intiimialueen karvoitus

apua tarvitseva

Moi 15 vuotias tyttö pyytäisi apua ja neuvoja tällaiseen ongelmaan kuin alapään karvojen kasvaminen. Ne kenellä on mielessä tulla vastaamaan "ei niistä karvoista tule tummempia, paksumpia tai leviä minnekkään, se vaan tuntuu siltä sheivauksen jälkeen" niin voivat jättää sen sanomatta, koska tässä tilanteesaa en usko siihen enkä tarvitse sitä tietoa.

Niin että ongelmana on se, että karvat ovat alkaneet leviämään muuallekkin kuin häpykummulle ja häpyhuuliin. Tein myös sen virheen, että ajoin karvat peppuvaosta, nyt tuntuu sänki ikävältä siellä. Sitten samalla pelottaa että poikaystäväni tuntee piikikkään sängen pepussani, kun harrastamme seksiä tai huomaa siellä karvoja.. Pelkään myös että karvat alkaa kasvamaan pakaroille, enkä pysty käyttämään enään esim. stringejä.

Ja tuosta kun sanoin että karvat ovat alkaneet leviämään niin sekin pelottaa, että joku huomaa sen. Itseäni se vaivaa todella paljon jos olen vaikka uimassa, en haluaisi ottaa housuja pois ja jos otan niin pidän pyyhettä edessä. No mutta miksi noin? Siksi koska mulla on alkanut karvoitus jo aika kauan sitten kasvamaan nivusten yli, olen koittanut nyppiä niitä, mutta joskus pinsetit saattaa vahingossa nypätä ihoa niin, että tulee veripilkku.. Sitten siihen saattaa jäädä edellisestä nyppimiskerrasta jäänyt lyhyt musta karva, minkä näkre mutta caikea nyppiä. Karvat ovat mustia, paksuja ja erittäin huomattavia. Sitten kun sheivaan häpyhuulten päältä ni vedän vielä sheiverill niiden sivuilta taaemmas koska sinnekkin "pakaroiden alapuolelle" alkanut kasvamaan karvoja reisiä kohti. En pysty olemaan rannalla bikineissä tai poikaystävän edessä alushousuissa jalat koukussa koska karvat näkyvät. Ja ne näkyvät vielä shortseissakin jos on jalat koukussa.. Mietin että en uskalla sheivata jos tumma ja paksu karvoitus alkaa levitä vielä leveämmälle alueelle..

Toivoisin että voisitte kertoa miten näistä pääsisi eroon, tämä on kolauttanu jo pahasti itsetuntoa, kun en uskalla olla rannalla bikineissä tai men uimaan kaverien kanssa koska ne näkyvät. Onko olemassa mitääb mikä harventaisi karvan kasvua, vähentäisi sitä oaljon ja loppuenlopuksi melkein kokonaan? Hävittäisi ne huomaamattomiin? Kotikonstein pitkäksi ajaksi pois ilman että "karvaraja" leviää leveämmäksi. Ja tämä oli sekavaa teksiä koska kirjoitin puhelimella, auttakaa jooko?

4

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mävaan

      Wax Them off, This is What I say.

    • 2x2x2
    • Karvahanuri

      Mun neuvo on että:



      Kirjoita tietokoneella.

    • sokerointi paras

      Sokerointi kosmetologilla on paras keino. Karvat kasvavat pehmeämpinä takaisin, joten sheivauksesta tulevaa sänkeä ei muodostu ja myös tulehduksia on vähemmän. Vahausta en suosittele, sillä se rikkoo ihoa, enkä myöskään aikaa vievää nyppimistä. Ei toimi kumpikaan ainakaan mulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe