään. Reilu desi oli jäljellä, mutta hän reippaasti sen pyöräili toiselta puolelta kaupunkia tuliaisiksi minulle.

        Toisen kerran tullessaan iltaa viettämään hän toi avaamattoman viinipullon. Hän oli sen itse saanut muualta lahjaksi, ei ostanut, ja sen hän oli kertonut minulle jo kun hän pulloa ylpeästi kotonaan minulle esitteli,mutta ei silloin siitä tarjonnut (koska oltiin hänen kotonaan niin tarjoilu oli niukkaa:). Hän ojensi pullon eteisessä minulle,niin oletin että se oli siis lahja minulle. Itselläni oli kuitenkin jo avattu viinitonkka josta nautimme ruuan kanssa viiniä, joten tuliaispulloa ei illan aikana avattu.Niinpä mies lähtiessään koppasi pullon mukaansa pöydältä, kun oli avaamaton!!!

        Muitakin uskomattomia tarinoita olisi tästä tyypistä, mutta näillä helteillä ei pidä rasittaa verenpainettaan liikaa.


      • nuukajussit goodbye
        Ei jäänyt ikävä kirjoitti:

        Minulle ex-treffimies toi sentään kahdesti jotain tullessaan kylään :-D Kyläkertoja luonani oli lukuisia ja ruuat ja juomat oli talon puolesta eli minun kukkarostani... Ensimmäinen kerta kun sain mitään, oli kun mies toi vanhan väljähtyneen viininlirun pullosta, jonka olin itse vienyt hänelle mennessäni kylään. Reilu desi oli jäljellä, mutta hän reippaasti sen pyöräili toiselta puolelta kaupunkia tuliaisiksi minulle.

        Toisen kerran tullessaan iltaa viettämään hän toi avaamattoman viinipullon. Hän oli sen itse saanut muualta lahjaksi, ei ostanut, ja sen hän oli kertonut minulle jo kun hän pulloa ylpeästi kotonaan minulle esitteli,mutta ei silloin siitä tarjonnut (koska oltiin hänen kotonaan niin tarjoilu oli niukkaa:). Hän ojensi pullon eteisessä minulle,niin oletin että se oli siis lahja minulle. Itselläni oli kuitenkin jo avattu viinitonkka josta nautimme ruuan kanssa viiniä, joten tuliaispulloa ei illan aikana avattu.Niinpä mies lähtiessään koppasi pullon mukaansa pöydältä, kun oli avaamaton!!!

        Muitakin uskomattomia tarinoita olisi tästä tyypistä, mutta näillä helteillä ei pidä rasittaa verenpainettaan liikaa.

        Oliko miehen nimi Juha? Kovin tutun kuuloista toimintaa, heh ;)


    • tonkihottinen

      Minun kirjeystävä esitteli itsensä, että asia tuli ymmäretyksi ja yhteistyön katsoin päättyneeksi. Enhalua ensitreffeillä kuulla vaihevuosikitinöitä.
      jätän ne mieluusti jollekkin toiselle.

    • rahanainen

      Voi jösses miten pihejä miehiä-mä olisin antanut kympin ja sanonut että ota-sä oot selvästi sen tarpeessa mutta mene nyt! Äläkä tule takaisin---

    • hyväntahtoinen mies

      kun menin naisen luokse niin toin hänelle suklaata, naisen kysyi oli että miksi?
      itse olin vähän ihmeissäni tuosta reaktiosta..

    • kohtelias jäbä

      Olen aina huomioinut naisia lahjoilla ja kukilla. Ovat pitäneet kovasti. Vaikka olisi ollut sitten jälkikäteen huomannutkin että ei ole ollut edes sopiva niin pääasia että naisella jää positiivinen mielikuva. On tullut sitten kehuja entiseltä seurustelukumppanilta että olet hyväsydäminen mies. Kyllähän se hyvätapaisuus tulee hyvänä itselle takaisin kun on tehnyt hyvää jollekin ihmiselle sydämestä ja vilpittömästi. Joillekin kohteliaisuus on liikaa lipevyyttä vaikka se olisikin itselleni luontevaa. Kyllä kokonainen viinipullo on sen verran edullinen että se on kohteliasta ostaa tuliaiseksi.

    • vain Suomessa

      Suomalainen "kunnollinen" mies: tulee tyhjin käsin yökylään ja yrittää vielä sexiä ilman kumia. Aamulla vetelee jääkapin tyhjäksi lähtiessään ja kyselee koska vois tulla uudestaan.

      • pitäkää mulkkunne!

        Ja käy jättipaskalla, jättää vetämättä, ja mulkku on pyyhkäisty salusiiniin.

        Jostain kumman syystä nämä samat örkit loukkaantuvat, jos ei heille osta tuliaisia...


    • 12 + 17

      Siinä mitään tuliaisia tarvita puolin eikä toisin, jos jutusta jotain tulee niin sitten ehditään yhdessä nauttimaan vaikka mistä. Minullekin nainen toi ihan turhaan kahvipaketin, vaikka tiesi etten edes juo kahvia, mutta kun "on tapana". Höh, ihan suotta. Taidan viedä saman paketin takaisin, tiedän että huumori kestää ja siksi meillä homma toimiikin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe