Ruotsin kruunut ja Suomen eurot

tietämätön

Hei! Tässä olin viikonlopun ruotsissa. Minulla on Visa Electron. Noh Ruotsissahan on kruunuja näin. Nostin ruotsissa rahaa ja maksoin kortillani. Niin kysymys kuuluu, Vähenevätkö minun tililtäni rahat euroina vai kruunuina? Esim. Jos tililläni olisi nyt 1000 rahaa, ja nostaisin ruotsissa rahaa 300 KRUUNUA joka on euroina 30 euroa. Niin olisiko tililläni sen jälkeen 700 vai 970? Auttakaa minua ja kertokaa. D:

15

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskomatonta.

      En voi vastata tähän koska on kertakaikkiaan täysin mahdotonta että kysymys olisi tosissaan esitetty.

      Sinulle on kuitenkin myönnetty Visa Electron, joten et voi olla ihan lapsikaan.

      Siltä varalta että jollain ihme ilveellä olisit tosissasi: yritäpäs nyt ihan itse miettiä tuota asiaa. Mikä on loogista, järkevää ja ainoa mahdollinen vaihtoehto?

    • tietämätön

      Ihan tosissani minä kysyn. Olen teini. Mutta olisi kiva jos vastaisit... Pliis vastaa. Se auttaisi minua todella paljon!

      • Nyt tiedät

        Juu sulta vähennetään aina se itse summa.

        Eli kun käyt Japanissa ja ostat esim. nuudeliannoksen jonka hinta euroiksi käännettynä on 20 euroa niin sulta otetaan tiltilä 2600 koska se hinta jeneissä on sen 2600.

        Ihan varma kanssa.


      • Ikuinen kiertolainen

        Ei se ole pelkästään 30€ siihen tulee komissiot päälle.


    • tietämätön

      Oikeastikko?

      • tietoo on...

        Ihan aikuisten oikeesti! Eipä sitä Japania turhaan sanota yhdeksi maailman kalleimmaksi maaksi.
        Näissä teineissäkö on se Suomen tulevaisuus? Ei oikeen vakuuta. Mitä siellä peruskoulussa nykyään oikeen opetetaan?


    • tietämätön tietää

      no just joo.. eli menetin tililtäni 300 euroa kun nostin ruotsissa 300 kruunua?.. äh.. ei koulussa tälläisesta ole puhuttu :D siksi niin tietämätön olin..

      • Nyt tiedät

        Joo mutta pääsit tosi halvalla itse asiassa! Ajattele että ennen kuin oli euroa niin yksi tuttu osti Italiassa käydessään käsilaukun joka oli hänestä tosi halpa eli noin 50 markkaa Suomen rahassa (kysy mummolta jos et muista mikä on markka) mutta kun kotiin pääsi niin vietiin tililtä yli 16 000 kun se maksoi liiroissa sen verran! Tuo tuttu sitten joutuikin tosi suuriin rahavaikeuksiin ja päätyi sillan alle dokaamaan kolinaa (jälleen, kysy mummolta mikä on kolina).


    • oikea paikka

      Oli todellakin tyhmä kysymys, aivan oikealla palstalla siis.

    • reissaaja1

      Hyvä juttu! Päivä on pelastettu. Mekin käytiin taannoin Turkissa vanhan liiran aikaan. Porukan lasku oli 2 100 000 liiraa. Kyllä siinä oli myöhemmin kotona maksamista. Piti ottaa 25 vuoden laina. Vieläkin on paljon jäljellä. Mene seuraavalla kerralla Englantiin. Tulee halvemmaiksi. En suosittele esim. Islantia. Harmi että nyt Latvia on eurossa.

    • jos vielä sittenkin?

      Makeaa naurun kihinää!
      Kylläpäs on jollain sytyttänyt!

      Vielä enemmän naurattaa, jos tämän takana sittenkin on joku vakavissaan kysyjä?

      Mahtaako silloin olla maailman ihmisten touhulla minkäänlaista tulevaisuutta?
      Porukkahan kävelee vaikka pommin päälle jos joku sanoo että sillä voi ratsastaa!!!

    • 14+2+2

      enpä ymmärrä tuota edellistä, miksi pitää vielä enemmän naurattaa jos kysyjä on vakavissaan, hupainenhan tää juttu on ja osin vastauksetkin mutta jos se pienenpieni mahdollisuus että kysyjä on tosissaan niin kyllä ne valuutat käännetään euroiksi ennenkuin tiliä veloitetaan.

    • voiv oi

      tietenkin euroina se Suomessa tililtä lähtee eli kruunun kurssin mukaan. Kyllä näin tyhmää kysymystä en ole ennen lukenut. Eikä se kruunu on n. 10 kertainen?

    • ei tietoa

      Ei mitään tietoa. En osaa sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe