PS3 pelejä 14-vuotiaalle

PS3 games

Suositelkaa PS3 pelejä, mielellään toiminta ja seikkailu pelejä, mutta muunkinlaiset käyvät.

25

154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gamer4ever

      No vaikka Sly Cooper.

    • tyttö98

      Assassins Creed
      Uncharted
      the Last of Us
      Sly Cooper

      Siinä parhaat.

      • juuson99

        Toi on oikees toi tyttö


      • .....

    • Minä

      Gta V ja Mimecraft Ps3 Edition

      • juuson99

        NICE


    • :))

      call of duty chost

      • :))

        *ghost


    • Hekeke

      Ikärajan puolesta suosittelen Ratchet & Clank-pelejä, Sly-sarjaa, Okamia(teknisesti ei ole ps3 peli vaikka voikin ostaa PSN kautta) ja ehdottomasti kannattaa kokeilla DC Universe Onlinea, jos supersankarit ja MMO kiinnostavat.

      Ala-ikäisenä K-18 pelien pelaaminen on kuitenkin yli-arvostettua, koska varmasti ehdit niitä pelaamaan sitten täysi-ikäisenä. CoD ja GTA5 ovat myös aivan liian yli-arvostettuja(koska jee aseita ja räiskintää ja verta ja kaikkea, mikä järkyttää vanhempia!-meininki on lapsellisinta ikinä).

      • brasil

        Gta on ok, kunhan vaan osa pelata oikein. Eli ei: mennään strippibaariin ja tapetaan kaikki. Sellainen on 8v meininkiä. Pelataan juonta jne. Gta neljässä on hyvä juoni. Ps. Pelaan FIFAa joka päivä. Huippupeli. Rakastan jalkapalloa!


    • makutakuu

      terraria on hyvä mä ainaki oon iha koukussa siihen ja jos ostat pyydä ystäväks makutakuu on myös gta v

      • toinen 14.

        Seikkailua? -Skyrim.


    • Diss

      Kaikki Codit.Fifa 14 Ja änäri14 myös Sly on hyvä....öö...GtaV

    • jep12

      Sonic Unleashed
      Little BIg Planet 1-2
      Grandturismo 5-6
      Uncharted 1-3

    • Dovahkiinn

      Tomb Raider, Elder Scrollsit (Skyrim, Oblivion, Morrowind...), The Last of Us, Beyond: Two souls, Alice: Madness returns, Dragon Aget...
      Onhan näitä.

      • ASSassin47

        Hitman Absolution.


    • juujustsillee

      Skyrim.

    • OSU ON SIMPPELI

      OSU! ON LIIAN VAIKEA PELI SE ON TIETOKONEELLE

    • MoiPitääMennä

      WATCH_DOGS, Modern Warfaret ja Gran Turismo 6

    • ...

      gta 5, codit ja gt 6

      • Skyrim!!

        Skyrim! Aivan ehdottomasti! :D semmonen keskiaikaan sijoittuva vapaan maailman roolipeli, voi tehdä mitä vaan!! :) suosittelen ehdottomasti


    • jopsu2005

      mun mielestä little big planet 2 koska siinä on seikkailua luontitila jossa voi tehä kaikkee mitä muutenki ja paljon enemmän. oma tekemät kentät voi julkaista muide n pelattavaksi ja kenttiä voi etsiä jolloin löytää helpommin. se on 7v peli. sen tekijät ovat MM eli media modecule ja sumo dicital. pelaan sitä joka päivä. siinä saa pinssejä. siinä on hienoja dlc asuja joita voi panna päälle.siinä voit myös koristella alustasi kenttiäsi planeettojasi ja asujasi. little big planet 3 on tulossa marraskuu 26 2014 enkä malta odottaa sitä sillä siinä on paljon uutta.muummuassa uusia hahmoja kenttiä tarroja toimintoja ja muuta.

      • FutisIsBest

        LBP? pelasin sitä 7-9 vuotiaana. Fifat Ja PESit on parhaita


      • ajopelit kunniaan
        FutisIsBest kirjoitti:

        LBP? pelasin sitä 7-9 vuotiaana. Fifat Ja PESit on parhaita

        Gran turismo 5-6 jos kaipaa kunnon ajopeliä tai need for speed rivals-most wanted jos kaipaa kunnon takaa-ajoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe