Reissaavat naiset

45587855

Mikä ihme siinä on että miltei jokainen profiili jonka avaan niin rakastetaan reissaamista? Hakevatko naiset ulkomaailta munaa vai mikä siinä on?
Ei mun kavereista kovin moni ole maailmanmatkaaja.
Vai näyttääkö se profiilissa vaan niin hienolta että ollaan tälläsia avarakatseisia maailmanparantajia & diippien kulttuurien tutkijoita?

Itseä ei matkustelu juuri jaksa kiinnostaa niin jää monet hyvät profiilit siihen.

35

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfrtyguhjikopl

      En todellakaan hae munaa vaan kokemuksia. Maailmassa on älyttömän monta paikkaa, jotka haluan nähdä, vuoria, kanjoneita, saaria, kaupunkeja... Haluan nähdä ne ja haluan nähdä millaista elämä on muualla, maistella paikallisia ruokia, jutella ihmisten kanssa... Lomaromanssit tai edes "etelänmatkat" eli valmismatkat eivät kiinnosta. Nyt on kaksi viikkoa siitä kun palasin tähän astisen elämäni huikeimmasta luontokohteesta ja seuraava reissu on lokakuussa, se on taas kaupunkiloma.

      Minä en vaadi mieheltä että hänen pitäisi matkustella mutta kerron kyllä profiilissani että itse matkustelen aina kun on aikaa ja rahaa.

    • 45587855

      Hyvä tietysti jos pidät itseksesi matkustelusta. Mä oon ajatella asian niin että jos asia on kovinkin tärkeä niin olis toivottavaa että se elämänkumppanikin osallistuu.

      • sdfrtyguhjikopl

        Tietysti sitä toivoisi että elämänkumppanin kanssa voisi jakaa rakkaan harrastuksen mutta jos ihminen muuten kolahtaa niin ei se hänen matkustamattomuudestaan jää kiinni.


    • le21

      Ai, minusta miehet matkustelee, lentää laskuvarjolla ja kulkee kanjonissa ja reissaa kamputseassa. Matkustelu on kivaa kyllä mutta yritän välttää saastuttavaa lentämistä, ihan kotimaa yleensä riittää.

      Olis sellainen mies hakusessa joka viihtyisi vaikka ihan mökillä. Siinä olisi luontoa kerrakseen. Yksin en mökillä viihdy, pitää vissiin myydä koko paska pois.

    • kotona hyvä

      Itse puolestani en ymmärrä että aina kun kiinnostuisin edes alustavasti jostain miehestä, tämä ilmoittaa että aikoo muuttaa seudulta tai koko maasta pois. Asun mielestäni ihan kivassa paikassa suuren kaupungin vieressä, täällä on sekä luontoa että citykulttuuria tarjolla. Mutta ei kelpaa miekkosille, pois pois vaan pitää päästä.

      Ja sitten sitä on vaan tämmöinen luuserijuntti kun ei itsellä ole jotain unelmia ja suunnitelmia joihin kuuluu jatkuva liikekannallaolo.

    • 45587855

      le21: Kaikki miehet tykkää mökkeilystä vaikkei sitä ehkä profiilissa mainitse.
      Ja rohkeesti vaan vaikka ihan itekseen. Mä ainaki tykkään. Mikäs sen hienompaa kun saa ihan rauhassa olla ja puuhastella omiaan. Syksyllä sitten sienestämään jne..

    • hyisaaakeli

      Jos itse olet ahdasmielinen ja viihdyt vain kotona sohvalla, miksi luulet että reissaaminen on jotain huonoa??? eli kun sua ei kiinnosta joku asiaa niin muut ovat omituisia??? Ei ihme että sinkku olet, ja varmasti ikuisesti pysyt. Hyi.

      • kerosin

        Reissaaminen ilman järkevää tarkoitusta on hanurista.
        Maailma tuhoutuu ihan muutenkin, eikä ihmisen tarvitse haahuilla pitkin poikin köyhiä maita hupijutuilla. Liity SPR:ään ja tee elämästäsi arvokasta.

        Kaikenlaisia kommentteja.


      • lässyttäjä
        kerosin kirjoitti:

        Reissaaminen ilman järkevää tarkoitusta on hanurista.
        Maailma tuhoutuu ihan muutenkin, eikä ihmisen tarvitse haahuilla pitkin poikin köyhiä maita hupijutuilla. Liity SPR:ään ja tee elämästäsi arvokasta.

        Kaikenlaisia kommentteja.

        Jos näkisit muutakin maailmaa ehkä et olisit noin urpo.

        Mutta kai muistat että itsekin sen maailman jokaisella sekunnilla tuhoat, tekisit jotain arvokasta maapallolle, kuolisit vaikka pois. Nyt tuhlaat resursseja ja vielä noin itsekkäästi roikumalla ilman mitään tarkoitusta netissä. Häpeäisit, liity SPRään ja tee jotain hyvääkin., kun noin tarkkaa ja tunnollinen olet maailman tuhoutumisesta.


    • kesä kaikilla

      Käyn joskus, keväällä/syksyllä kaupunkikohteissa, mutta
      mökki on paras paikka rentoutua ja en tarkoita mitään
      viinalla läträämistä.

      Olen törmännyt muutamaan mieheen, jotka taas eivät
      välitä mökkielämästä juurikaan, mutta jokainen tyylillään
      ja täytyy vain jatkaa etsintää.

      Kaikki ei pidä kaikesta.

    • 5+18

      Kyllä lähes joka naisen profiilissa tuo lukee ja vie ainakin oman mielenkiintoni profiiliin. Ihmettelen miten näillä usein myös työttömillä on edes varaa reissata monta kertaa vuodessa kun normi työläisenäkään ei rahaa liiemmälti jää pakollisten menojen jälkeen.

    • nähty on

      Kysehän on kuka sen yleensäkin maksaa?
      Yleensäkin kun näkee pariskuntia kauppareisuilla se on mies joka sen lompakon ottaa esille tässä tasa-arvon maassa....

      • 17+5

        Tarkoitatko että miehet kustantavat sinkkunaisten matkustelun? aloittaja kai puhui sinkuista?


    • Jokainen tyylillään

      Egon kohotusta ja trendeilyä se on.

      Kyse on toki myös kokemuksien keräämisestä, mutta myös siitä että halutaan esittää itsensä avarakatseisina ja maailmaa nähneinä maailmankansalaisina joilla on varaa hullutella ja nauttia "vapaudesta".

      Aika harkitsevasti itse matkustelen koska ei ole varaa.

      Huomannut että jos naisilta kyselen matkoista jne. niin sieltä tulee usein aika masentavan vähän mitään erityistä mitä olisi koettu.

      Mutta pitipähän pyörähtää vaikkapa Pariisissa.

      • Jokainen tyylillään

        Kaverini esitti teorian että matkustelun ja reissaamisen kyselyllä mm. mieheltä salakavalasti kartoitetaan miehen "vapaa katseisuutta" sekä taloudellista taustaa eikä niin että yritetään selvittää sovitaanko yhteen mm. kiinnostuksen kohteiden osalta.


      • 10+13

        Minä olen joskus /- 10-vuotiaana aloittanut karttakirjojen ja erilaisten matkailijoiden (esim. naparetket) elämänkertojen lukemisen ja tehnyt listaa paikoista joissa haluan käydä.

        Jos se on jonkun miehen mielestä egon kohotusta ja trendeilyä niin sittenhän emme joka tapauksessa sovi toisillemme joten kumpikaan ei menetä kun emme kohtaa nettideiteissä.


    • strategi69

      Kannattaa aina vastata käyneensä monissa paikoissa työmatkan kiireiden lomassa tutustumassa alueiden erikoisuuksiin pikaisesti ja että on monta kertaa käynyt mielessä, että tänne pitää tulla joskus tulevan puolison kanssa. Näin pystyy antamaan helposti kuvan, että on varakas ja avarakatseinen. Nainen kiinnostuu, tutustuminen alkaa, päädytään yhdyntään ja lopulta voi todeta, että "tällanen perus pitkäaikaistyötönhän mää oikeesti oon..." Siinä tunteet punnitaan tosissaan ja yleensä jo tässä vaiheessa selviää, onko yhteinen tulevaisuus tiedossa. Jostain syystä kaikki deittailemani naiset ovat arvostaneet rehellisyyttä ja loukkaantuneet valehtelustani... :-)

    • reissurakastaja

      Rakastan reissaamista, vaikka se tapahtuisi kerran kymmeneen vuoteen.

      Reissaamisen rakastaminen ei tarkoita, että useita kertoja vuodessa matkustetaan, vaan se voi tarkoittaa vaikka yhtä Tallinnan risteilyä vuodessa tai työmatka-ajelua autolla puoli tuntia suuntaansa, joka voi olla jonkun mielestä sitten huippuihanaa.

      Itse reissaan vuodessa kerran etelään ja pari kertaa risteillen Ruotsiin. Rakastan näitä reissujani, joten rakastan reissaamista :D

      • no mutta ja mutta

        Jos käy vaikka kerran vuodessa Tallinnassa, niin pitääkö
        moinen luokitella reissaamiseksi.

        Minä näen reissaamisen siten, että kun on tultu matkalta,
        niin aletaan suunnittelemaan uutta ja se tarkoittaa todella
        useita kertoja vuodessa.

        Toiset käy samassa paikassa vuodesta toiseen, eipä
        sellainen matkailu avarra, jos katselee samoja palmuja
        joka matkalla.

        Mitä hauskaa, muuten on turistirysissä, itse koen sellaisen
        ahdistavana, sen verran tulinuorempana kokeiltua, ettei
        jaksa enää vähempää kiinnostaa.


      • reissurakastaja
        no mutta ja mutta kirjoitti:

        Jos käy vaikka kerran vuodessa Tallinnassa, niin pitääkö
        moinen luokitella reissaamiseksi.

        Minä näen reissaamisen siten, että kun on tultu matkalta,
        niin aletaan suunnittelemaan uutta ja se tarkoittaa todella
        useita kertoja vuodessa.

        Toiset käy samassa paikassa vuodesta toiseen, eipä
        sellainen matkailu avarra, jos katselee samoja palmuja
        joka matkalla.

        Mitä hauskaa, muuten on turistirysissä, itse koen sellaisen
        ahdistavana, sen verran tulinuorempana kokeiltua, ettei
        jaksa enää vähempää kiinnostaa.

        Onkos tullut mieleen, että ihmiset näkevät ja kokevat asiat eri tavalla ;)

        Maailman kuvan avartumiseen ei tarvitse edes kovin pitkää reissua tehdä, ihan vaikka pyöräreissu kotikulmilla voi olla hyvinkin avartavaa.

        Turistirysiä ei olisi, jos ei olisi niitä turisteja, jotka tykkäävät rysistä. Eikös se ole ihan luonnollista olla menemättä rysiin, jos ne kokee ahdistavana. Kukaan ei pakota niihin menemään, mutta paljon on niitä, jotka tykkäävät rysistä. Kukin tavallaan..

        Minusta vaikuttaa siltä, ettet ole kovin avartunut, kun kaikkien pitäisi olla sen mukaisia, mistä itse tykkäät ;D


      • no mutta ja mutta
        reissurakastaja kirjoitti:

        Onkos tullut mieleen, että ihmiset näkevät ja kokevat asiat eri tavalla ;)

        Maailman kuvan avartumiseen ei tarvitse edes kovin pitkää reissua tehdä, ihan vaikka pyöräreissu kotikulmilla voi olla hyvinkin avartavaa.

        Turistirysiä ei olisi, jos ei olisi niitä turisteja, jotka tykkäävät rysistä. Eikös se ole ihan luonnollista olla menemättä rysiin, jos ne kokee ahdistavana. Kukaan ei pakota niihin menemään, mutta paljon on niitä, jotka tykkäävät rysistä. Kukin tavallaan..

        Minusta vaikuttaa siltä, ettet ole kovin avartunut, kun kaikkien pitäisi olla sen mukaisia, mistä itse tykkäät ;D

        No, kyllä minä olen käynyt avartavilla matkoilla em.
        Canadassa ja siellä tuli nähtyä useampikin kaupunki
        myös Bort Albernin saari. Vieraanvaraisuus oli ihan huippua.

        Kun suunittelee itse matkansa, niin saa enempi irti.


    • -M45-

      "Kyse on toki myös kokemuksien keräämisestä, mutta myös siitä että halutaan esittää itsensä avarakatseisina ja maailmaa nähneinä maailmankansalaisina joilla on varaa hullutella ja nauttia "vapaudesta".

      Itselleni ainakin kyse on pelkästään kokemuksista ja elämyksistä. Tässä iässä en enää tunne tarvetta esittää kenellekään yhtään mitään.

    • ……….

      Kyllä pitää olla ihmisellä tympeä ajatusmaailma, jos matkustelusta tulee ensinnä mieleen, että munaa sieltä haetaan…

    • idealisti

      Minäkin rakastan reissaamista ja ihannekumppaninikin matkustelisi mielellään vähintään pari kertaa vuodessa. Matkustelun ei kuitenkaan tarvitse olla nimenomaan ulkomaan matkustelua, kotimaassakin on jo paaaljon nähtävää ja koettavaa. Ulkomaanmatkailussa minua mm. islanti, saksa, kanada, venäjä, peru, thaimaa, afrikka ja moni muukin niiden kulttuurien, nähtävyyksien ja ihmisten takia. Seksiturismia en harrasta ollenkaan. En minäkään kyllä mikään maailmanmatkailija ole (koska ei ole varaa) vaikka rakastankin matkustamista.

    • Matka-martta

      Matkustelua kalliimpaa on hankkia mökki, ylläpitää sitä ja hankkia joka vuosi jotain uutta kapistusta sinne. Mulla ei ole mökkiä, enkä sellaista edes halua. Joskus ollaan vuokrattu kimpassa viikoksi ja se riittää vallan hyvin sitä elämää.
      Mutta tykkään matkustella omin päin siellä ja täällä. Matkustaisin enemmänkin, mutta rahavarat ei anna myöten. Vielä olis Australian manner näkemättä.

      Mulle siinä ei ole mitään trendikästä, erikoisuuden tavoittelua tai munan hakemista. En ota paljon edes kuvia, matkamuistoista tai tuliaisista puhumattakaan. Enkä esittele muille kokemuksiani, ne ovat minun omiani, muut voivat hankkia omansa. En voisi kuvitella elämää miehen kanssa, joka ei lähtisi minnekään kanssani ja viettäisi kaiket vapaat mökillä. Ahdistuisin sellaisesta yhteiselämästä.
      Siksi on hyvä mainita tämä jo heti profiilissa. Ei tule pettymyksiä puolin eikä toisin. Mitä väärää siinä on?

      • 7+18

        Matkailua ja mökkeilyä ei voi missään määrin mitata keskenään. Ja vaikka mitattaisiinkin niin halvempaa mökkeily todellakin on matkailuun verrattuna. Jos suhteutetaan tuhansien eurojen viikon ulkomaanmatka viikon mökkeilyyn on euro määrissä järkyttävä ero.
        Ärsyttää kun sun ainoa vertaaminen tällä palstalla matkustus asioissa on liittää se mökkeilyyn. Sama kun vertaisi shakin pelaamista lintujen bongaamiseen.


      • säälittävät
        7+18 kirjoitti:

        Matkailua ja mökkeilyä ei voi missään määrin mitata keskenään. Ja vaikka mitattaisiinkin niin halvempaa mökkeily todellakin on matkailuun verrattuna. Jos suhteutetaan tuhansien eurojen viikon ulkomaanmatka viikon mökkeilyyn on euro määrissä järkyttävä ero.
        Ärsyttää kun sun ainoa vertaaminen tällä palstalla matkustus asioissa on liittää se mökkeilyyn. Sama kun vertaisi shakin pelaamista lintujen bongaamiseen.

        jep ja mökkiä pitää vielä ostaa ja siitä pitää pitä hoitaa...

        Kyllä mua kiinnostaa käydä eri maissa katsomassa miten siellä ihmiset elää, eikä vaan tässä ahdistuneiden ihmisten kesken Suomessa tarvi hiljakseen mökissä istuskella ettei kellään olisi mitään sanottava.

        Ihmiset ku ovat niin katkeria kaikesta vaikka se ei yhtään liikuttaisi heidän omaa elämää.


    • Matka-Martta

      No ei todellakaan ole halvempaa. Mökin ostohinta ja ylläpito jaettuna käyttövuosille on melko suuri. Matkustaa voi niin monella tavalla, ei ole pakko asua viiden tähden hotelleissa ja lentää ensimmäisessä luokassa.
      Kyllä niitä voi verrata keskenään, kun kumpaakin käytetään lomailuun. Ja lintujen bongaus ja shakin peluukin on kumpikin harrastuksia, niitäkin voi vertailla.

      Valintoja, valintoja, niitä tehdään joka asiassa. Ja valintojen tekeminen kertoo jotakin persoonallisuudesta ja se taas on parisuhteessa se oleellisin asia.

      • IkisinkkuDeittaaja

        Kyllä todellakin on mökkeily halvempaa!! Tuosta itse jankkaisin vaikka maailman tappiin. Jokainen mökkeilijä ei osta mökkiä vaikka sellainen on. En myös minäkään vaikka koko ikäni olen samassa mökissä mökkeillyt. ja täällä mökkeilen loppu ikäni. Rempat, puutarhan hoito yms luonnistuu osaavalta pilkka hinnalla kun itse osaa tehdä eikä tarvitse ammattimiehiä niihin. Puut tulee omasta metsästä millä kuitataan lämmitys kustannukset. Pien harraste kone hankinnat oman mielen mukaan on mökkeilystä erottava asia eikä kaikilla ole edes sitä pari heppasta tohatsua kummosempaa konetta rannassa kalareissuja varten että lyön vaikka millaisen summan tahansa vetoa että mökkeily on taatusti sun maailmaa saastuttavaa hupi matkailua halvempaa ja ekologisempaa.


      • Matka-Martta
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Kyllä todellakin on mökkeily halvempaa!! Tuosta itse jankkaisin vaikka maailman tappiin. Jokainen mökkeilijä ei osta mökkiä vaikka sellainen on. En myös minäkään vaikka koko ikäni olen samassa mökissä mökkeillyt. ja täällä mökkeilen loppu ikäni. Rempat, puutarhan hoito yms luonnistuu osaavalta pilkka hinnalla kun itse osaa tehdä eikä tarvitse ammattimiehiä niihin. Puut tulee omasta metsästä millä kuitataan lämmitys kustannukset. Pien harraste kone hankinnat oman mielen mukaan on mökkeilystä erottava asia eikä kaikilla ole edes sitä pari heppasta tohatsua kummosempaa konetta rannassa kalareissuja varten että lyön vaikka millaisen summan tahansa vetoa että mökkeily on taatusti sun maailmaa saastuttavaa hupi matkailua halvempaa ja ekologisempaa.

        Se mökkeily on sun harrastus ja jos olet sen ja metsät perintönä saanut, niin se ei ole se tavanomaisin konsti omistaa mökki. Useimmat sen ostavat kalliilla hinnalla.
        Mutta kun se puiden pilkkominen ja rempan tekeminen vuosi toisensa jälkeen ei ole kaikkien mieleen.
        Sanot hupimatkailua. Mitä sitten, olisinko jotenkin parempi ihminen, jos veren maku suussa painaisin lomallakin siellä mökissä ja puskissa töitä tehden? Avartaisiko se maailmankuvaani?
        Jos mulla nyt sattuu olemaan kohtuullisen hyvät tulot, niin käytän ne itse haluamallani tavalla. Maailman saastumisesta puhuminen lentomatkailun yhteydessä on niin jeesustelua ja pikkuhippusia kaiken muun länsimaisen saasteen rinnalla, että siitä ei edes viitsi puhua. Sen lisäksi, että me saastutamme omat maamme, me ulkoistamme saastuttamisen ostamalla halvalla maista, joissa ei ole mitään ympäristömääräyksiä. Tämänkin oivaltaisit, jos olisit jossain mökkiä kauempana käynyt. Ja tekisit sen jälkeen eettisiä valintoja kaikissa hankinnoissasi. Ei niitä halvimpia.


      • IkisinkkuDeittaaja
        Matka-Martta kirjoitti:

        Se mökkeily on sun harrastus ja jos olet sen ja metsät perintönä saanut, niin se ei ole se tavanomaisin konsti omistaa mökki. Useimmat sen ostavat kalliilla hinnalla.
        Mutta kun se puiden pilkkominen ja rempan tekeminen vuosi toisensa jälkeen ei ole kaikkien mieleen.
        Sanot hupimatkailua. Mitä sitten, olisinko jotenkin parempi ihminen, jos veren maku suussa painaisin lomallakin siellä mökissä ja puskissa töitä tehden? Avartaisiko se maailmankuvaani?
        Jos mulla nyt sattuu olemaan kohtuullisen hyvät tulot, niin käytän ne itse haluamallani tavalla. Maailman saastumisesta puhuminen lentomatkailun yhteydessä on niin jeesustelua ja pikkuhippusia kaiken muun länsimaisen saasteen rinnalla, että siitä ei edes viitsi puhua. Sen lisäksi, että me saastutamme omat maamme, me ulkoistamme saastuttamisen ostamalla halvalla maista, joissa ei ole mitään ympäristömääräyksiä. Tämänkin oivaltaisit, jos olisit jossain mökkiä kauempana käynyt. Ja tekisit sen jälkeen eettisiä valintoja kaikissa hankinnoissasi. Ei niitä halvimpia.

        Olen mökkeilyn lisäksi käynyt niin euroopassa kun jenkkilässäkin pohjoismaista ja venäjästä puhumatta ja kaiken tarvittavan olen nähnyt joten voin rentoutua rauhassa mökilläni lomat tekemättä mitään muuta kuin harrastaen. Mökki ei ole mikään työleiri kuten katkerat mökittömät haluaa asian ilmaista.
        Ota selvää perus lentokoneen keski kulutuksesta verrattuna yksityis autoiluun niin lopettaisit tuon saastuttamisesta inttämisen. On melkoisen suuri jalanjälki jonka reissaamisellasi jätät paskaksi tuleville sukupolville ja siihen ei sun porvari asenteesi vaikuta mitään.


    • huups

      Yks mies, oli laittanut matkailun harrastustensa joukkoon,
      mutta todellisuudessa oli käynyt elämansä aikana kerran
      ruotsinristeilyllä. Kotimaassakaan häntä ei saanut mihinkään,
      halusi nyhjätä samoissa nurkissa.

      En itsekkään ole mikään reissuhullu, mutta välillä on
      hyvä ottaa etäisyyttä ja katsella ympärilleen.

      Munaa saa kotimaassakin, jos sen perässä on. Katkeraa
      vuodatusta aloittajalta ja aikansa elänyt käsite.

    • luotu liikkumaan

      Tottakai.
      Reissaan paljon koska keräilen MUNIA! Kaikenkokoisia, värisiä, kaikista maailman maista. Tottakai.
      Ensimmäinen ajatuksenikun aamulla herään, on MUNA. Samoin viieinen kun nukahdan illalla. Maailmani pyörii MUNAN ympärillä.

      Joopa. onhan näitä jotka viihtyy siellä tutussa turvallisessa ahtaassa tynnyrissään, ja suotakoot se heille.
      Itse tahdon kiertää muutakin kuin tahkoa ja elää!
      Hirvittää ajatus nuppineulan päähän mahtuvasta elämästä!

    • mie?

      Aloittaja varmaan huomaa tästä keskustelusta, että se reissaaminen kannattaa laittaa sinne profiiliin ja jos ei itse siitä pidä, niin ei lähesty näitä naisia.
      Mökkeilijän ja reissaajan maailmankuvat ovat liian kaukana toisistaan.

      • piikkimatto-63

        Miksi pitää luoda vastakkainasettelu mökkeilyn ja matkailun välille? Ainakin itse vietän kesästäni vain noin viikon ulkomailla, kyllä aikaa olisi myös mökkeilylle ja viihtyisin erittäin hyvin hiljaisuudessa mökillä, kaukana hulinasta. En tosin välttämättä omaa mökkiä koskaan ole ostamassa, saahan noita vuokrattua jos haluaa.

        Oma toiveeni olisi löytää mies, joka haluaa matkustella yhdessä, mutta en edellytä mieheltä matkustushalukkuutta, kunhan hyväksyy sen että minä reppureissaan muutaman kerran vuodessa. Matkani maksan itse, en todellakaan kaipaa niille "sponsoria".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3047
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2886
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2068
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1795
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1492
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe