Oletteko tehneet kaikenne?

mmñnnnnmmmmmmmmmmmmm

Oletteko tehneet kaikkenne sinkkuuden lopettamiseksi, moniko rehellisesti tunnustaa ettei ole ja näin ollen itsessään vika?

Itse tunnustan olevani liian passiivinen ja haluton uusien ihmisten tapaamiseen.

123

637

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ljkzhdkljf

      En ole laskenut rimaa enkä laske!

    • Ikisinkku M

      Jaa kaikkenne, kun ajattelee miten paljon moni tekee nettitreffailuineen ja muineen niin en kai ole tehnyt murto-osaakaan mutta kotoa saa tulla hakemaan :)

    • -M-

      Jos ajattelen sitä paljonko on voimia jäljellä nyt, niin olen tehnyt jotakuinkin kaikkeni. Tietysti voimia on tullut tuhlattua vääriin asioihin ja vääriin ihmisiin. Omia mokia on valtava määrä ja tottahan niistä joutuu myös kärsimään.

    • 20+15

      Lopettamiseksi? En toki, miksi ihmeessä kun on hyvä näin :)

    • ht palstavisiitillä

      Kyllä. Myönnän täysin että sinkkuuteni on omaa vikaani eikä kenenkään muun.

      Osa vioista on kyllä ihan niitä geneettisiä syntymässä saatuja - kuten se ujo ja introvertti luonne, huono supliikkitaito ja riittämätön pituus ja ulkonäkö.

      Mutta vähintään yhtä suuria vikoja on nirsous (yritän saada parempaa naista kuin mihin on omilla ominaisuuksillani varaa), elämänvalinnat (työhön ja muuhun täysin turhaan ajanvietteeseen panostaminen) ja se etten ole ymmärtänyt käyttää aikaa suhteen aktiiviseen etsimiseen silloin kun siihen oli vielä ihan hyvät mahdollisuudet (eli vaikkapa silloin joskus 25-30v iässä).

      Nyt yritän sitä tilannetta korjata oikein urakalla, mutta todella vaikeaa se on kun näin myöhään siihen havahtuu. Kun vaikeaa se olisi ollut silloin aiemminkin.

    • Gammaromeo

      En ole tehnyt kaikkeani. Mutta varmaankin olen tehnyt enemmän kuin ikäiseni sinkkumiehet keskimäärin. Enkä ole myöskään halunnut "myydä" omia arvostuksiani ja periaatteitani.

    • unelmoijatyttö

      En minäkään tehnyt kaikkeni, koska en halua antaa periaatteistani periksi. Toki olen oppinut katsomaan paljon avarammin ja joustamaan monissa asioissa, ei olla niin ennakkoluuloinen, mutta juuri niistä tietyistä arvoista aion pitää kiinni, koska tiedän että vaikka joustaisin, en olisi silloin onnellinen ja suhde ei kestäisi. Sitä tässä sitten toivoo, että joku päivä sielukumppaniin törmäisin.

    • Ei mikään?

      Kokolailla.

      Toisaalta, aina voidaan kysyä että mikä on tarpeeksi paljon?

    • mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Kun moni tunnustaa olevansa nirso niin pitää sitten kysyä että mitä olette tehneet saadaksenne kriteerinne täyttävän?

      Itse myöskin tunnustan tuon epärealistisen nirsouden, mutten ole tehnyt tuon riman ylittävien eteen muuta kuin korkeintaan heittänyt viestillä netissä ja vain muutaman kanssa keskustellut livenä.

      • ht palstavisiitillä

        Niin. Siis toi "nirsous" on vähän suhteellista.

        Oma nirsous todellakin on sillä tasolla että pystyisin sietämään jopa melko ärsyttävää luonnetta naiselta jos nainen olisi vain sopusuhtainen tai vain hieman ylipainoinen. Ei tarvitsisi olla edes naamaltaan erityisen kaunis.

        Tai toisaalta myös se lihava nainen kelpaisi jos luonne olisi mukava eikä ärsyttävä.

        Ja YH-äiti ei saisi mielellään olla. Eikä alkoholisti tai narkkari. Jotkut mielenterveysongelmat naisella vielä menisivät jos olisivat lieviä.

        Muilta osin se nyt on lähinnä kokonaisuus kun ratkaisee, mutta nuo ylläolevat asiat käytännössä määrittelevät sen minimitason.

        Ei nyt mitenkään kovin "nirsot" vaatimukset. Keskivertomieheen verrattuna taitaa olla melko alhaiset vaatimukset minulla nykyään.

        Mutta samalla olen kuitenkin aivan liian nirso suhteessa siis siihen mitä itse pystyn naisille tarjoamaan (kun ottaa huomioon miten nirsoja naiset on, ja mitä naiset mieheltä vaativat).

        Ja mitäkö olen tehnyt saadakseni kriteerini täyttävän? Ainakin olen käynyt nettideiteillä. Ja olen jutellut baareissa naisille. Mutta baarissa en vielä ole onnistunut niitä kriteerit täyttäviä naisia saanut kiinnostumaan. Pelkästään niitä kriteereitä täyttämättömiä.

        Myönnän että en ole tarpeeksi tehnyt kumpaakaan. Siis baareissa juoksemista ja nettideittailua... Tähän saakka siis.

        Pitäisi varmaan asettaa jotkut tavoiteet seuraavaksi vuodeksi. Vähintään kerran viikossa baariin. Ja baarissa on pakko yrittää jutella aina vähintään yhdelle naiselle. Tuosta kertyisi ehkä joku 50-100 naista joiden kanssa vuoden aikana tulisi baarissa juteltua. Ja varmaan jotkut suunnilleen 100-200 tylyt pikaiset pakit tulisi vuoden aikana kerättyä. Jippii, hubaa! :D

        Ja vähintään 200 eri naisen kanssa nettideitissä viestittelyä. Tuosta pitäisi saada aikaiseksi se arviolta 20-40 live-deittiä vuodessa (kun arviolta joku 10-20% viestittelyistä johtaa ainakin yksiin deitteihin saakka).

        Aloituksia tohon päästäkseen joutunee tekemään jonkun 400. Eli yli yhden per päivä. Perustan nämä arviot aiempiin lyhyisiin nettideitti kokemuksiin. Olen oppinut jo miten noi nettideitti prosentit saa noinkin "hyviksi". (Eli noin yksi kymmenestä - kahdestakymmenestä aloituksesta johtaa deitteihin. Naisten näkökulmasta ehkä säälittävä deitti-prosentti, mutta tavis-lookki miehen näkökulmasta mielestäni hyvä saavutus.)

        Kiireinen vuosi tulee jos tuota noudatan. Mutta toteutettavissa jos ryhdyn työttömäksi pummiksi. (Muutoin ei kyllä aika riitä.)
        Saattaa olla vuoden jälkeen pää aika hajalla kun on sen monta sataa naista käynyt läpi, kerännyt satoja pakkeja, eikä silti ole saanut sitä suhdetta. :D

        Päiväkirjan pitäminen voisi kyllä olla hauskaa. Ja sen sitten julkaista kokeilun lopuksi sinkut palstalla. :D


    • MIeluummin yksin

      En ole tehnyt tarpeeksi.

      Olen myös sen verran nirso että esimerkiksi pyöreä nainen ei vain kelpaa. Samoin yh-äidit ovat poissa laskuista.

      Fyysistä vetovoimaakaan en tunne enää niin voimakkaasti kuin ennen kun ikää on jo hiemna kertynyt. Sitä tarvitsisi toisesta jotakin muutakin kipinää

      En näe mitään syytä rimani laskemiseen.

      Sitä vain huomaa lopulta kuinka harvan kanssa sitä käy pitkällä tähtäimellä yhteen joten sitä alkaa ehkä miettimään asioita hieman pitkälle alussa jo. Tosin se ei vaikuta mitenkään tuohon rimaan.

      Nähtävästi voisi olla kysyntää jonkun verran, mutta tällä hetkellä asiaan vaikuttaa ettei status riitä moneen naiseen ja toisaalta huonojen kokemusten myötä sitä on pikkaisen varuillaan.

      Tavallaan ei halua huijata toista eikä toisaalta itse ajautua suhteeseen jossa ei halua olla.

      Minulle riittäisi se "ihan kivakin" jos vain sen toisen kanssa tulisi olo että kun on jossakin niin haluaa olla juuri sen ihmisen kanssa siellä jossain eikä tule tunne että se on yhdentekevää tai voisi olla jonkun kaverin kanssa.

      Veikkaan kuitenkin koska olen kokenut kaikenlaisia vaikeuksia elämässä ja ihmissuhteissakin että se otsikkoaika taisi mennä jo ohi tai pitäisi nopeasti löytää jotain.
      Mutta se ei tarkoita että rimaa tulisi laskea tai kyetä olemaan naisen kanssa jolla on lapsia.

      Uskon että ajatukseni vastaavat itseasiassa monen naisen ajatuksia, erona on vain se että mies ei saisi parisuhdemarkkinoilla olla näin ronkeli ja pitäisi olla koko ajan aktiivinen ja etsimässä muna pystyssä jotain, mielellään vielä panemassa. Siten suosio ja kokemus kasvaa ja tytöt tykkää.

      • dfghjklöfghj

        Olet varmaan aika tyypillinen palstalainen eli "ihan kiva" riittäisi mutta oikeasti ei jaksa tehdä mitään löytääkseen ketään. Elämä sujuu ihan mukavasti surffaillen netissä samanhenkisten kanssa jaaritellessa ja odotellessa "sitkun" elämää. Tänäänkin tuli oltua yksin ja huomenna samoin, tulevana viikonloppunakaan ei mitään jaksa ja kesäkin kohta mennä hupsahti. Elokuun pimeät illat ja syksyn kynttilävalo taas kerran Sinkut-palstalla surffaillen, uuden vuoden aatto yksin ja kohta on taas uusi vappu.

        Eikä siinä mitään pahaa mutta itselle voisi olla helpompi hyväksyä että näin on eikä odottaa että omasta yhtäkkiä tilanne muuttuisi.


      • MIeluummin yksin
        dfghjklöfghj kirjoitti:

        Olet varmaan aika tyypillinen palstalainen eli "ihan kiva" riittäisi mutta oikeasti ei jaksa tehdä mitään löytääkseen ketään. Elämä sujuu ihan mukavasti surffaillen netissä samanhenkisten kanssa jaaritellessa ja odotellessa "sitkun" elämää. Tänäänkin tuli oltua yksin ja huomenna samoin, tulevana viikonloppunakaan ei mitään jaksa ja kesäkin kohta mennä hupsahti. Elokuun pimeät illat ja syksyn kynttilävalo taas kerran Sinkut-palstalla surffaillen, uuden vuoden aatto yksin ja kohta on taas uusi vappu.

        Eikä siinä mitään pahaa mutta itselle voisi olla helpompi hyväksyä että näin on eikä odottaa että omasta yhtäkkiä tilanne muuttuisi.

        "Olet varmaan aika tyypillinen palstalainen eli "ihan kiva" riittäisi mutta oikeasti ei jaksa tehdä mitään löytääkseen ketään. "

        Olen tehnyt liian vähän, taisi olla ensimmäisessä lausessa tuo juttu. =)

        "lämä sujuu ihan mukavasti surffaillen netissä samanhenkisten kanssa jaaritellessa ja odotellessa "sitkun" elämää. "

        Samanhenkisten? Ei täällä palstalla ole samanhenkisiä enkä käytä tällaisilla palstoilla aikaa. Aikaa kuluu kaikkeen muuhun ja tuntemani sinkkumiehet käyttävät sen töiden lisäksi harrastuksiin kuten liikuntaan, musiikkiin, lukemiseen jne. joka hukuttaa ajatukset pois sinkkuudesta.

        "Tänäänkin tuli oltua yksin ja huomenna samoin, tulevana viikonloppunakaan ei mitään jaksa ja kesäkin kohta mennä hupsahti. Elokuun pimeät illat ja syksyn kynttilävalo taas kerran Sinkut-palstalla surffaillen, uuden vuoden aatto yksin ja kohta on taas uusi vappu."

        Heh, ihan varmasti surffailen täällä jatkossa. =)

        Sinulla on harvinaisen varmoja ajatuksia ihmisestä jolta olet lukenut 1 viestin, yhden! =)

        Jos vertaat tilannetta naisten vastaaviin niin naiset eivät myöskään tee asialle yhtään mitään ja silti saattavat löytää seuraa. Osa naisista saattaa mennä baariin tai harrastuksissa tapaa miehen ja kuvittelee että on tehnyt asialle jotain.
        Mies on kuitenkin se joka aktiivisesti yrittää naista tai naisia.

        Käyn minäkin baareissa. Kuvitteletko että siellä tapaa sopivia naisia tuosta vain?

        ""Eikä siinä mitään pahaa mutta itselle voisi olla helpompi hyväksyä että näin on eikä odottaa että omasta yhtäkkiä tilanne muuttuisi. ""

        Tuo on tietysti totta.

        Sinun viestistäsi tulee mieleen nämä "ei kotoa kukaan tule hakemaan" kehotukset jonka pohjana on kuvitelma että kaikki miehet jotka ovat iki- tai kestosinkkuja ovat jotain nörttejä jotka räpläävät vuorotellen tietokonetta ja vuorotellen alapäätään ja että vain ulos ihmisten ilmoille menemällä aivan yhtäkkiä nainen tarttuu mukaan.

        Kyllä se sopivan ihmisen löytäminen vaatii huomattavasti enemmän.

        Omasta puolesta olen valmis sanomaan että "sitkun" vaihetta on kestänyt minulla jo liian pitkään ja osasyynä on nuo edelliset pettymykset sekä epävarma muu elämäntilanteeni joka hajauttaa energian muualle kuin siihen että yrität naista.

        Naiset eivät tajua sitä että kuinka paljon se mieheltä vaatii että se sopiva nainen saadaan edes sinne treffeille tai suhteeseen. Heidän mielestään tarvitsee vain rikkoa tuollainen noidanympyrä josssa istutaan kotona sinkut-palstalla ja simsalabim yhtäkkiä olet suhteessa.


    • Gentle Man

      Minä ainakin tunnustan.

      Voisin syyttää kaikkia jotka antoivat väärän kuvan siitä miten naisia saadaan, mutta kyllähän minä näin ympärilläni omin silmin mitä oikeasti tapahtui. Alle 18-vuotiaana en uskaltanut tehdä aloitteita, enkä oppinut. Uskalluksen lisääntyessä parikymppisenä rimaa nostettiin melkoisesti korkeammalle ja tein saman virheen taas, ei niin yllättäen päätyen samaan lopputulokseen. Kun mahdollisuudet olivat parhaimmillaan ehkä 25v korvilla, olin käytännössä luovuttanut pelin - oma virhe, taas kerran.

      Halu olla aina herrasmies, tarve olla ensin kaveri ja vasta sitten poikaystävä, torjunnan pelko, silmien pitäminen kiinni tilaisuuden koittaessa - ja luovuttaminen. Siinä minun virheeni pähkinänkuoressa.

      • asfrdgasfasfgasf

        Haha! Kaveripoika :D


    • sama ja wanha!

      Tämän ketjun tarkoitus on lopuksi todeta: "te miehet ette vain tee tarpeeksi työtä miellyttääksenne naista, kun taas naisten ei tarvitse tehdä työtä tai muutttua koska feminismi ja tasa-arvo"

      • MIeluummin yksin

        Sama tuli mieleen.

        Toinen ajatus oli se että jos mies ei etsi aktiivisesti suhdetta ja on sinkku niin hän on jo se pohjalta jonkinlainen luuseri.

        Vastaavaa tietysti ei sanota naisesta koska naisethan kaikki ovat onnellisia sinkkuja ja pärjäävät hyvin ilman miestä.


      • Kyselijä
        MIeluummin yksin kirjoitti:

        Sama tuli mieleen.

        Toinen ajatus oli se että jos mies ei etsi aktiivisesti suhdetta ja on sinkku niin hän on jo se pohjalta jonkinlainen luuseri.

        Vastaavaa tietysti ei sanota naisesta koska naisethan kaikki ovat onnellisia sinkkuja ja pärjäävät hyvin ilman miestä.

        Kumpi mahtaa olla pahempi luuseri?

        Mies, joka ei etsi seksiä -> ei saa seksiä?

        Vai

        Mies, joka aktiivisesti etsii seksiä -> ei saa seksiä?


      • MIeluummin yksin
        Kyselijä kirjoitti:

        Kumpi mahtaa olla pahempi luuseri?

        Mies, joka ei etsi seksiä -> ei saa seksiä?

        Vai

        Mies, joka aktiivisesti etsii seksiä -> ei saa seksiä?

        En osaa sanoa naisten mielipidettä tuohon.

        Olen tavannut ja tuntenut monenlaisia sinkkumiehiä joista osa ei etsi aktiivisesti seksiä.

        On aika voimakas tunne tullut että naiset tönivät miehiä liikkeelle tekemään kaiken työn, mutta Suomessa se kontrasti naisiin jotka eivät tee yhtään mitään, eivät osaa flirtata ja suhtautuvat miehiin jopa passiivisaggressiivisesti (jos mies ei ole juuri kuten nainen toivoo) on valtava.

        En yhtään ihmettele miksi miehet päättävät jäädä kotiin tai sitten tekevät kaikkea muuta. Suomalaiset naiset eivät ole kovinkaan usein vaivan arvoisia.

        En puhu tässä itsestäni koska voi olla että etsin jotain sellaista jota ei ole olemassa eli jotain todella erikoista naista. Huomaan kyllä naisista että jonkin asteista kiinnostusta löytyy joten ehkä seuraa voisi löytyä. Syy on siis kyllä minussa koska voisin olla ehkä olematta sinkku.

        Mutta onko miehelle väärin olla sinkku ja jopa seksittä vai onko miehen pakko etsiä se nainen jopa luopua omista toiveistaan mitä naisen pitäisi olla että mies olisi onnellinen jotta mies olisi parisuhteessa ja hyväksytty?


      • Yritänyttä ei panna
        Kyselijä kirjoitti:

        Kumpi mahtaa olla pahempi luuseri?

        Mies, joka ei etsi seksiä -> ei saa seksiä?

        Vai

        Mies, joka aktiivisesti etsii seksiä -> ei saa seksiä?

        Se joka aktiivisesti etsii eikä saa.


      • puffffffff

        No eipä se naistakaan välttämättä auta, vaikka tekisi mitä ja muuntautuisi milloin minkäkin tyylin mukaiseksi. Aina löytyy miehiltä syitä, miksi ei kelpaa, koska elävät kaikki jossain omassa pikku kuplassaan odotellen jotain haaveidensa olentoa.


      • mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

        Itse kylläkin olen mies joten en voi naisten puolesta puhua. Mutta siltikin ajattelen niin että vain itseäni voin syyttää siitä etten yritä tarpeeksi, vaikka kokemusta on naisten aktiivisuudesta.


    • riittää ku saa sexiä

      Mitäs sitä hyvää sinkkuusputkea katkaisemaan. Eli en ole tehnyt kaikkeani sinkkuuteni päättämisen suhteen. Näin sinkkuna on hyvä kun on kamutyttökin, jonka kanssa voi sekstailla. Eiköhän sen sitoutumisenkin aika vielä tule, mutta ei nyt vielä. Näin olen tosin sanonut jo useamman vuoden ajan, heh.

    • ikisinkku23

      No tässähän tätä ongelma listaa tulee:

      1. Ulkonäkö
      Olen iältäni 23v. mies henkilö, jota muut henkilöt arvioivat parhaimmillaan n. 38 melkein 40 vuotiaaksi. - Oman ikäiset eivät lähesty (liian vanha).
      - Vanhemmat (eipä kiinnosta mitkään 50v naiset elämänkumppanina)
      - Nuoremmat (ei helkatti, mitä pissiksiä)

      - Urheilullisuus
      En ole urheilullinen. En käy salilla. Elopainoa sellaiset 115kg, joka toistaiseksi pysynyt onneksi melko paikallaan. --> Enkä varmaan käykään salilla... ks. elämänarvot

      - Vaatetus
      Ei ole uusimpia merkkivaatteita. --> Enkä varmaan ostakaan merkkivaatteita ks. elämänarvot

      2. Elämänarvot
      En halua kuluttaa mielettömästi rahaa...Haluan käyttää ne perusedellytyksiin: Ravintoon, tärkeimpiin kulutustavaroihin WC paperi esim. sekä asumiseen ja opiskeluun.
      Se, että näytät kuluttaneesi paljon rahaa, ei voi olla edellytys kumppanin löytymiseen.

      3. Sosiaalisuus
      Olen ujonpuoleinen naisten suhteen, ei ole tullut mieleen tilannetta jossa voisin mennä pariutumisvietti mielessä naisten/tyttöjen luokse juttelemaan.
      Vaikkakin olen mielestäni sosiaalinen laajahko kaveripiiri miesten kesken, sekä työelämän syrjään päässyt kiinni.

      4. Elämäntilanne
      Asun käytännönsyistä vanhempieni luona, kätevää kulkea töihin sekä opiskeluhin perheemme autolla.

      5. Harrastuselämä
      Eipä oikein harrastuksia.

      6. Ketutus
      No kyllähän se ketuttaa, ettei ole muijaa. Varmaan näkyy naamasta, eivät uskalla tulla juttelemaan...kiertävät hyvin kaukaa.

      7. Tutkimukset
      Ikisinkkujen määrä on kovassa nousussa yliopistotasoisten tutkimuksien valossa.

      8. Oman käytöksen muuttaminen
      Haluaisin yhtäkkiä tulla puheliaaksi ja supliikiksi naisille, käytännössä vaikeaa hetkessä muuttua.

      9. Itsetunto
      Huono itsetunto huonon kunnon takia... - Ei itsetuntoa, ei uskallusta iskemiseen
      Joukkueurheilulajit olisivat kivoja, mutta käytännössä nykyisellään paikat eivät kestä.

      • good luck

        Joten odottelet sitten kotona ratkaisua...


      • ikisinkku23
        good luck kirjoitti:

        Joten odottelet sitten kotona ratkaisua...

        Näin teen...
        Odottelen, jos joku naapurin likka tulisi vaikka ovelle.


      • Totuus.

        Jos painat 115kg niin miksi et laihduta?

        Ja pakko vielä kommentoida tuota väitettä, että ikisinkkujen määrä on kasvanut. Miesikisinkkujen määrä on kyllä kasvanut, mutta naisikisinkkujen määrä on pysynyt samana tai vähän jopa laskenut.


      • ikisinkku23
        Totuus. kirjoitti:

        Jos painat 115kg niin miksi et laihduta?

        Ja pakko vielä kommentoida tuota väitettä, että ikisinkkujen määrä on kasvanut. Miesikisinkkujen määrä on kyllä kasvanut, mutta naisikisinkkujen määrä on pysynyt samana tai vähän jopa laskenut.

        Jos katsoit...niin kirjoitinkin, ett paikat on hajalla :D
        Muutenkyllä:
        A) Polvet pysyisi paikallaan
        B) Olkapäät pysyisivät paikallaan
        C) Olisi niin paljon sisua, että vois tehä kaikkia saliliikkeitä vaikka nivelet paukkuu sijoiltaan.


      • 13+12
        ikisinkku23 kirjoitti:

        Jos katsoit...niin kirjoitinkin, ett paikat on hajalla :D
        Muutenkyllä:
        A) Polvet pysyisi paikallaan
        B) Olkapäät pysyisivät paikallaan
        C) Olisi niin paljon sisua, että vois tehä kaikkia saliliikkeitä vaikka nivelet paukkuu sijoiltaan.

        Laihduttamisestahan tuossa puhuttiin, ei salilla käynti laihduta. Lihakset kuluttavat kyllä enemmän energiaa kuin läski joten pitkässä juoksussa siitä on hyötyä, mutta ihan ensimmäiseksi voisit laihduttaa parikymmentä kiloa pelkällä ruokavaliolla. Sitten vesijuoksua ja muuta sopivaa liikuntaa.


      • Totuus.
        ikisinkku23 kirjoitti:

        Jos katsoit...niin kirjoitinkin, ett paikat on hajalla :D
        Muutenkyllä:
        A) Polvet pysyisi paikallaan
        B) Olkapäät pysyisivät paikallaan
        C) Olisi niin paljon sisua, että vois tehä kaikkia saliliikkeitä vaikka nivelet paukkuu sijoiltaan.

        Syömällä vähemmän laihtuu kaikkein parhaiten.

        http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/miksei_liikunta_laihduta_


    • ¨'¨'¨'

      En edes yritä, kun olen työtön. Työttömällä ei ole pääsyä laatunaisiin, mistä tulemme taas siihen kliseeseen, että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Jos saan joskus töitä, niin sitten alan etsiä naista. Minulla on varmaan vähän kuin lihavan naisen ajatustapa.

    • kaunis.nainen.

      En ole tehnyt mitään sinkkuuden lopettamiseksi koska en halua sitä lopettaa. Viimeksi kävin treffeillä vuonna 2012.

    • Hmmm....

      Jos sinkku tuntee tehneensä suunnilleen voitavansa asian eteen: on käynyt baareissa yrittämässä, ollut aktiivinen nettitreffeillä, katsellut avoimesti maailmaa ja ihmisiä jne. sitä kai voi olla pikku hiljaa sinut asian kanssa ja todeta ettei ollut oma vika, kun ketään edes vähän sopivaa ei löytynyt.

      Monikin on tehnyt takavuosina erehdyksiä, jotka ovat osaltaan huonontaneet mahdollisuuksia löytää kumppani. Menneitä on kuitenkin aika turhaa tuumailla, koska kaikki tekevät virheitä tai kuuntelevat vääriä neuvoja.

      Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa, pyrkisin vain hyväksymään tilanteen, pyrkisin sitten ottamaan sinkkuudestani kaiken irti. Eläisin itselleni, harrastaisin mitä lystää, kävisin ehkä maksullisissa silloin tällöin jos himottaisi.

    • En edes halua tehdä kaikkeani juuri nyt.
      Käyn treffeillä paljonkin, mutta todellista kumppanin etsintää se ei ehkä ole. Pikemminkin kevyttä ajanvietettä.
      Jonkun verran teen myös itse aloitteita, mutta ilman varsinaisia taka-ajatuksia.

      Elämäntilanteeni on nyt vähän vääränlainen parisuhteelle. Olen eri vaiheessa kun ikäiseni miehet.

      • STOP!

        Niin joo koska niillä ei ole tarpeeksi iso?

        Mitä jos suosiolla lopettaisit, tuollainen sarjadeittailija vain tuhlaa oikeasti paria etsivien aikaa.


      • kukkikoon keskenään
        STOP! kirjoitti:

        Niin joo koska niillä ei ole tarpeeksi iso?

        Mitä jos suosiolla lopettaisit, tuollainen sarjadeittailija vain tuhlaa oikeasti paria etsivien aikaa.

        Saa kai irto- ja panosuhteilijatkin pyöriä deiteillä ja tinderissä vai pitääkö kaikkien aloitteiden tähdätä parisuhteeseen?


      • N.O.L
        kukkikoon keskenään kirjoitti:

        Saa kai irto- ja panosuhteilijatkin pyöriä deiteillä ja tinderissä vai pitääkö kaikkien aloitteiden tähdätä parisuhteeseen?

        Tässä puhuttiinkin huomiohuoraamisesta missä haetaan miehiä jatkuvasti deiteille, koska halutaan turhamaisuuttaan jatkuvasti todisteita omasta markkina-arvostaan.


      • ht palstajumissa
        STOP! kirjoitti:

        Niin joo koska niillä ei ole tarpeeksi iso?

        Mitä jos suosiolla lopettaisit, tuollainen sarjadeittailija vain tuhlaa oikeasti paria etsivien aikaa.

        Totta kai ne kaikki saa siellä pyöriä. Mutta helpottaisi kaikkien elämää jos ne pelkkiä panoja hakevat myös oikeasti kertoisi asian rehellisesti (niin miehet kuin naiset).

        Sitten ne oikeaa elämänkumppania / pitkää suhdetta hakevat vois keskittyä toisiin samanlaisiin.


      • N.O.L kirjoitti:

        Tässä puhuttiinkin huomiohuoraamisesta missä haetaan miehiä jatkuvasti deiteille, koska halutaan turhamaisuuttaan jatkuvasti todisteita omasta markkina-arvostaan.

        No mä en nyt vaan valitettavasti voi sille mitään, että mukavat miehet pyytää mua ulos pari kertaa viikossa. En viitsi kieltäytyäkään, koska kotona yksin istuminenkaan ei ole kivaa.
        Treffeillä en koskaan harrasta seksiä, joten ihan huoraamisestakaan en puhuisi.

        Pidän nyt matalaa profiilia enkä tee itsestäni numeroa (tarkoittaa varmaan just tota markkina-arvon testaamista).
        Mä tiedän, että arvoni on ihan hyvä. Ei tarvi testata.


      • kukkikoon keskenään
        pimppaloora kirjoitti:

        No mä en nyt vaan valitettavasti voi sille mitään, että mukavat miehet pyytää mua ulos pari kertaa viikossa. En viitsi kieltäytyäkään, koska kotona yksin istuminenkaan ei ole kivaa.
        Treffeillä en koskaan harrasta seksiä, joten ihan huoraamisestakaan en puhuisi.

        Pidän nyt matalaa profiilia enkä tee itsestäni numeroa (tarkoittaa varmaan just tota markkina-arvon testaamista).
        Mä tiedän, että arvoni on ihan hyvä. Ei tarvi testata.

        Mihin sitten pyrit omilla aloitteillasi?


      • kukkikoon keskenään
        ht palstajumissa kirjoitti:

        Totta kai ne kaikki saa siellä pyöriä. Mutta helpottaisi kaikkien elämää jos ne pelkkiä panoja hakevat myös oikeasti kertoisi asian rehellisesti (niin miehet kuin naiset).

        Sitten ne oikeaa elämänkumppania / pitkää suhdetta hakevat vois keskittyä toisiin samanlaisiin.

        Täysin samaa mieltä.


      • ht palstajumissa
        pimppaloora kirjoitti:

        No mä en nyt vaan valitettavasti voi sille mitään, että mukavat miehet pyytää mua ulos pari kertaa viikossa. En viitsi kieltäytyäkään, koska kotona yksin istuminenkaan ei ole kivaa.
        Treffeillä en koskaan harrasta seksiä, joten ihan huoraamisestakaan en puhuisi.

        Pidän nyt matalaa profiilia enkä tee itsestäni numeroa (tarkoittaa varmaan just tota markkina-arvon testaamista).
        Mä tiedän, että arvoni on ihan hyvä. Ei tarvi testata.

        No niin. No nyt kyllä herää mielenkiinto että millainen ex-missi siellä koneen ääressä oikein on jos miehet pyytää ulos pari kertaa viikossa? :D

        Toi on vaan jotenkin niin absurdin mahdoton maailma käsittää näin ei-YTM miehen näkökulmasta.

        Ja vähintään yhtä mahdotonta käsittää miten tuollaisessa tilanteessa pystyy pysymään sinkkuna... Tietysti se on helppo käsittää miksi tuollaisessa tilanteessa HALUAA pysyä sinkkuna. :D

        Eipä varmaan olisi itsellänikään halua etsiä suhdetta jos joka viikko voisi päättää että lähtisinkö tuon vai tuon korkeatasoisen naisen kanssa vaikka illlalliselle, ja jos vieläpä nainen maksaisi laskun. :) Kukas siinä suhdetta tarttisi kun saisi samaa jatkuvaa huomiota ilmankin jokaisesta ilmansuunnasta.

        Tämän kuultuani en kyllä ikimaailmassa itse ainakaan yrittäisi pimppalooraa iskeä. Olisi varmaan kivuttomampaa vaan ampua itseään jalkaan. :D


      • kukkikoon keskenään
        ht palstajumissa kirjoitti:

        No niin. No nyt kyllä herää mielenkiinto että millainen ex-missi siellä koneen ääressä oikein on jos miehet pyytää ulos pari kertaa viikossa? :D

        Toi on vaan jotenkin niin absurdin mahdoton maailma käsittää näin ei-YTM miehen näkökulmasta.

        Ja vähintään yhtä mahdotonta käsittää miten tuollaisessa tilanteessa pystyy pysymään sinkkuna... Tietysti se on helppo käsittää miksi tuollaisessa tilanteessa HALUAA pysyä sinkkuna. :D

        Eipä varmaan olisi itsellänikään halua etsiä suhdetta jos joka viikko voisi päättää että lähtisinkö tuon vai tuon korkeatasoisen naisen kanssa vaikka illlalliselle, ja jos vieläpä nainen maksaisi laskun. :) Kukas siinä suhdetta tarttisi kun saisi samaa jatkuvaa huomiota ilmankin jokaisesta ilmansuunnasta.

        Tämän kuultuani en kyllä ikimaailmassa itse ainakaan yrittäisi pimppalooraa iskeä. Olisi varmaan kivuttomampaa vaan ampua itseään jalkaan. :D

        Hyvä esimerkki naisten "matalasta profiilista". Ollaan aktiivisia tinderissä, sarjadeittaillaan ja tehdään aloitteita "ihan ilman mitään syytä" kun ei haeta "mitään". Itsepetos huipussaan tai sitten pimppaloora ei kehtaa tässä sanoa niinkuin asia on. Vähän yllättävää ton ikäseltä ton tason kypsymättömyys.


      • BS detector
        pimppaloora kirjoitti:

        No mä en nyt vaan valitettavasti voi sille mitään, että mukavat miehet pyytää mua ulos pari kertaa viikossa. En viitsi kieltäytyäkään, koska kotona yksin istuminenkaan ei ole kivaa.
        Treffeillä en koskaan harrasta seksiä, joten ihan huoraamisestakaan en puhuisi.

        Pidän nyt matalaa profiilia enkä tee itsestäni numeroa (tarkoittaa varmaan just tota markkina-arvon testaamista).
        Mä tiedän, että arvoni on ihan hyvä. Ei tarvi testata.

        "Mä tiedän, että arvoni on ihan hyvä. Ei tarvi testata."

        Paskat on. Sinulla on itsetunto-ongelmia, muuten tuo miesten ajan ja rahojen hukkaaminen ei selity millään.Paitsi ehkä jollakin epäkypsällä tarpeella leikkiä ihmisillä (narsisti?).


      • BS detector kirjoitti:

        "Mä tiedän, että arvoni on ihan hyvä. Ei tarvi testata."

        Paskat on. Sinulla on itsetunto-ongelmia, muuten tuo miesten ajan ja rahojen hukkaaminen ei selity millään.Paitsi ehkä jollakin epäkypsällä tarpeella leikkiä ihmisillä (narsisti?).

        Vastaan tähän kaikille kerralla:
        En ole ex-missi, karjamarkkinat ei ole koskaan olleet mun juttuni.
        Ulkonäölläni olen nuorempana kyllä tienannut. Siitä on siis aikaa 20 vuotta. Enkä mä edelleenkään mikään sateen raiskaama täytekakku ole, ikäisekseni varmaan ihan ok.

        Huomiota ei ole koskaan tarvinut kerjätä, sitä on riittänyt joskus liiaksikin asti. Joku seurustelusuhteenikin on sen vuoksi aikanaan päättynyt...

        Ulkonäköni suhteen olen itsevarma. Tiedän, etten ole kaikkien mieleen, mutta en ole siihen koskaan pyrkinytkään. Olen itse suht. tyytyväinen. Elämäntilanteeni on nyt se lannistava tekijä.

        Miksi sitten käyn treffeillä? Hyvä kysymys... tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka natsaisikin. Itse olen kahvini maksanut ja joskus jopa tarjonnut miehellekin. Illallisilla en ole juurikaan käynyt, koska itselläni ei nyt ole varaa syödä hienoissa ravintoloissa. En siis oleta, että mies maksaa... Jos mies on ehdottanut illallista, ehdotan yleensä tilalle kahvilaa/terassia, ettei mulla mene liikaa rahaa.
        Tokihan sitä voisi kotiinkin eristäytyä, mutta seurallisena ja ihmisrakkaana tyyppinä tykkään hengailla ihmisten ilmoilla.

        Miksi tinderit ja nettitreffit yms.? Kaipaan seuraa, olen rehellisesti kertonut miehille jo viestittelyvaiheessa elämäntilanteestani ja siitä, että en välttämättä ole valmis seurustelusuhteeseen vaan haluan tutustua uusiin ihmisiin. Tämä on sopinut yleensä kaikille. Seksiä ei ole ollut kenellekään luvassa ja sekin on tehty selväksi ennen tapaamista. Harhaan en ole siis ketään johtanut.

        Miksi teen välillä aloitteita? Olen puhelias ja seurallinen, se tulee monesti jopa ihan vahingossa. Se on ehkä enemmänkin mun puoleltani vilpitöntä höpöttelyä, harmitonta flirttiä. Se piristää itseäni ja huomaan, että myös miehiä. Puhelinnumeroita voidaan vaihtaa ja käydä kahvilla. Ei kaiken tarvitse aina johtaa seurusteluun jos sittenkin alkaa tuntua, ettei ajatusmaailmat kohtaakaan tai ei muuten natsaa. Väkisin on turha yrittää, mutta kaikki kortit kannattaa katsoa.


      • ht palstajumissa
        pimppaloora kirjoitti:

        Vastaan tähän kaikille kerralla:
        En ole ex-missi, karjamarkkinat ei ole koskaan olleet mun juttuni.
        Ulkonäölläni olen nuorempana kyllä tienannut. Siitä on siis aikaa 20 vuotta. Enkä mä edelleenkään mikään sateen raiskaama täytekakku ole, ikäisekseni varmaan ihan ok.

        Huomiota ei ole koskaan tarvinut kerjätä, sitä on riittänyt joskus liiaksikin asti. Joku seurustelusuhteenikin on sen vuoksi aikanaan päättynyt...

        Ulkonäköni suhteen olen itsevarma. Tiedän, etten ole kaikkien mieleen, mutta en ole siihen koskaan pyrkinytkään. Olen itse suht. tyytyväinen. Elämäntilanteeni on nyt se lannistava tekijä.

        Miksi sitten käyn treffeillä? Hyvä kysymys... tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka natsaisikin. Itse olen kahvini maksanut ja joskus jopa tarjonnut miehellekin. Illallisilla en ole juurikaan käynyt, koska itselläni ei nyt ole varaa syödä hienoissa ravintoloissa. En siis oleta, että mies maksaa... Jos mies on ehdottanut illallista, ehdotan yleensä tilalle kahvilaa/terassia, ettei mulla mene liikaa rahaa.
        Tokihan sitä voisi kotiinkin eristäytyä, mutta seurallisena ja ihmisrakkaana tyyppinä tykkään hengailla ihmisten ilmoilla.

        Miksi tinderit ja nettitreffit yms.? Kaipaan seuraa, olen rehellisesti kertonut miehille jo viestittelyvaiheessa elämäntilanteestani ja siitä, että en välttämättä ole valmis seurustelusuhteeseen vaan haluan tutustua uusiin ihmisiin. Tämä on sopinut yleensä kaikille. Seksiä ei ole ollut kenellekään luvassa ja sekin on tehty selväksi ennen tapaamista. Harhaan en ole siis ketään johtanut.

        Miksi teen välillä aloitteita? Olen puhelias ja seurallinen, se tulee monesti jopa ihan vahingossa. Se on ehkä enemmänkin mun puoleltani vilpitöntä höpöttelyä, harmitonta flirttiä. Se piristää itseäni ja huomaan, että myös miehiä. Puhelinnumeroita voidaan vaihtaa ja käydä kahvilla. Ei kaiken tarvitse aina johtaa seurusteluun jos sittenkin alkaa tuntua, ettei ajatusmaailmat kohtaakaan tai ei muuten natsaa. Väkisin on turha yrittää, mutta kaikki kortit kannattaa katsoa.

        Okei, respectit tuosta että jos oikeasti teet asian selväksi ettet ainakaan kenenkään aikaa haaskaa väärillä tiedoilla, ja ne jotka ovat silti kuvitelleet liikoja voivat syyttää siitä vain itseään.

        Toi on ihan ok että huvikseen treffailee. Mutta tietysti se antaa erikoisen kuvan jos haluaa treffeille muttei päätyä suhteeseen.

        Tuon perusteella siis voisi olettaa että et oikeasti halua päätyä koskaan suhteeseen. Tai sitten odotat vaan sitä että saattuu se oikea "kävelemään vastaan" - ja tuossa se oikea tarkoittaa jotain todella komeaa ja hurmaavaa - sellaista joka onnistuu jo yhdessä kahvittelu tapaamisessa tekemään lähtemättömän vaikutuksen. (Eli etsit todellista naistenmiestä.)

        Sekin on tietysti ihan ok, jos se on omaa valintaasi, mutta kuulostaa aika riskialttiilta jollet ole valmis siihen vaihtoehtoon että päädyt ennen pitkää elämään loppuelämästi ikisinkkuna, täysin ilman mitään suhdetta. (Ymmärrät varmaan että 5-10 vuoden päästä ne 40-50v miehet, jotka sinusta sitten kiinnostuvat, eivät ehkä enää yhtään kiinnosta sinua - jos sinulla jo nyt on vaikeaa kiinnostua niistä nuoremmistakaan juuri alle nelikymppisistä.)

        Tai sitten 10 vuoden päästä olet siellä baarissa ja se kuukauden kohokohta on se kun joku tämän hetken ikäiseni ja kaltaiseni "ätmi" tulee juttelemaan.

        Kannattaa ehkä harkita onko se oikeasti sitä mitä elämältäsi haluat.
        Toisaalta, minun pohdintojani ei kannata turhaan miettiä liikaa - mitäpä minäkin muka parisuhteista tiedän... En sitten yhtään mitään. :D


      • ht palstajumissa kirjoitti:

        Okei, respectit tuosta että jos oikeasti teet asian selväksi ettet ainakaan kenenkään aikaa haaskaa väärillä tiedoilla, ja ne jotka ovat silti kuvitelleet liikoja voivat syyttää siitä vain itseään.

        Toi on ihan ok että huvikseen treffailee. Mutta tietysti se antaa erikoisen kuvan jos haluaa treffeille muttei päätyä suhteeseen.

        Tuon perusteella siis voisi olettaa että et oikeasti halua päätyä koskaan suhteeseen. Tai sitten odotat vaan sitä että saattuu se oikea "kävelemään vastaan" - ja tuossa se oikea tarkoittaa jotain todella komeaa ja hurmaavaa - sellaista joka onnistuu jo yhdessä kahvittelu tapaamisessa tekemään lähtemättömän vaikutuksen. (Eli etsit todellista naistenmiestä.)

        Sekin on tietysti ihan ok, jos se on omaa valintaasi, mutta kuulostaa aika riskialttiilta jollet ole valmis siihen vaihtoehtoon että päädyt ennen pitkää elämään loppuelämästi ikisinkkuna, täysin ilman mitään suhdetta. (Ymmärrät varmaan että 5-10 vuoden päästä ne 40-50v miehet, jotka sinusta sitten kiinnostuvat, eivät ehkä enää yhtään kiinnosta sinua - jos sinulla jo nyt on vaikeaa kiinnostua niistä nuoremmistakaan juuri alle nelikymppisistä.)

        Tai sitten 10 vuoden päästä olet siellä baarissa ja se kuukauden kohokohta on se kun joku tämän hetken ikäiseni ja kaltaiseni "ätmi" tulee juttelemaan.

        Kannattaa ehkä harkita onko se oikeasti sitä mitä elämältäsi haluat.
        Toisaalta, minun pohdintojani ei kannata turhaan miettiä liikaa - mitäpä minäkin muka parisuhteista tiedän... En sitten yhtään mitään. :D

        Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että kaikki naiset haluavat jonkun todella komean ja hurmaavan miehen? Mä olen täällä moneen otteeseen todennut, ettei mitkään lihaksikkaat mallipojut ole mun juttuni. Hurmaava sen pitää olla, mutta se ominaisuus onkin sisäistä.
        Ehkä meillä on vähän eri käsitys "naistenmiehestä". Mä en etsi mitään naisten naurattajaa tai palstallakin tutuksi tullutta jännäjyystäriä.

        En mä pelkää yksinoloa, jos se on mun kohtaloni, niin olkoot. Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen jonkun "ihan kivan" kanssa? Vain siksi ettei sitten 10 vuoden päästä olisi yksin...? Liian moni tuttukin on tyytynyt siihen "ihan kivaan" ja nyt on avioliitot päin peppua ja ravataan vieraissa. Kun ei ole koskaan oltu oikeasti ja aidosti kiinnostuneita siitä kumppanista. On ollut vaan kiire saada joku ja tehdä ne kaksi lasta. Ei vaan kelpaa mulle...

        Kyllä mä joskus haluan suhteen, ehkä jopa naimisiinkin vielä. Mutta en mieti asioita noin pitkälle nyt. Sen aika ei ole vielä. Jos joku sopiva osuu huomenna kohdalle, se on hyvä juttu, mutta jos ei osu niin en kuole siihen. Mun ei ole pakko löytää ketään.


      • ht palstajumissa
        pimppaloora kirjoitti:

        Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että kaikki naiset haluavat jonkun todella komean ja hurmaavan miehen? Mä olen täällä moneen otteeseen todennut, ettei mitkään lihaksikkaat mallipojut ole mun juttuni. Hurmaava sen pitää olla, mutta se ominaisuus onkin sisäistä.
        Ehkä meillä on vähän eri käsitys "naistenmiehestä". Mä en etsi mitään naisten naurattajaa tai palstallakin tutuksi tullutta jännäjyystäriä.

        En mä pelkää yksinoloa, jos se on mun kohtaloni, niin olkoot. Miksi pitäisi ryhtyä suhteeseen jonkun "ihan kivan" kanssa? Vain siksi ettei sitten 10 vuoden päästä olisi yksin...? Liian moni tuttukin on tyytynyt siihen "ihan kivaan" ja nyt on avioliitot päin peppua ja ravataan vieraissa. Kun ei ole koskaan oltu oikeasti ja aidosti kiinnostuneita siitä kumppanista. On ollut vaan kiire saada joku ja tehdä ne kaksi lasta. Ei vaan kelpaa mulle...

        Kyllä mä joskus haluan suhteen, ehkä jopa naimisiinkin vielä. Mutta en mieti asioita noin pitkälle nyt. Sen aika ei ole vielä. Jos joku sopiva osuu huomenna kohdalle, se on hyvä juttu, mutta jos ei osu niin en kuole siihen. Mun ei ole pakko löytää ketään.

        Hyvä on. Jos olet sinut tuon asian kanssa niin sittenhän kaikki on hyvin.

        Enkä nyt tarkoittanut että haluisit juuri sitä mallipojua, mutta selvästi haluat jotain juuri tiettyä miestyyppiä, koska olet monilla treffeillä käynyt mutta kukaan ei ole ilmeisesti suhteeseen asti kiinnostanut.

        Oikeastaan toivon että olisin itsekin sinut ikisinkkuuden kanssa. Ja niin luulinkin olevani monta monta vuotta. En etsinyt ketään, enkä olettanut että koskaan päätyisin parisuhteeseen. Lähdin siitä että oma elämäni on loppuun asti sinkkuna enkä nähnyt asiassa mitään ongelmaa. Mutta välillä vaan elämäntilanteet ja ajatukset voivat muuttua. Jotenkin jos onnistuisinkin taas vaihtamaan ajatukseni siihen etten tarvitse enkä halua naista elämääni. Olisi elämä niin paljon helpompaa (vaikkakin ehkä turhempaa, koska esim. rahalla ei paljoa yksin tee).


      • ht palstajumissa kirjoitti:

        Hyvä on. Jos olet sinut tuon asian kanssa niin sittenhän kaikki on hyvin.

        Enkä nyt tarkoittanut että haluisit juuri sitä mallipojua, mutta selvästi haluat jotain juuri tiettyä miestyyppiä, koska olet monilla treffeillä käynyt mutta kukaan ei ole ilmeisesti suhteeseen asti kiinnostanut.

        Oikeastaan toivon että olisin itsekin sinut ikisinkkuuden kanssa. Ja niin luulinkin olevani monta monta vuotta. En etsinyt ketään, enkä olettanut että koskaan päätyisin parisuhteeseen. Lähdin siitä että oma elämäni on loppuun asti sinkkuna enkä nähnyt asiassa mitään ongelmaa. Mutta välillä vaan elämäntilanteet ja ajatukset voivat muuttua. Jotenkin jos onnistuisinkin taas vaihtamaan ajatukseni siihen etten tarvitse enkä halua naista elämääni. Olisi elämä niin paljon helpompaa (vaikkakin ehkä turhempaa, koska esim. rahalla ei paljoa yksin tee).

        Tilanteeni olen hyväksynyt. Nyt.
        Tiedän, etten ole loppuelämääni yksin, en vaan nyt mieti sitä liikoja. Kyllä asiat on joskus paremmin, meillä kaikilla...
        Odotan sitä jotain :)

        Kyllä mä elämääni miestä tietty kaipaan, niin henkisellä kuin fyysiselläkin puolella. Siksi haen edes sitä henkistä seuraa treffeiltä. On ainakin kiva jutella miehen kanssa.

        Sitten fyysinen puoli, niin, kyllähän esim. pelkkää suutelemista tai kädestä pitämistä kaipaa välillä, seksistä puhumattakaan. Kuulostaa yksinkertaiselta ja hölmöltä, mutta ei se ole niin yksinkertaista, kun ei tunne toista kohtaan tarpeeksi, että viitsisi edes suudella. Se olisi sen toisen harhaanjohtamista, jos ajattelisin vain omia tarpeitani.

        Ehkä pitäisi vaan heittäytyä kunnon nartuksi ja lopettaa liika ajattelu ja jarruttelu :D


      • neiti ruiskukka
        pimppaloora kirjoitti:

        Vastaan tähän kaikille kerralla:
        En ole ex-missi, karjamarkkinat ei ole koskaan olleet mun juttuni.
        Ulkonäölläni olen nuorempana kyllä tienannut. Siitä on siis aikaa 20 vuotta. Enkä mä edelleenkään mikään sateen raiskaama täytekakku ole, ikäisekseni varmaan ihan ok.

        Huomiota ei ole koskaan tarvinut kerjätä, sitä on riittänyt joskus liiaksikin asti. Joku seurustelusuhteenikin on sen vuoksi aikanaan päättynyt...

        Ulkonäköni suhteen olen itsevarma. Tiedän, etten ole kaikkien mieleen, mutta en ole siihen koskaan pyrkinytkään. Olen itse suht. tyytyväinen. Elämäntilanteeni on nyt se lannistava tekijä.

        Miksi sitten käyn treffeillä? Hyvä kysymys... tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka natsaisikin. Itse olen kahvini maksanut ja joskus jopa tarjonnut miehellekin. Illallisilla en ole juurikaan käynyt, koska itselläni ei nyt ole varaa syödä hienoissa ravintoloissa. En siis oleta, että mies maksaa... Jos mies on ehdottanut illallista, ehdotan yleensä tilalle kahvilaa/terassia, ettei mulla mene liikaa rahaa.
        Tokihan sitä voisi kotiinkin eristäytyä, mutta seurallisena ja ihmisrakkaana tyyppinä tykkään hengailla ihmisten ilmoilla.

        Miksi tinderit ja nettitreffit yms.? Kaipaan seuraa, olen rehellisesti kertonut miehille jo viestittelyvaiheessa elämäntilanteestani ja siitä, että en välttämättä ole valmis seurustelusuhteeseen vaan haluan tutustua uusiin ihmisiin. Tämä on sopinut yleensä kaikille. Seksiä ei ole ollut kenellekään luvassa ja sekin on tehty selväksi ennen tapaamista. Harhaan en ole siis ketään johtanut.

        Miksi teen välillä aloitteita? Olen puhelias ja seurallinen, se tulee monesti jopa ihan vahingossa. Se on ehkä enemmänkin mun puoleltani vilpitöntä höpöttelyä, harmitonta flirttiä. Se piristää itseäni ja huomaan, että myös miehiä. Puhelinnumeroita voidaan vaihtaa ja käydä kahvilla. Ei kaiken tarvitse aina johtaa seurusteluun jos sittenkin alkaa tuntua, ettei ajatusmaailmat kohtaakaan tai ei muuten natsaa. Väkisin on turha yrittää, mutta kaikki kortit kannattaa katsoa.

        Itse varmaan ahdistuisin jos pitäisi käydä joka viikko kahden uuden miehen kanssa treffeillä :D Käytännössä tuo varmaan ihan onnistuiskin, jos kirjautuis tinderiin ja nettideitteihin, ottais siellä pyyntöjä vastaan ja tekis itse aktiivisesti aloitteita kiinnostavan oloisille miehille.

        Uskon, että joillekin ihan toimii tuokin tekniikka. Tulee tavattua paljon ihmisiä ja heidän joukossaan voi olla se suhteeseen sopivakin. Itselle varmaan iskisi tuossa tilanteessa runsauden pula ja koko ajan varmaan ajattelisi, että äh.. se seuraava varmaan on parempi. En varmaan jaksais keskittyä tutustumaankaan kovin moneen mieheen yhtä aikaa, ainakaan kovin syvällisesti. Yksillä treffeillä ois jo seuraava mies ja seuraavat treffit mielessä.. Haluan myös "tuntea" ihmistä jonkun verran ennen ensi tapaamista, ja keskityn mielummin miesten laatuun kuin määrään.

        Tuo on kyllä totta, että treffejä ei pitäisi ottaa aina niin vakavasti. Tutustumaanhan sinne vain lähdetään, eikä päättämään heti naimisiin menosta tms. Oon kuitenkin huomannut sen, että itselleni ei kauhean nopeatempoinen tutustuminen sovi. En saa lyhyillä treffeillä välttämättä tuotua omaa persoonaani tarpeeksi esiin, ja toisaalta en välttämättä mielestäni ehdi oppia tuntemaan itsekään miestä tarpeeksi.

        Mutta varmaan vähän persoona kohtaistakin, millainen tapailutyyli sopii kenellekin. Ei tuossa sunkaan tavassa mitään vikaa ole, varsinkin kun teet miehillekin selväksi millä mielellä oot liikenteessä.


      • ht palstajumissa
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Itse varmaan ahdistuisin jos pitäisi käydä joka viikko kahden uuden miehen kanssa treffeillä :D Käytännössä tuo varmaan ihan onnistuiskin, jos kirjautuis tinderiin ja nettideitteihin, ottais siellä pyyntöjä vastaan ja tekis itse aktiivisesti aloitteita kiinnostavan oloisille miehille.

        Uskon, että joillekin ihan toimii tuokin tekniikka. Tulee tavattua paljon ihmisiä ja heidän joukossaan voi olla se suhteeseen sopivakin. Itselle varmaan iskisi tuossa tilanteessa runsauden pula ja koko ajan varmaan ajattelisi, että äh.. se seuraava varmaan on parempi. En varmaan jaksais keskittyä tutustumaankaan kovin moneen mieheen yhtä aikaa, ainakaan kovin syvällisesti. Yksillä treffeillä ois jo seuraava mies ja seuraavat treffit mielessä.. Haluan myös "tuntea" ihmistä jonkun verran ennen ensi tapaamista, ja keskityn mielummin miesten laatuun kuin määrään.

        Tuo on kyllä totta, että treffejä ei pitäisi ottaa aina niin vakavasti. Tutustumaanhan sinne vain lähdetään, eikä päättämään heti naimisiin menosta tms. Oon kuitenkin huomannut sen, että itselleni ei kauhean nopeatempoinen tutustuminen sovi. En saa lyhyillä treffeillä välttämättä tuotua omaa persoonaani tarpeeksi esiin, ja toisaalta en välttämättä mielestäni ehdi oppia tuntemaan itsekään miestä tarpeeksi.

        Mutta varmaan vähän persoona kohtaistakin, millainen tapailutyyli sopii kenellekin. Ei tuossa sunkaan tavassa mitään vikaa ole, varsinkin kun teet miehillekin selväksi millä mielellä oot liikenteessä.

        Joo. Toi varmasti riippuu persoonasta että nauttiiko edes tollaisesta sarjadeittailusta vai tuntuuko se tuskaisalta olla kokoajan menossa.

        Ja samaten siitä omasta persoonasta ja haetusta persoonallisuustyppistä riippuu että toimiiko sellainen pikainen kahvittelu.

        Jos on itse sosiaalinen ja heti nopeasti uusiin tuttavuuksiin lämpenevä ja samalla myös etsii sellaista extroverttia persoonaa myös vastapuolesta, niin silloin tollainen yhden kerran treffaus toimii hyvin. Koska sellaiset luonteet kyllä tulee heti esiin ja antaa itsestään sen "normaalin" kuvan heti.

        Jos taas etsii enemmän vaikka jotain harkitsevampaa introverttia / älykkötyyppiä - tai on sellainen itse, niin tuollaiset pikadeitit on kyllä todella huono tapa tutustua. Kun luultavasti se ensimmäinen kerta vaan on niin erilainen kuin mitä se sitten on kun on vähän tutustuttu. Silloin kannattaa panostaa deittien määrän sijasta enemmän siihen "laatuun". Eli siihen pidempään tutustumiseen että saa oikean kuvan toisesta eikä vain sitä ensivaikutelmaa.

        Kumpikin tapa ok, kunhan tietää millainen on itse, ja millaista kumppania hakee. Että mikä tapa sopii siihen tarkoitukseen.


      • Peniksen koko
        pimppaloora kirjoitti:

        Tilanteeni olen hyväksynyt. Nyt.
        Tiedän, etten ole loppuelämääni yksin, en vaan nyt mieti sitä liikoja. Kyllä asiat on joskus paremmin, meillä kaikilla...
        Odotan sitä jotain :)

        Kyllä mä elämääni miestä tietty kaipaan, niin henkisellä kuin fyysiselläkin puolella. Siksi haen edes sitä henkistä seuraa treffeiltä. On ainakin kiva jutella miehen kanssa.

        Sitten fyysinen puoli, niin, kyllähän esim. pelkkää suutelemista tai kädestä pitämistä kaipaa välillä, seksistä puhumattakaan. Kuulostaa yksinkertaiselta ja hölmöltä, mutta ei se ole niin yksinkertaista, kun ei tunne toista kohtaan tarpeeksi, että viitsisi edes suudella. Se olisi sen toisen harhaanjohtamista, jos ajattelisin vain omia tarpeitani.

        Ehkä pitäisi vaan heittäytyä kunnon nartuksi ja lopettaa liika ajattelu ja jarruttelu :D

        No jos kerran pitää miehen päästä 16 cm ympärysmitan lukemiin, niin kummakos tuo jos ei semmoista oikein kohtaa!


      • neiti ruiskukka kirjoitti:

        Itse varmaan ahdistuisin jos pitäisi käydä joka viikko kahden uuden miehen kanssa treffeillä :D Käytännössä tuo varmaan ihan onnistuiskin, jos kirjautuis tinderiin ja nettideitteihin, ottais siellä pyyntöjä vastaan ja tekis itse aktiivisesti aloitteita kiinnostavan oloisille miehille.

        Uskon, että joillekin ihan toimii tuokin tekniikka. Tulee tavattua paljon ihmisiä ja heidän joukossaan voi olla se suhteeseen sopivakin. Itselle varmaan iskisi tuossa tilanteessa runsauden pula ja koko ajan varmaan ajattelisi, että äh.. se seuraava varmaan on parempi. En varmaan jaksais keskittyä tutustumaankaan kovin moneen mieheen yhtä aikaa, ainakaan kovin syvällisesti. Yksillä treffeillä ois jo seuraava mies ja seuraavat treffit mielessä.. Haluan myös "tuntea" ihmistä jonkun verran ennen ensi tapaamista, ja keskityn mielummin miesten laatuun kuin määrään.

        Tuo on kyllä totta, että treffejä ei pitäisi ottaa aina niin vakavasti. Tutustumaanhan sinne vain lähdetään, eikä päättämään heti naimisiin menosta tms. Oon kuitenkin huomannut sen, että itselleni ei kauhean nopeatempoinen tutustuminen sovi. En saa lyhyillä treffeillä välttämättä tuotua omaa persoonaani tarpeeksi esiin, ja toisaalta en välttämättä mielestäni ehdi oppia tuntemaan itsekään miestä tarpeeksi.

        Mutta varmaan vähän persoona kohtaistakin, millainen tapailutyyli sopii kenellekin. Ei tuossa sunkaan tavassa mitään vikaa ole, varsinkin kun teet miehillekin selväksi millä mielellä oot liikenteessä.

        Pystyn kyllä aika hyvin näkemään jo ekalla tapaamisella, kannattaako toista kertaa edes harkita.

        Olen omaksunut jenkkiläisen treffailukulttuurin, jossa käydään vaan treffeillä. Siellä ihmiset pyytää kokoajan kaikkia ulos syömään/lasilliselle/kahville. Saman päivän aikana yksi ihminen voi pyytää kymmenenkin ihmistä ulos. Myös naiset ovat tässä suhteessa huomattavasti aktiivisempia ja sosiaalisempia.

        Mun mielestä meilläkin pitäisi mennä enemmän siihen suuntaan. Siinä oppii nopeasti sosiaalisia taitoja, takaiskut ei tunnu missään, ei odota liikoja eikä ole paineita. Helppoa kuin heinänteko! Ja hyvällä säkällä saa kumppanin, vähintäänkin on tutustunut uuteen ihmiseen.

        Meillä vaan kaikki on niin pirun passiivisia. Kaikki odottaa toisen aloitetta, mietitään liikaa sanomisia jne. Meillä kaikki sukupuolten välinen toiminta katsotaan parisuhteeseen tähtääväksi toiminnaksi. Miksi ihmeessä?

        Monesti mietin, että miten ihmeessä tämä tuleen tuijottava tuppisuukansa edes pääsee lisääntymään, kun kaikki pitää tehdä ja tapahtua tietyn normin mukaan.


      • jokuvaannobody
        pimppaloora kirjoitti:

        Pystyn kyllä aika hyvin näkemään jo ekalla tapaamisella, kannattaako toista kertaa edes harkita.

        Olen omaksunut jenkkiläisen treffailukulttuurin, jossa käydään vaan treffeillä. Siellä ihmiset pyytää kokoajan kaikkia ulos syömään/lasilliselle/kahville. Saman päivän aikana yksi ihminen voi pyytää kymmenenkin ihmistä ulos. Myös naiset ovat tässä suhteessa huomattavasti aktiivisempia ja sosiaalisempia.

        Mun mielestä meilläkin pitäisi mennä enemmän siihen suuntaan. Siinä oppii nopeasti sosiaalisia taitoja, takaiskut ei tunnu missään, ei odota liikoja eikä ole paineita. Helppoa kuin heinänteko! Ja hyvällä säkällä saa kumppanin, vähintäänkin on tutustunut uuteen ihmiseen.

        Meillä vaan kaikki on niin pirun passiivisia. Kaikki odottaa toisen aloitetta, mietitään liikaa sanomisia jne. Meillä kaikki sukupuolten välinen toiminta katsotaan parisuhteeseen tähtääväksi toiminnaksi. Miksi ihmeessä?

        Monesti mietin, että miten ihmeessä tämä tuleen tuijottava tuppisuukansa edes pääsee lisääntymään, kun kaikki pitää tehdä ja tapahtua tietyn normin mukaan.

        Nostan hattua sulle deittailusta! Nimenomaan meillä pitäisi saada aikaiseksi enemmän live-kohtaamisia eikä vain yhteydenpitoa netissä. Uskon, että juuri sen takia monet ulkomaalaistaustaiset menestyvät niin hyvin deittailussa ja onnistuvat saamaan parisuhteen, koska he vain yksinkertaisesti opettelevat deittailun ja yrityksen ja erehdyksen kautta oppivat juttelemaan ja kyselemään niitä näitä.

        Varsinkin täällä Sinkut-palstalla monella ATM:llä on sellainen periaate, että he lähestyvät (tai voisivat kuvitella lähestyvänsä) vain täydellisiä naisia. Kuitenkaan he eivät ole hankkineet minkäänlaisia sosiaalisia taitoja rupattelusta ja rennosta tutustumisesta, vaan lähinnä odottavat, että nainen tekisi aloitteen. Pilke silmäkulmassa -tyyppinen asenne puuttuu ihan kokonaan ja juttu on ihan liian totista, jopa epätoivoista. Sivusta seuraajana huomaa paljon kaikenlaista.

        Kirjoitin itsekin pitkän pätkän sinkkuuteni syistä tässä ketjussa. Miesten tuntuu joskus olevan vaikea ymmärtää sitä, että nainen viihtyy ihan hyvin omassa elämässään eikä miestä ole pakko saada. Kyse ei ole ulkonäöstä ollenkaan, vaan sellaisesta sielunkumppanuudesta. Seksi on ihanaa, mutta pelkkä seksi ei riitä suhteen perustaksi.


    • jullianna

      En etsi etsimällä koska silloin mikään ei onnistu. Kun miestä tapaa niin ensivaikutelman jälkeen mietin että olisko tuosta mihinkään, ja jos ei siltä tunnu niin miksi sen enempää asiaa miettisin. Viihtyn sinkkuna joten miehettömyys ei mua yhtään haittaa. Kaverini on läheisyyden riippuvainen ja takertuu uuteen mieheen jo kuukaudessa, ei voi olla yksin...pakko joku saada, vaik eroais puolen vuoden pääst. Kaikki tyylillään.

    • kaamee kurppa

      Sinkkuuteni johtuu osittain minusta. Olen ollut hyvin pitkään parisuhteessa ja tiedän, miten eroaminen sattuu. Pelkään eroamista ja sitä, että tulen taas satutetuksi.

      Olen jossain määrin myös nirso. Olen ikäistäni keskivertonaista ehkä hieman rumempi, ylipainoa on jonkin verran ja minulla on vieläpä lapsi, joten olen juuri sellainen nainen, joka on tälläkin palstalla alinta pohjasakkaa eli YH-kurppa. Minulla ei siis saisi olla mitään kriteereitä miehen suhteen. Olen kuitenkin tosi hauska tyyppi ja tiedän, että parisuhteessa miehellä on hyvä olla minun kanssa, koska tiedän sen kokemuksesta. Minä en vain ole enää nuori ja nätti, jotta saisin miehen kiinnostumaan itsestäni.

      Baareissa ei huvita käydä. En tykkää juomisesta enkä tykkää ajatuksesta, että sinne mennään ensisijassa etsimään seksiseuraa. Oman kokemukseni mukaan minua lähestyvät vahvassa humalassa olevat. Ujot ja vähän vilkuilevat eivät koskaan lähesty. Koska tiedän olevani YH-kurppa, niin se vaikuttaa itsetuntoon enkä kehtaa tehdä aloitteita.

      Elämä on ihan kivaa. Harrastan kaikenlaista, minulla on ihania ystäviä, hyvät välit sukuun jne. Lapsikin on kohta aikuinen, joten hän menee paljon omissa harrastuksissaan ja omien kavereiden kanssa. Tosin harrastan myös teinini kanssa yhdessä erästä harrastusta. Pitäisi ehkä valita niitä harrastuksia sen pohjalta, että missä tapaisi miehiä, mutta raskaan työn vastapainoksi on kiva esim. vaeltaa metsässä tai tehdä pitkiä pyörälenkkejä, joissa ei taatusti tapaa ketään.

      Yksi ongelma on siis se, että pidän yksin olemisesta ja saan aikani kulumaan hyvin. Itsenäisyyttä ei taas pidetä kovin hyvänä asiana. Netti-ilmoituksessakin jos mainitsee sen, että elämä on mallillaan, niin sitä pidetään negatiivisena asiana. En tarvitse miestä myöskään omistusasunnon hankkimiseen, koska se on jo. En tarvitse miestä lapseni elättämiseen, koska palkkani riittää siihen hyvin. En etsi lapselle isää, koska hänellä on hyvä suhde biologiseen isäänsä, mutta tietysti olisi välttämätöntä, että mies tulisi toimeen edes jotenkin lapseni kanssa ja voisi halutessaan olla aikuinen kaveri tms.

      Tuntuu todella epätodennäköiseltä saada ketään. Rumuuteni tai liikakiloni eivät häiritse minua, enkä oikein näe mitään järkeä esim. ryhtyä johonkin nenäleikkaukseen, huulien täyttämiseen tai silikonirintojen ottamiseen vain siksi, että saisin itselleni miehen.

      Voi olla, että havahdun asiaan enemmän vasta sitten, kun lapseni muuttaa lähivuosina pois luotani. Ehkä sitten kaipaa jotakuta asumaan saman katon alle täyttämään sitä juttelukaverin tarvetta. Itse asiassa jo nyt kaipaisin joka päivä halailukaveria. Kun lapseni oli pienempi ja hän tuli päivittäin syliin, jotta sai lukea hänelle iltasatua ja suukottaa häntä, niin läheisyyden tarve tuli sillä tavalla täytettyä. Tietysti seksiäkin kaipaa, mutta vielä enemmän kaipaan sitä, että joku koskettaisi, ottaisi kainaloon ja antaisi suukon.

      • et ole kaamee kurppa

        Me ollaan kuule samiksia paitsi että minulla on pienemmät lapset joka sekin vaikeuttaa uuden suhteen aloitusta. Niin ja itse en kaipaa saman katon alle ketään asumaan ennen kuin lapset muuttavat pois. Mutta muuten veit sanat suustani.

        Huomaa sen tällakin palstalla että jopa ns. ikisinkkumiehet puhuvat hyvin alentavasti YH-naisista (vaikka useinkin kyseessä on yhteishuoltajuus jolloin on huomattavan helppoa viettää välillä kahdenkeskistäkin aikaa) ja helposti tulee ajatelleeksi että onkohan se yleinenkin mielipide. Voi olla että meidän tapauksissa vaikeuttaa olennaisesti se että me pidetään yksin olemisestakin. Silloin ei tule edes mieleen tarrautua ensimmäiseen vastaantulijaan.


    • Tota noin

      "Rumuuteni tai liikakiloni eivät häiritse minua, enkä oikein näe mitään järkeä esim. ryhtyä johonkin nenäleikkaukseen, huulien täyttämiseen tai silikonirintojen ottamiseen vain siksi, että saisin itselleni miehen."

      Nämäkö leikkaukset sun muut ovat ekana mielessä kun ajattelet mitä voisit tehdä ulkonäöllesi?

      Ehkä kannattaisi yrittää laittaa elämäntapoja kuntoon ja jos läheisesi voisivat kannustaa kun vielä asuvat saman katon alla mm. laihdutukseen?

      • diksdo02ll

        Kyllähän laihduttaminen ja kiinteytyminen aina parantaa mahdollisuuksia. Toisaalta jos elämä on muuten mukavaa, niin ei ehkä ole mielenkiintoa. Kun on paljon tekemistä työn kanssa (varsinkin jos oma työ on sellaista, joka vaatii esim. sähköpostien lukemista iltaisin tai silloin tällöin palavereja iltaisinkin) ja on lapsi (tai lapsia) ja muita asioita, niin vaatisi aika lailla, että saisi muutoksia aikaan.

        Tietenkään laihtuminen ei auta, jos on hörökorvat, iso nenä tms. Samoin hampaiden oikomishoito tai valkaisu vaativat nekin rahaa.

        Aika usein myös huoliteltu ulkonäkö vaatii paljon. Jos laittaa hiuksiaan joka aamu, meikkaa hillitysti, pukeutuu tyylikkäästi korostaen vartalon hyviä puolia ym. niin sellaiseen saa helposti laitettua aikaa tunnin normaalia enemmän ja aika paljon rahaa esim. kampaaja (leikkaukset ja värjäykset), meikit, laadukkaammat vaatteet.

        Mutta olet oikeassa "Tota noin", että tietenkin jo pelkkä laihduttaminenkin auttaisi paljon. Joskus 10-15 kg pois voisi olla täysin riittävää, jotta pääsisi "haluttavuusasteikolla" korkeammalle.


    • epäileväinen

      En ole tehnyt. Ilmeisesti en ole vielä muuttunut niin "epätoivoiseksi" että olisin ruvennut oikein etsimällä etsimään kumppania. Epäilen myös, että aktiivista tavisnaista (tai jopa vähän rumaa) pidetään aika iljettävänä. Eikä minuakaan edes kiinnosta tunkeutua tuntemattomien seuraan, en ole kiinnostunut "ottamaan selvää" kenestäkään vain ulkonäön perusteella.

      • Tota noin

        "Ilmeisesti en ole vielä muuttunut niin "epätoivoiseksi" että olisin ruvennut oikein etsimällä etsimään kumppania."

        Tällainen mies siis olisi "epätoivoinen"?
        Vai olisiko oikea termi "aktiivinen ihminen joka ottaa elämänsä, kohtalonsa ja rakkaudensa omiin käsiinsä?"

        " Epäilen myös, että aktiivista tavisnaista (tai jopa vähän rumaa) pidetään aika iljettävänä."

        Epäilet väärin.
        Jos nainen on aktiivinen etsimään kumppania se on hyvä asia.
        Jos nainen on aktiivinen etsimään seksiä sitä pidetään iljettävänä.
        Noissa on ero.

        "Eikä minuakaan edes kiinnosta tunkeutua tuntemattomien seuraan, en ole kiinnostunut "ottamaan selvää" kenestäkään vain ulkonäön perusteella. "

        Mutta odotat kuitenkin tuota miehiltä sinun tapauksessa.

        Summarum summarum

        Tavisnainen (jopa vähän ruma) joka ei ole aktiivinen ja joka pitää toisten seuraan tunkeutuvia ja etsimässä olevia miehiä epätoivoisina.

        Sulla on aika pahasti pullat ohi uunista.


      • epäileväinen
        Tota noin kirjoitti:

        "Ilmeisesti en ole vielä muuttunut niin "epätoivoiseksi" että olisin ruvennut oikein etsimällä etsimään kumppania."

        Tällainen mies siis olisi "epätoivoinen"?
        Vai olisiko oikea termi "aktiivinen ihminen joka ottaa elämänsä, kohtalonsa ja rakkaudensa omiin käsiinsä?"

        " Epäilen myös, että aktiivista tavisnaista (tai jopa vähän rumaa) pidetään aika iljettävänä."

        Epäilet väärin.
        Jos nainen on aktiivinen etsimään kumppania se on hyvä asia.
        Jos nainen on aktiivinen etsimään seksiä sitä pidetään iljettävänä.
        Noissa on ero.

        "Eikä minuakaan edes kiinnosta tunkeutua tuntemattomien seuraan, en ole kiinnostunut "ottamaan selvää" kenestäkään vain ulkonäön perusteella. "

        Mutta odotat kuitenkin tuota miehiltä sinun tapauksessa.

        Summarum summarum

        Tavisnainen (jopa vähän ruma) joka ei ole aktiivinen ja joka pitää toisten seuraan tunkeutuvia ja etsimässä olevia miehiä epätoivoisina.

        Sulla on aika pahasti pullat ohi uunista.

        Teit vääriä olettamuksia tuossa.

        "Epätoivoinen" oli lainausmerkeissä. Tarkoitin että en ole ilmeisesti omaan tilanteeseeni vielä niin kyllästynyt ja tympiintynyt, että olisin ruvennut etsimällä etsimään. Ei se etsiminen mitään epätoivoista varsinaisesti mielestäni ole, mutta naisena sellaisen leiman saa helposti. Miehenäkin ehkä, en tiedä. Minun näkökulmastani ei. Monesti olen kuitenkin kuullut / lukenut, että naisen aktiivisuus mielletään joksikin epätoivoiseksi takertumiseksi, eikä siinä ole mitään miellyttävää.

        En odota tuntemattomien miesten lähestymisiä enkä aktiivisuutta, en edes pidä sellaisesta erityisemmin koska tuntemattomien seurassa on mielestäni hiukan epämukavaa olla, olen vähän ujo ja varautunut. Tuo olettamus meni siis aivan mönkään. Minusta ihmisiin on ensin tutustuttava ennen kuin voi mitään lähestymisiä tuossa mielessä tehdä, siis en haluaisi myöskään että minusta kiinnostutaan vain ulkonäköni takia. Eipä sitä toki tapahdukaan kun en niin hätkähdyttävä kaunotar ole.


      • Tota noin
        epäileväinen kirjoitti:

        Teit vääriä olettamuksia tuossa.

        "Epätoivoinen" oli lainausmerkeissä. Tarkoitin että en ole ilmeisesti omaan tilanteeseeni vielä niin kyllästynyt ja tympiintynyt, että olisin ruvennut etsimällä etsimään. Ei se etsiminen mitään epätoivoista varsinaisesti mielestäni ole, mutta naisena sellaisen leiman saa helposti. Miehenäkin ehkä, en tiedä. Minun näkökulmastani ei. Monesti olen kuitenkin kuullut / lukenut, että naisen aktiivisuus mielletään joksikin epätoivoiseksi takertumiseksi, eikä siinä ole mitään miellyttävää.

        En odota tuntemattomien miesten lähestymisiä enkä aktiivisuutta, en edes pidä sellaisesta erityisemmin koska tuntemattomien seurassa on mielestäni hiukan epämukavaa olla, olen vähän ujo ja varautunut. Tuo olettamus meni siis aivan mönkään. Minusta ihmisiin on ensin tutustuttava ennen kuin voi mitään lähestymisiä tuossa mielessä tehdä, siis en haluaisi myöskään että minusta kiinnostutaan vain ulkonäköni takia. Eipä sitä toki tapahdukaan kun en niin hätkähdyttävä kaunotar ole.

        Minun mielestäni olisit voinut jättää vastaamatta viestiini kokonaan koska vastauksesi osoittaa että olen oikeassa.


      • epäileväinen
        Tota noin kirjoitti:

        Minun mielestäni olisit voinut jättää vastaamatta viestiini kokonaan koska vastauksesi osoittaa että olen oikeassa.

        Tota noin, kaikki olettamuksesi minusta olivat väärin, kuten viestissäni kerroin, joten sinulla ei ole mitään perusteita pitää niitä oikeina... Taidat olla niitä ihmisiä, joiden on pakko aina sanoa olevansa oikeassa silloinkin kun kaikki todisteet ovat itseäsi vastaan.


      • Tota noin
        epäileväinen kirjoitti:

        Tota noin, kaikki olettamuksesi minusta olivat väärin, kuten viestissäni kerroin, joten sinulla ei ole mitään perusteita pitää niitä oikeina... Taidat olla niitä ihmisiä, joiden on pakko aina sanoa olevansa oikeassa silloinkin kun kaikki todisteet ovat itseäsi vastaan.

        Todisteista kaiketi turha puhua jos itse puhut itsesi pussiin ja suoraan sanoen sulla on aika pienet mahikset löytää parisuhdetta.

        Ei minulla ole muuta lisättävää.

        Sinulla on hirvittävästi olettamuksia ja epäilyjä ja tuodessasi puhut niistä todisteina.


      • epäileväinen
        Tota noin kirjoitti:

        Todisteista kaiketi turha puhua jos itse puhut itsesi pussiin ja suoraan sanoen sulla on aika pienet mahikset löytää parisuhdetta.

        Ei minulla ole muuta lisättävää.

        Sinulla on hirvittävästi olettamuksia ja epäilyjä ja tuodessasi puhut niistä todisteina.

        Väännetäänpä sitten rautalangasta, kun et kerran ymmärtänyt:

        "Tällainen mies siis olisi "epätoivoinen"?"

        Ei ole mielestäni.

        "Epäilet väärin.
        Jos nainen on aktiivinen etsimään kumppania se on hyvä asia.
        Jos nainen on aktiivinen etsimään seksiä sitä pidetään iljettävänä.
        Noissa on ero."

        Tämä voi olla totta ja sanoinkin että epäilen, että pidetään iljettävänä.

        "Mutta odotat kuitenkin tuota miehiltä sinun tapauksessa."

        En odota.

        "Tavisnainen (jopa vähän ruma) joka ei ole aktiivinen ja joka pitää toisten seuraan tunkeutuvia ja etsimässä olevia miehiä epätoivoisina."

        En pidä epätoivoisina.

        "Sulla on aika pahasti pullat ohi uunista."

        Edelliset huomioon ottaen tämäkään ei voi pitää paikkaansa niiden tietojen perusteella joita on saatavilla, ellei sitten pullat ole ohi uunista siksi, että olen tavisnainen (jopa vähän ruma).

        Millä tavoin siis olen puhunut itseni pussiin?


      • Tota noin
        epäileväinen kirjoitti:

        Väännetäänpä sitten rautalangasta, kun et kerran ymmärtänyt:

        "Tällainen mies siis olisi "epätoivoinen"?"

        Ei ole mielestäni.

        "Epäilet väärin.
        Jos nainen on aktiivinen etsimään kumppania se on hyvä asia.
        Jos nainen on aktiivinen etsimään seksiä sitä pidetään iljettävänä.
        Noissa on ero."

        Tämä voi olla totta ja sanoinkin että epäilen, että pidetään iljettävänä.

        "Mutta odotat kuitenkin tuota miehiltä sinun tapauksessa."

        En odota.

        "Tavisnainen (jopa vähän ruma) joka ei ole aktiivinen ja joka pitää toisten seuraan tunkeutuvia ja etsimässä olevia miehiä epätoivoisina."

        En pidä epätoivoisina.

        "Sulla on aika pahasti pullat ohi uunista."

        Edelliset huomioon ottaen tämäkään ei voi pitää paikkaansa niiden tietojen perusteella joita on saatavilla, ellei sitten pullat ole ohi uunista siksi, että olen tavisnainen (jopa vähän ruma).

        Millä tavoin siis olen puhunut itseni pussiin?

        Sillä tavoin että kuulostat että sinulla ei ole mitään mahiksia etkä tee asioiden eteen mitään etkä ole valmis tekemään.

        Odotat valmista.


      • epäileväinen
        Tota noin kirjoitti:

        Sillä tavoin että kuulostat että sinulla ei ole mitään mahiksia etkä tee asioiden eteen mitään etkä ole valmis tekemään.

        Odotat valmista.

        En odota. Tällä hetkellä elämäntilanne on tosin sellainen, etten rupea aktiivisesti mitään etsimään. Ideaalitilanteessa en tietenkään etsisi vaan tapaisin sattumalta. Noita treffailuunkaan johtavia sattumia vaan sattuu varsin harvoin, suhteeseen johtavia oletettavasti vielä harvemmin.

        Se voi tietysti olla totta, ettei minulla ole mitään mahiksia. Mutta sen päättelit ilmeisesti siitä, että kuvailen itseäni jopa vähän rumaksi tavikseksi. Niinhän se on, että minunlaiseni helposti jäävät yksin.


      • Tota noin
        epäileväinen kirjoitti:

        En odota. Tällä hetkellä elämäntilanne on tosin sellainen, etten rupea aktiivisesti mitään etsimään. Ideaalitilanteessa en tietenkään etsisi vaan tapaisin sattumalta. Noita treffailuunkaan johtavia sattumia vaan sattuu varsin harvoin, suhteeseen johtavia oletettavasti vielä harvemmin.

        Se voi tietysti olla totta, ettei minulla ole mitään mahiksia. Mutta sen päättelit ilmeisesti siitä, että kuvailen itseäni jopa vähän rumaksi tavikseksi. Niinhän se on, että minunlaiseni helposti jäävät yksin.

        Päättelin sen siitä miten kuvailet tilannettasi ylipäätään ja asennettasi uskoen jopa että ideaalitilanne on joku ihmeellinen sattuma.


      • epäileväinen
        Tota noin kirjoitti:

        Päättelin sen siitä miten kuvailet tilannettasi ylipäätään ja asennettasi uskoen jopa että ideaalitilanne on joku ihmeellinen sattuma.

        Mainitsin sattuman ja ideaalitilanteen vasta tuossa edellisessä viestissäni :D Ei sinullakaan taida tuo päättelykyky ihan parhaasta päästä olla. Enhän ole missään vaiheessa edes sanonut, että en aio tehdä kaikkeani tai että olisi ollut järkevää käyttäytyä niin kuin olen käyttäytynyt. Teet päätelmiäsi niin, että tunget minut jo johonkin valmiiseen muottiin, ja on ihan sama mitä sanon, niin yrität vääntämällä vääntää sen sopimaan siihen muottiin.


      • Tota noin
        epäileväinen kirjoitti:

        Mainitsin sattuman ja ideaalitilanteen vasta tuossa edellisessä viestissäni :D Ei sinullakaan taida tuo päättelykyky ihan parhaasta päästä olla. Enhän ole missään vaiheessa edes sanonut, että en aio tehdä kaikkeani tai että olisi ollut järkevää käyttäytyä niin kuin olen käyttäytynyt. Teet päätelmiäsi niin, että tunget minut jo johonkin valmiiseen muottiin, ja on ihan sama mitä sanon, niin yrität vääntämällä vääntää sen sopimaan siihen muottiin.

        Päättelykykyni on harvinaisen hyvä.
        Muistutat joitakin naisia joita olen tuntenut ja syitä sille miksi ovat sinkkuja löytyi aina samanlaisia kuin sinulla.

        Nooohh, eihän se ole minun asiani.


    • HÄHÄÄ

      En ole tehnyt mitään sinkkuuden lopettamiseksi enkä tee.

    • 13+6

      Hyvä kysymys.

      -Olen yrittänyt etsiä tyttöystävää 11 vuotta
      -Olen kerännyt arviolta 80 pakit
      -Nettideittaillut jonkin aikaa, sain 7 treffit sovittua
      -Seurustellut puoli vuotta ja toisen kerran nelisen kuukautta
      -Todennut seurustelun ja parinmuodostuksen soveltuvan muille
      -Lyönyt hanskat tiskiin

      Että en ole, enkä helvetti sentään tee. Jotain rajaa nyt sentään.

      • _yx vaan_

        Olethan sinä sentään jotain saanut aikaiseksi eli puolen vuoden seurustelun ja neljän kuukauden seurustelun. Se on 10 kk enemmän kuin monilla muilla.

        Tietysti päätös on sinun itsesi. Totean vain sen, että seurustelutaito on myös sellainen asia, mikä pitää opetella. Jos ei ole koskaan seurustellut, niin voi kuvitella olevansa tosi hyvä kumppani. Se on vähän sama kuin lapseton sanoo, että olisi tosi hyvä isä/äiti, jos olisi lapsi. Sitä kun ei vaan etukäteen voi tietää. Voi tullakin yllätyksenä, että seurustellessa ehkä onkin mustasukkainen tai kumppanin tyydyttämisen opettelu on vaikeaa tai yhteinen ajankäytön suunnittelu onkin haastavaa.

        Minusta sinussa olisi varmasti ainesta hyväksi poikaystäväksi. Ei vielä kannata heittää hanskoja tiskiiin. Et vain ole löytänyt vielä sitä oikeaa.


    • No en minä nyt kaikkeani ole vielä tehnyt. Ainakin se pitkä ja väsyttävä baarimaraton on vielä kokeilematta, sekä myöskin rautalangasta väännetyt aloitteet miehille. Nettideittailua on kyllä tullut harrastettua, mutta sen perusteella näyttää sille, että tässä iässä omantasoisensa miehen haluaminen on jo aikamoista nirsoilua.

      Nuorempana keskityin aivan liiaksi opiskeluun ja työntekoon ajatellen naiivisti, että kyllä se oikea vielä jossain vastaan tulee. Olisi vain silloin pitänyt tajuta, ettei mitään tapahdu, ellei oikeasti näe vaivaa asian eteen. Nyt kun suurin osa hyvistä miehistä on jo poissa markkinoilta, joutuu sitä vaivaa näkemään vielä moninkertaisesti enemmän.

      • Tsemppiä

        Kirjoitustesi perusteella vaikutat aika fiksulta naiselta. Luulisi että sinun olisi aika helppo löytää järkeviä miehiä. Asut vissiin sitten niin pienellä paikkakunnalla, että siellä miestarjonta on heikkoa. Jos muuttaisit pääkaupunkiseudulle tai edes Tampereelle, niin luultavasti tilanteesi parantuisi merkittävästi.


      • 13+11
        Tsemppiä kirjoitti:

        Kirjoitustesi perusteella vaikutat aika fiksulta naiselta. Luulisi että sinun olisi aika helppo löytää järkeviä miehiä. Asut vissiin sitten niin pienellä paikkakunnalla, että siellä miestarjonta on heikkoa. Jos muuttaisit pääkaupunkiseudulle tai edes Tampereelle, niin luultavasti tilanteesi parantuisi merkittävästi.

        Helsingissähän on kaikista huonoin vaihtoehto asua naisena, sinkkumiehiä on suhteessa vähiten.


      • Tota noin
        13+11 kirjoitti:

        Helsingissähän on kaikista huonoin vaihtoehto asua naisena, sinkkumiehiä on suhteessa vähiten.

        Naisilla tuo kilpailutilanne ei ole niin vaikea että muiden sinkkunaisten määrä vaikuttaisi asiaan.

        Se mikä vaikuttaa asiaan on sinkkumiesten määrä ja naiset saavat kyllä vapaasti Helsingissä valita seuransa sen verran täällä on valinnanvaraa.


      • 3+1
        Tota noin kirjoitti:

        Naisilla tuo kilpailutilanne ei ole niin vaikea että muiden sinkkunaisten määrä vaikuttaisi asiaan.

        Se mikä vaikuttaa asiaan on sinkkumiesten määrä ja naiset saavat kyllä vapaasti Helsingissä valita seuransa sen verran täällä on valinnanvaraa.

        http://www.hs.fi/sunnuntai/a1305680279629

        Ton mukaan paras olisi Oulu, Vaasa tai Tampere.

        Ja Espoo mutta siinä on lähellä paljon kilpailua.


      • 7+5
        3+1 kirjoitti:

        http://www.hs.fi/sunnuntai/a1305680279629

        Ton mukaan paras olisi Oulu, Vaasa tai Tampere.

        Ja Espoo mutta siinä on lähellä paljon kilpailua.

        Kyllähän kokonaismääräkin vaikuttaa kun kuka tahansa ei kuitenkaan kelpaa.
        Oulu ja Vaasa ovat huomattavasti pienempiä. Pääkaupunkiseutu on käytännössä yksi kaupunki joten siinä on mukana myös Espoo ja Vantaa.


      • en vaan tajuuu
        7+5 kirjoitti:

        Kyllähän kokonaismääräkin vaikuttaa kun kuka tahansa ei kuitenkaan kelpaa.
        Oulu ja Vaasa ovat huomattavasti pienempiä. Pääkaupunkiseutu on käytännössä yksi kaupunki joten siinä on mukana myös Espoo ja Vantaa.

        Naiivi kysymys minulta: Eikö sitten voi mennä esim. tunnin ajomatkan päähän katsomaan elämää hieman pienemmältä paikkakunnalta käsin? Yksi hyvä ystäväni löysi aviomiehensä Mäntsälästä maaseudulta eli noin tunnin ajomatkan päästä. Tämä ystäväni käy edelleen töissä Helsingissä ja tapaa siellä kavereitaan, mutta perhe, mies ja miehen työ ovat Mäntsälässä.

        Joskus ihmiset ovat ihan liikaa Helsinki-keskeisiä ja kuvittelevat, että joku Lohja, Sipoo tai Nurmijärvi ovat Lappia.


      • 10+11
        13+11 kirjoitti:

        Helsingissähän on kaikista huonoin vaihtoehto asua naisena, sinkkumiehiä on suhteessa vähiten.

        Nimenomaan! Tämähän on sinkkunaiselle (ainakin 30 v) huonoin paikka asua, kannattaa mennä pienemmälle paikkakunnalle. Puhun omasta ja monien muiden sinkkunaisten kokemuksesta.


      • 15+6
        Tota noin kirjoitti:

        Naisilla tuo kilpailutilanne ei ole niin vaikea että muiden sinkkunaisten määrä vaikuttaisi asiaan.

        Se mikä vaikuttaa asiaan on sinkkumiesten määrä ja naiset saavat kyllä vapaasti Helsingissä valita seuransa sen verran täällä on valinnanvaraa.

        Mutta tämä ei pidä paikkaansa ollenkaan. Ehkä 20 ikäryhmässä jolloin paria useimmiten vaihdetaan tiuhaan tahtiin.


      • ht palstajumissa

        "Nuorempana keskityin aivan liiaksi opiskeluun ja työntekoon ajatellen naiivisti, että kyllä se oikea vielä jossain vastaan tulee. Olisi vain silloin pitänyt tajuta, ettei mitään tapahdu, ellei oikeasti näe vaivaa asian eteen."

        Sanopa muuta. :) Miehen näkökulmasta tuo on vähintään yhtä totta, jollei jopa enemmänkin, koska miesten oletetaan vielä tänä päivänäkin olevan se aloitteellisempi osapuoli. Ei todellakaan se oikea tule vain vastaan, jollei asialle tee jotain tai osaa heti tarttua siihen kun se oikea ehkä olisi siinä edessä.

        ...Siitä päästäänkin aiheeseen että kurkkaapa stellaria sähköpostiisi. ;)


    • 5+17

      En oo tehnyt paljon mitään, mutta ongelma on siinä että mua ahdistaa niin paljon esimerkiksi mennä johonkin baariin, että jopa yksin oleminen tuntuu paremmalta vaihtoehdolta. Olen tehnyt kaiken mitä "kykenen" tekemään, joka ei tosin kovin paljoa ole.

    • 10+5

      Mikä ihmeen valinnanvaraa jos ihmisillä se moraalinen elämänkuva ihan pielessä.

    • En ole. Seuraavaksi pitäisi varmaan yrittää lähestyä jotakuta, netissä tai livenä.

      • 12+3

        Uusimaa on ainakin pullollaan naissinkkuja joten ei tarvitse varmaan kauheasti ponnistella.


      • 12+3 kirjoitti:

        Uusimaa on ainakin pullollaan naissinkkuja joten ei tarvitse varmaan kauheasti ponnistella.

        Kyllä se naisen lähestyminen on jo ylitsepääsemätön ponnistus.


      • whiskey in a jjj
        wlfwd kirjoitti:

        Kyllä se naisen lähestyminen on jo ylitsepääsemätön ponnistus.

        Eihän kukaan osaa mitään syntyessään. Kaikki asiat pitää opetella: istuminen, käveleminen, juokseminen, lukeminen, laskeminen jne. Ihan sama asia on ihmissuhteiden ja sosiaalisten suhteidenkin kanssa. Jostain pitää aloittaa ja jos taitoja ei ole yhtään, niin sitten aloitetaan nollasta.

        Jos lähestymättömyyden taustalla on esim. paniikkihäiriö, niin siihenkin voi yrittää saada hoitoa (lääkitys, terapia).

        Itse olen todella ujo, mutta olen rohkaissut itseäni ja työn takia on ollut pakkokin tehdä työtä sen eteen, että uskallan avata suuni. Onneksi voi etukäteen miettiä ja opetella joitakin fraaseja, joita voi käyttää. Sosiaalista kanssakäymistä voi harjoitella kenen tahansa kanssa. Aluksi ei tarvitse jutella kauniiden naisten kanssa, vaan voi aloittaa vaikka kaupan kassasta, äidistä, veljestä, kaverista jne.

        Tsemppiä opetteluun!


      • whiskey in a jjj kirjoitti:

        Eihän kukaan osaa mitään syntyessään. Kaikki asiat pitää opetella: istuminen, käveleminen, juokseminen, lukeminen, laskeminen jne. Ihan sama asia on ihmissuhteiden ja sosiaalisten suhteidenkin kanssa. Jostain pitää aloittaa ja jos taitoja ei ole yhtään, niin sitten aloitetaan nollasta.

        Jos lähestymättömyyden taustalla on esim. paniikkihäiriö, niin siihenkin voi yrittää saada hoitoa (lääkitys, terapia).

        Itse olen todella ujo, mutta olen rohkaissut itseäni ja työn takia on ollut pakkokin tehdä työtä sen eteen, että uskallan avata suuni. Onneksi voi etukäteen miettiä ja opetella joitakin fraaseja, joita voi käyttää. Sosiaalista kanssakäymistä voi harjoitella kenen tahansa kanssa. Aluksi ei tarvitse jutella kauniiden naisten kanssa, vaan voi aloittaa vaikka kaupan kassasta, äidistä, veljestä, kaverista jne.

        Tsemppiä opetteluun!

        Muista sosiaalisistatilanteista ei ole ollut mitään apua naisten lähestymiseen.
        Esim. työnjohtokoulutuksessa oli paljon sosiaaliseen vuorovaikutukseen viittaavaa asiaa, ihan harjoitusten kanssa. Mutta en ole kokenut niistä olleen mitään hyötyä työn ulkopuolella.


    • ätmi

      Ei, en ole vielä ottanut panttivankeja tai tehnyt pommi-iskua sinkkuudesta eroon pääsemiseksi. Vika on siis minussa.

    • No en todellakaan

      Kaikkeni annan vasta kun on kyse elämästä ja kuolemasta. Muutoin tulee burnout. Ihan turha antaa kaikkeaan, jos epäonnistumisen mahdollisuus on liian suuri ja palkintokin on jotain epämääräistä, mikä ei varsinaisesti edes etsinyt.

      Ensinnäkin nykyajan sinkkunaisten arvot eivät noin pääsääntöisesti sovi yhteen omieni kanssa, joten sopivien vapaiden naisten määrä on sitäkin pienempi.

      Kun nyt en itsekään ole mikään saalis, joka omaisi naisten kaipaamaa statusta, niin paras palvelus molemmille osapuolille, kun en edes yritä. Vältynpä ainakin burnoutilta, enkä varsinaisesti kaipaa petetyksi tulemistakaan. Nainen taas välttyy saamasta työtöntä miestä riesakseen, jota ei voi kavereillekkaan ylpeänä esitellä.

      Eli kaikkensa antamista on suuresti ylihypetetty. Jos joku puhuu kaikkensa antamisesta, eikä kyseessä ole elämä ja kuolema, tuo henkilö on hyväksikäyttäjä. Hyväksikäyttäjiä tässä maailmassa on jo aivan tarpeeksi, enkä kaipaa heidän seuraansa.

    • En todellakaan. Livenä en ole kenellekkään tehnyt aloitteen aloitetta varmaan koskaan. Enkä juuri käy missään, missä vois ketään tavata edes. Tuossa live tutustumisessa hankaa vastaan juuri se kun ei koskaan tiedä etukäteen onko toinen sinkku vai ei... siksi en tee aloitteita, toisekseen ei livenä vaan tapaa juuri yhtään kiinnostavia naisia.

      • uy87jsnw9

        Sulla todistettavasti on netti joten mikset laita nettiprofiilia? Ei kai siitä haittakaan olisi, että etsisit kumppania netistä?

        Ehkä kriteerisi ovat niin korkeat, ettei kukaan yllä niihin? Joskus näkee miehiä, joiden unelmanainen on joku photoshopattu povipommi ja sitten he ovat pettyneitä, kun lähikaupassa onkin vain taviksia shorteissa ja t-paidassaan ilman meikkiä.


      • uy87jsnw9 kirjoitti:

        Sulla todistettavasti on netti joten mikset laita nettiprofiilia? Ei kai siitä haittakaan olisi, että etsisit kumppania netistä?

        Ehkä kriteerisi ovat niin korkeat, ettei kukaan yllä niihin? Joskus näkee miehiä, joiden unelmanainen on joku photoshopattu povipommi ja sitten he ovat pettyneitä, kun lähikaupassa onkin vain taviksia shorteissa ja t-paidassaan ilman meikkiä.

        On ollut proffaa jos jonkinmoista viime vuosina... ja ei ole siitä kiinni ettenkö olisi netin kautta löytänyt seuraa, on ollutkin ei siitä sen enempää.

        Kriteerit ei kyllä ole korkealla todellakaan, joskin vain harva pääsee suodattimesta läpi. Ite kun pidän vain tietynlaisesta tyypistä, niin eipä siitä juuri voi muuttaa itteensä pitämään ihan muusta...


      • 6543219
        itmies kirjoitti:

        On ollut proffaa jos jonkinmoista viime vuosina... ja ei ole siitä kiinni ettenkö olisi netin kautta löytänyt seuraa, on ollutkin ei siitä sen enempää.

        Kriteerit ei kyllä ole korkealla todellakaan, joskin vain harva pääsee suodattimesta läpi. Ite kun pidän vain tietynlaisesta tyypistä, niin eipä siitä juuri voi muuttaa itteensä pitämään ihan muusta...

        Aina voi kuitenkin käydä treffeillä ja tutustua ihmisiin. Hirveän harvoin nettiprofiili antaa täyttä kuvaa ihmisestä. Ainakin minun on todella vaikea tehdä profiilia itsestäni, koska olen kiinnostunut niin monesta asiasta. Omaa persoonaa on vaikea kuvailla ja se valokuvakin on vain yksi otos.


      • 6543219 kirjoitti:

        Aina voi kuitenkin käydä treffeillä ja tutustua ihmisiin. Hirveän harvoin nettiprofiili antaa täyttä kuvaa ihmisestä. Ainakin minun on todella vaikea tehdä profiilia itsestäni, koska olen kiinnostunut niin monesta asiasta. Omaa persoonaa on vaikea kuvailla ja se valokuvakin on vain yksi otos.

        Tosi on. Eihän sitä tiedä vaikka natsaiski yhteen kun alkuun näyttäis ettei todellakaan tunnu olevan mitään yhteistä jne. Mutta pääpiirteittäin pystyy kyl jo proffan perusteella jotain tulkitseen että kannattaako edes tutustua sen tarkemmin.


    • m40+

      "Yksi ongelma on siis se, että pidän yksin olemisesta ja saan aikani kulumaan hyvin. Itsenäisyyttä ei taas pidetä kovin hyvänä asiana."

      Minusta tuo on vaan hyvä asia. Itsenäisyys luo parisuhteelle hyvän pohjan kun et ole toisesta riippuvainen ja pärjäät hyvin yksinkin. Ts. olet suhteessa siksi että haluat olla hänen kanssaan, ei siksi että tarvitset hänet.

      "Oletteko tehneet kaikenne?"

      En, ihan jokaista kiveä en ole vielä kääntänyt ;)

    • meikku2

      Ei, en ole tehnyt kaikkeani enkä varmaan ikinä tule tekemäänkään ihan kaikkeani. Mitä se sitten onkaan :) Baarissa olen juossut enemmän kuin tarpeeksi. Sieltä löytyi aikanaan aviomieskin. Eron jälkeen elin villiä baarielämää, joo kyllä jotain löytyi muttei mitään kestävää. Nyt en ole pariin vuoteen käynyt baarissa ollenkaan ja suhdejutut on kuihtuneet olemattomiin. Nettideitti-ilmoituksen laitoin juuri mutta huonosti tulee kuvattomalle vastauksia ja vielä kun on lapsia. Olisinko sitten tehnyt kaikkeni jos mulla olisi kuva esillä? Mitä muuta voisin tehdä? Tuntemattomille juttelu kaupoissa ym ei huvita siinä mielessä kun oma oletus on aina että muut ovat varattuja. Vaikea sitäpaitsi muuttua hirveän sosiaaliseksi kauppahöpöttäjäksi kun ei luonnostaan sitä ole.

    • En. Enkä teekään.

      En ole kaikkeani tehnyt, sillä se mikä saisi päätettyä sinkkuuteni olisi se että tyytyisin niihin "ok" ja "ihan kivaa yhdessä" naisiin. Mutta kun olen kuitenkin sen Rakkaudenkin jo elämässäni kerran kokea, niin ei tämä 2 vuoden yhtäjaksoinen sinkkuus vielä saa minua tyytymään yhtään mihinkään sen vähempään kuin siihen että kohtaan naisen joka on minusta kiinnostunut ja minä hänestä ja tunnen hänen kanssaan taas tuon ihanan Rakkauden tunteen.

      Mutta ehkä joskus 35 ikävuoden kohdalla minäkin alan tyytymään sitten noitain "ok" ja "ihan kivaa yhdessä" naisiin, sillä kuitenkin viimeistään siinä vaiheessa elämää haluan perheenkin perustaa. Onneksi tuohon on vielä 7 vuotta aikaa, joten sinkkuus jatkokoot siis.

      Enkä minä nyt kuitenkaan täysin ilman naista elämässäni ole, vaikka nyt sinkkuna olenkin. Kyllä minulla on aina parin kuukauden välein joku nainen elämässäni, yleensä tosin vain muutaman kuukauden ajan, eikä kyseessä ole mikään suhde tai mitään sen vakavampaa, lähinnä vain seksiä ja yhdessä matkustelua ja ulkona syömissä, sellaista puuhaa mikä nyt vain on naisseurassa mukavampaa kuin yksikseen tai miesporukassa.

      Tämän vuoden tavoitteena on ollut lisätä salilla käyntiä, laihduttaa (jotta lihakset näkyisivät paremmin) ja vaihtaa työpaikkaa parempi palkkaiseen työhön. Noista asioista kaksi on jo tehty, mutta kesän ajan ajattelin kyllä vain sitä vähän kevyempää naisseuraa metsästää ennen kuin keskityn kolmannenkin asian hoitamiseen.

      • michele

        Kuulostat ihanan päämäärätietoiselta ja kunnolliselta :) oli vaan pakko sanoa...


    • ex-missi

      Erittäin hyvä aloitus, kiva että välillä asiallisempaakin juttua! :)

      Tajusin, etten tee juuri mitään!! Tai oikeastaan se, mitä teen, on että pidän silmäni ja korvani auki, ja pyrin olemaan avoin, missä vain liikunkin. Baareissa käyn n. 0-3 kertaa kuukaudessa, ja sieltä aina löytyy jotakin miehiä, mutta yksikään niistä jutuista ei ole sen kummepaan suhteeseen johtanut!

      Koen, että baari ei ole oikein hyvä aloitus ihmiseen tutustuttaessa, kaikki jää jotenkin liian pinnalliseksi. Nettitreffeille en ole vielä uskaltautunut, koska pelkään "friikkejä", stalkkaajia, tai ihan vain pettymyksiä, mutta haluaisin rohkaista mieleni, koska ´kyllä uskon että siellä on varmasti paljonkin kiinnostavia miehiä.

      Sen voisin tehdä, olen suunnitellut mutten vielä rohjennut! :)

      • ht palstajumissa

        Pettymyksiä saat nettitreffeillä lähes varmasti.

        Mutta friikit ja stalkkaajat... Niihin on helppo keino. Hankit vaan prepaid liittymän etkä kerro oikeaa nimeäsi kuin vasta tapaamisessa sitten kun olet jo lähes varma että se vastapuoli ei ole sekopää. Ja silloinkin kerrot vaan vaikka pelkän etunimen. Ja tapaamiset jonnekin kahvilaan kaupungilla, tms.

        Etkä myöskään käytä mitään facebookin profiilikuvaa tai muuta vastaavaa viestittelyssä minkä voi netistä hakemalla löytää.

        Tuolla noi ongelmat hoituu. Koska olet selvästikin kaunis nainen jos baareista löydät miehiä, niin sitten löydät nettideitistäkin niitä miehiä, luultavasti niinkin paljon että joudut niistä sadoista ehdokkaista valitsemaan vain murto-osan deiteille.

        Ja jos luulet että nettideitti olisi jotenkin vähemmän pinnallinen kuin baari niin voin kertoa ettei se todellakaan ole. Jos jotain, niin se on jopa pinnallisempi, koska siellä etenkin ne kauneimmat ja komeimmat voivat selailla satojen kumppanien katalogeista lähinnä ulkonäön ja pinnallisten arvojen perusteella ne muutamat parhaat. Nettideitissä ei siis pääse edes deiteille jollei täytä riittäviä pinnallisia kriteereitä.

        Baarissa sentään valinnanvara on pienempi ja sattumanvaraisempi, ja klubien hämärä ympäristö ja alkoholin huurut hieman sotkevat pakkaa lisää. Joten se ei oikeastaan ole niin pinnallinen paikka kuin nettideitti.

        Mutta, sinulle nettideitti on todella hyvä paikka koska olet siis nainen ja melko varmasti sieltä kauniista päästä. Sinun siis on helppo valikoida parhaat päältä. Kunhan muista että ne pelimiehet temmeltävät nettideitissäkin siinä missä baareissakin.


      • ex-missi
        ht palstajumissa kirjoitti:

        Pettymyksiä saat nettitreffeillä lähes varmasti.

        Mutta friikit ja stalkkaajat... Niihin on helppo keino. Hankit vaan prepaid liittymän etkä kerro oikeaa nimeäsi kuin vasta tapaamisessa sitten kun olet jo lähes varma että se vastapuoli ei ole sekopää. Ja silloinkin kerrot vaan vaikka pelkän etunimen. Ja tapaamiset jonnekin kahvilaan kaupungilla, tms.

        Etkä myöskään käytä mitään facebookin profiilikuvaa tai muuta vastaavaa viestittelyssä minkä voi netistä hakemalla löytää.

        Tuolla noi ongelmat hoituu. Koska olet selvästikin kaunis nainen jos baareista löydät miehiä, niin sitten löydät nettideitistäkin niitä miehiä, luultavasti niinkin paljon että joudut niistä sadoista ehdokkaista valitsemaan vain murto-osan deiteille.

        Ja jos luulet että nettideitti olisi jotenkin vähemmän pinnallinen kuin baari niin voin kertoa ettei se todellakaan ole. Jos jotain, niin se on jopa pinnallisempi, koska siellä etenkin ne kauneimmat ja komeimmat voivat selailla satojen kumppanien katalogeista lähinnä ulkonäön ja pinnallisten arvojen perusteella ne muutamat parhaat. Nettideitissä ei siis pääse edes deiteille jollei täytä riittäviä pinnallisia kriteereitä.

        Baarissa sentään valinnanvara on pienempi ja sattumanvaraisempi, ja klubien hämärä ympäristö ja alkoholin huurut hieman sotkevat pakkaa lisää. Joten se ei oikeastaan ole niin pinnallinen paikka kuin nettideitti.

        Mutta, sinulle nettideitti on todella hyvä paikka koska olet siis nainen ja melko varmasti sieltä kauniista päästä. Sinun siis on helppo valikoida parhaat päältä. Kunhan muista että ne pelimiehet temmeltävät nettideitissäkin siinä missä baareissakin.

        Voi kiitos viestistäsi ja kannustuksestasi.

        Aion kokeilla nettiprofiilin tekoa! Minulla oli joskus vuosia sitten match.comissa ilmoitus, mutta jouduin sulkemaan sen viestitulvan takia, ja kaikkien läpikäyminen ja plarailu otti voimille. Lisäksi sanoin jonkin verran kurjia ja asiáttomia seksuaalissävytteisiä viestejä, ja joku jopa tunniisti minut, niin en tiedä haluanko altistaa itseäni sellaiselle.

        Mutta jos ei pelaa ei voi myöskään voittaa. Onhan se paljon terveellisempää ja tehokkaampaa etsintää, kuin valvoa baarissa ja käyttää alkoholia ja toivoa että joku satunnainen sopiva olisi sattunut paikalle!

        Kaikista parasta on, että tietää heti mietä mies etsii elämäänsä, eikä sitä tarvitse arvuutella, eikä mene aikaa turhuuksiin ja säätöihin!!

        Pelottaa, mutta aion yrittää! :)


      • ht palstajumissa
        ex-missi kirjoitti:

        Voi kiitos viestistäsi ja kannustuksestasi.

        Aion kokeilla nettiprofiilin tekoa! Minulla oli joskus vuosia sitten match.comissa ilmoitus, mutta jouduin sulkemaan sen viestitulvan takia, ja kaikkien läpikäyminen ja plarailu otti voimille. Lisäksi sanoin jonkin verran kurjia ja asiáttomia seksuaalissävytteisiä viestejä, ja joku jopa tunniisti minut, niin en tiedä haluanko altistaa itseäni sellaiselle.

        Mutta jos ei pelaa ei voi myöskään voittaa. Onhan se paljon terveellisempää ja tehokkaampaa etsintää, kuin valvoa baarissa ja käyttää alkoholia ja toivoa että joku satunnainen sopiva olisi sattunut paikalle!

        Kaikista parasta on, että tietää heti mietä mies etsii elämäänsä, eikä sitä tarvitse arvuutella, eikä mene aikaa turhuuksiin ja säätöihin!!

        Pelottaa, mutta aion yrittää! :)

        "Kaikista parasta on, että tietää heti mietä mies etsii elämäänsä, eikä sitä tarvitse arvuutella"

        Niin. Kunhan muistat tosiaan että myös ne pelimiehet on innoissaan siellä nettideitissä iskemässä naisia. Eikä ne varmasti ensimmäisenä ole kertomassa että eivät oikeasti ole vakavissaan. Pientä järjen käyttöä ja kriittistä ajattelua ja kaipa ne pystyy sieltä karsimaan pois.

        Asiattomia viestejä tulet naisena varmasti saamaan. Ne pitää vain kestää. Aivan kuten useimpien miesten pitää kestää se että nettideitissä ei yleensä saa viestejä naisilta vaikka olisi asiallinenkin, vaan naiset jättävät vastaamatta tai vain katoavat kesken viestittelyn (juurikin sen takia että naisilla sitä valinnanvaraa ja viestittelijöitä on liiankin paljon). Molemmat käyvät yhtä paljon hermojen päälle, mutta se on vaan osa sitä peliä.

        Yleistettynä: Kauniille ja keskiverto naisille nettideittailu kannattaa. Samaten komeille miehille.

        Rumat miehet ja naiset voi melkein jättää nettideitit väliin - ja oikeastaan ne keskiverto miehetkin.

        Tolle ensimmäiselle ryhmälle nettideittailu voi olla ihan kiva kokemus kunhan muistaa varotoimet niiden outojen tapausten varalta. Tolle jälkimmäiselle ryhmälle nettideittailu käy työstä ja vieläpä erittäin epämukavasta työstä. Itse olen luonnollisesti tota jälkimmäistä ryhmää.


      • ht palstajumissa kirjoitti:

        "Kaikista parasta on, että tietää heti mietä mies etsii elämäänsä, eikä sitä tarvitse arvuutella"

        Niin. Kunhan muistat tosiaan että myös ne pelimiehet on innoissaan siellä nettideitissä iskemässä naisia. Eikä ne varmasti ensimmäisenä ole kertomassa että eivät oikeasti ole vakavissaan. Pientä järjen käyttöä ja kriittistä ajattelua ja kaipa ne pystyy sieltä karsimaan pois.

        Asiattomia viestejä tulet naisena varmasti saamaan. Ne pitää vain kestää. Aivan kuten useimpien miesten pitää kestää se että nettideitissä ei yleensä saa viestejä naisilta vaikka olisi asiallinenkin, vaan naiset jättävät vastaamatta tai vain katoavat kesken viestittelyn (juurikin sen takia että naisilla sitä valinnanvaraa ja viestittelijöitä on liiankin paljon). Molemmat käyvät yhtä paljon hermojen päälle, mutta se on vaan osa sitä peliä.

        Yleistettynä: Kauniille ja keskiverto naisille nettideittailu kannattaa. Samaten komeille miehille.

        Rumat miehet ja naiset voi melkein jättää nettideitit väliin - ja oikeastaan ne keskiverto miehetkin.

        Tolle ensimmäiselle ryhmälle nettideittailu voi olla ihan kiva kokemus kunhan muistaa varotoimet niiden outojen tapausten varalta. Tolle jälkimmäiselle ryhmälle nettideittailu käy työstä ja vieläpä erittäin epämukavasta työstä. Itse olen luonnollisesti tota jälkimmäistä ryhmää.

        Rohkenen olla hieman eri mieltä...
        Nettideittailu ei ole kiva kokemus ja todellakin käy työstä.

        Viestejä tulee satoja ja taas satoja, millään ei edes ehdi lukea kaikkia saati vastata, osa miehistä ei ole edes vaivautunut lukemaan profiilia vaan randomina kokeilee kepillä jäätä. Viestejä tulee siis reilusti hakukriteerien ulkopuoleltakin, Inaria myöten ja kaikilta 18-80 vuotiailta.
        Treffeillä pitää ravata joka perhanan päivä (onneksi olin lomalla silloin, oli aikaa kirjoitella ja deittailla). Typerä lupaus itselleni treffata kaikki kivanoloiset... en voinut kuvitellakaan että niitä viestejä puskee niin pirusti. (Tämä oli mun omaa tyhmyyttäni, olisi pitänyt olla ilmeisesti tylympi...)

        Varattuja, pelimiehiä, mielenterveysongelmaisia, läheisyysriippuvaisia, stalkkereita, roikkujia... jne. riittää yllin kyllin.

        Jos olet vähänkään nätti, tee kuvaton profiili ja lähesty itse kiinnostavan oloisia miehiä. Kuvattomuus karsii pahimmat ja voit rauhassa selailla vaihtoehtoja.


      • Gammaromeo
        pimppaloora kirjoitti:

        Rohkenen olla hieman eri mieltä...
        Nettideittailu ei ole kiva kokemus ja todellakin käy työstä.

        Viestejä tulee satoja ja taas satoja, millään ei edes ehdi lukea kaikkia saati vastata, osa miehistä ei ole edes vaivautunut lukemaan profiilia vaan randomina kokeilee kepillä jäätä. Viestejä tulee siis reilusti hakukriteerien ulkopuoleltakin, Inaria myöten ja kaikilta 18-80 vuotiailta.
        Treffeillä pitää ravata joka perhanan päivä (onneksi olin lomalla silloin, oli aikaa kirjoitella ja deittailla). Typerä lupaus itselleni treffata kaikki kivanoloiset... en voinut kuvitellakaan että niitä viestejä puskee niin pirusti. (Tämä oli mun omaa tyhmyyttäni, olisi pitänyt olla ilmeisesti tylympi...)

        Varattuja, pelimiehiä, mielenterveysongelmaisia, läheisyysriippuvaisia, stalkkereita, roikkujia... jne. riittää yllin kyllin.

        Jos olet vähänkään nätti, tee kuvaton profiili ja lähesty itse kiinnostavan oloisia miehiä. Kuvattomuus karsii pahimmat ja voit rauhassa selailla vaihtoehtoja.

        Nettideittailu on kovaa työtä, mutta verrattuna tunti- tai kuukausipalkkaan, niin "palkan" saaminen on hyvin kyseenalaista. En halua ihan kaikkia yksityiskohtia kertoa. Mutta olen tänä kalenterivuonna lähettynyt viestin yli 100 sadalle naiselle nettideittien kautta. Heistä ehkä 10-15 % on vastannut minulle ylipäätään mitään. Ehkä noin 5 tapauksessa on alustavasti keskusteltu tapaamisesta, mutta kirjoittelu on aina loppunut siihen ettei naiselta enää tulekaan viestiä.

        Eli en ole päässyt yksillekään treffeille tänä vuonna nettideittailun kautta, vaikka yli sadalle olen vastannut. Kirjoitustapani on mielestäni ollut ihan yhtä asiallinen kuin esim. täällä, toki jotain humoristiseksi tarkoitettua olen saattanut liittää viestiini, jos se on sopinut asiayhteyteen. Minulle aloitteellisesti on kirjoittanut tänä vuonna ehkä jotain 3-5 naista, mutta en ole ollut kenestäkään kiinnostunut sillä tapaa, mutta toki muistanut kiittää heitä viestistään.

        Nuo yli 100 naista ovat olleet sellaisia, joista ainakin ilmoituksen perusteella olen ollut ihan oikeasti kiinnostunut. Sillä tapaa olen "löysännyt kriteerejäni", että olen viime vuosina lähettynyt viestejä maks. 200 km:n päässäkin asuville, koska se teoriassa ainakin voisi lisätä mahdollisuuksiani vs. muutaman kymmenen kilometrin säde.

        Onko sitten esim. pimppaloora suhteessa tasokkaampi naisena kuin mitä minä miehenä? Ehkä on ehkä ei. Nettideitit vain toimivat miehillä aivan eri lailla kuin naisilla.

        Tietysti jotkut löytävät seurustelukumppaninkin netistä. Näin kävi minullekin joskus vuosia vuosia sitten. Se onni ei kuitenkaan kestänyt kuin muutaman kuukauden.


      • ht palstajumissa
        pimppaloora kirjoitti:

        Rohkenen olla hieman eri mieltä...
        Nettideittailu ei ole kiva kokemus ja todellakin käy työstä.

        Viestejä tulee satoja ja taas satoja, millään ei edes ehdi lukea kaikkia saati vastata, osa miehistä ei ole edes vaivautunut lukemaan profiilia vaan randomina kokeilee kepillä jäätä. Viestejä tulee siis reilusti hakukriteerien ulkopuoleltakin, Inaria myöten ja kaikilta 18-80 vuotiailta.
        Treffeillä pitää ravata joka perhanan päivä (onneksi olin lomalla silloin, oli aikaa kirjoitella ja deittailla). Typerä lupaus itselleni treffata kaikki kivanoloiset... en voinut kuvitellakaan että niitä viestejä puskee niin pirusti. (Tämä oli mun omaa tyhmyyttäni, olisi pitänyt olla ilmeisesti tylympi...)

        Varattuja, pelimiehiä, mielenterveysongelmaisia, läheisyysriippuvaisia, stalkkereita, roikkujia... jne. riittää yllin kyllin.

        Jos olet vähänkään nätti, tee kuvaton profiili ja lähesty itse kiinnostavan oloisia miehiä. Kuvattomuus karsii pahimmat ja voit rauhassa selailla vaihtoehtoja.

        "Kuvattomuus karsii pahimmat ja voit rauhassa selailla vaihtoehtoja."

        Toi on kyllä varmaan hyvä neuvo naiselle, joka haluaa muutakin kuin puhdasta pinnallisuutta ja kauheaa viestitulvaa.

        Muilta osin toi viestitulva nyt on hoidettavissa. Esim. s24 treffeissä on kai se valinta että vain ihannekumppanin kriteerit täyttävä voi lähettää viestejä. Joten ne rehellisesti 80 vuotiaatkin voi ihan vaan sillä rajata pois.

        Ja sellaisille jotka oikeasti ei osu siihen haettuun ikään, yms. - eli niille jotka selvästi ei ole lukenu profiilia - niille nyt voi vaan jättää vastaamatta. Ei se silloin ole töykeää jos toinenkin vaan massapostittaa kaikille naisille välittämättä siitä mitä se toinen hakee.

        Ja noi stalkkerit ja roikkujat. Sitä varten on tosiaan se prepaid numero keksitty.

        Varattuihin ja pelimiehiin en tiedä miten pitäis suhtautua. Eli miten ne saisi sieltä karsittua varmuudella pois. Ainakin se varmaan auttaa hieman jos suoraan vaan töksäyttäisi että ei sitten aio harrastaa seksiä ennen kuin suhde on jo pitkällä. Varatut kyllä varmaan katoaa jos sanoo että seksiä ei tule ennen kuin asutaan saman katon alla. (Tai jos vonkaavat sitä seksiä siitä huolimatta, niin paras vaan unohtaa sellaiset miehet.)

        Ja varattuja voi karsia sitten vaikka utelemalla henkilötietoja ja osoitetta, yms. Ja jos miehellä on prepaid, niin sitten voi kysellä sen oikean normaalin kotinumeron perään. Ja kysellä että voiko soitella milloin vaan, yms... Jos mies alkaa sepostamaan jotain että ei voi soittaa kuin tiettyinä aikoina, tms. niin varattuhan se varmaan on.

        Vaikea kyl uskoa että suurin osa nettideitissä tavattavista miehistä olisi noita ongelmatapauksia. Jos on, niin kannattaisi ehkä vähän tarkemmilla kriteereillä karsia ennen kuin suostuu tapaamiseen.


      • ht palstajumissa kirjoitti:

        "Kuvattomuus karsii pahimmat ja voit rauhassa selailla vaihtoehtoja."

        Toi on kyllä varmaan hyvä neuvo naiselle, joka haluaa muutakin kuin puhdasta pinnallisuutta ja kauheaa viestitulvaa.

        Muilta osin toi viestitulva nyt on hoidettavissa. Esim. s24 treffeissä on kai se valinta että vain ihannekumppanin kriteerit täyttävä voi lähettää viestejä. Joten ne rehellisesti 80 vuotiaatkin voi ihan vaan sillä rajata pois.

        Ja sellaisille jotka oikeasti ei osu siihen haettuun ikään, yms. - eli niille jotka selvästi ei ole lukenu profiilia - niille nyt voi vaan jättää vastaamatta. Ei se silloin ole töykeää jos toinenkin vaan massapostittaa kaikille naisille välittämättä siitä mitä se toinen hakee.

        Ja noi stalkkerit ja roikkujat. Sitä varten on tosiaan se prepaid numero keksitty.

        Varattuihin ja pelimiehiin en tiedä miten pitäis suhtautua. Eli miten ne saisi sieltä karsittua varmuudella pois. Ainakin se varmaan auttaa hieman jos suoraan vaan töksäyttäisi että ei sitten aio harrastaa seksiä ennen kuin suhde on jo pitkällä. Varatut kyllä varmaan katoaa jos sanoo että seksiä ei tule ennen kuin asutaan saman katon alla. (Tai jos vonkaavat sitä seksiä siitä huolimatta, niin paras vaan unohtaa sellaiset miehet.)

        Ja varattuja voi karsia sitten vaikka utelemalla henkilötietoja ja osoitetta, yms. Ja jos miehellä on prepaid, niin sitten voi kysellä sen oikean normaalin kotinumeron perään. Ja kysellä että voiko soitella milloin vaan, yms... Jos mies alkaa sepostamaan jotain että ei voi soittaa kuin tiettyinä aikoina, tms. niin varattuhan se varmaan on.

        Vaikea kyl uskoa että suurin osa nettideitissä tavattavista miehistä olisi noita ongelmatapauksia. Jos on, niin kannattaisi ehkä vähän tarkemmilla kriteereillä karsia ennen kuin suostuu tapaamiseen.

        Minkä ihmeen takia miehen pitäisi antaa omat henkilötietonsa ja oikea numeronsa jos nainenkaan ei sitä tee? Puhelinnumeroa en antanut netin kautta kenellekään, mutta häiriköinti tapahtui lähinnä viesteillä ja sähköpostilla.
        Sieltä tulee muuten sitten aika paljon myös kuvamateriaalia miehiltä... mikä siinä on, että pitää siitä peniksestä lähettää se kuva?

        En ole varmaan yhtään tasokkaampi deittailija kuin Gammaromeokaan. Se vaan on naisille niin erilainen maailma. Nainen kuin nainen saa siellä koko ajan viestejä, ainakin jonkunlaisia joltain, ei tarvitse olla kuin hyvää keskitasoa, niin postilaatikko on ihan täynnä. Jokuhan oli tehnyt ihan testinkin aiheesta. Naisen profiili, kuvaton, ja tekstinä joku ihan tyyliin "moi", niin vastauksia oli tullut kai aika paljon.
        Mitä se kertoo siitä maailmasta...?
        Mun etuni on tietty se, että olen tämän ikäinen ja lapseton. Omassa ikäryhmässäni se on aika harvinaista "herkkua" ja vieläpä kun mua ei kuitenkaan miehen lapset haittaa.
        Naisia on nettideiteillä suhteellisesti vähemmän, joten heti kun uusi profiili on ilmestynyt, niin kaikki miehet lähettävät massaviestiä edes sitä profiilia lukematta.

        Kovalla kädellä joutuu karsimaan. Meni hermot niihin varattuihin vonkaajiin, kun ei edes tylystä "ei kiitos"-viestistä mene jakeluun.

        Mulla oli kuvallinen profiili, niin tietty mut tunnisti osa ja yhden sain silloiselle työpaikallekin stalkkaamaan. Oli pikkasen pelottavaa kun illalla oli tullut deittiviesti, jossa mies kehui mun vaatteitani ja ilmoitti että mulle sopii paremmin hiukset auki. Kuvaili siis mun päällä olleet vaatteet eikä tykännyt poninhäntäkampauksestani...! Aika creepyä...


    • Ujo ja kiltti atm

      Itse en sosiaalisen arkuuteni takia kykene ottamaan kontaktia naisiin joten yksin tulen jäämään lähes 100% varmuudella ellei ihmeitä tapahdu.

    • uppia

      up, up

    • Luovuttanut

      Tämä oli hyvä aloitus. Mutta jotenkin aloittaja luulee että kaikki lähtee samalta viivalta tähän "peliin". Ehei, joillakin on kädessä niin huonot kortit että vaikka mitä tekisi sitä voittoa ei tule. Mielenkiintoisin on sitten se iso enemmistö joka ei tiedä onko hyvät kortit vai ei.

      Kumppanin hakeminenhan pitäisi olla kiva ja positiivinen kokemus, joka menee aika itsestään. Näin se onkin osalle (=kauniit ja rohkeat). Ei mikään hitonmoinen projekti niin kuin se tuntuu nykyään olevan. Luulen että tästä on kyse että osa jättää pelipöydän aika aikaisessa vaiheessa. Näin ainakin itse. Sitä huomasi että joutuu tekemään töitä jotta kumppanin saisi, olla aktiivisen positiivinen ja silti ei saanut oikein mitään. Tietysti jos olisi jatkanut tätä niin varmasti olisi onnistanut. Mut hiton masentavaa se on/oli huomata oma paikkansa.

      Täytyy kyllä hattua nostaa niille jotka vuodesta toiseen jaksaa yrittää vaikka palaute on mitä on.

    • biologia

      Välillä tuntuu, että mikä yhteiskunnassamme on vialla, kun parinhakeminen on muka niin vaikeaa, ja sinkkuja on niin paljon.

      kyseessä on kuitenkin niin luonnollinen ja normaali asia, mikä on ihmiskunnan koko kaaren tapahtunut automaattisesti. Kumppanin löytyminen, rakastuminen, parittelu, suvun jatkaminenj ja sitä kautta syntynyt kiintymys ja elämän jakaminen.

      Mikä nyky-elämäsäs on niin vaikeaa, että tämä maailman luonnollisin asia ei vain onnistu niin monella? Eikä se aina onnistu sillä kauniilla ja seksikkäälläkään ihmisellä, heitäkin on sinkkuina, jopa iki-sinkkuina.

      Tämä pitäisi kaiken olla automaattista ja vaistonvaraista toimintaa!!!! Sitten monet yksinäänkököttää kotonaan, kohtaloaan ihmetellen!!

      • ht palstajumissa

        Siinähän se ongelma onkin että se on vaistonvaraista toimintaa. Ja kaikkien vaistot sanovat että haluavat sitä komeinta/kauneinta ja parasta. Ja nykyajan kaupungistuneen yhteiskunnan ongelmana on että ihmisiä on loputtomiin ympärillä mutta keneenkään ei pääse tutustumaan - kun vastaantulijoille ei edes kaupungissa kuulu sanoa hei, vaan kävellään vaan ohi.

        Valinnan vaikeus tulee liian näennäisen tarjonnan myötä. Ja ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen.

        Ja entisajan arvot on kuopattu. Arvot, jotka sanoivat että etsitään yksi kumppani, mennään naimisiin ja sillä selvä. Tilalle on tullut että eletään vaistojen varassa.

        Jokainen nainen haluaa sen parhaimman alfauroksen, ja sellaisia ei riitä kuin muutamille. Ja koska mikään yhteiskunnan moraali ei pakota niitä alfauroksia (tunnetaan myös nimellä YTM tai pelimies tai panomies) pariutumaan vain yhden kanssa, eikä mikään pakota niitä naisia säästelemään itseään avioliittoon, niin sitten ihmiset vain harrastavat ehkäisyn kanssa vapaata seksiä - aina siihen saakka kun huomaavatkin joskus yli 30 vuotiaana että olisiko sitä pitänyt asettua aloilleen ja tehdä lapsia. Ja sitten ei enää olekaan niin helppoa löytää sopivaa kumppania. Ja huonompaa ei enää viitsitä kelpuuttaa kun parempaakin on hetkellisesti koettu. Siksi ne seksikkäätkin ihmiset voivat jäädä lopulta sinkuiksi (hyvin harva kyllä ikisinkuiksi). Näillä ihmisillä kyse on kyllä lähinnä omista virheistä parinhaussa ja siitä omasta nirsoudesta.

        Täysin vaistonvaraisesti toimienhan tilanne olisi se, että varmaan melkein puolet miehistä jäisi kokonaan ilman jälkeläisiä. Niinhän se homma toimii luonnossakin. Katsottiinpa sitten apinalaumaa tai jotain muuta nisäkäslajia. Onneksi ihminen on sentään vähän pidemmälle kehittynyt eläin ja toimii muunkin kuin vaiston varassa.


      • Selventäjä

        Ei.

        Se ei ole koskaan ollut yksinkertaista koska myös ympäristö ja sosiaalinen hierarkia sekä kulttuuri sanelee sääntöjä tuohon parinvalintaan jne.

        Ei ole sellainen "luonnollinen" asia vain joka tapahtuu. Seksi on.

        Ihmisillä on nykyään LIIAN HELPPO saada seksiä ja pariutua sekä kun on vaihtoehtoja eikä yhteisön painetta tai vaatimuksia niin yksilöt ovat aika yksin parinhaussa.

        Suomessahan tätä rasittaa myös tämä sukupuolineutraaliympäristö sekä tietynlaiset tavat sosiaalisessa kanssakäymisessä.


      • tranquuila
        ht palstajumissa kirjoitti:

        Siinähän se ongelma onkin että se on vaistonvaraista toimintaa. Ja kaikkien vaistot sanovat että haluavat sitä komeinta/kauneinta ja parasta. Ja nykyajan kaupungistuneen yhteiskunnan ongelmana on että ihmisiä on loputtomiin ympärillä mutta keneenkään ei pääse tutustumaan - kun vastaantulijoille ei edes kaupungissa kuulu sanoa hei, vaan kävellään vaan ohi.

        Valinnan vaikeus tulee liian näennäisen tarjonnan myötä. Ja ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen.

        Ja entisajan arvot on kuopattu. Arvot, jotka sanoivat että etsitään yksi kumppani, mennään naimisiin ja sillä selvä. Tilalle on tullut että eletään vaistojen varassa.

        Jokainen nainen haluaa sen parhaimman alfauroksen, ja sellaisia ei riitä kuin muutamille. Ja koska mikään yhteiskunnan moraali ei pakota niitä alfauroksia (tunnetaan myös nimellä YTM tai pelimies tai panomies) pariutumaan vain yhden kanssa, eikä mikään pakota niitä naisia säästelemään itseään avioliittoon, niin sitten ihmiset vain harrastavat ehkäisyn kanssa vapaata seksiä - aina siihen saakka kun huomaavatkin joskus yli 30 vuotiaana että olisiko sitä pitänyt asettua aloilleen ja tehdä lapsia. Ja sitten ei enää olekaan niin helppoa löytää sopivaa kumppania. Ja huonompaa ei enää viitsitä kelpuuttaa kun parempaakin on hetkellisesti koettu. Siksi ne seksikkäätkin ihmiset voivat jäädä lopulta sinkuiksi (hyvin harva kyllä ikisinkuiksi). Näillä ihmisillä kyse on kyllä lähinnä omista virheistä parinhaussa ja siitä omasta nirsoudesta.

        Täysin vaistonvaraisesti toimienhan tilanne olisi se, että varmaan melkein puolet miehistä jäisi kokonaan ilman jälkeläisiä. Niinhän se homma toimii luonnossakin. Katsottiinpa sitten apinalaumaa tai jotain muuta nisäkäslajia. Onneksi ihminen on sentään vähän pidemmälle kehittynyt eläin ja toimii muunkin kuin vaiston varassa.

        Sinänsä huvittavaa vaan sen pelimiehen tai alfan näkökulmasta, että niiltä saattaa jäädä ne geenit siirtämättä ja lisääntymättä, kun ovat ehkäisyn kanssa panneet ympäriinsä, eivätkä menneet hyvän kanssa naimisiin ja perustaneet perhettä.

        Eli kuitenkin se keskitason mies, joka sitoutui ja teki lapset hyvän naisen kanssa, pelaamisen sijaan, on evoluution voittaja, sillä hän sai hyvin geeninsä ja perimänsä sujuvasti ja kohtalaisessa iässä eteenpäin siirrettyä.

        Se tässä elämässä lopulta on voittaja, joka saa omat hyvät geeninsä monistettua ja lapsistaan huolehdittua, kun itsestä aika jättää.

        Eli perusmies saisi olla paljon ylpeämpi itsestään kun saa sen yhden naisen perheen perustamiseen, kuin jotkut pleijerit, jotka jää paitsi sellaisesta.


      • Luovuttanut
        Selventäjä kirjoitti:

        Ei.

        Se ei ole koskaan ollut yksinkertaista koska myös ympäristö ja sosiaalinen hierarkia sekä kulttuuri sanelee sääntöjä tuohon parinvalintaan jne.

        Ei ole sellainen "luonnollinen" asia vain joka tapahtuu. Seksi on.

        Ihmisillä on nykyään LIIAN HELPPO saada seksiä ja pariutua sekä kun on vaihtoehtoja eikä yhteisön painetta tai vaatimuksia niin yksilöt ovat aika yksin parinhaussa.

        Suomessahan tätä rasittaa myös tämä sukupuolineutraaliympäristö sekä tietynlaiset tavat sosiaalisessa kanssakäymisessä.

        Yksilöllä on todellakin vaihtoehtoja ja vapaus parinhaussa. Mutta kolikon toinen puoli on sitten että yksilö on aika yksin parinhaussa. Kaikki on itsestä kiinni. Ympäristö, tapakulttuuri ei enää anna apuja niille ei niin haluttaville.

        Esimerkiksi aikaisemmin kumppanin "etsintä" tapahtui aika pienestä populaatiosta ja lyhyen ajanjakson aikana joka oli muutaman vuoden pituinen. Tämä aiheutti sen lähes jokaiselle löytyi joku koska sen vastaparinkin vaihtoehdot pienenivät kun pareja alkoi muodostua. Siis kumppani oli valittava suht nopeasti eikä voinut jäädä haaveilemaan ellei halunnut saada sitä pahnan pohjimmaista tai jäädä kokonaan yksin.


      • From ATM to YTM
        tranquuila kirjoitti:

        Sinänsä huvittavaa vaan sen pelimiehen tai alfan näkökulmasta, että niiltä saattaa jäädä ne geenit siirtämättä ja lisääntymättä, kun ovat ehkäisyn kanssa panneet ympäriinsä, eivätkä menneet hyvän kanssa naimisiin ja perustaneet perhettä.

        Eli kuitenkin se keskitason mies, joka sitoutui ja teki lapset hyvän naisen kanssa, pelaamisen sijaan, on evoluution voittaja, sillä hän sai hyvin geeninsä ja perimänsä sujuvasti ja kohtalaisessa iässä eteenpäin siirrettyä.

        Se tässä elämässä lopulta on voittaja, joka saa omat hyvät geeninsä monistettua ja lapsistaan huolehdittua, kun itsestä aika jättää.

        Eli perusmies saisi olla paljon ylpeämpi itsestään kun saa sen yhden naisen perheen perustamiseen, kuin jotkut pleijerit, jotka jää paitsi sellaisesta.

        "Sinänsä huvittavaa vaan sen pelimiehen tai alfan näkökulmasta, että niiltä saattaa jäädä ne geenit siirtämättä ja lisääntymättä, kun ovat ehkäisyn kanssa panneet ympäriinsä, eivätkä menneet hyvän kanssa naimisiin ja perustaneet perhettä."

        Harvemmin. Siinä pelatessa oppii niitä taitoja, eikä pelimiesmenneisyys ole kummoinenkaan rasite miehelle. Eri asia on jos dokaa itsensä tärviöllä, tai ei muuten hoida elämäänsä kuntoon.

        Mun parhaista kavereistani ainakin kaksi on entisiä pelimiehiä, ei nyt ihan ammattimaisia mutta sellaisia jotka melkein joka viikonloppu hakivat itselleen naisen baarista/festareilta/mistä milloinkin. Molemmat kuitenkin hoitivat itselleen koulutuksen ja tavallisen ammatin. Molemmat päättivät mennä naimisiin; vaimot ovat kauniita ja 5-10 nuorempia mutta fiksuja ja luonteeltaan oikein mukavia.

        Se kipinä/kemia vain syttyi, kuten niidenkin kanssa jotka yhden yön suhteen jälkeen stalkkasivat kavereitani vakuuttuneina siitä että tämä mies oli se oikea.

        Toisen ex-pelimiehen vaimo inhoaa pelimiehiä, eikä itse juuri harrastanut pikasuhteita. Mutta "olin pelimies...kunnes sinä muutit minut" kuittasi menneisyyden juoksut.

        Toisen ex-pelimiehen vaimo on sitä mieltä että miehen pitää kokea kaikki, teinitytöistä varattuihin. En usko että hän oli tätä mieltä ennen kuin tapasi tulevan aviomiehensä.

        Me jostain syystä mietitään että jotenkin maailma on reilu, jos yksi saa niitä kauniita nuoria naisia niin se jääkin ilman onnellista avioliittoa. No, maailma ei ole reilu. Rakkaudessa rich get richer, poor get poorer...

        ...siis jos puhutaan miehistä. Älkää nyt naiset luulko että suuri määrä pikasuhteita tai naimisiin meneminen kolmekymppisenä olisi teille hyvä ajatus. Maailma ei ole reilu tai tasapuolinen tässäkään asiassa :)))


    • kuntosaliätmi
    • kuntosaliätmi
    • Sinkkumies.

      Olen tehnyt paljon alotteita, ostanut hienoja vaatteita, käynyt parturissa, treenannut ja laihduttanut, en ole ehdottanut seksiä, olen ollut asiallinen ja käyttäytynyt hyvin. Mitä muuta naiset haluaa miehen tekevän. Mikään ei auta, en saa naista koskaan.

      • PlayTheGame

        "Olen tehnyt paljon alotteita, ostanut hienoja vaatteita, käynyt parturissa, treenannut ja laihduttanut, en ole ehdottanut seksiä, olen ollut asiallinen ja käyttäytynyt hyvin. Mitä muuta naiset haluaa miehen tekevän. Mikään ei auta, en saa naista koskaan."

        Aloitteet - loistavaa.
        Hienot vaatteet - riippuu...tyyli ratkaisee, ei vaatteiden hinta tai merkki.
        Treenaaminen, laihduttaminen - hyvä.
        Asiallisuus, hyvin käyttäytyminen, pidättäytyminen seksuaalisista vihjeistä - ei hyvä, ja tähän yrityksesi on luultavasti kaatunut.

        Toista perässä: naiset pitävät seksistä yhtä paljon kuin miehet. Kun naiset puhuvat kemiasta, kipinästä, siitä oikeasta jne - se tarkoittaa seksuaalisuutta. Se ei tarkoita hyvin käyttäytyvää ystävää jo ei edes saa yrittää mitään ilman välitöntä torumista, vaan "sitä miestä" joka iskee ja jonka kanssa asiat vain tapahtuu. Naiset haluaa että sulla on pilkettä silmäkulmassa, sä olet se mies jonka kanssa ei oikein voi olla vain kaveri, koska sulla on muuta mielessä. Jos sä olet sen lisäksi mukava ja luotettava, niin hupsista siinähän se oikea onkin.

        Ja kyllä, tämä tarkoittaa sitä että osa naisista torjuu sut...ehkä jopa tylysti. mutta jos kukaan ei torju, olet kamumies ja sellaisena pysyt. Ikuinen "olisit just oikea jollekin...mutta et mulle"-mies. Ilman riskinottoa ei voi voittaa.

        Ala opettelemaan Peliä. RSD:n Mysteryn, Straussin, jne materiaalista on hyvä aloittaa.


        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe