Remontin osamaksu tortulla

lihakissaltapiiloon

Olen pätevä remppareiska. Nyt tarjottu remppaa aineellisesti köyhän naisen huusholliin. On tosi vähän rahaa hänellä. Olen miettinyt viitsisikö ehdottaa osan työpalkoista suorittamisesta ns. luonnossa. Nainen on kuitenkin aika iloluontoinen, ja se ehkä olisi mahdollista hänenkin puolestaan? Miten on naiset, passaisiko teille ehdottaa, oletuksella että kumpikin on vapaa, ollaan vaitiolotaitoisia ja rehellisiä. Ja reilu peli. Paljonko mielestänne voisi yhdellä kiksillä kuitata, olisiko 50e? Kertokaa kokemuksistanne, tai mitä olette kuulleet näin kuitatun. Molempien etu, eli winwin! :)

5

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D LOL

      ei viddu mage :D

    • 13+2

      Olennainen kysymys on KUINKA vastenmielinen naisen mielestä olet. Ilmeisesti melkoisen vastenmielinen koska et saa seksiä muuten kuin rahasta tai tarjoamalla siitä rahanarvoista palvelua. Kovin fiksukaan et voi olla koskapa postaat tällaisen kysymyksen "suhteen aloittaminen" palstalle.

      Ehdottaisin siten että tekisit ainakin parin sadan euron edestä töitä yhtä nopeaa panoa vastaan. Naisellehan et mitä ilmeisimmin pysty mitään muuta tosiaan tarjoamaan kuin niitä remonttihommia.

    • mek

      Aika halvalla nainen myisi ja semmoinen 200-500€ kerta on hyvä hinta ja nainen arvostaaitteään ettei ihan karkkiraholla hommaa ryhdy. Kysyppä itseltasi että paljonko sinä mies ottaisit jos joku nainen sinulta haluaisi seksiö ostaa.

    • järki käteen

      Lähdetäänpäs nyt kuitenkin siitä olettamuksesta, että naisella on rahaa sen remontin teettämiseen koskapa on sitä kysynyt. Nainen kyllä itse ehdottaa, mikäli haluaa suorittaa maksua muuten. Sinä itse jos menet tuollaisia ehdottamaan, maineesi remonttimiehenä kärsii aivan varmasti. Mieti sitä kannattaako työmahdollisuuksiansa pilata tyhmyydellä.

    • ap.

      No, kuitenkin nyt vedin naista viikseen perjantaina töiden jälkeen. Ja tilanne kiihoitti kumpaakin! Nainen oli ihan märkä. Uusataan varmaan ensi viikolla! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe